Dat is gewoon een bevestiging van betaling.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik heb wat besteld op FP en krijg een mailtje van "PayPal"service@intl.paypal.com dat ik betaald heb. Hebben ze nu mijn wachtwoord ofzo of is dit gewoon via fp en daarom een ander e-mail adres. (ik heb trouwens niks terug moeten sturen wachtwoord ofzo alleen een bevesteging van betaling)
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:00 schreef MagischMannetje het volgende:
is dat e-mail adres wel goed dan want als ik op google zoek dan vind ik allemaal scams enzomaar het geld staat op paypal wel gewoon afgeschreven...
Marijkezwolle has spoken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.
OT: als je gewoon via de FPsite via paypal betaald hebt is er niets aan de hand.
Storm? Ik heb vandaag nog lekker in het zonnetje gefietstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Komt eraan, was even het huis aan het dichtmetselen ivm storm..
quote:
Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was jij niet ook degene die de vorige keer allemaal vragen stelde die prima te vinden waren? Toen had ik je ook al het advies gegeven om lekker in NL te shoppen... Als je dit soort vragen stelt ben je klaarblijkelijk nog niet toe aan internet shoppen in het buitenland.
OT: als je gewoon via de FPsite via paypal betaald hebt is er niets aan de hand.
SPOILER
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, Je filmpje maakt je geklungel wel goed
Einde bericht
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:18 schreef Negentien het volgende:
[..]
Oké, Je filmpje maakt je geklungel wel goed
Excuus, dat was inderdaad Goudensticker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:11 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee ik was niet diegene en ik vroeg het alleen maar voor de zekerheid...
Ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:25 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
ik moest hem erbij doen! (maar ik hoef het dus gewoon zo te laten? met dat e-mail adres)
Ja ok dan is het goed alleen de verontrusting (omgquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:32 schreef Negentien het volgende:
[..]
Ik snap je vraag niet helemaal eigenlijk.
Als je bij Focal betaald via PayPal krijg je een betalingsbevestiging van Paypal (via dit email: service@intl.paypal.com).
Ziet er dus goed uit! Ik heb ook een zwarte besteld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef drummerdude het volgende:
De 2 beloofde pakketjes![]()
[ afbeelding ]
Pakket 1
Inhoud: Nederland Tenue
Taobao link: Link
Betaald: $12,71
Kwaliteit: Goed, ik vind het KNVB logo niet super, maar de rest ziet er goed uit.
Cijfer: 7,5/10
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket 2
Inhoud: 2 Lacoste polos
Taobao link: Link
Betaald: Voor 2 $23.92
Kwaliteit: Er goed, er zit een mooi tasje om (Lacoste logo er op) het logo ziet er goed uit en de knoopjes zijn niet standaard wit, maar wit met een patroontje. Het kan zelfs vrachtwagen gejat zijn, want er zit een prijskaartje aan. 72$
Foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat dezelfde als op dealperfect? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003quote:
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde als op dealperfect? http://dealperfect.com/detail.dp/sku.22003
A genuine Lacoste polo shirt can be distinguished from a counterfeit from the following:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
Hoe duur waren de polo's?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:02 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nee, mijn knoopjes zijn wit met een glanzend effect, en daar is een zwarte polo zwart knoopje, groene polo groene knoopjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |