Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.quote:
quote:
Een ban? Yeah rightquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
Jack said it..quote:
Dat je een ban krijgt wanneer je fake producten aanbiedt op Taobao?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jack said it..
En voor degene die vorig topic vroeg of ik nog blij met mijn Omega was (Swindler?);
Drummerdude + Omega
Als je in die 'mall' fake aanbiedt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat je een ban krijgt wanneer je fake producten aanbiedt op Taobao?
Haha,, nu wil hij vast geen chicken meerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Me Myself & Chicken
hey, jij bent toch die oplichter op marktplaats die zogenaamd echte ipod oordopjes verkooptquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
Maakt het werkelijk iets uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:40 schreef NiekR het volgende:
Is het wel toegestaan om "merk"-artikelen in te voeren? Bijvoorbeeld Bjorn Borg of Calvin Klein onderbroeken?
euh, neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef timottjj het volgende:
[..]
hey, jij bent toch die oplichter op marktplaats die zogenaamd echte ipod oordopjes verkoopt
Ja jack moet die email eens fixen:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:11 schreef Ballantines het volgende:
Werkt bij jullie het inloggen en order tracking page ook niet? (https://www.dealperfect.com/accounts/)?
Nee, maten zijn wel anders, moet ik nog even uitzoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:52 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Corresponderen de maten van Armani, maar in mijn interesse-geval G-Star, met de Europese maten..?
heb je hem uit de mall zo nee dan is ie zeker fakequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef Lizzle360 het volgende:
Oke mensen real or fake?
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?x_id=0db1&item_id=65da922745984981478bd6c4dcff700d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop