abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 19:55:59 #1
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69393092

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op de site
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.dealperfect.com (kan soms offline zijn, zie de vraag over Jack om dan de goede URL te krijgen)

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat ¤0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is:

Zoals je kunt zien is tot 22 euro sowieso kosten-vrij, en ¤22 tot ¤150 alleen belasting (19%).

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Verder hoef je niets te doen, aangezien RacerDKB netjes het lijstje met vorige topics bij zal werken.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan vinden. Je kunt hem via MSN bereiken op dealperfectcs01@live.cn. Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74]

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

maandag 25 mei 2009 @ 19:56:51 #2
176140 YourBuddy
Deze bijdrage is 1 euro waard
pi_69393143
Cool! 2 topic's!

Ik ga Rachel even mailen voor wat kleding van Taobao
YB
pi_69393238
Einde bericht
pi_69393346
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef YourBuddy het volgende:
Cool! 2 topic's!

Ik ga Rachel even mailen voor wat kleding van Taobao
linkje
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_69393492
tvp
pi_69393533
Had ik een FiPo om m'n gemiste LaPo goed te maken... heeft er iemand voor z'n beurt een topic aangemaakt. Ophangen!!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:10:53 #8
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_69393762
Tvp
  maandag 25 mei 2009 @ 20:12:45 #9
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69393841
De euro gaat weer de goede kant op
pi_69393879
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef mstr het volgende:
De euro gaat weer de goede kant op
  maandag 25 mei 2009 @ 20:14:00 #11
242274 Granaatappel
Explosief fruit
pi_69393883
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef mstr het volgende:
De euro dollar gaat weer de goede kant op
____

inb4lock
  maandag 25 mei 2009 @ 20:17:36 #12
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69394072
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Granaatappel het volgende:

[..]

____

inb4lock
Dollar gaat juist slecht
pi_69394203
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:17 schreef mstr het volgende:

[..]

Dollar gaat juist slecht
Voor ons goed!
  maandag 25 mei 2009 @ 20:26:41 #14
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_69394492
quote:
Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!
Postbode maakt eerst zijn rondje af en levert de restanten (bijna) altijd pas na sluitingstijd af
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef DjStefan het volgende:
2 weken geleden ook maar wat besteld via dealperfect.
Leuk rayban zonnebrilletje, kreeg het vandaag binnen.

Wat blijkt, het glas in de bril is gescheurd en het hele frame is verbogen.

Iemand een idee wat hiermee te doen?
Foto sturen.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.

[ afbeelding ]

Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.

Kan je er niet ook zo een voor mij bestellen? Het ultieme nerd-shirt, waar foutmeldingen over bestandstypes opstaan
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:39 schreef Muck het volgende:

[..]

kun je nagaan hoe goed mijn Aardrijkskunde is

Ja, ontopic
Ik heb zaterdag mijn DS uit mijn handen laten vallen op de plavuizen van mijn ouders ( ) en godzijdank doet ie het nog, maar er zijn een hoop stukken af, dus ik heb een nieuwe behuizing besteld

[ afbeelding ]
Ik raad je aan die te cancelen en die van Ninetudo (zonder dat DS-logo op de bovenkant) te nemen. Diegenen met het DS-logo op de bovenkant zijn van veel slechtere kwaliteit.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  maandag 25 mei 2009 @ 20:30:11 #15
176140 YourBuddy
pi_69394633
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:01 schreef gers het volgende:

[..]

linkje
Niks bijzonders; het bekende Dior jasje en een paar schoenen
YB
  maandag 25 mei 2009 @ 20:37:03 #16
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69394938
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:26 schreef joepie91 het volgende:
Ik raad je aan die te cancelen en die van Ninetudo (zonder dat DS-logo op de bovenkant) te nemen. Diegenen met het DS-logo op de bovenkant zijn van veel slechtere kwaliteit.
Die "Ninetudo" heb ik zelf ook. M'n broertje had nog een DS met kapotte behuizing liggen (ook laten vallen) en had zelf al een nieuwe gekocht. Dus zodoende had ik voor een euro of 7 (incl tasje en schroevendraaiers) een prachtige roze NDS Die behuizingen zijn inderdaad erg goed en alles zit erbij (behalve de metalen pinnen in de scharnieren, maar die zijn makkelijk te recyclen). Je kunt wel voelen dat het een andere behuizing is (scherpere randjes).

En een tip bij het ombouwen: houd de digicam bij de hand en maak foto's van hoe de kabels zitten enzo. Scheelt je achteraf een hoop gepuzzel
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_69394945
rco?
yb[? o, ja
tvp
  maandag 25 mei 2009 @ 20:41:55 #18
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69395129
Mijn laatste aankopen bij FP zijn trouwens:
* een PSP case
* een PSP screen protector
* oordopjes met afstandsbediening
* een tv-out kabel voor de PSP

Gisteren besteld en 3 van de 4 zijn al verzonden
  maandag 25 mei 2009 @ 20:50:01 #19
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69395506
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom worden in de laatste 10 posts altijd maar wat dingen getypt om het topic zo snel mogelijk te sluiten? Wat is daar het voordeel van.....?

Er is een soort strijd om het nieuwe topic te openen, en de laatste post mag het nieuwe topic maken, dus dan krijg je dat .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 25 mei 2009 @ 20:51:52 #20
183846 joepie91
pi_69395595
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Die "Ninetudo" heb ik zelf ook. M'n broertje had nog een DS met kapotte behuizing liggen (ook laten vallen) en had zelf al een nieuwe gekocht. Dus zodoende had ik voor een euro of 7 (incl tasje en schroevendraaiers) een prachtige roze NDS Die behuizingen zijn inderdaad erg goed en alles zit erbij (behalve de metalen pinnen in de scharnieren, maar die zijn makkelijk te recyclen). Je kunt wel voelen dat het een andere behuizing is (scherpere randjes).

En een tip bij het ombouwen: houd de digicam bij de hand en maak foto's van hoe de kabels zitten enzo. Scheelt je achteraf een hoop gepuzzel

Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwe behuizing nu een omgebogen randje heeft, nadat ie net een keertje is gevallen. Maar de Ninetudo behuizingen zijn inderdaad van goede kwaliteit, naar mijn mening zelfs beter dan die van Nintendo. Nintendo gebruikt geverfd plastic, terwijl de Ninetudo-behuizingen gewoon één kleur zijn. Als je er een kras op maakt blijft het dezelfde kleur

Oh, en hier kun je een video vinden hoe je hem uit elkaar kunt halen:
Ik heb die video zelf ook gebruikt, en hij werkt perfect. Wel bij het in elkaar zetten even opletten:
* Die ijzeren scharnier-pinnetjes-dingesen gaan er ERG moeilijk in, en ik ben erin geslaagd om één ervan verkeerd om in te bouwen. Nu heb ik dus op twee punten een klik i.p.v. één, en de normale klik (dat je scherm net wat schuin blijft staan) is nu minder sterk. Let daar dus goed op.
* In je bovenste helft zit er een brede kabel naast je scherm, met daaronder een heel smal kabeltje. Dit smalle kabeltje wil nog wel eens losgaan tijdens het weer in elkaar zetten, en dat zorgt ervoor dat je DS bij het aanzetten heel even flitst en weer uitgaat. Gewoon even brede kabel losmaken zodat je bij de smalle kan, en alles weer vastmaken en dichtmaken, en alles doet het weer. Als het eenmaal helemaal zit, blijft het ook zitten
* Inderdaad zijn de randjes iets scherper, maar dit is niet heel erg. Ik vind de vervangende lekkerder in de hand liggen dan het origineel, waarschijnlijk ander soort plastic ofzo . Verder vind ik de kleuren van de vervangende shells veel "echter" dan de originele.

Hoe herkent een DS trouwens of je hem dichtklapt of niet? Ik kan het maar niet begrijpen, ik kan geen contactje daarvoor vinden ofzo :|
pi_69395729
Mijn scheermesjes zijn binnen
Officiele Gilette Fusion mesjes, 16 stuks voor 15 euro
Hier bij de Appie zijn ze 16 euro voor 4 stuks
Dit ging via DealPerfect, geen klachten dus

En mn pakketje van DealExtreme is ook verzonden, dus ik wacht geduldig
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 25 mei 2009 @ 20:58:39 #22
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_69395878
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Er is een soort strijd om het nieuwe topic te openen, en de laatste post mag het nieuwe topic maken, dus dan krijg je dat .
Ik had eigenlijk niet eens door dat het bijna vol zat
Bij de laatste post natuurlijk wel, maar ik gunde die jpdjpfdsnl het niet
  maandag 25 mei 2009 @ 20:58:53 #23
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69395888
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Hoogstaande het volgende:

Officieel als in origineel?
pi_69396024
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Hoogstaande het volgende:

hoe scheren ze?
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_69396047
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn laatste aankopen bij FP zijn trouwens:
* een PSP case
* een PSP screen protector
* oordopjes met afstandsbediening
* een tv-out kabel voor de PSP

Gisteren besteld en 3 van de 4 zijn al verzonden
Zo'n TV out cable moet ik ook altijd nog kopen Heb alleen maar zo'n hoesje voor m'n PSP, en nu in de lucht ergens zit mijn 8GB kaartje Verder nog toffe PSP accessoires? Die je echt kan aanraden?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:04:15 #26
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69396132
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Het zijn 1:1 copies.
pi_69396258
  maandag 25 mei 2009 @ 21:07:55 #28
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69396282
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Zo'n TV out cable moet ik ook altijd nog kopen Heb alleen maar zo'n hoesje voor m'n PSP, en nu in de lucht ergens zit mijn 8GB kaartje Verder nog toffe PSP accessoires? Die je echt kan aanraden?
Heb ze nog niet binnen Dus nee, kan je op dit moment niets aanraden. Maar ik moest dat baby-blauwe hoesje echt hebben! blijf toch een meisje
Ik zal je wel even laten weten of alles bevalt en of de kabel werkt. Met dat soort dingen is het toch een beetje afwachten.

En voor een volgende keer: dat soort geheugenkaartjes koop ik niet snel meer in China. Er wordt heel vaak gefraudeerd met die dingen. Ze worden softwarematig aangepast, zodat het lijkt alsof je (in jouw geval) 8 GB ruimte hebt, maar stiekem heeft die dat niet waardoor je data corrupted wordt. Kortom: even goed testen als hem hebt. Ik heb het namelijk aan den lijven ondervonden met een Chinese USB-stick.
pi_69396587
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En voor een volgende keer: dat soort geheugenkaartjes koop ik niet snel meer in China. Er wordt heel vaak gefraudeerd met die dingen. Ze worden softwarematig aangepast, zodat het lijkt alsof je (in jouw geval) 8 GB ruimte hebt, maar stiekem heeft die dat niet waardoor je data corrupted wordt. Kortom: even goed testen als hem hebt. Ik heb het namelijk aan den lijven ondervonden met een Chinese USB-stick.
Ik ben bekend met het fenomeen Al is het bij DX mij nog nooit overkomen, tegenwoordig gebeurt het veel bij USB-sticks van ''64'' GB, die dan 128 MB zijn

Daarentegen zijn die geheugenkaartjes van DX wel ontiegelijk traag Daarom heb ik er ook niet eentje gekocht, maar zo'n adaptertje van 2xMicroSD naar Memory Stick Pro Duo. Daar prop ik dan 8 en 16GB in van SanDisk Dan is het wel snel, én niet fake.
pi_69396763
even een vraagje voor iemand die de diorjasjes hadden betaald , hoeveel hadden jullie uiteindelijk betaald
pi_69396777
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef gers het volgende:

[..]

hoe scheren ze?
Neem aan goed, zijn op ander adres geleverd
pi_69396890
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:04 schreef mstr het volgende:

[..]

Het zijn 1:1 copies.
Wat betekend dat?
pi_69396982
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:

[..]

"die fiets kleding"... Welke bedoel je?
Eh nou waren wat shirtjes etc. Ik heb zelf van futurumshop wat spul van ultima met zo'n speciaaaal stofje maar was belachelijk duur.
pi_69397053
quote:
Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwe behuizing nu een omgebogen randje heeft, nadat ie net een keertje is gevallen. Maar de Ninetudo behuizingen zijn inderdaad van goede kwaliteit, naar mijn mening zelfs beter dan die van Nintendo. Nintendo gebruikt geverfd plastic, terwijl de Ninetudo-behuizingen gewoon één kleur zijn. Als je er een kras op maakt blijft het dezelfde kleur

Oh, en hier kun je een video vinden hoe je hem uit elkaar kunt halen:
Ik heb die video zelf ook gebruikt, en hij werkt perfect. Wel bij het in elkaar zetten even opletten:
* Die ijzeren scharnier-pinnetjes-dingesen gaan er ERG moeilijk in, en ik ben erin geslaagd om één ervan verkeerd om in te bouwen. Nu heb ik dus op twee punten een klik i.p.v. één, en de normale klik (dat je scherm net wat schuin blijft staan) is nu minder sterk. Let daar dus goed op.
* In je bovenste helft zit er een brede kabel naast je scherm, met daaronder een heel smal kabeltje. Dit smalle kabeltje wil nog wel eens losgaan tijdens het weer in elkaar zetten, en dat zorgt ervoor dat je DS bij het aanzetten heel even flitst en weer uitgaat. Gewoon even brede kabel losmaken zodat je bij de smalle kan, en alles weer vastmaken en dichtmaken, en alles doet het weer. Als het eenmaal helemaal zit, blijft het ook zitten
* Inderdaad zijn de randjes iets scherper, maar dit is niet heel erg. Ik vind de vervangende lekkerder in de hand liggen dan het origineel, waarschijnlijk ander soort plastic ofzo . Verder vind ik de kleuren van de vervangende shells veel "echter" dan de originele.

Hoe herkent een DS trouwens of je hem dichtklapt of niet? Ik kan het maar niet begrijpen, ik kan geen contactje daarvoor vinden ofzo :|
Magneetje.
Geen referral hier.
pi_69397184
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Wat betekend dat?
Dat het precies nagemaakt is als het origineel.
pi_69397192
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Wat betekend dat?
Dat ze een exacte kopie van het echte product zouden zijn, maar let hier niet te veel op. Zijn gewoon verkooppraatjes.
pi_69397278
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef kloink het volgende:

[..]

Eh nou waren wat shirtjes etc. Ik heb zelf van futurumshop wat spul van ultima met zo'n speciaaaal stofje maar was belachelijk duur.
Mr.Houdoe had alleen wat besteld en heeft het nog niet binnen zover ik weet.
Als hij het binnen heeft en het goeie kwaliteit is wil ik ook wel een setje bestellen.
Ben ook wel benieuwd naar de maat en of ie goed past.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:30:52 #38
176140 YourBuddy
pi_69397354
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef gers het volgende:
even een vraagje voor iemand die de diorjasjes hadden betaald , hoeveel hadden jullie uiteindelijk betaald
In het vorige topic heeft er iemand 27 dollar betaald.

Oh Ze zijn online nu!
YB
  maandag 25 mei 2009 @ 21:34:51 #39
243927 Lolque
woopwoop
pi_69397552
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

In het vorige topic heeft er iemand 27 dollar betaald.

Oh Ze zijn online nu!
Voor 5 dollar extra
kei lief.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:36:16 #40
176140 YourBuddy
pi_69397621
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Lolque het volgende:

[..]

Voor 5 dollar extra
Ik zeg DOEN!
YB
pi_69397642
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:34 schreef Lolque het volgende:

[..]

Voor 5 dollar extra
daarom juist
scheelt toch 3 euro
pi_69398174
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Dat ze een exacte kopie van het echte product zouden zijn, maar let hier niet te veel op. Zijn gewoon verkooppraatjes.
Maar er staat gewoon gilette op en alles
Dat mag toch niet zomaar?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:48:47 #43
176140 YourBuddy
pi_69398223
In het vorige topic had iemand een ''mislukt'' G-Star shirt gekocht. Hebben we een taobao-link?
YB
pi_69398225
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef YourBuddy het volgende:
In het vorige topic had iemand een ''mislukt'' G-Star shirt gekocht. Hebben we een taobao-link?
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139
  maandag 25 mei 2009 @ 21:49:17 #45
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69398243
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Klopt.
  maandag 25 mei 2009 @ 21:54:15 #46
176140 YourBuddy
pi_69398485
quote:
Serieus? Dat gaat dan leuk worden volgende week
YB
pi_69398588
Zo hé wat heb ik veel gemist.
Wat zijn op dit moment de koopjes (wat een tijdje geleden de zonnebrillen waren)
pi_69398691
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

wat denk je dat DX, DP, FP en TaoBao doen?
  maandag 25 mei 2009 @ 21:59:29 #49
170462 Stinosss
pi_69398705
Zijn geen nieuwe koopjes .

Btw, Tao bao fukt hier ook krijg alleen tekst, geen plaatjes.
pi_69398968
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Stinosss het volgende:

Dat heb ik ook
pi_69399012
Heeft iemand dat Dior jasje al binnen
pi_69399099
Iemand een SKU nummer voor de Dior jasjes?
pi_69399176
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Patrickovic het volgende:
Iemand een SKU nummer voor de Dior jasjes?
22215 22216 en 22217
pi_69399206
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

wat denk je dat DX, DP, FP en TaoBao doen?
Ja maar die noemen het Amani of die blurren het merk enzo, dat is hier allemaal niet zo
pi_69399224
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef jjbakker het volgende:
Heeft iemand dat Dior jasje al binnen
Die double collar?
Ziet er wel vet sjiek uit!
pi_69399279
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Stinosss het volgende:

Met google translate/babelfish zie ik alleen het eerste plaatje.. open ik hem gewoon zonder zie ik vaak nog een hoop foto's in het midden van de pagina staan.
Of ben ik de enige die dat heeft .
  maandag 25 mei 2009 @ 22:23:39 #57
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69399876
De zwarte Ray Ban besteld.. Als hij niet bij me past, dan regel ik wel iemand bij wie hij wel past
  maandag 25 mei 2009 @ 22:34:22 #58
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69400474
de Championsleague-winnaar 08-09
http://item.taobao.com/au(...)d63839b509293cba.htm
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69400563
Tss, ze hebben dat Dior jasje niet eens in mijn maat (1,95). Wat een armoe.
pi_69400737
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef WLproxy het volgende:
Kut dat die maten niet kloppen.
pi_69402231
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef YourBuddy het volgende:

[..]

Serieus? Dat gaat dan leuk worden volgende week
nee niet serieus , naar mij weten is het dit shirt als ik het zo zie ..

edit: ziee dat taobao spaced ( ook bij mij ) dus een linkje is ff moeilijk ; maar naar mijn weten is het een shirt van taobao met achter op de rug in het groen een cirkel de tekst Gstar raw 3301 blablaa

dus NIET die gene die bij jack op zn site staat
  maandag 25 mei 2009 @ 23:45:04 #62
183846 joepie91
pi_69403446
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Magneetje.
Waar zit dat magneetje dan? :|

En al die mensen die problemen hebben met TaoBao: post je internetprovider.
pi_69403509
Zou iemand misschien ff uit kunnen leggen hoe je nou als je iemand een zonnebril kado wilt doen, je het via dealperfect of dealextreme kan bestellen en afleveren op zijn adres?

En hoe kan je pakketjes afsluiten zeg maar, zodat je als je nieuwe dingen bestelt dat ze niet allemaal in 1 pakketje komen? Dus als ik 3 zonnebrillen bestel, en er 2 samen in een pakketje wil en 1tje los, hoe kan ik dan daarvoor zorgen

Misschien een beetje noob vragen, maar ik heb er nog niet echt antwoord opgevonden!
hoi
  maandag 25 mei 2009 @ 23:48:31 #64
170462 Stinosss
pi_69403556
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef joepie91 het volgende:

[..]

OBN Glasvezel hier.
Als denk ik niet dat het probleem bij de ISP's ligt. Denk eerder aan AMS-IX....
  maandag 25 mei 2009 @ 23:49:02 #65
170462 Stinosss
pi_69403577
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef goudensticker het volgende:
Zou iemand misschien ff uit kunnen leggen hoe je nou als je iemand een zonnebril kado wilt doen, je het via dealperfect of dealextreme kan bestellen en afleveren op zijn adres?

En hoe kan je pakketjes afsluiten zeg maar, zodat je als je nieuwe dingen bestelt dat ze niet allemaal in 1 pakketje komen? Dus als ik 3 zonnebrillen bestel, en er 2 samen in een pakketje wil en 1tje los, hoe kan ik dan daarvoor zorgen

Misschien een beetje noob vragen, maar ik heb er nog niet echt antwoord opgevonden!
Dan maak je toch losse orders aan. Noob
pi_69403668
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:49 schreef Stinosss het volgende:

[..]

Dan maak je toch losse orders aan. Noob
Als je dus dingen in je karretje zet, en op betalen drukt. Dan is dat een pakketje? En als je dus nieuwe dingen in je karretje toevoegt daarna wordt dat automatisch een nieuw pakketje? En wordt het niet samengevoegd bij je vorige pakketjee...
hoi
  maandag 25 mei 2009 @ 23:52:48 #67
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69403697
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef goudensticker het volgende:

[..]

Als je dus dingen in je karretje zet, en op betalen drukt. Dan is dat een pakketje? En als je dus nieuwe dingen in je karretje toevoegt daarna wordt dat automatisch een nieuw pakketje? En wordt het niet samengevoegd bij je vorige pakketjee...
Misschien moet je nog even wachten met dingen bestellen op internet als je dit soort vragen stelt
pi_69403784
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Misschien moet je nog even wachten met dingen bestellen op internet als je dit soort vragen stelt
Nouja, ik ging ervan uit als je bij dealextreme iets besteld en datgene is nog niet verzonden, het er automatisch bijgevoegd zou worden

Maar gelukkig vandaag weer wat geleerd!

Nu alleen nog hoe je het op een ander zijn adres kan bestellen
hoi
  maandag 25 mei 2009 @ 23:56:11 #69
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69403820
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef goudensticker het volgende:

[..]

Nouja, ik ging ervan uit als je bij dealextreme iets besteld en datgene is nog niet verzonden, het er automatisch bijgevoegd zou worden

Maar gelukkig vandaag weer wat geleerd!

Nu alleen nog hoe je het op een ander zijn adres kan bestellen
Precies, zolang je niet logisch kan nadenken of kan lezen (want alles staat op de site uitgelegd), moet je lekker in NL blijven shoppen
pi_69403975
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef Downstar het volgende:

[..]

nee niet serieus , naar mij weten is het dit shirt als ik het zo zie ..

edit: ziee dat taobao spaced ( ook bij mij ) dus een linkje is ff moeilijk ; maar naar mijn weten is het een shirt van taobao met achter op de rug in het groen een cirkel de tekst Gstar raw 3301 blablaa

dus NIET die gene die bij jack op zn site staat

Heb hem alweer gevonden om welke t ging !

Btw vind ik de koper van t t-shirt een beetje dom .. t staat zelfs op de foto's !

hier maar ff de hele layout :
pi_69403978
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef WLproxy het volgende:
Tot op heden alle kleding die ik ben tegen gekomen is te klein voor mij (1.95 idem)
pi_69404077
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Precies, zolang je niet logisch kan nadenken of kan lezen (want alles staat op de site uitgelegd), moet je lekker in NL blijven shoppen
Bedankt voor die tip van op de site uitleg te kijken, had ik nog niet aan gedacht! Is me nu volledig duidelijk.
Je kan gewoon via de site voor elke order het adres veranderen via je account. En als je eenmaal betaald heb voor een bestelling is het een pakketje, en je moet een ticket aanmaken bij DX wil je nog iets er aan toevoegen. Anders wordt het gewoon een nieuw pakket,
hoi
pi_69404218
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Tot op heden alle kleding die ik ben tegen gekomen is te klein voor mij (1.95 idem)
En bij mij juist te groot (1.65).
pi_69404386
quote:
Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Bovenin, gewoon in de behuizing. Misschien is het zelfs de speaker die ze gebruiken.
Geen referral hier.
pi_69404488
Ik moet wel even mededelen dat het g-star shirt voor me besteld is van taobao en niet van Jack z'n website komt.

En
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Downstar het volgende:

[..]

Heb hem alweer gevonden om welke t ging !

Btw vind ik de koper van t t-shirt een beetje dom .. t staat zelfs op de foto's !

hier maar ff de hele layout :
[ afbeelding ]
Dat is me totaal niet opgevallen
Yesterday I dared to struggle, today I dare to win.
pi_69404625
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:08 schreef Joene94 het volgende:

[..]

En bij mij juist te groot (1.65).

Jij hebt als voordeel dat het een keer moet passen
pi_69404679
quote:
Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Die double collar?
Ziet er wel vet sjiek uit!
Ik had dat kreng hier niet moeten posten, lopen er dadelijk 50 mensen met dat ding rond...
[IMG]http://www.dealperfect.com/images/adpic/nei-ku2.gif[/IMG]
pi_69404930
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef OddBehavior het volgende:

[..]

Ik had dat kreng hier niet moeten posten, lopen er dadelijk 50 mensen met dat ding rond...
O ik ga echt geen kleren via internet bestellen, maar vond hem wel erg mooi!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 01:57:15 #79
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_69405779
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
O ik ga echt geen kleren via internet bestellen, maar vond hem wel erg mooi!
Ik ook niet. Maar met dat jasje zit ik toch wel te twijfelen.
En op DP staat nu een grijze, zwarte en een bruine versie. En vooral die grijze ziet er goed uit.

Als iemand hem binnen heeft moet hij wel even laten weten of de kwaliteit een beetje goed is.
pi_69408043
ik hoop deze week mn pakketje te ontvangen met de GPS unit , er staat bij hongkongpost dat het inmiddels in nederland is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_69408346
ik ben 1.90 en rachel raadde me xxl aan maar heb toch de xl gekozen, dat jasje is ook gemaakt voor een slim fit
&lt;&gt;
pi_69408918
Caution: Underware is the special category product,advice to ware it after washing ,what's more,replacement and refund for the kind of product will not be handled once selling it

Jammer!
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 09:51:38 #83
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69409582
tvp
pi_69410146
De postbode kwam net deze laser brengen. Voor het eerst dat ik een groene laser heb die niet de vorm van een pen heeft!

Deze is vrij zwaar, maar erg compact, degelijk en bovendien erg fel! Topding!

pi_69410177
Ik fiets zo maar eens naar het postkantoor.
pi_69410288
Zonnebril binnen, valt me een beetje tegen

Prima brilletje, maar had denk ik toch beter gewoon naar een brillenwinkel oid kunnen gaan, dan weet je tenminste of het staat

Mijn USB dongle daarentegen is
pi_69410292
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef djpdjpnl het volgende:
Ik fiets zo maar eens naar het postkantoor.
Gister moest ik dat ook doen ja... was een lang weekend weg met hemelvaart dus er lagen drie TNT briefjes in de bus... 1 van DP en 2 van DX. Altijd weer leuk.

Ray-Ban (die ik overigens veel te groot vind... )

Van DX twee pakketjes met echt rommel...
pi_69410403
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Gister moest ik dat ook doen ja... was een lang weekend weg met hemelvaart dus er lagen drie TNT briefjes in de bus... 1 van DP en 2 van DX. Altijd weer leuk.

Van DX twee pakketjes met echt rommel...
Doe eens wat nieuws vertellen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:03:14 #89
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_69411451
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef henkjan90 het volgende:
Die had een vriend van me ook volgens mij, maar die vond ik dus juist veel te klein
Don't let my username fool you...
pi_69411595
Hehe... was nog nooit zo spannend om een pakketje op te halen. Alles zat er nog in, waarschijnlijk omdat de douane ook de tape niet los kreeg. ^_^
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:09:28 #91
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69411630
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef djpdjpnl het volgende:
Hehe... was nog nooit zo spannend om een pakketje op te halen. Alles zat er nog in, waarschijnlijk omdat de douane ook de tape niet los kreeg. ^_^
Wat zat er allemaal in dan?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:10:28 #92
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69411659
Alstublieft, de vetste .GIF ooit van DP
pi_69411721
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Wat zat er allemaal in dan?
Uit categorie 34 op DP
pi_69411729
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]
wé té èf...
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:17:16 #95
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69411838
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Uit categorie 34 op DP
Jaja, en dat is?
pi_69411984
Leuk... cryptische omschrijvingen!

Gewoon zeggen wat erin zit is makkelijker voor ons...
pi_69412058
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef henkjan90 het volgende:
Leuk... cryptische omschrijvingen!

Gewoon zeggen wat erin zit is makkelijker voor ons...
Kom op ey, we zitten wel op Fok! maar dat betekend niet dat jullie je ook naar dat niveau moeten gedragen, haha. sku 21689 Voelt wel solide en heeft een mooi gewicht, de pill is wat groot imo (kan denk ik ook niet veel anders gezien de inhoud).
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:24:19 #98
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69412062
deze binnen gekregen net:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21625

mooi dingetje, niet kapot aangekomen ofzo duurde 16 dagen voordat ik hem binnen had.
wel voor een vriend van mij, mooi verjaardagscadeau.
Op zondag 1 maart 2009 @ 16:18 schreef beverton het volgende:
LEKKER RELLLUHHH ALLES KAPOT MAKUHNNNN
pi_69412113
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:12 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Uit categorie 34 op DP
Leuk joh, met je special decoration for Hero's Hand with Pill

Wat is de lol nou eigenlijk van zo'n bb-gun? Zo illegaal als wat, en je kan er toch niet mee spelen
pi_69412216
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Kom op ey, we zitten wel op Fok! maar dat betekend niet dat jullie je ook naar dat niveau moeten gedragen, haha. sku 21689 Voelt wel solide en heeft een mooi gewicht, de pill is wat groot imo (kan denk ik ook niet veel anders gezien de inhoud).
OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?
pi_69412217
5/21/2009 8:02:36 PM Instant Order Received
5/22/2009 9:12:05 AM Collecting Products Now

Tijd om een mailtje te sturen? Als ik al jullie verhalen mag geloven gaat het normaal altijd zo snel.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:33:20 #102
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69412294
Misschien heeft ie iets niet op voorraad stuk ongeduldig vreten.
pi_69412303
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Swindler het volgende:
ik ben 1.90 en rachel raadde me xxl aan maar heb toch de xl gekozen, dat jasje is ook gemaakt voor een slim fit
XL gaat jou niet passen hoor. Goed dat je tegen haar advies bent ingegaan zeg.
pi_69412361
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Die naam in je profiel is nep neem ik aan? Anders zou ik hem maar snel veranderen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:36:46 #105
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69412380
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Xuerio het volgende:

[..]

OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?
Vooral dat laatste dus... En dan heb je het thuis liggen, en dan? Kun je stoer doen tegen je vriendjes?
Ga dan gewoon bij een schietvereniging o.i.d. als je het zo interessant vindt
pi_69412512
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Xuerio het volgende:

[..]

Geen idee, je krijgt eerst een brief en dan weet je dat je er voor de rest van je leven af moet blijven. Nu heb ik die poging nog tegoed.
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Die naam in je profiel is nep neem ik aan? Anders zou ik hem maar snel veranderen
Fckzor.... inderdaad. Wist niet dat die er stond bwahaha. Bedankt voor de tip in ieder geval.
pi_69412543

wtf
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:43:07 #108
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69412550
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Geen idee, je krijgt eerst een brief en dan weet je dat je er voor de rest van je leven af moet blijven. Nu heb ik die poging nog tegoed.
[..]

Fckzor.... inderdaad. Wist niet dat die er stond bwahaha. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Gelukkig staat je domein niet op naam
  dinsdag 26 mei 2009 @ 11:45:03 #109
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69412609
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op...
pi_69412705
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:43 schreef mstr het volgende:

[..]

I know... maar als ze je willen naaien dan vinden ze echt wel een manier om je te vinden. Als het niet via het profiel van Fok! is of via Danny dan spitten ze wel m'n postgeschiedenis uit in de hoop een linkje te vinden. Als ze willen vinden ze me, als het ze niks interesseert dan doen ze de moeite niet eens. Wie zegt trouwens dat ik 'm echt heb? Da's voor de bromsnorren al genoeg reden om de koffie eerst op te drinken voor ze wat gaan doen. Makkelijkste manier is gewoon even een berichtje naar me sturen, dan geef ik het adres zelf wel. Scheelt weer een klopjacht.
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Vooral dat laatste dus... En dan heb je het thuis liggen, en dan? Kun je stoer doen tegen je vriendjes?
Ga dan gewoon bij een schietvereniging o.i.d. als je het zo interessant vindt
Waarom denk je dat ik op Fok! zit?

[ Bericht 5% gewijzigd door djpdjpnl op 26-05-2009 11:58:26 ]
pi_69413384
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

I know... maar als ze je willen naaien dan vinden ze echt wel een manier om je te vinden. Als het niet via het profiel van Fok! is of via Danny dan spitten ze wel m'n postgeschiedenis uit in de hoop een linkje te vinden. Als ze willen vinden ze me, als het ze niks interesseert dan doen ze de moeite niet eens. Wie zegt trouwens dat ik 'm echt heb? Da's voor de bromsnorren al genoeg reden om de koffie eerst op te drinken voor ze wat gaan doen. Makkelijkste manier is gewoon even een berichtje naar me sturen, dan geef ik het adres zelf wel. Scheelt weer een klopjacht.
[..]

Waarom denk je dat ik op Fok! zit?
Voor deze jongen stond de politie bij mij voor de deur hoor...
pi_69413503
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Omdat je ze had doorverkocht toch?
Geen referral hier.
pi_69413576
quote:

[..]

Als ze komen dan heb ik pech, komen ze niet dan heb ik geluk. En nu weer over naar de orde van de dag dames!
pi_69413723
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef drummerdude het volgende:
[ afbeelding ]

Pakketjes van DX en DP zijn allebei onderweg, hopelijk gaat het net zo snel als vorige keer.
pi_69413815
Zeg..die Dior jassen he..

Heeft iemand die al binnen?

En verder zijn die maten niet zoals hier in nederland? Maar moe tje echt naar lengte en gewicht kijken? Ben namelijk 1,90m en 60 kg... Heb normaal XL als jas maar denk niet dat deze XL me gaat passen, wel?
pi_69413924
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Omdat je ze had doorverkocht toch?
Klopt.

Speurders en Marktplaats geven dus vrolijk IP adressen door aan de politie.
pi_69413942
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Horatio het volgende:
Ik moet wel even mededelen dat het g-star shirt voor me besteld is van taobao en niet van Jack z'n website komt.

En
[..]

Dat is me totaal niet opgevallen

het is zo geniaal, dat ik hem wil bestellen

heb je een link voor mij?
pi_69414077
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef henkjan90 het volgende:

[..]

Klopt.

Speurders en Marktplaats geven dus vrolijk IP adressen door aan de politie.
Doet Fok!, indien nodig, ook hoor.
pi_69414080
Ook 2 dingen besteld:

Voor mezelf:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646

Als cadeautje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10127

Nu hopen dat het wat opschiet
pi_69414218
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef GooDy88 het volgende:
Ook 2 dingen besteld:

Voor mezelf:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646

Als cadeautje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10127

Nu hopen dat het wat opschiet
Wil je de ontvanger van 't cadeau vergiftigen?
pi_69414292
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef synnath het volgende:

En verder zijn die maten niet zoals hier in nederland? Maar moe tje echt naar lengte en gewicht kijken? Ben namelijk 1,90m en 60 kg... Heb normaal XL als jas maar denk niet dat deze XL me gaat passen, wel?
Ga eens vreten .
Geen referral hier.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:42:10 #122
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69414369
quote:
Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Ik ben bekend met het fenomeen Al is het bij DX mij nog nooit overkomen, tegenwoordig gebeurt het veel bij USB-sticks van ''64'' GB, die dan 128 MB zijn

Daarentegen zijn die geheugenkaartjes van DX wel ontiegelijk traag Daarom heb ik er ook niet eentje gekocht, maar zo'n adaptertje van 2xMicroSD naar Memory Stick Pro Duo. Daar prop ik dan 8 en 16GB in van SanDisk Dan is het wel snel, én niet fake.
Wilde nog even vragen welke van de velen jij gekocht hebt? Er worden bij FP en DX verschillende adapters aangeboden, maar vind het moeilijk kiezen.
pi_69414381
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef synnath het volgende:

1.90 en 60KG? Ga eens trainen joh.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 12:46:33 #124
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69414514
Wat is het toch irritant navigeren op dealperfect, iemand daar ook last van? Als je een categorie kiest dan staat er vervolgens niets of gewoon maar 1 of 2 items (en ook die verschillen per keer).
pi_69414553
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

XL gaat jou niet passen hoor. Goed dat je tegen haar advies bent ingegaan zeg.
ow en waar basseer je dat op , het enige grote verschil is de Bust Width (4 cm) , ik hou niet van slobberjassen
&lt;&gt;
pi_69415380
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:42 schreef Skiet het volgende:

[..]

1.90 en 60KG? Ga eens trainen joh.
Niet dat ik mezelf hoef te verdedigen, maar ik ben er mee bezig . Heb verder een normaal postuur.

Heb je overigens nog iets zinnigs te melden?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:21:05 #127
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69415561
Rjxcxiglgaosdksksldoapspapapspspapspapspspspspspspsppapspapspsp
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:22:05 #128
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69415603
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Rjxcxiglgaosdksksldoapspapapspspapspapspspspspspspsppapspapspsp
pi_69415696
Zo net de gilette scheermesjes en butterfly massager binnengekomen , na maar eens langsgaan bij het postkantoor voor het grote pakketje.
&lt;&gt;
pi_69416517
Oortjes vandaag binnengekomen

Precies op tijd, want mijn andere zijn zo goed als kapot.
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:52:58 #131
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69416601
Mijn IDE/SATA to USB converter binnen

En een fles shampoo voor m'n ma vanuit Amerika, die een beetje gelekt heeft.
pi_69416638
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef mstr het volgende:
Mijn IDE/SATA to USB converter binnen

En een fles shampoo voor m'n ma vanuit Amerika, die een beetje gelekt heeft.
Laat moederdagcadeau?
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:54:40 #133
170462 Stinosss
pi_69416647
Shampoo ?
pi_69416700
Ik heb eindelijk m'n vervangings nano clone binnen (diitek).

Hoe kun je ook al weer in het muziek menu komen om nummers random te laten spelen enzo?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:57:07 #135
16715 Mylene
*schatje*
pi_69416728
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Swindler het volgende:
Zo net de gilette scheermesjes en butterfly massager binnengekomen , na maar eens langsgaan bij het postkantoor voor het grote pakketje.
Die mesjes zijn echte?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 13:58:57 #136
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69416789
Eindelijk 2 pakketjes binnen, inhoud volgt
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:00:35 #137
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69416859
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:57 schreef Mylene het volgende:

[..]

Die mesjes zijn echte?
1:1 copy, zo goed als echt dus..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:14:33 #138
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_69417349
Ik heb iets besteld!!!

jeuuuhh!!!
lang zitten twijfelen of ik mijn mastercard wou gaan gebruiken voor zulke shit...
want wellicht is nu het hek van de dam en zal er binnen no time dozen met onzin geleverd gaan worden ...
ownee, enveloppen bedoel ik.
maar goed, dan toch gedaan en een brilleke en klokske besteld bij DP
sku 21798 en die RaBan die hierboven al ergens gemeld was...

Als dit allemaal naar wens binnenkomt, heb ik nog 3 horloges op het oog...
14-21 dagen wachten, is wel lang, maar ja.. gratis he.

qua veiligheid, zekerheid... is het dan beter om die andere verzendopties te gebruiken? of is dat enkel sneller?
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:17:36 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69417463
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef Negentien het volgende:

[..]

Laat moederdagcadeau?
Nee
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 13:54 schreef Stinosss het volgende:
Shampoo ?
Ja, een 'speciale'.
Scheelde veel geld als je hem vanuit Amerika haalt.
pi_69417546
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb iets besteld!!!

jeuuuhh!!!
lang zitten twijfelen of ik mijn mastercard wou gaan gebruiken voor zulke shit...
want wellicht is nu het hek van de dam en zal er binnen no time dozen met onzin geleverd gaan worden ...

qua veiligheid, zekerheid... is het dan beter om die andere verzendopties te gebruiken? of is dat enkel sneller?
Via dat EMS (snelle verzending) gaat het een stukje sneller maar gaat ie ook gegarandeerd langs de douane. Met games importeren uit het buitenland via DHL bijv. wordt ie negen van de tien keer eruit gevist en krijg je een rekening van 19% van het bedrag plus tien of twintig euro omdat DHL de boete heeft voorgeschoten voor je. Slimme manier van geld maken dus. Om goedkope dingen te bestellen is het handig (maar heeeel duur) en voor wat duurdere dingen is het de moeite niet waard i.v.m. douane.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:20:06 #141
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69417554
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef mstr het volgende:
Ja, een 'speciale'.
Scheelde veel geld als je hem vanuit Amerika haalt.
Ik haal mijn shampoo ook van Ebay. Ik gebruik van die shampoo van een kappers merk, wat het meteen erg prijzig maakt. Het scheelt me meer dan de helft vaak als ik ze uit het buitenland haal ipv bij de kapper
pi_69418072
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb iets besteld!!!

jeuuuhh!!!

Ik snap niet dat jij een horloge van 10 euro besteld en er iets van verwacht. Horloges van een 10tje zijn kermis horloges. Echt goede en mooie horloges op DP kosten minimaal 50 euro.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:40:10 #143
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_69418253
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Via dat EMS (snelle verzending) gaat het een stukje sneller maar gaat ie ook gegarandeerd langs de douane. Met games importeren uit het buitenland via DHL bijv. wordt ie negen van de tien keer eruit gevist en krijg je een rekening van 19% van het bedrag plus tien of twintig euro omdat DHL de boete heeft voorgeschoten voor je. Slimme manier van geld maken dus. Om goedkope dingen te bestellen is het handig (maar heeeel duur) en voor wat duurdere dingen is het de moeite niet waard i.v.m. douane.
gewoon airmeelen dus..
Monkey on the car
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:41:20 #144
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_69418304
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ik snap niet dat jij een horloge van 10 euro besteld en er iets van verwacht. Horloges van een 10tje zijn kermis horloges. Echt goede en mooie horloges op DP kosten minimaal 50 euro.
Ik verwacht er niks van, maar wil eerst zelf gezien hebben hoe het binnenkomt voor ik de drie horloges bestel die ik op het oog heb... ik dacht dat ik daar duidelijk over was in mijn post, maar bij deze nogmaals dan.
Monkey on the car
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:41:58 #145
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69418324
Ik wacht met mijn post tot 150, lijkt me toch dat er wel wat interesse voor is
pi_69418562
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef drummerdude het volgende:
Ik wacht met mijn post tot 150, lijkt me toch dat er wel wat interesse voor is
Oehhh, spannend!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:08 #147
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_69418657
... wacht ....
Monkey on the car
pi_69418687
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef drummerdude het volgende:

[..]

1:1 copy, zo goed als echt dus..
ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders is , ook de verpakking ziet er uiterst goed uit.
&lt;&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:54:03 #149
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69418771
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik haal mijn shampoo ook van Ebay. Ik gebruik van die shampoo van een kappers merk, wat het meteen erg prijzig maakt. Het scheelt me meer dan de helft vaak als ik ze uit het buitenland haal ipv bij de kapper
Ja dat is deze ook.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:55:08 #150
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69418806
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Swindler het volgende:

[..]

ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders is , ook de verpakking ziet er uiterst goed uit.
Dan zou ik ze moeten bestellen, heb toch een redelijk stevige baardgroei.

Heb een setje van 4 besteld.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:55:16 #151
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69418812
Ik heb wat besteld op FP en krijg een mailtje van "PayPal"service@intl.paypal.com dat ik betaald heb. Hebben ze nu mijn wachtwoord ofzo of is dit gewoon via fp en daarom een ander e-mail adres. (ik heb trouwens niks terug moeten sturen wachtwoord ofzo alleen een bevesteging van betaling)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 14:58:06 #152
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69418903
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb wat besteld op FP en krijg een mailtje van "PayPal"service@intl.paypal.com dat ik betaald heb. Hebben ze nu mijn wachtwoord ofzo of is dit gewoon via fp en daarom een ander e-mail adres. (ik heb trouwens niks terug moeten sturen wachtwoord ofzo alleen een bevesteging van betaling)
Dat is gewoon een bevestiging van betaling.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:00:19 #153
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69418965
is dat e-mail adres wel goed dan want als ik op google zoek dan vind ik allemaal scams enzo maar het geld staat op paypal wel gewoon afgeschreven...
pi_69419017
Kom op drummerdude !
&lt;&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:02:41 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69419030
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef MagischMannetje het volgende:
is dat e-mail adres wel goed dan want als ik op google zoek dan vind ik allemaal scams enzo maar het geld staat op paypal wel gewoon afgeschreven...
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.

OT: als je gewoon via de FPsite via paypal betaald hebt is er niets aan de hand.
pi_69419092
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.

OT: als je gewoon via de FPsite via paypal betaald hebt is er niets aan de hand.
Marijkezwolle has spoken..
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:06:30 #157
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69419120
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Swindler het volgende:
Kom op drummerdude !
Komt eraan, was even het huis aan het dichtmetselen ivm storm..
pi_69419144
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Komt eraan, was even het huis aan het dichtmetselen ivm storm..
Storm? Ik heb vandaag nog lekker in het zonnetje gefietst
Einde bericht
pi_69419192
Trouwens toch nog 1 kapot horloge kijken wat jack eraan kan doen
&lt;&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:10:27 #160
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69419245
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Negentien het volgende:

[..]

Marijkezwolle has spoken..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:11:03 #161
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69419267
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...
SPOILER
Hier staat dat het goed is
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:14:33 #162
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69419367
De 2 beloofde pakketjes

Pakket 1
Inhoud: Nederland Tenue
Taobao link: Link
Betaald: $12,71
Kwaliteit: Goed, ik vind het KNVB logo niet super, maar de rest ziet er goed uit.
Cijfer: 7,5/10
Foto's:

Pakket 2
Inhoud: 2 Lacoste polos
Betaald: Voor 2 $23.92
Kwaliteit: Er goed, er zit een mooi tasje om (Lacoste logo er op) het logo ziet er goed uit en de knoopjes zijn niet standaard wit, maar wit met een patroontje. Het kan zelfs vrachtwagen gejat zijn, want er zit een prijskaartje aan. 72$
Foto's

[ Bericht 10% gewijzigd door drummerdude op 26-05-2009 15:32:51 ]
pi_69419471
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, Je filmpje maakt je geklungel wel goed
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:25:45 #164
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69419663
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Negentien het volgende:

[..]

Oké, Je filmpje maakt je geklungel wel goed
ik moest hem erbij doen! (maar ik hoef het dus gewoon zo te laten? met dat e-mail adres)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:30:29 #165
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69419829
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Excuus, dat was inderdaad Goudensticker.
pi_69419880
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

ik moest hem erbij doen! (maar ik hoef het dus gewoon zo te laten? met dat e-mail adres)
Ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk.

Als je bij Focal betaald via PayPal krijg je een betalingsbevestiging van Paypal (via dit email: service@intl.paypal.com).
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:33:38 #167
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69419911
Klaar
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:37:10 #168
256534 Babblefish
Pittig gekruid
pi_69420014
Ik lijd aan hevige stemmingswisselingen, gelieve daar rekening mee te houden.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:37:36 #169
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69420035
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Negentien het volgende:

[..]

Ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk.

Als je bij Focal betaald via PayPal krijg je een betalingsbevestiging van Paypal (via dit email: service@intl.paypal.com).
Ja ok dan is het goed alleen de verontrusting (omg ) kwam omdat ik via dealextreme altijd netjes via de email sevice@paypal.com kreeg.. Nu snap ik het dus....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 15:38:36 #170
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69420066
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:37 schreef Babblefish het volgende:
Welkom op het grootste portemonneeverslindende topic van FOK!
pi_69420218
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
De 2 beloofde pakketjes
[ afbeelding ]
Pakket 1
Kwaliteit: Goed, ik vind het KNVB logo niet super, maar de rest ziet er goed uit.
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Pakket 2
Kwaliteit: Er goed, er zit een mooi tasje om (Lacoste logo er op) het logo ziet er goed uit en de knoopjes zijn niet standaard wit, maar wit met een patroontje. Het kan zelfs vrachtwagen gejat zijn, want er zit een prijskaartje aan. 72$
Foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er dus goed uit! Ik heb ook een zwarte besteld.
pi_69420536
quote:
De 2 beloofde pakketjes

Zijn dat dezelfde als op dealperfect? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Geen referral hier.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:02:28 #173
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69420766
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Zijn dat dezelfde als op dealperfect? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
pi_69421009
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
A genuine Lacoste polo shirt can be distinguished from a counterfeit from the following:

"Mother of pearl" buttons - buttons made out of mother of pearl and are exclusive to genuine Lacoste shirts. Since mother of pearl is a naturally occurring substance, no two buttons should be exactly the same in appearance. These buttons should be devoid of any lettering or logos. Also, the buttonholes are horizontal positioned and perpendicular to the two holes on each button.

In polo shirts for men, the crocodile is embroidered on a patch then hand sewn onto the shirt, not directly on the shirt. In polo shirts for women, it is embroidered onto the shirt.

Tag is included with a genuine code instead of a generic one. (The generic one is usually 8558.)

The size is always a number (European sizes 34, 36, 38 etc./US sold shirts are numerically sized as 3,4,5 etc.) not a letter (S, M, L) and is on the same tag with the logo and brand name.

The crocodile logo should be about halfway between the second button and placket. It should never be side-by-side with the placket.

The real Lacoste crocodile logo is very detailed. It will be stitched on with high-quality thread and have clear colors and lines. On a real logo, the claws are visible and the tail is rather thin and ends in a pointy tip. The faux logos usually have rounded paws, super-wide mouths and a fatter tail that ends in a blunt tip.
pi_69421026
quote:

[..]

Hoe duur waren de polo's?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:11:52 #176
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69421056
Net ook een pakket binnen gekregen met:
sku11141 heel lekker warm (ja ik ben goed voorbereid op de winter}
sku09511
sku06636
sku06576 beetje heel klein
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:16:11 #177
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69421193
quote:

[..]

wel super goedkoop , 4 euro per stuk terwijl jack ze verkoopt voor 11 eu...
ga ze ook maar ff bestellen bedankt voor de foto's!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:29:16 #178
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69421618
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef MagischMannetje het volgende:
Net ook een pakket binnen gekregen met:
sku11141 heel lekker warm (ja ik ben goed voorbereid op de winter}
sku09511
sku06636
sku06576 beetje heel klein
Die sloffen
Worden die wel warm? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een USB-poort daar voldoende stroom voor levert.
pi_69421735
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:
[ afbeelding ]
en Jack verstuurd gratis binnen 72 uur een vervanging dat vind ik nog eens top service , ( dit was al een eerdere bestelling toen werden horloges nog zonder rood doosje verstuurd) Nu zal het horloge in het rode doosje , dus heel aankomen
&lt;&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:34:57 #180
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69421785
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Die sloffen
Worden die wel warm? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een USB-poort daar voldoende stroom voor levert.
35° niet te warm maar ook niet koud
pi_69421820
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Die sloffen
Heb er ook over nagedacht maar hoor te vaak van mensen dat ze of oververhitten of de accu van een laptop leegtrekken terwijl ie aan het netstroom hangt. Beide niet echt handig.
pi_69422548
quote:

[..]

Kijk is aan! Die ga ik zo ook even bestellen!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:09:22 #183
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69423043
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22215

Ziet er leuk uit, denk dat ik die ga bestellen via mstr ofzo.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_69423057
quote:

Pakket 2
Foto's

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uit , de mouwen bij de originele omsluiten de hele arm, zoals hier:

Beetje jammer
pi_69423146
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:

[..]

Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uit , de mouwen bij de originele omsluiten de hele arm, zoals hier:

[ afbeelding ]

Beetje jammer
Er zijn originele versies waarbij dit niet is ! , dat plaatje is uit de classic lijn van Lacoste.
&lt;&gt;
pi_69423275
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Swindler het volgende:

[..]

Er zijn originele versies waarbij dit niet is ! , dat plaatje is uit de classic lijn van Lacoste.
Je hebt gelijk, maar dan is het nog niet zo'n groot verschil! maar voor de rest ziet het logo en zo er goed uit moet ik zeggen
pi_69423328
Vandaag bij een bestelling wat vaags er bij gekregen, weet niet van welke site het is aangezien m'n moeder alle pakketjes al had geopend.

Andere mensen die dit ook hadden?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:19:53 #188
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69423530
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22215

Ziet er leuk uit, denk dat ik die ga bestellen via mstr ofzo.
Was dat een hint?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:20:30 #189
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69423564
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Beetje jammer
Je hebt slim fit en de 'normale'.
Dus daar kan ook nog wel een verschil in zitten.
pi_69423796
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Wil je de ontvanger van 't cadeau vergiftigen?
Niet echt de bedoeling wat kan er fout zijn aan een paar zaadjes en wat grond? (afgezien van de kunstmest die erbij zit)
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:28:35 #191
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69423923
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Beetje jammer
Niet om drummerdude te beledigen maar die man heeft ook wel gespierde armen....
pi_69424036
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

noem je dat gespierde armen
&lt;&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:34:25 #193
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69424140
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef Swindler het volgende:

[..]

noem je dat gespierde armen
gespierdere
En nog iets dit noemen ze decoratie voor je vingers
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:40:24 #194
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69424325
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

gespierdere
ook pas 10x langsgekomen ofzo...
pi_69424403
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:
[ afbeelding ]
Jack kan beter zijn pakketjes wat beter inpakken. Zie hier steeds vaker dat mensen kapotte horloges/zonnenbrillen/whatever binnenkrijgen. Zo kost het hem alleen maar geld
pi_69424731
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Jack kan beter zijn pakketjes wat beter inpakken. Zie hier steeds vaker dat mensen kapotte horloges/zonnenbrillen/whatever binnenkrijgen. Zo kost het hem alleen maar geld
Zie mijn eerdere post :

en Jack verstuurd gratis binnen 72 uur een vervanging dat vind ik nog eens top service , ( dit was al een eerdere bestelling toen werden horloges nog zonder rood doosje verstuurd) Nu zal het horloge in het rode doosje , dus heel aankomen
&lt;&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 17:56:31 #197
209721 Downstar
Moeimaker
pi_69424860
quote:

[..]

Welke mesjes heb je precies besteld :$?
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef Zero_Empathy het volgende:

[..]

wel super goedkoop , 4 euro per stuk terwijl jack ze verkoopt voor 11 eu...
ga ze ook maar ff bestellen bedankt voor de foto's!
4 euro ? heb ik t fout of zit jij gewoon mis ?

hoe kom je aan 4 euro voor een Lacoste polo ?

Edit:

Net ff snel 38.00 Y naar euro vertaald .. is idd 4 euro ..

@ Zero_Empathy :

Jack moet ook winst maken ; verzending van het product naar jack ; Paypal fees betalen ; De verzending naar jou ( NL) dus dat komt er allemaal bij ..

maar voor 2 shirt is dus zeg maar 24,00$ betaald ; dus z'n 12$ stuk zullen ze wel zijn ..

calculate zelf maar hoeveel euro dat is
pi_69425002
Ik ben normaal niet zo'n klager, maar ik pak net mijn oortjes uit en gelijk valt er een deel af.

Nu weet ik dat de levensduur van deze oortjes (Premium weliswaar ) niet echt hoog ligt, maar tien seconden vind ik wel tragisch kort.

Zal ik huilen of een ticket aanmaken? (toch ¤1,50 + verwijderingsbijdrage )
Einde bericht
pi_69425426
Deze kan ook best handig zijn! (Vakantie )
Einde bericht
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:35:08 #200
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69426071
quote:
De 2 beloofde pakketjes
[ afbeelding ]
Pakket 1
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Linkje van dat tenue
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:36:22 #201
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69426131
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:35 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Linkje van dat tenue
Lees de tekst nog eens goed.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:44:57 #202
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_69426461
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef mstr het volgende:

[..]

Lees de tekst nog eens goed.
sorry....
  dinsdag 26 mei 2009 @ 18:57:30 #203
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_69426906
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
Waarschijnlijk plastic met nepleer eromheen. Op den duur gaat het stuk, net als 'leren' riemen uit het buitenland. Je kunt natuurlijk altijd een poging wagen
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Sneijder5 het volgende:

[..]

Welke?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6941
Die kan ik je aanraden, lekker windje en is zeer stil!
Tx voor de tip, ik bestel em ook ff
  dinsdag 26 mei 2009 @ 19:03:06 #204
108725 e-wok
pi_69427115
Ohja, de bestellingen
Mijn eerste bestelling is binnen:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19881
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074
Dat tweede ding helpt echt Fijn als je de stank van uien niet kunt waarderen en een hekel hebt aan overmatig zeep gebruik (gevoelige huid en zulks) Die naald heb ik nog niet nodig gehad, hij is wel vlijmscherp

Verder heb ik hiervoor:
http://www.focalprice.com(...)MP4_EP044X_5055.html
in nederland iets van 8 euro betaald
Aangezien ik nu iets zonder neckcord wil, ga ik voor deze:
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=8053
pi_69427732
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Swindler het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere post :

Ik zeg ook niet dat zijn service verder slecht is
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:17:26 #206
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69430251
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Nee, just kidding.. Wat lezen mensen hier trouwens slecht zeg?
Even voor de duidelijkheid. Als je 1 polo besteld, betaal je denk ik iets meer. Als je 2 dingen bij dezelfde 'shop' koopt, heeft Jack voordeel bij de verzendkosten, die hij doorrekent bij jou.. Het scheelt vast niet veel, maar niet dat iedereen gaat zeuren dat ze veul duurder zijn dan 12 dollar
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:26:56 #207
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69430751
Jezus
Ik had net even aan dat pepperspray dopje gezeten en 12 min later ofzo wreef ik in m'n ogen en toen prikte het god damn hard vooral langs mijn ogen en in mijn ogen echt een pijn die je kan slopen
Echt niet fijn geloof mij. Laat staan als je een volle spray in je oogies krijgt of in je neusholtes.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:28:23 #208
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69430830
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
Jezus
Ik had net even aan dat pepperspray dopje gezeten en 12 min later ofzo wreef ik in m'n ogen en toen prikte het god damn hard vooral langs mijn ogen en in mijn ogen echt een pijn die je kan slopen
Echt niet fijn geloof mij. Laat staan als je een volle spray in je oogies krijgt of in je neusholtes.
Moet je het eens onder je neus smeren.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:34:02 #209
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_69431076
quote:
Jezus
Zo kennen we je weer
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_69431184
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:28 schreef mstr het volgende:

[..]

Moet je het eens onder je neus smeren.
Ideaal met verkoudheid
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:38:50 #211
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69431300
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Downstar een hoop tekst:
Verzending moet jack idd betalen, hadk even niet meegerekend.
Paypal fees betaal je trouwens zelf al met het omrekenen van valuta.

en dus betaal je voor 3 Lacoste shirts, erm.... 26 euro.

Ik zal rachel wel ff vragen of ze die van Drummerdude kunnen verzenden ipv die op hun site staat die zijn veel mindere kwaliteit ( ) volgens mij.
pi_69431349
Kan iemand mij vertellen wat ongeveer de gemiddelde levertijd bij Focalprice is ?
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:41:17 #213
183846 joepie91
pi_69431418
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

gespierdere
Je bent een beetje laat joh, dat is nog maar een paar keer gezegd
quote:

[..]

Zijn die illegaal dan? :|
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Bovenin, gewoon in de behuizing. Misschien is het zelfs de speaker die ze gebruiken.
Ja, ok. Maar waar zit dan het andere magneetje? Lijkt me dat je er twee nodig hebt. De herkenning zal niet in de speaker zelf zitten, want de twee speakers zijn identiek.

En serieus, die GIF is echt meesterlijk
Ik vraag me af wie hem gemaakt heeft
pi_69431855
Ik heb zondag een U-boot kopie bij Watchtime.nl besteld, gewoon om even te kijken wat je voor dat geld krijgt. Het is wel een kopie van een U-boot horloge, maar er staat een ander merkje op. Vandaag binnen gekregen. Voor de geïnteresseerden enkele foto's:

Over de kwaliteit ben ik wel redelijk tevreden, alleen het bandje is nogal van inferieure kwaliteit.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:11:27 #215
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69432525
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef e-wok het volgende:
Ohja, de bestellingen
Mijn eerste bestelling is binnen:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19881
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074
Dat tweede ding helpt echt Fijn als je de stank van uien niet kunt waarderen en een hekel hebt aan overmatig zeep gebruik (gevoelige huid en zulks) Die naald heb ik nog niet nodig gehad, hij is wel vlijmscherp
Sommige dingen kun je beter in NL halen, die dingen kosten bij de blokker en de Xenos namelijk een euro
pi_69432804
quote:
Jezus
Sku?
Lijkt me wel leuk een keertje op zaterdagmiddag(of op de dag voor kerst ) in de supermarkt met zo'n spray een klein beetje te sprayen, naaah geintje .

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21744 deze?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:23:11 #217
176140 YourBuddy
pi_69432946
Froukje de Both heeft ook bij DP geshopt zie ik...
YB
pi_69433263
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik heb zondag een U-boot kopie bij Watchtime.nl besteld, gewoon om even te kijken wat je voor dat geld krijgt. Het is wel een kopie van een U-boot horloge, maar er staat een ander merkje op. Vandaag binnen gekregen. Voor de geïnteresseerden enkele foto's:

Over de kwaliteit ben ik wel redelijk tevreden, alleen het bandje is nogal van inferieure kwaliteit.
Ook ik heb daar een U-Boat achtige besteld, en ben er zeker tevreden over. Ook wel over m'n bandje, volgens mij is het hetzelfde materiaal als ik het zo bekijk, alleen ander motief. Het is niet echt heel erg topspul, maar voor dit geld klaag ik echt niet.

pi_69433311
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Zijn die illegaal dan? :|
[..]

Nee, want hij voldoet aan geen enkele eis om een verboden wapen te zijn, maar dat vind ik juist zo verwonderlijk.

Ze vonden hem bij de advertentie die ik had geplaatst nog al groot lijken... close up foto...

Maar ik had hem net verkocht!
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:34:32 #220
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69433420
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Sku?
Lijkt me wel leuk een keertje op zaterdagmiddag(of op de dag voor kerst ) in de supermarkt met zo'n spray een klein beetje te sprayen, naaah geintje .

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21744 deze?
Jup.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 21:46:17 #221
108725 e-wok
pi_69433952
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sommige dingen kun je beter in NL halen, die dingen kosten bij de blokker en de Xenos namelijk een euro
Ach ja, boeiend Ik kom daar nooit en dit was mn eerste order
pi_69434579
quote:
Nee, want hij voldoet aan geen enkele eis om een verboden wapen te zijn, maar dat vind ik juist zo verwonderlijk.

Ze vonden hem bij de advertentie die ik had geplaatst nog al groot lijken... close up foto...

Maar ik had hem net verkocht!

Het is wel een verboden wapen, omdat het er anders uit kan zien dan het eigenlijk is denk aan een zaklamp of een aansteker bijvoorbeeld.
Valt onder categorie 2 van de wapenwet bron

maarja dat moet je ook maar net weten net als die lasertjes en bb guns, nooit geweten dat dat niet mocht
pi_69435223
Jack heeft nu nog meer Calvin Klein onderbroeken in de aanbieding:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22227
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 22:31:22 #224
97745 Thorical
finding a way
pi_69435820
Wat zijn dat voor een rare figuren die Chinezen..
Maat L 175 cm lang dat kan maar dan 95 kg en een schouderbreedte van maar 45 cm ???
pi_69436343
Nu met de opening van het festival seizoen is het wel erg interessant om wat meer RaBan's te importeren. Ik zou zelf ook niet met 100 euro dure mee willen nemen naar bijvoorbeeld Pinkpop. Zonde als je hem kwijt raakt.
pi_69440223
Heb mijn twee pakketjes binnen gekregen, 2 dagen na elkaar

Scheermesjes zijn super, gewoon perfect, zien er werkelijk precies zo uit als echte Gilette mesjes en zijn superscherp
En mn andere pakketje bevatte ook alles, zelf nog drie dobbelstenen meer dan ik had verwacht
Alleen de PSPPouch stinkt van nieuwigheid, maar dan ook wel hard
Echt een ranzige geur, maar ach, één keer wassen ofzo en dat is er ook wel uit
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:34:24 #227
128384 mcwops
gat in je glas
pi_69440358
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 08:39 schreef Joene het volgende:
ik hoop deze week mn pakketje te ontvangen met de GPS unit , er staat bij hongkongpost dat het inmiddels in nederland is.
dat lijkt me sterk, dat je dat kan zien bij HKpost. volgens mij alleen destination Netherlands en de datum dat t uit Hongkong vertrok.
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_69440599
Ben benieuwd hoe mijn polo gaat passen .

Mijn schouderbreedte is namelijk 59 cm meet ik net, wordt krapjes denk ik.

Wel XXL besteld.

90 kilo bij 1,70 meter is ook wel aardig dik trouwens, haal ik niet eens.
Geen referral hier.
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:13:47 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69441185
Meer mensen die die Dior jassen gaan bestellen?
pi_69441244
wat een leuk ding is die starlight projection lamp! heel leuk cadeautje ook!

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269

Je mag hem nog zelf in elkaar knutselen ook!

Ik heb maar een BB-onderbroek besteld, om mijn vriendin te verrassen (zij houdt helemaal niet van BB-onderbroeken)
pi_69441261
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:13 schreef Dionysiou het volgende:

ik vind het echt een heel mooie jas, maar ik durf niet omdat mijn maat enorm afwijkt van het gemiddelde
  woensdag 27 mei 2009 @ 01:46:36 #232
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69441679
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef Jazzmaster het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Deze dingen van dat merk vind je ook altijd op de markt.
pi_69441681
quote:
Ik heb hem besteld. Ik heb hem een dag of 5 geleden hier gepost, niemand heeft hem dus nog binnen. Weekje of 3 wachten dus nog.
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:01:20 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69441871
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:17 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

ik vind het echt een heel mooie jas, maar ik durf niet omdat mijn maat enorm afwijkt van het gemiddelde
Mja ik vind die bruine echt heel tof..

Ik denk dat ik toch wel XL nodig heb en nog weet ik het niet zeker
  woensdag 27 mei 2009 @ 02:04:06 #235
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69441902
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik vind de grijze vet
  woensdag 27 mei 2009 @ 07:32:43 #236
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69443375
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb mijn twee pakketjes binnen gekregen, 2 dagen na elkaar

Scheermesjes zijn super, gewoon perfect, zien er werkelijk precies zo uit als echte Gilette mesjes en zijn superscherp
En mn andere pakketje bevatte ook alles, zelf nog drie dobbelstenen meer dan ik had verwacht
Alleen de PSPPouch stinkt van nieuwigheid, maar dan ook wel hard
Echt een ranzige geur, maar ach, één keer wassen ofzo en dat is er ook wel uit
Welke heb je besteld? (met linkje? )
pi_69443978
Is er iemand die een (nep) Tag heuer horloge had besteld? Zag een paar keer een foto langs komen van mensen die hem vet vonden, ben benieuwd of iemand al iets ontvangen heeft en hoe de kwaliteit is.
pi_69444315
Is Rachel trouwens geen vent? ene meneer Cadi?

quote:
Mr. Cadi:
MSN : dealperfectcs02@live.cn
Email : DealPerfectcs02@gmail.com
BTW: Gisteren heeft de postbode een pakketje door het raam van de douche gegooid. (stond op een kier)

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18897.
Poezels drinken er al uit. Voordeel is dat je het drink bakje niet zo vaak hoeft bij de vullen.

Dit lijkt me ook grappig voor op kantoor ofzo:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3185
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Je bent al snel XL nodig. Als je al boven de 1.80 bent ben je eigenlijk al XXL nodig.

[ Bericht 25% gewijzigd door Hardrebel op 27-05-2009 09:30:51 ]
  woensdag 27 mei 2009 @ 09:41:39 #239
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69445209
Heeft hier iemand al wat van die elektronische peuken geprobeerd?
pi_69445321
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Apekoek het volgende:
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:20:08 #241
10754 alki
Alfisti
pi_69446288
Mijn u -boat van Jack komt er aan...
The item () will leave Hong Kong for its destination on 27-May-2009
Cuore Sportivo
pi_69446534
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Heb wel ooit eens een geprobeerd die uit Nederland kwam. Goor spul en totaal niet lijkend op echt roken dus mweh... geloof niet dat Chinese prul wel zou werken.
pi_69447135
met nieuwe rolex en me chineze voetbalshirtje is binnen
alleen jammer dat jack een veelste grote heeft gestuurd
dan maar aan ons pap geven
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:47:38 #244
11697 Junkie
pi_69447283
quote:
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 02:04 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik vind de grijze vet
Ik wacht jullie ervaringen even af.
En dan wil ik die grijze gaan bestellen. Dies tof.
pi_69447608
Weer iets besteld bij Dealperfect :
quote:
SKU Quantity Shipped @Price @Discount Remarks
0000 1 - $0.01 $0.00 Sample Order Registered Airmail Shipping
21557 1 - $12.23 $0.00 Amani Black Cold Man Perfume 75ml- Black
21984 1 - $5.89 $0.00 GL Fusion Power Replacement Shaving Blade Cartridges (four-pack)-
22138 1 - $15.35 $0.00 Upright Style Monblanc Cowskin Leather Wallet Black(glossy skin)- Black
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:06:38 #246
219615 drummerdude
Wat een kutplaatje
pi_69447928
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef gers het volgende:
met nieuwe rolex en me chineze voetbalshirtje is binnen
alleen jammer dat jack een veelste grote heeft gestuurd
dan maar aan ons pap geven
Welk voetbalshirt?
pi_69448362
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 01:16 schreef JoPiDo het volgende:
wat een leuk ding is die starlight projection lamp! heel leuk cadeautje ook!

http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269

Je mag hem nog zelf in elkaar knutselen ook!

Ik heb maar een BB-onderbroek besteld, om mijn vriendin te verrassen (zij houdt helemaal niet van BB-onderbroeken)
die lamp is echt stoer

*houdt zich in hem meteen te kopen*
pi_69449219
Hoe zit het met de boxers op D-Ex, hebben die nog een normale pasvorm en een beetje kwaliteit?
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:46:49 #249
16715 Mylene
*schatje*
pi_69449482
Mijn spelletjes game ding is verzonden.

pi_69450436
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:06 schreef drummerdude het volgende:

[..]

Welk voetbalshirt?
Shenhau football club ofzo
pi_69450913
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Zero_Empathy het volgende:
Verzending moet jack idd betalen, hadk even niet meegerekend.
Paypal fees betaal je trouwens zelf al met het omrekenen van valuta.
...ik zal je even vertellen hoe het wel zit.

Als het goed is betalen Chinezen 3.9%, was het vroeger 3.4% over het bedrag dat ze op Paypal ontvangen en $0.30 extra. Tenzij ze meer dan $3000 per maand ontvangen dan gaat het percentage omlaag naar 3.4% was het vroeger 2.9%.
Bron

Hiernaast verliezen ze ook nog eens geld zodra ze de US Dollars terugstorten naar hun bankrekening, dan geeft Paypal weer een slechte koers met omrekenen naar de Yuan.

Paypal verdient dus 3 keer geld, eerst omdat je Euro's naar Dollars omgerekend moeten worden (tenzij je dit door je creditcardmaatschappij laat doen, bij mij scheelt dat ongeveer 2% in de koers, nogal flink dus). Vervolgens de fee die de ontvanger over het bedrag betaald en dan nog een keer als de Dollars naar Yuan omgerekend worden.

Hierom berekenen de meeste suppliers in China ongeveer 5% over het eindbedrag om al hun kosten te dekken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kikkerdrilpudding op 27-05-2009 12:29:46 ]
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:04:10 #252
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_69452048
Voor de mensen die die Gilette-scheermesjes hebben besteld:
Welk type scheermesjes van DP is trouwens die erg goede copy van Gilette?
Mach 3, Mach 3 Turbo, Power, etc? SKU-linkje zou handig zijn .
  woensdag 27 mei 2009 @ 13:06:16 #253
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_69452112
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Schaam je oldbies!
pi_69453066
Zijn die Raban (sic) zonnebrillen van DP een beetje te doen of zijn dat van die lasbrillen waar je echt geen fuck doorheen ziet?
pi_69453466
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef MacorgaZ het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21984
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:01:47 #256
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69453764
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef djpdjpnl het volgende:

[..]

Heb wel ooit eens een geprobeerd die uit Nederland kwam. Goor spul en totaal niet lijkend op echt roken dus mweh... geloof niet dat Chinese prul wel zou werken.
Hoe ernstig of troosteloos het ook is, ik heb ze besteld, ik ben gewoon benieuwd! (zelf ben ik geen keiharde roker, maar doe het zo nu en dan, dus wie weet is dit een grappig alternatief)
pi_69453927
Heeft er iemand al parfum besteld @ dealperfect?
hoi
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:09:34 #258
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69454011
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe ernstig of troosteloos het ook is, ik heb ze besteld, ik ben gewoon benieuwd! (zelf ben ik geen keiharde roker, maar doe het zo nu en dan, dus wie weet is dit een grappig alternatief)
Pas daar wel mee op. Dat soort spul vertrouw ik niet zo uit China. Voor je het weet loop je een vergiftiging op oid...
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:10:26 #259
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69454035
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Pas daar wel mee op. Dat soort spul vertrouw ik niet zo uit China. Voor je het weet loop je een vergiftiging op oid...
goeie idd, maar ze staan al wel een tijdje te koop...
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:10:33 #260
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69454042
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef goudensticker het volgende:
Heeft er iemand al parfum besteld @ dealperfect?
Kijk anders eens op Ebay. Daar kun je vaak originele parfum voor de helft van de NL prijs kopen. Heb er nu al meermalen een luchtje gekocht en dat bevalt erg goed
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:11:07 #261
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69454063
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Staan vast geen reviews bij omdat degenen die em gebruikt hebben het niet meer kunnen navertellen!
pi_69454323
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Kijk anders eens op Ebay. Daar kun je vaak originele parfum voor de helft van de NL prijs kopen. Heb er nu al meermalen een luchtje gekocht en dat bevalt erg goed
Ja ik doelde meer op die http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21557, altijd leuk om ff mee te nemen in een bestelling.
hoi
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:22:53 #263
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69454387
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef goudensticker het volgende:

[..]

Ja ik doelde meer op die http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21557, altijd leuk om ff mee te nemen in een bestelling.
Als het nep is dan ruikt het vaak niet zo lekker als de echte, maar voor de prijs kun je het erop wagen Ik geloof dat iemand anders ook zo'n flesje had besteld (lees anders even het topic door, was in dit topic). Je kunt eventueel ook wachten tot die em binnen heeft.
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:24:51 #264
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69454438
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Staan vast geen reviews bij omdat degenen die em gebruikt hebben het niet meer kunnen navertellen!
pi_69454573
Volgende week kan ik het zeggen. Als mensen het topic eens doorlezen kan je zien dat ik er 1 heb besteld.
Hier dus. Klik!
  woensdag 27 mei 2009 @ 14:29:06 #266
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69454583
Nogmaals, hoe kan dat als ik bij DP in het hoofdmenu op Clothing en andere menu knoppen druk, dat er dan vaak niets komt te staan?
pi_69454657
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, hoe kan dat als ik bij DP in het hoofdmenu op Clothing en andere menu knoppen druk, dat er dan vaak niets komt te staan?
Wat een achterlijke vragen allemaal. Wat denk je zelf? Miisschien is het dan nog niet opgenomen in het assortiment??
pi_69455029
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:28 schreef Hardrebel het volgende:
Volgende week kan ik het zeggen. Als mensen het topic eens doorlezen kan je zien dat ik er 1 heb besteld.
Hier dus. Klik!
Okee top! Dan wacht ik even op jouw review!
hoi
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:00:17 #269
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69455498
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Wat een achterlijke vragen allemaal. Wat denk je zelf? Miisschien is het dan nog niet opgenomen in het assortiment??
Ben je zelf achterlijk ofzo? Ik zeg toch bij bijna alle categorien, leer eens lezen man ,voordat je anderen voor achterlijk gaat uit maken. Hij heeft echt wel shirts en broekies, maar die komen dus niet tevoorschijn wanneer ik op deze categorie druk, alleen via search of best sellers.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:06:20 #270
203407 Zero_Empathy
doet alles met beleg ;)
pi_69455672
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:

[..]

...ik zal je even vertellen hoe het wel zit.

Als het goed is betalen Chinezen 3.9%, was het vroeger 3.4% over het bedrag dat ze op Paypal ontvangen en $0.30 extra. Tenzij ze meer dan $3000 per maand ontvangen dan gaat het percentage omlaag naar 3.4% was het vroeger 2.9%.
Bron

Hiernaast verliezen ze ook nog eens geld zodra ze de US Dollars terugstorten naar hun bankrekening, dan geeft Paypal weer een slechte koers met omrekenen naar de Yuan.

Paypal verdient dus 3 keer geld, eerst omdat je Euro's naar Dollars omgerekend moeten worden (tenzij je dit door je creditcardmaatschappij laat doen, bij mij scheelt dat ongeveer 2% in de koers, nogal flink dus). Vervolgens de fee die de ontvanger over het bedrag betaald en dan nog een keer als de Dollars naar Yuan omgerekend worden.

Hierom berekenen de meeste suppliers in China ongeveer 5% over het eindbedrag om al hun kosten te dekken.
Haha dank je, had ik gedeeltelijk gelijk dus
Maar Paypal is dan wel lekker slim bezig.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:06:24 #271
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69455673
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ben je zelf achterlijk ofzo? Ik zeg toch bij bijna alle categorien, leer eens lezen man ,voordat je anderen voor achterlijk gaat uit maken. Hij heeft echt wel shirts en broekies, maar die komen dus niet tevoorschijn wanneer ik op deze categorie druk, alleen via search of best sellers.
Welke browser gebruik je? Voor zover ik kan beoordelen werkt het hier wel zoals het hoort (zie allemaal verschillende artikelen per categorie). Gebruik FF.
pi_69455828
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Huilie , Direct in mijn fobo kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hardrebel op 27-05-2009 15:20:10 ]
pi_69455999
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef goudensticker het volgende:

[..]

Ik had die andere Armani besteld, die rook in het begin een beetje 'zuur' maar na 5 minute leek die toch best veel op de originele.
Misschien dat ik die black code ook een keer probeer, anders is het leuke decoratie voor je badkamer
pi_69456206
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Welke browser gebruik je? Voor zover ik kan beoordelen werkt het hier wel zoals het hoort (zie allemaal verschillende artikelen per categorie). Gebruik FF.
kan wel kloppten want met IE doet tie t niet
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:34:03 #275
176140 YourBuddy
pi_69456543
Maandag mijn eerste bestelling bij Focalprice gedaan, vandaag verzonden
YB
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:36:08 #276
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69456614
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Marijke is geen huilie, maar heeft ook meteen even gekeken
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:36:48 #277
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69456636
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef CaLeX het volgende:

[..]

kan wel kloppten want met IE doet tie t niet
Zo'n vermoeden had ik al, IE blijkt soms nogal lastig te combineren zijn met websites
pi_69456740
quote:
Our office will be closed from May 28th to 29th for a Chinese traditional festival. But the normal shipping will stop from May 27 to May 30 which is declared by Hong Kong Post office. Please kindly understand.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:49:28 #279
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69457089
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Precies! En je ziet dan gelijk een dikke volgevreten plof kop! Dus toen was voor mij alles weer bevestigd
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:52:34 #280
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69457220
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

He dikke plofkop met je rode dikke bierhoofd, waarom noem je mensen gelijk achterlijk terwijl je zelf de vragen niet goed leest?
pi_69457312
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef Apekoek het volgende:

[..]

He dikke plofkop met je rode dikke bierhoofd, waarom noem je mensen gelijk achterlijk terwijl je zelf de vragen niet goed leest?
Pauper meeloop coke snuivende gabber wannabee van 45 kilo. . Wat word dit topic verneukt eigenlijk merk ik net. Hoeveel posts nog tot het nieuwe topic ?
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:57:18 #282
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69457363
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Pauper meeloop coke snuivende gabber wannabee van 45 kilo. . Wat word dit topic verneukt eigenlijk merk ik net.
Hahaha en dan ook nog niet eens een goede reactie kunnen bedenken! En ja natuurlijk is de kans ook ontzettend groot dat ik een meelopende coke snuivende gabber wannabee ben van 45 kilo! Schud je dat zo maar uit je mouw?
pi_69457386
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou maar tegen ongeschoolde pauper. Ik zit u ook in Zwolle btw
pi_69457420
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hahaha en dan ook nog niet eens een goede reactie kunnen bedenken!
Bestel allebei maar een boksbeugel en ga het dan uitvechten, ok?
Einde bericht
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:00:06 #285
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69457455
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Negentien het volgende:

[..]

Wil ik niet, want ik ben volgens hem 45 kilo, dat red ik nooooooiiiit tegen zo'n dikke bierbuik gladiator!
pi_69457498
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wil ik niet, want ik ben volgens hem 45 kilo, dat red ik nooooooiiiit tegen zo'n dikke bierbuik gladiator!
Bestel dan ook gelijk pepperspray!
Einde bericht
pi_69457501
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maak je maar niet druk, de "nederlandse" komen ook uit China.
pi_69457558
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

nog een week wachten totdat mijn U-boat verzonden word.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:03:08 #289
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69457564
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:01 schreef Negentien het volgende:

[..]

Bestel dan ook gelijk pepperspray!
Goed idee.

Okay nu hou ik op, anders is het ook niet meer zo gezellig. Kom op Hardrebel, dan maken we er weer een feessie van!
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:03:23 #290
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69457573
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ik had het niet tegen jou maar tegen ongeschoolde pauper. Ik zit u ook in Zwolle btw
Dat snapte ik, maar moest gewoon even in je fobo kijken
Zit jij ook in Zwolle dan?
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Negentien het volgende:

[..]

Jaaah!! En dan wel met pics graag

vond deze wel toepasselijk
pi_69457650
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dat snapte ik, maar moest gewoon even in je fobo kijken
Zit jij ook in Zwolle dan?
[..]

Jaaah!! En dan wel met pics graag

[ afbeelding ]
vond deze wel toepasselijk
Indd.Ja werken * kuch. Achmea pand.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:05:41 #292
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69457680
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Haha ongeschoold! En dat zegt een MBOer tegen mij
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:07:05 #293
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69457749
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Haha ongeschoold! En dat zegt een MBOer tegen mij
Nou, kusjekroel jongens, we maken er weer een gezellige bende van
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:07:43 #294
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_69457781
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Indd.Ja werken * kuch. Achmea pand.
Hahaha, wat doe je daar dan precies? lichtelijk off topic, maar moet kunnen toch
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:09:48 #295
11697 Junkie
pi_69457866

Zijn we vanaf nu weer aardig in 't topic? Straks gaat deze reeks nog dicht om dit soort domme acties.

Als je elkaar wilt uitschelden ga dat dan lekker ergens anders doen.
pi_69457873
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Hahaha, wat doe je daar dan precies? lichtelijk off topic, maar moet kunnen toch
PM maar. Ik ga topic vanaf nu af aan even schoonhouden. Anders bannen ze me nog.
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:19:57 #297
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_69458206
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]

Zijn we vanaf nu weer aardig in 't topic? Straks gaat deze reeks nog dicht om dit soort domme acties.

Als je elkaar wilt uitschelden ga dat dan lekker ergens anders doen.
Hmm okay, akkoord. Nou kom hier Hardrebel gaan we ff enorm lekker knuffelen, en nee ik ben geen homo.
pi_69458419
even een n00bvraagje
zijn de wielrenshirtjes bij de fokker die hem had besteld al binnen
  woensdag 27 mei 2009 @ 16:26:56 #299
98259 mstr
Een jonge God!
pi_69458457
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef gers het volgende:
even een n00bvraagje
zijn de wielrenshirtjes bij de fokker die hem had besteld al binnen
Volgens mij wel
pi_69458461
LaPo?