Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.quote:
Een ban? Yeah rightquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
Jack said it..quote:
Dat je een ban krijgt wanneer je fake producten aanbiedt op Taobao?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Jack said it..
En voor degene die vorig topic vroeg of ik nog blij met mijn Omega was (Swindler?);
Drummerdude + Omega
Als je in die 'mall' fake aanbiedt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:03 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Dat je een ban krijgt wanneer je fake producten aanbiedt op Taobao?
hey, jij bent toch die oplichter op marktplaats die zogenaamd echte ipod oordopjes verkooptquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:36 schreef SanderXX0X het volgende:
[..]
Als je geen echte producten daar aanbiedt, krijg je een ban, dus ja ik den kdat ze echt zijn.
Maakt het werkelijk iets uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:40 schreef NiekR het volgende:
Is het wel toegestaan om "merk"-artikelen in te voeren? Bijvoorbeeld Bjorn Borg of Calvin Klein onderbroeken?
euh, neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:34 schreef timottjj het volgende:
[..]
hey, jij bent toch die oplichter op marktplaats die zogenaamd echte ipod oordopjes verkoopt
Ja jack moet die email eens fixen:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:11 schreef Ballantines het volgende:
Werkt bij jullie het inloggen en order tracking page ook niet? (https://www.dealperfect.com/accounts/)?
Nee, maten zijn wel anders, moet ik nog even uitzoeken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:52 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Corresponderen de maten van Armani, maar in mijn interesse-geval G-Star, met de Europese maten..?
heb je hem uit de mall zo nee dan is ie zeker fakequote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:32 schreef Lizzle360 het volgende:
Oke mensen real or fake?
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?x_id=0db1&item_id=65da922745984981478bd6c4dcff700d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |