Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Swindler het volgende:
Ja je kan er niks van maken ,
Pakketje 14 mei shipped : al 1 week binnen , pakketje 15 mei shipped : waarschijnlijk vandaag aangekomen.
Ja na 13.00quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!
Zal duurder worden dan wat het waard isquote:
7,50quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef DjStefan het volgende:
[..]
Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
Dan heb je niet goed gezocht, want dat was het vorige topic...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
Mail DP maar krijg je waarschijnlijk wel een nieuwe als je een foto stuurt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef DjStefan het volgende:
[..]
Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
DealExtreme #73 Waar onderzeeboten hipper dan ooit zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
Tegenwoordig zijn die grote kantoren gesloten toch? Daarvoor hebben wij in ieder geval een nieuw 'groot kantoor' bij de distro in t dorp (of stad... 42k inwoners) gekregen. Moet 't nu wel afhalen bij 't kleintje, da's wel jammer. Ze zijn allebei even dichtbij (minder dan 0,5km) dus hij had wel even kunnen gassen dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Hardrebel het volgende:
Als je dichtbij een TNT servicepunt woont, rijd de postbode er direct langs. Anders kan je het pas de volgende dag ophalen.
nanananana echt niet! (Die van mij ook niet!, laat wel topic door iemand anders maken).quote:Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee laatste bericht(sorry voor het vervuilen van het topic
)
Wie?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
nanananana echt niet! (Die van mij ook niet!, laat wel topic door iemand anders maken).
"die fiets kleding"... Welke bedoel je?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef kloink het volgende:
tikje lui...iemand direct linkje naar die fiets kleding waar door meerdere wat besteld is?
thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |