Dan wil ik niet weten met wat voor mensen jij omgaat, seriouslyquote:Op maandag 25 mei 2009 09:56 schreef g0dz0r het volgende:
Op zich zou het wel grappig zijn als iedereen die zeikt over de levertijden China eens aanwijst op een wereldkaart.Gaat niet goedkomen volgens mij.
dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten met wat voor mensen jij omgaat, seriously___________!!!!!
32 dollar winst?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:50 schreef kloink het volgende:
Hmmmm...zouden onze vrienden van DP heel stiekem het winstpercentage iets verder omghoog gooien? Ik vind het nogal pittig:
Vlieger van 420 yuan wordt 93 dollar inclusief verzending zonder tracking (weegt niets)
Omgerekend is 420 yuan 61 dollar dus bij elkaar 32 dollar winst. Dan verdien je denk ik toch ERG aardig als -knip-
Na al de posts hier in de trend van "het is eergisteren al op de bus gegaan en nog steeds niet aangekomen" vraag ik me echt oprecht af of sommigen wel weten waar het ligt.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
China kun je haast niet missen hoor
Inderdaad, waarschijnlijk zou mijn nichtje van 5 (of 6quote:Op maandag 25 mei 2009 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
China kun je haast niet missen hoor
okee, daar heb je wel een puntquote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Na al de posts hier in de trend van "het is eergisteren al op de bus gegaan en nog steeds niet aangekomen" vraag ik me echt oprecht af of sommigen wel weten waar het ligt.![]()
Herinnert iemand zich de vakantieman nog met een soortgelijk spelletje?
Iran zou ik ook niet aan kunnen wijzen hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 10:02 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, waarschijnlijk zou mijn nichtje van 5 (of 6) het zelfs nog kunnen aanwijzen.
Als het nou Iran was ofzo, maar China.....
Okee, ik val in herhaling:quote:
Ook niet ongeveer??quote:Op maandag 25 mei 2009 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Okee, ik val in herhaling:
Ook Irak kan ik niet aanwijzen op een kaart
Nopequote:
Je hebt het goedquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Nope
Ik weet dat het midden-oosten is, en daar houdt het mee op
kun je nagaan hoe goed mijn Aardrijkskunde isquote:
ik heb nog een order van 24 april op collecting products staan, maar 2 dagen is natuurlijk ook te lang.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:20 schreef alki het volgende:
Mijn U-boat horloge staat nog steeds op collecting products al sinds donderdag
Welke heb je? Linkje en prijs?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jack said it..
En voor degene die vorig topic vroeg of ik nog blij met mijn Omega was (Swindler?);
Drummerdude + Omega
Nice! Ondanks dat het waarschijnlijk dus een klasse C horloge is werkt alles naar behoren? En ook geen tijdafwijking na een dag?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:24 schreef drummerdude het volgende:
[..]
http://eshop.dealperfect.com/detail.dp/sku.21802
Het linkerklokje (loopt 2 uur voor) werkt niet super, verder alles OK..quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef Esnader het volgende:
[..]
Nice! Ondanks dat het waarschijnlijk dus een klasse C horloge is werkt alles naar behoren? En ook geen tijdafwijking na een dag?
Hebje die wel goed ingesteld? Het probleem is ook vaak dat mensen niet weten hoe een horloge werkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:11 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Het linkerklokje (loopt 2 uur voor) werkt niet super, verder alles OK..
Hij is shipped nuquote:Op maandag 25 mei 2009 09:40 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Omg! Da's wel 2,beetje dagen dat je aan het wachten bent! Schandalig, ophangen die lui!
Oke. Ja, ik bel eigenlijk bijna nooit met China, maar ik ben blij dat je het voor me wilt doen...quote:
Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef Dingetjedattes het volgende:
Net een mail gehad van Rachel dat ze de Dior-jas vandaag gaat toevoegen in de shop.
Ben benieuwd
Ik heb net 2 G-star broeken + 1 Jack & Jones besteld, oeps.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....
Wat zijn eigenlijk de boete's voor het importeren van namaak-kleding?
Valt wel mee tog? (als het echt leer is)quote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Het is inderdaad een zeer mooi jasje,,, het probleem is alleen dat ik bang ben dat zoiets snel tegengehouden gaat worden door de douane.....
bronquote:U ontvangt goederen uit het buitenland. Dan heeft u te maken met regels voor bepaalde goederen. Er zijn bijvoorbeeld regels voor:
* liquide middelen (meer dan ¤ 10.000 contant geld en waarde papieren)
* nagemaakte artikelen
* bedreigde dier- en plantensoorten
* dierlijke producten en levensmiddelen
* planten, bloemen, groenten en fruit
* wapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
* geneesmiddelen
* verdovende middelen
* cultuurgoederen (zoals kunst en antiek)
Overtreding strafbaar
De Douane en andere opsporingsdiensten controleren of u zich aan deze regels houdt. Houdt u zich niet aan deze regels? Dan bent u strafbaar en kunt u worden vervolgd.
bronquote:Deze uitzondering geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
Gewoon nog even wachten.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb van die oranje oordopjes gekocht op DX (5 dagen shipping staat er) maar nu staat er Processing - Contact us for the latest update.
Moet ik dan langer wachten of is er gewoon een fout?
oke dit is echt hilarisch! via jack ? dan krijg je vast een nieuwequote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.
[ afbeelding ]
Ben blij dat ik er maar 1 besteld heb.
Straks heeft hij ze zelf gemaakt lol!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef stefan2009 het volgende:
[..]
oke dit is echt hilarisch! via jack ? dan krijg je vast een nieuwe
jackstar combinatie van Gstar en jack and jones,quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Straks heeft hij ze zelf gemaakt lol!
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
Vandaag is mn G-Star shirtje binnen gekomen, ziet er heel mooi uit... totdat ik de achterkant bekeek.
[ afbeelding ]
ja extreem duur, overpriced gewoon, je zou zelfs geld bij gelegd moeten krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Hardrebel het volgende:
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22138 Zal dit nog wat zijn. Ben een nieuwe nodig maar is dit niet wat duur?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
[ afbeelding ]
Zal dat nou niemand hebben opgemerkt, denken ze dat het hoort of hebben ze het maar gewoon verstuurd onder het mom van "beter iets dan niets"?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
[ afbeelding ]
*Rolt stilletjes over de grond*quote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n kleine ventilatortje helpt niet echtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb zojuist een eerste ordertje geplaatst om DealExtreme eens uit te proberen.
Een USB ventilator, speciaal omdat het zulke warm weer is en de baas geen airco wil laten installeren
Welke?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef Keiichi het volgende:
Ik heb zojuist een eerste ordertje geplaatst om DealExtreme eens uit te proberen.
Een USB ventilator, speciaal omdat het zulke warm weer is en de baas geen airco wil laten installeren
Of je gedachten kon lezenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Welke?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6941
Die kan ik je aanraden, lekker windje en is zeer stil!
Ik zou hem gewoon dragen! Leuker dan al die 'grappige' shirts waar mensen veel mee rondlopen..quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zal dat nou niemand hebben opgemerkt, denken ze dat het hoort of hebben ze het maar gewoon verstuurd onder het mom van "beter iets dan niets"?
Omgquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nog toe geen boetes gehad, alleen een nette brief (2x) waarin staat dat de producten vernietigd worden. Tevens staat in dezelfde brief dat vervolging dit keer niet aan de orde is, maar je er met een waarschuwing vanaf komt en dat je in het vervolg geen nepproducten meer moet importeren. Het risico is dat je in het vervolg wel een boete krijgt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Xuerio het volgende:
[..]
Ik zal 'm nog bijna bestellen ook! Puur omdat ie zo verneukt isquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
[ afbeelding ]
NEEEEEEEEEquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Horatio het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het geen groot risico wat betreft maat? Kbedoel...soms heb ik 31 als maat..soms 32 en soms zelfs 33..even terug naar de winkel gaat nietquote:Op maandag 25 mei 2009 15:37 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik heb net 2 G-star broeken + 1 Jack & Jones besteld, oeps.
het is echt fantastisch haha..arme drukker die nu ongeveer 34000 shirtjes heeft liggen met deze print. Na ja het is in iedergeval geen fake shirtjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Sneijder5 het volgende:
[..]
Zal dat nou niemand hebben opgemerkt, denken ze dat het hoort of hebben ze het maar gewoon verstuurd onder het mom van "beter iets dan niets"?
Sorryquote:Op maandag 25 mei 2009 17:24 schreef Swindler het volgende:
[..]
Rachel werkt volgens mij van 4.00 tot 12.00
>15 dollar zit er altijd een T&T-code bij.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Vind net een briefje van de postbode in de bus of ik m'n pakketje bij het postkantoor op wil halen. Zit een track & trace code bij. Kan niet anders dan van Jacques zijn mare... sinds wanneer stuurt hij met T&T? Hopen dat ze 'm niet nog een keer controleren want dan ben ik morgenmiddag de sigaar.
Voor zover ik weet voert de TNT geen controles uit, dat is de taak van de douane. Kortom: niets aan de hand en morgen gewoon even ophalenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Vind net een briefje van de postbode in de bus of ik m'n pakketje bij het postkantoor op wil halen. Zit een track & trace code bij. Kan niet anders dan van Jacques zijn mare... sinds wanneer stuurt hij met T&T? Hopen dat ze 'm niet nog een keer controleren want dan ben ik morgenmiddag de sigaar.
Gelukkig maar...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik weet voert de TNT geen controles uit, dat is de taak van de douane. Kortom: niets aan de hand en morgen gewoon even ophalen
En ik maar denken dat TNT niet bezorgt op Maandag , ook ik vond dit briefje op de matquote:Op maandag 25 mei 2009 17:40 schreef djpdjpnl het volgende:
Geen idee... maar heb de 14e iets besteld wat ze eigenlijk ook hadden moeten onderscheppen. De ene keer duurt 't langer dan de andere keer. Kan nog komen... even geduld nog.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:45 schreef timottjj het volgende:
fuck, pakketje met 6 raybans en 3 rolexen, 9 mei geshipped en nog steeds niet aangekomen:S
Hoelang duurt het voordat je zo'n vrief krijgt van de douane ?
Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:51 schreef Swindler het volgende:
Ja je kan er niks van maken ,
Pakketje 14 mei shipped : al 1 week binnen , pakketje 15 mei shipped : waarschijnlijk vandaag aangekomen.
Ja na 13.00quote:Op maandag 25 mei 2009 17:55 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Maar jij moet 'm dan ook morgen op 't postkantoor ophalen? Welke gek heeft dat bedacht? Ik wil 'm nu!!
Zal duurder worden dan wat het waard isquote:
7,50quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef DjStefan het volgende:
[..]
Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
Dan heb je niet goed gezocht, want dat was het vorige topic...quote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
Mail DP maar krijg je waarschijnlijk wel een nieuwe als je een foto stuurt.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:25 schreef DjStefan het volgende:
[..]
Zal duurder worden dan wat het waard is
Zou een foto van het gebroken glas ook voldoende zijn?
DealExtreme #73 Waar onderzeeboten hipper dan ooit zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef drummerdude het volgende:
Ik heb 7 topics doorgezocht, maar kon de post van de user die 3 ray bans heeft vergeleken niet meer vinden.. Iemand?
Tegenwoordig zijn die grote kantoren gesloten toch? Daarvoor hebben wij in ieder geval een nieuw 'groot kantoor' bij de distro in t dorp (of stad... 42k inwoners) gekregen. Moet 't nu wel afhalen bij 't kleintje, da's wel jammer. Ze zijn allebei even dichtbij (minder dan 0,5km) dus hij had wel even kunnen gassen dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef Hardrebel het volgende:
Als je dichtbij een TNT servicepunt woont, rijd de postbode er direct langs. Anders kan je het pas de volgende dag ophalen.
nanananana echt niet! (Die van mij ook niet!, laat wel topic door iemand anders maken).quote:Op maandag 25 mei 2009 19:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee laatste bericht(sorry voor het vervuilen van het topic
)
Wie?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:31 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
nanananana echt niet! (Die van mij ook niet!, laat wel topic door iemand anders maken).
"die fiets kleding"... Welke bedoel je?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef kloink het volgende:
tikje lui...iemand direct linkje naar die fiets kleding waar door meerdere wat besteld is?
thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |