linkjequote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef YourBuddy het volgende:
Cool! 2 topic's!
Ik ga Rachel even mailen voor wat kleding van Taobao![]()
Postbode maakt eerst zijn rondje af en levert de restanten (bijna) altijd pas na sluitingstijd afquote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!
Foto sturen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:04 schreef DjStefan het volgende:
2 weken geleden ook maar wat besteld via dealperfect.
Leuk rayban zonnebrilletje, kreeg het vandaag binnen.
Wat blijkt, het glas in de bril is gescheurd en het hele frame is verbogen.
Iemand een idee wat hiermee te doen?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
Ik raad je aan die te cancelen en die van Ninetudo (zonder dat DS-logo op de bovenkant) te nemen. Diegenen met het DS-logo op de bovenkant zijn van veel slechtere kwaliteit.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:39 schreef Muck het volgende:
[..]
kun je nagaan hoe goed mijn Aardrijkskunde is
Ja, ontopic![]()
Ik heb zaterdag mijn DS uit mijn handen laten vallen op de plavuizen van mijn ouders () en godzijdank doet ie het nog, maar er zijn een hoop stukken af, dus ik heb een nieuwe behuizing besteld
[ afbeelding ]
Die "Ninetudo" heb ik zelf ook. M'n broertje had nog een DS met kapotte behuizing liggen (ook laten vallen) en had zelf al een nieuwe gekocht. Dus zodoende had ik voor een euro of 7 (incl tasje en schroevendraaiers) een prachtige roze NDSquote:Op maandag 25 mei 2009 20:26 schreef joepie91 het volgende:
Ik raad je aan die te cancelen en die van Ninetudo (zonder dat DS-logo op de bovenkant) te nemen. Diegenen met het DS-logo op de bovenkant zijn van veel slechtere kwaliteit.
Er is een soort strijd om het nieuwe topic te openen, en de laatste post mag het nieuwe topic maken, dus dan krijg je datquote:Op maandag 25 mei 2009 19:49 schreef Sneijder5 het volgende:
Waarom worden in de laatste 10 posts altijd maar wat dingen getypt om het topic zo snel mogelijk te sluiten? Wat is daar het voordeel van.....?
Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwe behuizing nu een omgebogen randje heeft, nadat ie net een keertje is gevallen. Maar de Ninetudo behuizingen zijn inderdaad van goede kwaliteit, naar mijn mening zelfs beter dan die van Nintendo. Nintendo gebruikt geverfd plastic, terwijl de Ninetudo-behuizingen gewoon één kleur zijn. Als je er een kras op maakt blijft het dezelfde kleurquote:Op maandag 25 mei 2009 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die "Ninetudo" heb ik zelf ook. M'n broertje had nog een DS met kapotte behuizing liggen (ook laten vallen) en had zelf al een nieuwe gekocht. Dus zodoende had ik voor een euro of 7 (incl tasje en schroevendraaiers) een prachtige roze NDSDie behuizingen zijn inderdaad erg goed en alles zit erbij (behalve de metalen pinnen in de scharnieren, maar die zijn makkelijk te recyclen). Je kunt wel voelen dat het een andere behuizing is (scherpere randjes).
En een tip bij het ombouwen: houd de digicam bij de hand en maak foto's van hoe de kabels zitten enzo. Scheelt je achteraf een hoop gepuzzel
Ik had eigenlijk niet eens door dat het bijna vol zatquote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er is een soort strijd om het nieuwe topic te openen, en de laatste post mag het nieuwe topic maken, dus dan krijg je dat.
Officieel als in origineel?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn scheermesjes zijn binnen
Officiele Gilette Fusion mesjes, 16 stuks voor 15 euro
Hier bij de Appie zijn ze 16 euro voor 4 stuks
Dit ging via DealPerfect, geen klachten dus
En mn pakketje van DealExtreme is ook verzonden, dus ik wacht geduldig
hoe scheren ze?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Mijn scheermesjes zijn binnen
Officiele Gilette Fusion mesjes, 16 stuks voor 15 euro
Hier bij de Appie zijn ze 16 euro voor 4 stuks
Dit ging via DealPerfect, geen klachten dus
En mn pakketje van DealExtreme is ook verzonden, dus ik wacht geduldig
Zo'n TV out cable moet ik ook altijd nog kopenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mijn laatste aankopen bij FP zijn trouwens:
* een PSP case
* een PSP screen protector
* oordopjes met afstandsbediening
* een tv-out kabel voor de PSP
Gisteren besteld en 3 van de 4 zijn al verzonden
Heb ze nog niet binnenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zo'n TV out cable moet ik ook altijd nog kopenHeb alleen maar zo'n hoesje voor m'n PSP, en nu in de lucht ergens zit mijn 8GB kaartje
Verder nog toffe PSP accessoires? Die je echt kan aanraden?
Ik ben bekend met het fenomeenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En voor een volgende keer: dat soort geheugenkaartjes koop ik niet snel meer in China. Er wordt heel vaak gefraudeerd met die dingen. Ze worden softwarematig aangepast, zodat het lijkt alsof je (in jouw geval) 8 GB ruimte hebt, maar stiekem heeft die dat niet waardoor je data corrupted wordt. Kortom: even goed testen als hem hebt. Ik heb het namelijk aan den lijven ondervonden met een Chinese USB-stick.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21986quote:
Neem aan goed, zijn op ander adres geleverdquote:
Eh nou waren wat shirtjes etc. Ik heb zelf van futurumshop wat spul van ultima met zo'n speciaaaal stofje maar was belachelijk duur.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
"die fiets kleding"... Welke bedoel je?
Magneetje.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwe behuizing nu een omgebogen randje heeft, nadat ie net een keertje is gevallen. Maar de Ninetudo behuizingen zijn inderdaad van goede kwaliteit, naar mijn mening zelfs beter dan die van Nintendo. Nintendo gebruikt geverfd plastic, terwijl de Ninetudo-behuizingen gewoon één kleur zijn. Als je er een kras op maakt blijft het dezelfde kleur
Oh, en hier kun je een video vinden hoe je hem uit elkaar kunt halen:
Ik heb die video zelf ook gebruikt, en hij werkt perfect. Wel bij het in elkaar zetten even opletten:
* Die ijzeren scharnier-pinnetjes-dingesen gaan er ERG moeilijk in, en ik ben erin geslaagd om één ervan verkeerd om in te bouwen. Nu heb ik dus op twee punten een klik i.p.v. één, en de normale klik (dat je scherm net wat schuin blijft staan) is nu minder sterk. Let daar dus goed op.
* In je bovenste helft zit er een brede kabel naast je scherm, met daaronder een heel smal kabeltje. Dit smalle kabeltje wil nog wel eens losgaan tijdens het weer in elkaar zetten, en dat zorgt ervoor dat je DS bij het aanzetten heel even flitst en weer uitgaat. Gewoon even brede kabel losmaken zodat je bij de smalle kan, en alles weer vastmaken en dichtmaken, en alles doet het weer. Als het eenmaal helemaal zit, blijft het ook zitten
* Inderdaad zijn de randjes iets scherper, maar dit is niet heel erg. Ik vind de vervangende lekkerder in de hand liggen dan het origineel, waarschijnlijk ander soort plastic ofzo. Verder vind ik de kleuren van de vervangende shells veel "echter" dan de originele.
Hoe herkent een DS trouwens of je hem dichtklapt of niet? Ik kan het maar niet begrijpen, ik kan geen contactje daarvoor vinden ofzo :|
Dat ze een exacte kopie van het echte product zouden zijn, maar let hier niet te veel op. Zijn gewoon verkooppraatjes.quote:
Mr.Houdoe had alleen wat besteld en heeft het nog niet binnen zover ik weet.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef kloink het volgende:
[..]
Eh nou waren wat shirtjes etc. Ik heb zelf van futurumshop wat spul van ultima met zo'n speciaaaal stofje maar was belachelijk duur.
In het vorige topic heeft er iemand 27 dollar betaald.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:18 schreef gers het volgende:
even een vraagje voor iemand die de diorjasjes hadden betaald , hoeveel hadden jullie uiteindelijk betaald
Voor 5 dollar extraquote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
In het vorige topic heeft er iemand 27 dollar betaald.
OhZe zijn online nu!
daarom juistquote:
Maar er staat gewoon gilette op en allesquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ze een exacte kopie van het echte product zouden zijn, maar let hier niet te veel op. Zijn gewoon verkooppraatjes.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef YourBuddy het volgende:
In het vorige topic had iemand een ''mislukt'' G-Star shirt gekocht. Hebben we een taobao-link?
Klopt.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar er staat gewoon gilette op en alles
Dat mag toch niet zomaar?
Serieus?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:48 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22139
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Maar er staat gewoon gilette op en alles
Dat mag toch niet zomaar?
Dat heb ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Stinosss het volgende:
Zijn geen nieuwe koopjes.
Btw, Tao bao fukt hier ookkrijg alleen tekst, geen plaatjes.
22215 22216 en 22217quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Patrickovic het volgende:
Iemand een SKU nummer voor de Dior jasjes?
Ja maar die noemen het Amani of die blurren het merk enzo, dat is hier allemaal niet zoquote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]wat denk je dat DX, DP, FP en TaoBao doen?
Die double collar?quote:
Met google translate/babelfish zie ik alleen het eerste plaatje.. open ik hem gewoon zonder zie ik vaak nog een hoop foto's in het midden van de pagina staan.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef Stinosss het volgende:
Zijn geen nieuwe koopjes.
Btw, Tao bao fukt hier ookkrijg alleen tekst, geen plaatjes.
Kut dat die maten niet kloppen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef WLproxy het volgende:
Tss, ze hebben dat Dior jasje niet eens in mijn maat (1,95). Wat een armoe.
nee niet serieus , naar mij weten is het dit shirt als ik het zo zie ..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef YourBuddy het volgende:
[..]
Serieus?Dat gaat dan leuk worden volgende week
Waar zit dat magneetje dan? :|quote:
OBN Glasvezel hier.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waar zit dat magneetje dan? :|
En al die mensen die problemen hebben met TaoBao: post je internetprovider.
Dan maak je toch losse orders aan. Noobquote:Op maandag 25 mei 2009 23:46 schreef goudensticker het volgende:
Zou iemand misschien ff uit kunnen leggen hoe je nou als je iemand een zonnebril kado wilt doen, je het via dealperfect of dealextreme kan bestellen en afleveren op zijn adres?
En hoe kan je pakketjes afsluiten zeg maar, zodat je als je nieuwe dingen bestelt dat ze niet allemaal in 1 pakketje komen? Dus als ik 3 zonnebrillen bestel, en er 2 samen in een pakketje wil en 1tje los, hoe kan ik dan daarvoor zorgen
Misschien een beetje noob vragen, maar ik heb er nog niet echt antwoord opgevonden!
Als je dus dingen in je karretje zet, en op betalen drukt. Dan is dat een pakketje? En als je dus nieuwe dingen in je karretje toevoegt daarna wordt dat automatisch een nieuw pakketje? En wordt het niet samengevoegd bij je vorige pakketjee...quote:Op maandag 25 mei 2009 23:49 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dan maak je toch losse orders aan. Noob
Misschien moet je nog even wachten met dingen bestellen op internet als je dit soort vragen steltquote:Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef goudensticker het volgende:
[..]
Als je dus dingen in je karretje zet, en op betalen drukt. Dan is dat een pakketje? En als je dus nieuwe dingen in je karretje toevoegt daarna wordt dat automatisch een nieuw pakketje? En wordt het niet samengevoegd bij je vorige pakketjee...
Nouja, ik ging ervan uit als je bij dealextreme iets besteld en datgene is nog niet verzonden, het er automatisch bijgevoegd zou wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Misschien moet je nog even wachten met dingen bestellen op internet als je dit soort vragen stelt
Precies, zolang je niet logisch kan nadenken of kan lezen (want alles staat op de site uitgelegd), moet je lekker in NL blijven shoppenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef goudensticker het volgende:
[..]
Nouja, ik ging ervan uit als je bij dealextreme iets besteld en datgene is nog niet verzonden, het er automatisch bijgevoegd zou worden![]()
Maar gelukkig vandaag weer wat geleerd!
Nu alleen nog hoe je het op een ander zijn adres kan bestellen
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef Downstar het volgende:
[..]
nee niet serieus , naar mij weten is het dit shirt als ik het zo zie ..
edit: ziee dat taobao spaced ( ook bij mij ) dus een linkje is ff moeilijk ; maar naar mijn weten is het een shirt van taobao met achter op de rug in het groen een cirkel de tekst Gstar raw 3301 blablaa
dus NIET die gene die bij jack op zn site staat
Tot op heden alle kleding die ik ben tegen gekomen is te klein voor mij (1.95 idem)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:36 schreef WLproxy het volgende:
Tss, ze hebben dat Dior jasje niet eens in mijn maat (1,95). Wat een armoe.
Bedankt voor die tip van op de site uitleg te kijken, had ik nog niet aan gedacht! Is me nu volledig duidelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, zolang je niet logisch kan nadenken of kan lezen (want alles staat op de site uitgelegd), moet je lekker in NL blijven shoppen
En bij mij juist te groot (1.65).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Tot op heden alle kleding die ik ben tegen gekomen is te klein voor mij (1.95 idem)
Bovenin, gewoon in de behuizing. Misschien is het zelfs de speaker die ze gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:45 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Waar zit dat magneetje dan? :|
En al die mensen die problemen hebben met TaoBao: post je internetprovider.
Dat is me totaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
Heb hem alweer gevonden om welke t ging!
Btw vind ik de koper van t t-shirt een beetje dom .. t staat zelfs op de foto's !![]()
![]()
hier maar ff de hele layout:
[ afbeelding ]
Ik had dat kreng hier niet moeten posten, lopen er dadelijk 50 mensen met dat ding rond...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die double collar?
Ziet er wel vet sjiek uit!
O ik ga echt geen kleren via internet bestellen, maar vond hem wel erg mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef OddBehavior het volgende:
[..]
Ik had dat kreng hier niet moeten posten, lopen er dadelijk 50 mensen met dat ding rond...
Ik ook niet. Maar met dat jasje zit ik toch wel te twijfelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:39 schreef Hoogstaande het volgende:
O ik ga echt geen kleren via internet bestellen, maar vond hem wel erg mooi!
Gister moest ik dat ook doen ja... was een lang weekend weg met hemelvaart dus er lagen drie TNT briefjes in de bus... 1 van DP en 2 van DX.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:15 schreef djpdjpnl het volgende:
Ik fiets zo maar eens naar het postkantoor.
Doe eens wat nieuws vertellen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Gister moest ik dat ook doen ja... was een lang weekend weg met hemelvaart dus er lagen drie TNT briefjes in de bus... 1 van DP en 2 van DX.Altijd weer leuk.
Ray-Ban (die ik overigens veel te groot vind...)
Van DX twee pakketjes met echt rommel...
Die had een vriend van me ook volgens mij, maar die vond ik dus juist veel te kleinquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:19 schreef henkjan90 het volgende:
Ray-Ban (die ik overigens veel te groot vind...)
Wat zat er allemaal in dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:08 schreef djpdjpnl het volgende:
Hehe... was nog nooit zo spannend om een pakketje op te halen.Alles zat er nog in, waarschijnlijk omdat de douane ook de tape niet los kreeg. ^_^
wé té èf...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef drummerdude het volgende:
Alstublieft, de vetste .GIF ooit van DP
[ afbeelding ]
quote:
Kom op ey, we zitten wel op Fok! maar dat betekend niet dat jullie je ook naar dat niveau moeten gedragen, haha. sku 21689quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:21 schreef henkjan90 het volgende:
Leuk... cryptische omschrijvingen!
Gewoon zeggen wat erin zit is makkelijker voor ons...
Leuk joh, met je special decoration for Hero's Hand with Pillquote:
OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Kom op ey, we zitten wel op Fok! maar dat betekend niet dat jullie je ook naar dat niveau moeten gedragen, haha. sku 21689Voelt wel solide en heeft een mooi gewicht, de pill is wat groot imo (kan denk ik ook niet veel anders gezien de inhoud).
XL gaat jou niet passen hoor. Goed dat je tegen haar advies bent ingegaan zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Swindler het volgende:
ik ben 1.90 en rachel raadde me xxl aan maar heb toch de xl gekozen, dat jasje is ook gemaakt voor een slim fit
Die naam in je profiel is nep neem ik aan? Anders zou ik hem maar snel veranderenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Kom op ey, we zitten wel op Fok! maar dat betekend niet dat jullie je ook naar dat niveau moeten gedragen, haha. sku 21689Voelt wel solide en heeft een mooi gewicht, de pill is wat groot imo (kan denk ik ook niet veel anders gezien de inhoud).
Vooral dat laatste dus... En dan heb je het thuis liggen, en dan? Kun je stoer doen tegen je vriendjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Xuerio het volgende:
[..]
OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?
Geen idee, je krijgt eerst een brief en dan weet je dat je er voor de rest van je leven af moet blijven. Nu heb ik die poging nog tegoed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Xuerio het volgende:
[..]
OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?
Fckzor.... inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die naam in je profiel is nep neem ik aan? Anders zou ik hem maar snel veranderen
Gelukkig staat je domein niet op naamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Geen idee, je krijgt eerst een brief en dan weet je dat je er voor de rest van je leven af moet blijven. Nu heb ik die poging nog tegoed.![]()
[..]
Fckzor.... inderdaad.Wist niet dat die er stond bwahaha. Bedankt voor de tip in ieder geval.
![]()
quote:
I know... maar als ze je willen naaien dan vinden ze echt wel een manier om je te vinden. Als het niet via het profiel van Fok! is of via Danny dan spitten ze wel m'n postgeschiedenis uit in de hoop een linkje te vinden. Als ze willen vinden ze me, als het ze niks interesseert dan doen ze de moeite niet eens. Wie zegt trouwens dat ik 'm echt heb?quote:
Waarom denk je dat ik op Fok! zit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dus... En dan heb je het thuis liggen, en dan? Kun je stoer doen tegen je vriendjes?
Ga dan gewoon bij een schietvereniging o.i.d. als je het zo interessant vindt
Voor deze jongen stond de politie bij mij voor de deur hoor...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
I know... maar als ze je willen naaien dan vinden ze echt wel een manier om je te vinden. Als het niet via het profiel van Fok! is of via Danny dan spitten ze wel m'n postgeschiedenis uit in de hoop een linkje te vinden. Als ze willen vinden ze me, als het ze niks interesseert dan doen ze de moeite niet eens. Wie zegt trouwens dat ik 'm echt heb?Da's voor de bromsnorren al genoeg reden om de koffie eerst op te drinken voor ze wat gaan doen. Makkelijkste manier is gewoon even een berichtje naar me sturen, dan geef ik het adres zelf wel. Scheelt weer een klopjacht.
[..]
Waarom denk je dat ik op Fok! zit?
Omdat je ze had doorverkocht toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Voor deze jongen stond de politie bij mij voor de deur hoor...
Als ze komen dan heb ik pech, komen ze niet dan heb ik geluk. En nu weer over naar de orde van de dag dames!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef drummerdude het volgende:
Alstublieft, de vetste .GIF ooit van DP
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat je ze had doorverkocht toch?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Horatio het volgende:
Ik moet wel even mededelen dat het g-star shirt voor me besteld is van taobao en niet van Jack z'n website komt.
En
[..]
Dat is me totaal niet opgevallen
Doet Fok!, indien nodig, ook hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Klopt.
Speurders en Marktplaats geven dus vrolijk IP adressen door aan de politie.
Wil je de ontvanger van 't cadeau vergiftigen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef GooDy88 het volgende:
Ook 2 dingen besteld:
Voor mezelf:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646
Als cadeautje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10127
Nu hopen dat het wat opschiet
Ga eens vretenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef synnath het volgende:
Zeg..die Dior jassen he..
Heeft iemand die al binnen?
En verder zijn die maten niet zoals hier in nederland? Maar moe tje echt naar lengte en gewicht kijken? Ben namelijk 1,90m en 60 kg... Heb normaal XL als jas maar denk niet dat deze XL me gaat passen, wel?
Wilde nog even vragen welke van de velen jij gekocht hebt? Er worden bij FP en DX verschillende adapters aangeboden, maar vind het moeilijk kiezen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het fenomeenAl is het bij DX mij nog nooit overkomen, tegenwoordig gebeurt het veel bij USB-sticks van ''64'' GB, die dan 128 MB zijn
Daarentegen zijn die geheugenkaartjes van DX wel ontiegelijk traagDaarom heb ik er ook niet eentje gekocht, maar zo'n adaptertje van 2xMicroSD naar Memory Stick Pro Duo. Daar prop ik dan 8 en 16GB in van SanDisk
Dan is het wel snel, én niet fake.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef synnath het volgende:
Zeg..die Dior jassen he..
Heeft iemand die al binnen?
En verder zijn die maten niet zoals hier in nederland? Maar moe tje echt naar lengte en gewicht kijken? Ben namelijk 1,90m en 60 kg... Heb normaal XL als jas maar denk niet dat deze XL me gaat passen, wel?
ow en waar basseer je dat op , het enige grote verschil is de Bust Width (4 cm) , ik hou niet van slobberjassenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
XL gaat jou niet passen hoor. Goed dat je tegen haar advies bent ingegaan zeg.
Niet dat ik mezelf hoef te verdedigen, maar ik ben er mee bezigquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Rjxcxiglgaosdksksldoapspapapspspapspapspspspspspspsppapspapspsp
Laat moederdagcadeau?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef mstr het volgende:
Mijn IDE/SATA to USB converter binnen
En een fles shampoo voor m'n ma vanuit Amerika, die een beetje gelekt heeft.
Die mesjes zijn echte?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Swindler het volgende:
Zo net de gilette scheermesjes en butterfly massager binnengekomen , na maar eens langsgaan bij het postkantoor voor het grote pakketje.
Via dat EMS (snelle verzending) gaat het een stukje sneller maar gaat ie ook gegarandeerd langs de douane. Met games importeren uit het buitenland via DHL bijv. wordt ie negen van de tien keer eruit gevist en krijg je een rekening van 19% van het bedrag plus tien of twintig euro omdat DHL de boete heeft voorgeschoten voor je. Slimme manier van geld maken dus. Om goedkope dingen te bestellen is het handig (maar heeeel duur) en voor wat duurdere dingen is het de moeite niet waard i.v.m. douane.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb iets besteld!!!
jeuuuhh!!!
lang zitten twijfelen of ik mijn mastercard wou gaan gebruiken voor zulke shit...
want wellicht is nu het hek van de dam en zal er binnen no time dozen met onzin geleverd gaan worden ...
ownee, enveloppen bedoel ik.
maar goed, dan toch gedaan en een brilleke en klokske besteld bij DP
sku 21798 en die RaBan die hierboven al ergens gemeld was...
Als dit allemaal naar wens binnenkomt, heb ik nog 3 horloges op het oog...
14-21 dagen wachten, is wel lang, maar ja.. gratis he.
qua veiligheid, zekerheid... is het dan beter om die andere verzendopties te gebruiken? of is dat enkel sneller?
Ik haal mijn shampoo ook van Ebay. Ik gebruik van die shampoo van een kappers merk, wat het meteen erg prijzig maakt. Het scheelt me meer dan de helft vaak als ik ze uit het buitenland haal ipv bij de kapperquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:17 schreef mstr het volgende:
Ja, een 'speciale'.
Scheelde veel geld als je hem vanuit Amerika haalt.
Ik snap niet dat jij een horloge van 10 euro besteld en er iets van verwacht. Horloges van een 10tje zijn kermis horloges. Echt goede en mooie horloges op DP kosten minimaal 50 euro.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:14 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik heb iets besteld!!!
jeuuuhh!!!
lang zitten twijfelen of ik mijn mastercard wou gaan gebruiken voor zulke shit...
want wellicht is nu het hek van de dam en zal er binnen no time dozen met onzin geleverd gaan worden ...
ownee, enveloppen bedoel ik.
maar goed, dan toch gedaan en een brilleke en klokske besteld bij DP
sku 21798 en die RaBan die hierboven al ergens gemeld was...
Als dit allemaal naar wens binnenkomt, heb ik nog 3 horloges op het oog...
14-21 dagen wachten, is wel lang, maar ja.. gratis he.
qua veiligheid, zekerheid... is het dan beter om die andere verzendopties te gebruiken? of is dat enkel sneller?
gewoon airmeelen dus..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Via dat EMS (snelle verzending) gaat het een stukje sneller maar gaat ie ook gegarandeerd langs de douane. Met games importeren uit het buitenland via DHL bijv. wordt ie negen van de tien keer eruit gevist en krijg je een rekening van 19% van het bedrag plus tien of twintig euro omdat DHL de boete heeft voorgeschoten voor je. Slimme manier van geld maken dus. Om goedkope dingen te bestellen is het handig (maar heeeel duur) en voor wat duurdere dingen is het de moeite niet waard i.v.m. douane.
Ik verwacht er niks van, maar wil eerst zelf gezien hebben hoe het binnenkomt voor ik de drie horloges bestel die ik op het oog heb... ik dacht dat ik daar duidelijk over was in mijn post, maar bij deze nogmaals dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij een horloge van 10 euro besteld en er iets van verwacht. Horloges van een 10tje zijn kermis horloges. Echt goede en mooie horloges op DP kosten minimaal 50 euro.
Oehhh, spannend!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef drummerdude het volgende:
Ik wacht met mijn post tot 150, lijkt me toch dat er wel wat interesse voor is
ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders isquote:
Ja dat is deze ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haal mijn shampoo ook van Ebay. Ik gebruik van die shampoo van een kappers merk, wat het meteen erg prijzig maakt. Het scheelt me meer dan de helft vaak als ik ze uit het buitenland haal ipv bij de kapper
Dan zou ik ze moeten bestellen, heb toch een redelijk stevige baardgroei.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders is, ook de verpakking ziet er uiterst goed uit.
Dat is gewoon een bevestiging van betaling.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb wat besteld op FP en krijg een mailtje van "PayPal"service@intl.paypal.com dat ik betaald heb. Hebben ze nu mijn wachtwoord ofzo of is dit gewoon via fp en daarom een ander e-mail adres. (ik heb trouwens niks terug moeten sturen wachtwoord ofzo alleen een bevesteging van betaling)
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef MagischMannetje het volgende:
is dat e-mail adres wel goed dan want als ik op google zoek dan vind ik allemaal scams enzomaar het geld staat op paypal wel gewoon afgeschreven...
Marijkezwolle has spoken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.
OT: als je gewoon via de FPsite via paypal betaald hebt is er niets aan de hand.
Storm? Ik heb vandaag nog lekker in het zonnetje gefietstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Komt eraan, was even het huis aan het dichtmetselen ivm storm..
quote:
Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.
OT: als je gewoon via de FPsite via paypal betaald hebt is er niets aan de hand.
SPOILER
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, Je filmpje maakt je geklungel wel goed
Einde bericht
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Negentien het volgende:
[..]
Oké, Je filmpje maakt je geklungel wel goed
Excuus, dat was inderdaad Goudensticker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...
Ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
ik moest hem erbij doen! (maar ik hoef het dus gewoon zo te laten? met dat e-mail adres)
Ja ok dan is het goed alleen de verontrusting (omgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk.
Als je bij Focal betaald via PayPal krijg je een betalingsbevestiging van Paypal (via dit email: service@intl.paypal.com).
Ziet er dus goed uit! Ik heb ook een zwarte besteld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
De 2 beloofde pakketjes![]()
[ afbeelding ]
Pakket 1
Inhoud: Nederland Tenue
Taobao link: Link
Betaald: $12,71
Kwaliteit: Goed, ik vind het KNVB logo niet super, maar de rest ziet er goed uit.
Cijfer: 7,5/10
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket 2
Inhoud: 2 Lacoste polos
Betaald: Voor 2 $23.92
Kwaliteit: Er goed, er zit een mooi tasje om (Lacoste logo er op) het logo ziet er goed uit en de knoopjes zijn niet standaard wit, maar wit met een patroontje. Het kan zelfs vrachtwagen gejat zijn, want er zit een prijskaartje aan. 72$
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat dezelfde als op dealperfect? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003quote:
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde als op dealperfect? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
A genuine Lacoste polo shirt can be distinguished from a counterfeit from the following:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
Hoe duur waren de polo's?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
wel super goedkoopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Die sloffenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef MagischMannetje het volgende:
Net ook een pakket binnen gekregen met:
sku11141 heel lekker warm (ja ik ben goed voorbereid op de winter}
sku09511
sku06636
sku06576 beetje heel klein
en Jack verstuurd gratis binnen 72 uur een vervanging dat vind ik nog eens top servicequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:
Trouwens toch nog 1 kapot horlogekijken wat jack eraan kan doen
[ afbeelding ]
35° niet te warm maar ook niet koudquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die sloffen
Worden die wel warm? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een USB-poort daar voldoende stroom voor levert.
Heb er ook over nagedacht maar hoor te vaak van mensen dat ze of oververhitten of de accu van een laptop leegtrekken terwijl ie aan het netstroom hangt. Beide niet echt handig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die sloffen
Worden die wel warm? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een USB-poort daar voldoende stroom voor levert.
Kijk is aan! Die ga ik zo ook even bestellen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders is, ook de verpakking ziet er uiterst goed uit.
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
Pakket 2
Inhoud: 2 Lacoste polos
Betaald: Voor 2 $23.92
Kwaliteit: Er goed, er zit een mooi tasje om (Lacoste logo er op) het logo ziet er goed uit en de knoopjes zijn niet standaard wit, maar wit met een patroontje. Het kan zelfs vrachtwagen gejat zijn, want er zit een prijskaartje aan. 72$
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn originele versies waarbij dit niet is ! , dat plaatje is uit de classic lijn van Lacoste.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:
[..]
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uit, de mouwen bij de originele omsluiten de hele arm, zoals hier:
[ afbeelding ]
Beetje jammer
Je hebt gelijk, maar dan is het nog niet zo'n groot verschil! maar voor de rest ziet het logo en zo er goed uit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Swindler het volgende:
[..]
Er zijn originele versies waarbij dit niet is ! , dat plaatje is uit de classic lijn van Lacoste.
Was dat een hint?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22215
Ziet er leuk uit, denk dat ik die ga bestellen via mstr ofzo.
Je hebt slim fit en de 'normale'.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:
[..]
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uit, de mouwen bij de originele omsluiten de hele arm, zoals hier:
[ afbeelding ]
Beetje jammer
Niet echt de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Wil je de ontvanger van 't cadeau vergiftigen?
Niet om drummerdudequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer
noem je dat gespierde armenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Niet om drummerdudete beledigen maar die man heeft ook wel gespierde armen....
ook pas 10x langsgekomen ofzo...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
gespierdere
En nog iets dit noemen ze decoratie voor je vingers
Jack kan beter zijn pakketjes wat beter inpakken. Zie hier steeds vaker dat mensen kapotte horloges/zonnenbrillen/whatever binnenkrijgen. Zo kost het hem alleen maar geldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:
Trouwens toch nog 1 kapot horlogekijken wat jack eraan kan doen
[ afbeelding ]
Zie mijn eerdere post :quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Jack kan beter zijn pakketjes wat beter inpakken. Zie hier steeds vaker dat mensen kapotte horloges/zonnenbrillen/whatever binnenkrijgen. Zo kost het hem alleen maar geld
Welke mesjes heb je precies besteld :$?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Swindler het volgende:
[..]
4 euroquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
wel super goedkoop, 4 euro per stuk terwijl jack ze verkoopt voor 11 eu...
ga ze ook maar ff bestellenbedankt voor de foto's!
Linkje van dat tenuequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
De 2 beloofde pakketjes![]()
[ afbeelding ]
Pakket 1
Inhoud: Nederland Tenue
Betaald: $12,71
Kwaliteit: Goed, ik vind het KNVB logo niet super, maar de rest ziet er goed uit.
Cijfer: 7,5/10
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk plastic met nepleer eromheen. Op den duur gaat het stuk, net als 'leren' riemen uit het buitenland. Je kunt natuurlijk altijd een poging wagenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
Tx voor de tip, ik bestel em ook ffquote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Welke?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6941
Die kan ik je aanraden, lekker windje en is zeer stil!
Ik zeg ook niet dat zijn service verder slecht isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Swindler het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere post :
en Jack verstuurd gratis binnen 72 uur een vervanging dat vind ik nog eens top service , ( dit was al een eerdere bestelling toen werden horloges nog zonder rood doosje verstuurd) Nu zal het horloge in het rode doosje , dus heel aankomen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Niet om drummerdudete beledigen maar die man heeft ook wel gespierde armen....
Moet je het eens onder je neus smeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
Jezus
Ik had net even aan dat pepperspray dopje gezeten en 12 min later ofzo wreef ik in m'n ogen en toen prikte het god damn hard vooral langs mijn ogen en in mijn ogen echt een pijn die je kan slopen
Echt niet fijn geloof mij. Laat staan als je een volle spray in je oogies krijgt of in je neusholtes.
Zo kennen we je weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
Jezus
Ik had net even aan dat pepperspray dopje gezeten en 12 min later ofzo wreef ik in m'n ogen en toen prikte het god damn hard vooral langs mijn ogen en in mijn ogen echt een pijn die je kan slopen
Echt niet fijn geloof mij. Laat staan als je een volle spray in je oogies krijgt of in je neusholtes.
Verzending moet jack idd betalen, hadk even niet meegerekend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Downstar een hoop tekst:
Je bent een beetje laat joh, dat is nog maar een paar keer gezegdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
gespierdere
En nog iets dit noemen ze decoratie voor je vingers
Zijn die illegaal dan? :|quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar waar zit dan het andere magneetje? Lijkt me dat je er twee nodig hebt. De herkenning zal niet in de speaker zelf zitten, want de twee speakers zijn identiek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Bovenin, gewoon in de behuizing. Misschien is het zelfs de speaker die ze gebruiken.
Sommige dingen kun je beter in NL halen, die dingen kosten bij de blokker en de Xenos namelijk een euroquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef e-wok het volgende:
Ohja, de bestellingen
Mijn eerste bestelling is binnen:
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19881
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12074
Dat tweede ding helpt echtFijn als je de stank van uien niet kunt waarderen en een hekel hebt aan overmatig zeep gebruik (gevoelige huid en zulks) Die naald heb ik nog niet nodig gehad, hij is wel vlijmscherp
Sku?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:26 schreef Dionysiou het volgende:
Jezus
Ook ik heb daar een U-Boat achtige besteld, en ben er zeker tevreden over. Ook wel over m'n bandje, volgens mij is het hetzelfde materiaal als ik het zo bekijk, alleen ander motief. Het is niet echt heel erg topspul, maar voor dit geld klaag ik echt niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik heb zondag een U-boot kopie bij Watchtime.nl besteld, gewoon om even te kijken wat je voor dat geld krijgt. Het is wel een kopie van een U-boot horloge, maar er staat een ander merkje op. Vandaag binnen gekregen. Voor de geïnteresseerden enkele foto's:
Over de kwaliteit ben ik wel redelijk tevreden, alleen het bandje is nogal van inferieure kwaliteit.
Nee, want hij voldoet aan geen enkele eis om een verboden wapen te zijn, maar dat vind ik juist zo verwonderlijk.quote:
Jup.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Sku?
Lijkt me wel leuk een keertje op zaterdagmiddag(of op de dag voor kerst) in de supermarkt met zo'n spray een klein beetje te sprayen, naaah geintje
.
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21744 deze?
Ach ja, boeiendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sommige dingen kun je beter in NL halen, die dingen kosten bij de blokker en de Xenos namelijk een euro
quote:Nee, want hij voldoet aan geen enkele eis om een verboden wapen te zijn, maar dat vind ik juist zo verwonderlijk.
Ze vonden hem bij de advertentie die ik had geplaatst nog al groot lijken... close up foto...
Maar ik had hem net verkocht!![]()
dat lijkt me sterk, dat je dat kan zien bij HKpost. volgens mij alleen destination Netherlands en de datum dat t uit Hongkong vertrok.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:39 schreef Joene het volgende:
ik hoop deze week mn pakketje te ontvangen met de GPS unit , er staat bij hongkongpost dat het inmiddels in nederland is.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:13 schreef Dionysiou het volgende:
Meer mensen die die Dior jassen gaan bestellen?
Deze dingen van dat merk vind je ook altijd op de markt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef Jazzmaster het volgende:
Ik heb zondag een U-boot kopie bij Watchtime.nl besteld, gewoon om even te kijken wat je voor dat geld krijgt. Het is wel een kopie van een U-boot horloge, maar er staat een ander merkje op. Vandaag binnen gekregen. Voor de geïnteresseerden enkele foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over de kwaliteit ben ik wel redelijk tevreden, alleen het bandje is nogal van inferieure kwaliteit.
Ik heb hem besteld. Ik heb hem een dag of 5 geleden hier gepost, niemand heeft hem dus nog binnen. Weekje of 3 wachten dus nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:13 schreef Dionysiou het volgende:
Mja ik vind die bruine echt heel tof..quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:17 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik vind het echt een heel mooie jas, maar ik durf niet omdat mijn maat enorm afwijkt van het gemiddelde
Ik vind de grijze vetquote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mja ik vind die bruine echt heel tof..
Ik denk dat ik toch wel XL nodig heb en nog weet ik het niet zeker
Welke heb je besteld? (met linkje?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Heb mijn twee pakketjes binnen gekregen, 2 dagen na elkaar
Scheermesjes zijn super, gewoon perfect, zien er werkelijk precies zo uit als echte Gilette mesjes en zijn superscherp
En mn andere pakketje bevatte ook alles, zelf nog drie dobbelstenen meer dan ik had verwacht
Alleen de PSPPouch stinkt van nieuwigheid, maar dan ook wel hard![]()
Echt een ranzige geur, maar ach, één keer wassen ofzo en dat is er ook wel uit
BTW: Gisteren heeft de postbode een pakketje door het raam van de douche gegooid. (stond op een kier)quote:Mr. Cadi:
MSN : dealperfectcs02@live.cn
Email : DealPerfectcs02@gmail.com
Je bent al snel XL nodig. Als je al boven de 1.80 bent ben je eigenlijk al XXL nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 02:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mja ik vind die bruine echt heel tof..
Ik denk dat ik toch wel XL nodig heb en nog weet ik het niet zeker
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Heeft hier iemand al wat van die elektronische peuken geprobeerd?
Heb wel ooit eens een geprobeerd die uit Nederland kwam. Goor spul en totaal niet lijkend op echt roken dus mweh... geloof niet dat Chinese prul wel zou werken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:41 schreef Apekoek het volgende:
Heeft hier iemand al wat van die elektronische peuken geprobeerd?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:13 schreef Dionysiou het volgende:
Ik wacht jullie ervaringen even af.quote:
quote:SKU Quantity Shipped @Price @Discount Remarks
0000 1 - $0.01 $0.00 Sample Order Registered Airmail Shipping
21557 1 - $12.23 $0.00 Amani Black Cold Man Perfume 75ml- Black
21984 1 - $5.89 $0.00 GL Fusion Power Replacement Shaving Blade Cartridges (four-pack)-
22138 1 - $15.35 $0.00 Upright Style Monblanc Cowskin Leather Wallet Black(glossy skin)- Black
Welk voetbalshirt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef gers het volgende:
met nieuwe rolex en me chineze voetbalshirtje is binnen![]()
alleen jammer dat jack een veelste grote heeft gestuurd![]()
dan maar aan ons pap geven
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:16 schreef JoPiDo het volgende:
wat een leuk ding is die starlight projection lamp! heel leuk cadeautje ook!
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21269
Je mag hem nog zelf in elkaar knutselen ook!
Ik heb maar een BB-onderbroek besteld, om mijn vriendin te verrassen(zij houdt helemaal niet van BB-onderbroeken)
Shenhau football club ofzoquote:
...ik zal je even vertellen hoe het wel zit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:38 schreef Zero_Empathy het volgende:
Verzending moet jack idd betalen, hadk even niet meegerekend.
Paypal fees betaal je trouwens zelf al met het omrekenen van valuta.
Schaam je oldbies!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor de mensen die die Gilette-scheermesjes hebben besteld:
Welk type scheermesjes van DP is trouwens die erg goede copy van Gilette?
Mach 3, Mach 3 Turbo, Power, etc? SKU-linkje zou handig zijn.
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21984quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:04 schreef MacorgaZ het volgende:
Voor de mensen die die Gilette-scheermesjes hebben besteld:
Welk type scheermesjes van DP is trouwens die erg goede copy van Gilette?
Mach 3, Mach 3 Turbo, Power, etc? SKU-linkje zou handig zijn.
Hoe ernstig of troosteloos het ook is, ik heb ze besteld, ik ben gewoon benieuwd! (zelf ben ik geen keiharde roker, maar doe het zo nu en dan, dus wie weet is dit een grappig alternatief)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:26 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Heb wel ooit eens een geprobeerd die uit Nederland kwam. Goor spul en totaal niet lijkend op echt roken dus mweh... geloof niet dat Chinese prul wel zou werken.
Pas daar wel mee op. Dat soort spul vertrouw ik niet zo uit China. Voor je het weet loop je een vergiftiging op oid...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe ernstig of troosteloos het ook is, ik heb ze besteld, ik ben gewoon benieuwd! (zelf ben ik geen keiharde roker, maar doe het zo nu en dan, dus wie weet is dit een grappig alternatief)
goeie idd, maar ze staan al wel een tijdje te koop...quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pas daar wel mee op. Dat soort spul vertrouw ik niet zo uit China. Voor je het weet loop je een vergiftiging op oid...
Kijk anders eens op Ebay. Daar kun je vaak originele parfum voor de helft van de NL prijs kopen. Heb er nu al meermalen een luchtje gekocht en dat bevalt erg goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:06 schreef goudensticker het volgende:
Heeft er iemand al parfum besteld @ dealperfect?
Staan vast geen reviews bij omdat degenen die em gebruikt hebben het niet meer kunnen navertellen!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
goeie idd, maar ze staan al wel een tijdje te koop...
Ja ik doelde meer op die http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21557, altijd leuk om ff mee te nemen in een bestelling.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kijk anders eens op Ebay. Daar kun je vaak originele parfum voor de helft van de NL prijs kopen. Heb er nu al meermalen een luchtje gekocht en dat bevalt erg goed
Als het nep is dan ruikt het vaak niet zo lekker als de echte, maar voor de prijs kun je het erop wagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef goudensticker het volgende:
[..]
Ja ik doelde meer op die http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21557, altijd leuk om ff mee te nemen in een bestelling.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Staan vast geen reviews bij omdat degenen die em gebruikt hebben het niet meer kunnen navertellen!![]()
Wat een achterlijke vragen allemaal. Wat denk je zelf? Miisschien is het dan nog niet opgenomen in het assortiment??quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:29 schreef Apekoek het volgende:
Nogmaals, hoe kan dat als ik bij DP in het hoofdmenu op Clothing en andere menu knoppen druk, dat er dan vaak niets komt te staan?
Okee top! Dan wacht ik even op jouw review!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:28 schreef Hardrebel het volgende:
Volgende week kan ik het zeggen. Als mensen het topic eens doorlezen kan je zien dat ik er 1 heb besteld.
Hier dus. Klik!
Ben je zelf achterlijk ofzo? Ik zeg toch bij bijna alle categorien, leer eens lezen man ,voordat je anderen voor achterlijk gaat uit maken. Hij heeft echt wel shirts en broekies, maar die komen dus niet tevoorschijn wanneer ik op deze categorie druk, alleen via search of best sellers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Wat een achterlijke vragen allemaal. Wat denk je zelf? Miisschien is het dan nog niet opgenomen in het assortiment??
Haha dank je, had ik gedeeltelijk gelijk dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef Kikkerdrilpudding het volgende:
[..]
...ik zal je even vertellen hoe het wel zit.
Als het goed is betalen Chinezen 3.9%, was het vroeger 3.4% over het bedrag dat ze op Paypal ontvangen en $0.30 extra. Tenzij ze meer dan $3000 per maand ontvangen dan gaat het percentage omlaag naar 3.4% was het vroeger 2.9%.
Bron
Hiernaast verliezen ze ook nog eens geld zodra ze de US Dollars terugstorten naar hun bankrekening, dan geeft Paypal weer een slechte koers met omrekenen naar de Yuan.
Paypal verdient dus 3 keer geld, eerst omdat je Euro's naar Dollars omgerekend moeten worden (tenzij je dit door je creditcardmaatschappij laat doen, bij mij scheelt dat ongeveer 2% in de koers, nogal flink dus). Vervolgens de fee die de ontvanger over het bedrag betaald en dan nog een keer als de Dollars naar Yuan omgerekend worden.
Hierom berekenen de meeste suppliers in China ongeveer 5% over het eindbedrag om al hun kosten te dekken.
Welke browser gebruik je? Voor zover ik kan beoordelen werkt het hier wel zoals het hoort (zie allemaal verschillende artikelen per categorie). Gebruik FF.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ben je zelf achterlijk ofzo? Ik zeg toch bij bijna alle categorien, leer eens lezen man ,voordat je anderen voor achterlijk gaat uit maken. Hij heeft echt wel shirts en broekies, maar die komen dus niet tevoorschijn wanneer ik op deze categorie druk, alleen via search of best sellers.
Huiliequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ben je zelf achterlijk ofzo? Ik zeg toch bij bijna alle categorien, leer eens lezen man ,voordat je anderen voor achterlijk gaat uit maken. Hij heeft echt wel shirts en broekies, maar die komen dus niet tevoorschijn wanneer ik op deze categorie druk, alleen via search of best sellers.
Ik had die andere Armani besteld, die rook in het begin een beetje 'zuur' maar na 5 minute leek die toch best veel op de originele.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:20 schreef goudensticker het volgende:
[..]
Ja ik doelde meer op die http://dealperfect.com/detail.dp/sku.21557, altijd leuk om ff mee te nemen in een bestelling.
kan wel kloppten want met IE doet tie t nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke browser gebruik je? Voor zover ik kan beoordelen werkt het hier wel zoals het hoort (zie allemaal verschillende artikelen per categorie). Gebruik FF.
Marijke is geen huilie, maar heeft ook meteen even gekekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Huilie, Direct in mijn fobo kijken.
Zo'n vermoeden had ik al, IE blijkt soms nogal lastig te combineren zijn met websitesquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan wel kloppten want met IE doet tie t niet
quote:Our office will be closed from May 28th to 29th for a Chinese traditional festival. But the normal shipping will stop from May 27 to May 30 which is declared by Hong Kong Post office. Please kindly understand.
Precies! En je ziet dan gelijk een dikke volgevreten plof kop! Dus toen was voor mij alles weer bevestigdquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marijke is geen huilie, maar heeft ook meteen even gekeken
He dikke plofkop met je rode dikke bierhoofd, waarom noem je mensen gelijk achterlijk terwijl je zelf de vragen niet goed leest?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Huilie, Direct in mijn fobo kijken.
Pauper meeloop coke snuivende gabber wannabee van 45 kilo. .quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
He dikke plofkop met je rode dikke bierhoofd, waarom noem je mensen gelijk achterlijk terwijl je zelf de vragen niet goed leest?
Hahaha en dan ook nog niet eens een goede reactie kunnen bedenken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Pauper meeloop coke snuivende gabber wannabee van 45 kilo. .Wat word dit topic verneukt eigenlijk merk ik net.
Ik had het niet tegen jou maar tegen ongeschoolde pauper. Ik zit u ook in Zwolle btwquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Marijke is geen huilie, maar heeft ook meteen even gekeken
Bestel allebei maar een boksbeugel en ga het dan uitvechten, ok?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hahaha en dan ook nog niet eens een goede reactie kunnen bedenken!
Wil ik niet, want ik ben volgens hem 45 kilo, dat red ik nooooooiiiit tegen zo'n dikke bierbuik gladiator!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Negentien het volgende:
[..]
Bestel allebei maar een boksbeugel en ga het dan uitvechten, ok?
Bestel dan ook gelijk pepperspray!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wil ik niet, want ik ben volgens hem 45 kilo, dat red ik nooooooiiiit tegen zo'n dikke bierbuik gladiator!
Maak je maar niet druk, de "nederlandse" komen ook uit China.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:10 schreef Apekoek het volgende:
[..]
goeie idd, maar ze staan al wel een tijdje te koop...
Goed idee.quote:
Dat snapte ik, maar moest gewoon even in je fobo kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou maar tegen ongeschoolde pauper. Ik zit u ook in Zwolle btw
Jaaah!! En dan wel met pics graagquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Negentien het volgende:
[..]
Bestel allebei maar een boksbeugel en ga het dan uitvechten, ok?
Indd.Ja werken * kuch. Achmea pand.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat snapte ik, maar moest gewoon even in je fobo kijken
Zit jij ook in Zwolle dan?
[..]
Jaaah!! En dan wel met pics graag
[ afbeelding ]
vond deze wel toepasselijk![]()
Haha ongeschoold! En dat zegt een MBOer tegen mijquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:57 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou maar tegen ongeschoolde pauper. Ik zit u ook in Zwolle btw
Nou, kusjekroel jongens, we maken er weer een gezellige bende vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Haha ongeschoold! En dat zegt een MBOer tegen mij![]()
![]()
Hahaha, wat doe je daar dan precies? lichtelijk off topic, maar moet kunnen tochquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:04 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Indd.Ja werken * kuch. Achmea pand.
PM maar. Ik ga topic vanaf nu af aan even schoonhouden. Anders bannen ze me nog.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, wat doe je daar dan precies? lichtelijk off topic, maar moet kunnen toch
Hmm okay, akkoord. Nou kom hier Hardrebel gaan we ff enorm lekker knuffelen, en nee ik ben geen homo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn we vanaf nu weer aardig in 't topic? Straks gaat deze reeks nog dicht om dit soort domme acties.
Als je elkaar wilt uitschelden ga dat dan lekker ergens anders doen.
Volgens mij welquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:25 schreef gers het volgende:
even een n00bvraagje![]()
zijn de wielrenshirtjes bij de fokker die hem had besteld al binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |