wel super goedkoopquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
Die sloffenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:11 schreef MagischMannetje het volgende:
Net ook een pakket binnen gekregen met:
sku11141 heel lekker warm (ja ik ben goed voorbereid op de winter}
sku09511
sku06636
sku06576 beetje heel klein
en Jack verstuurd gratis binnen 72 uur een vervanging dat vind ik nog eens top servicequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:
Trouwens toch nog 1 kapot horlogekijken wat jack eraan kan doen
[ afbeelding ]
35° niet te warm maar ook niet koudquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die sloffen
Worden die wel warm? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een USB-poort daar voldoende stroom voor levert.
Heb er ook over nagedacht maar hoor te vaak van mensen dat ze of oververhitten of de accu van een laptop leegtrekken terwijl ie aan het netstroom hangt. Beide niet echt handig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die sloffen
Worden die wel warm? Ik kan me bijna niet voorstellen dat een USB-poort daar voldoende stroom voor levert.
Kijk is aan! Die ga ik zo ook even bestellen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders is, ook de verpakking ziet er uiterst goed uit.
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
Pakket 2
Inhoud: 2 Lacoste polos
Taobao link: Link
Betaald: Voor 2 $23.92
Kwaliteit: Er goed, er zit een mooi tasje om (Lacoste logo er op) het logo ziet er goed uit en de knoopjes zijn niet standaard wit, maar wit met een patroontje. Het kan zelfs vrachtwagen gejat zijn, want er zit een prijskaartje aan. 72$
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn originele versies waarbij dit niet is ! , dat plaatje is uit de classic lijn van Lacoste.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:
[..]
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uit, de mouwen bij de originele omsluiten de hele arm, zoals hier:
[ afbeelding ]
Beetje jammer
Je hebt gelijk, maar dan is het nog niet zo'n groot verschil! maar voor de rest ziet het logo en zo er goed uit moet ik zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:11 schreef Swindler het volgende:
[..]
Er zijn originele versies waarbij dit niet is ! , dat plaatje is uit de classic lijn van Lacoste.
Was dat een hint?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.22215
Ziet er leuk uit, denk dat ik die ga bestellen via mstr ofzo.
Je hebt slim fit en de 'normale'.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:
[..]
Het logo is goed nagemaakt. De pasvorm ziet er echter helemaal niet uit, de mouwen bij de originele omsluiten de hele arm, zoals hier:
[ afbeelding ]
Beetje jammer
Niet echt de bedoelingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Wil je de ontvanger van 't cadeau vergiftigen?
Niet om drummerdudequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef PIB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje jammer
noem je dat gespierde armenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Niet om drummerdudete beledigen maar die man heeft ook wel gespierde armen....
ook pas 10x langsgekomen ofzo...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:34 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
gespierdere
En nog iets dit noemen ze decoratie voor je vingers
Jack kan beter zijn pakketjes wat beter inpakken. Zie hier steeds vaker dat mensen kapotte horloges/zonnenbrillen/whatever binnenkrijgen. Zo kost het hem alleen maar geldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef Swindler het volgende:
Trouwens toch nog 1 kapot horlogekijken wat jack eraan kan doen
[ afbeelding ]
Zie mijn eerdere post :quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Jack kan beter zijn pakketjes wat beter inpakken. Zie hier steeds vaker dat mensen kapotte horloges/zonnenbrillen/whatever binnenkrijgen. Zo kost het hem alleen maar geld
Welke mesjes heb je precies besteld :$?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik heb ze zojuist geprobeerd ( 1 kant orgineel 1 kant van jack ) absoluut geen verschil ! ( moet wel zeggen dat ik niet veel haar heb op me gezicht , miscchien dat als je een snor moet scheren het anders is, ook de verpakking ziet er uiterst goed uit.
4 euroquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
wel super goedkoop, 4 euro per stuk terwijl jack ze verkoopt voor 11 eu...
ga ze ook maar ff bestellenbedankt voor de foto's!
Linkje van dat tenuequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
De 2 beloofde pakketjes![]()
[ afbeelding ]
Pakket 1
Inhoud: Nederland Tenue
Taobao link: Link
Betaald: $12,71
Kwaliteit: Goed, ik vind het KNVB logo niet super, maar de rest ziet er goed uit.
Cijfer: 7,5/10
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |