Nope ik vraag misschien te moeilijke dingen ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:34 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb donderdag 20.40 een mailtje naar Jack gestuurd, en om 21.30 had ik antwoord, toen meteen gereplyed, en 5 minuten later weer een antwoord.
Denk dat het dus waarschijnlijk aan jou ligt, misschien komt je mail in de spam-folder ofzo?
Zoveel goedkoper dan hier zal het niet zijn denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:39 schreef Swindler het volgende:
weet iemand het goede zoekwoord op taoboa voor zwembroek ?:P Als ik het letterlijk vertaal met google translate krijg ik allemaal vrouwen bikini's.
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,2phnhpvwzs76g-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?at_topsearch=1&ssid=e-s1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:39 schreef Swindler het volgende:
weet iemand het goede zoekwoord op taoboa voor zwembroek ?:P Als ik het letterlijk vertaal met google translate krijg ik allemaal vrouwen bikini's.
Hmm... is het wel allemaal echt? kan me niet voorstellen dat er echte armani broeken voor 25 euro weggaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:46 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
http://mall.taobao.com/ als ik het goed herinner.
Jij hebt echt geen idee hoe wij worden afgezet. Die broeken zijn een 10tje inkoop man.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:09 schreef Horatio het volgende:
[..]
Hmm... is het wel allemaal echt? kan me niet voorstellen dat er echte armani broeken voor 25 euro weggaan.
Op focalprice.com zoeken naar Bicycle Holderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:43 schreef gabberklaas het volgende:
Ik zoek een houder voor de nokia 5800 die ik op de fiets kan monteren. Iemand zoiets al gevonden?
Ik wil de proef wel op de som nemen, koop er 1 en maak dan wel pics.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:16 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen idee hoe wij worden afgezet. Die broeken zijn een 10tje inkoop man.
Corresponderen de maten van Armani, maar in mijn interesse-geval G-Star, met de Europese maten..?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:34 schreef Horatio het volgende:
[..]
Ik wil de proef wel op de som nemen, koop er 1 en maak dan wel pics.
Ja , ik hem hem gisteren besteldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:00 schreef OddBehavior het volgende:
@swindler: Al iets gehoord van die jas? ik heb nog geen antwoord gekregen.
quote:I have sent the payment request to you,and rachel will order it for you on Monday.
Because now she is totally in charge of taobao order,and she has two days off because of weekend
Yup DS stickers op Ebay gekocht.quote:
Ja,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:21 schreef SanderXX0X het volgende:
As alls op mall.toaboa echt is, zullen deze dat ook zijn?
http://item.taobao.com/au(...)b23c76f.jhtml?is_b=1
Ebay!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:15 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Yup DS stickers op Ebay gekocht.
Denk dat ik vaker op Ebay ga kijken.. is toch wel een stuk sneller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Einde bericht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |