XL gaat jou niet passen hoor. Goed dat je tegen haar advies bent ingegaan zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:58 schreef Swindler het volgende:
ik ben 1.90 en rachel raadde me xxl aan maar heb toch de xl gekozen, dat jasje is ook gemaakt voor een slim fit
Die naam in je profiel is nep neem ik aan? Anders zou ik hem maar snel veranderenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:24 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Kom op ey, we zitten wel op Fok! maar dat betekend niet dat jullie je ook naar dat niveau moeten gedragen, haha. sku 21689Voelt wel solide en heeft een mooi gewicht, de pill is wat groot imo (kan denk ik ook niet veel anders gezien de inhoud).
Vooral dat laatste dus... En dan heb je het thuis liggen, en dan? Kun je stoer doen tegen je vriendjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Xuerio het volgende:
[..]
OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?
Geen idee, je krijgt eerst een brief en dan weet je dat je er voor de rest van je leven af moet blijven. Nu heb ik die poging nog tegoed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:30 schreef Xuerio het volgende:
[..]
OMG.... Waarom mensen.... Ik kan goed begrijpen dat je zenuwachtig was toen je het ging ophalen. Maar wat bezielt je om dat te bestellen met het risico een strafblad te krijgen?
Fckzor.... inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Die naam in je profiel is nep neem ik aan? Anders zou ik hem maar snel veranderen
Gelukkig staat je domein niet op naamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:41 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
Geen idee, je krijgt eerst een brief en dan weet je dat je er voor de rest van je leven af moet blijven. Nu heb ik die poging nog tegoed.![]()
[..]
Fckzor.... inderdaad.Wist niet dat die er stond bwahaha. Bedankt voor de tip in ieder geval.
![]()
quote:
I know... maar als ze je willen naaien dan vinden ze echt wel een manier om je te vinden. Als het niet via het profiel van Fok! is of via Danny dan spitten ze wel m'n postgeschiedenis uit in de hoop een linkje te vinden. Als ze willen vinden ze me, als het ze niks interesseert dan doen ze de moeite niet eens. Wie zegt trouwens dat ik 'm echt heb?quote:
Waarom denk je dat ik op Fok! zit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vooral dat laatste dus... En dan heb je het thuis liggen, en dan? Kun je stoer doen tegen je vriendjes?
Ga dan gewoon bij een schietvereniging o.i.d. als je het zo interessant vindt
Voor deze jongen stond de politie bij mij voor de deur hoor...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:48 schreef djpdjpnl het volgende:
[..]
I know... maar als ze je willen naaien dan vinden ze echt wel een manier om je te vinden. Als het niet via het profiel van Fok! is of via Danny dan spitten ze wel m'n postgeschiedenis uit in de hoop een linkje te vinden. Als ze willen vinden ze me, als het ze niks interesseert dan doen ze de moeite niet eens. Wie zegt trouwens dat ik 'm echt heb?Da's voor de bromsnorren al genoeg reden om de koffie eerst op te drinken voor ze wat gaan doen. Makkelijkste manier is gewoon even een berichtje naar me sturen, dan geef ik het adres zelf wel. Scheelt weer een klopjacht.
[..]
Waarom denk je dat ik op Fok! zit?
Omdat je ze had doorverkocht toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Voor deze jongen stond de politie bij mij voor de deur hoor...
Als ze komen dan heb ik pech, komen ze niet dan heb ik geluk. En nu weer over naar de orde van de dag dames!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:10 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Voor deze jongen stond de politie bij mij voor de deur hoor...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef drummerdude het volgende:
Alstublieft, de vetste .GIF ooit van DP
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Omdat je ze had doorverkocht toch?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:19 schreef Horatio het volgende:
Ik moet wel even mededelen dat het g-star shirt voor me besteld is van taobao en niet van Jack z'n website komt.
En
[..]
Dat is me totaal niet opgevallen
Doet Fok!, indien nodig, ook hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Klopt.
Speurders en Marktplaats geven dus vrolijk IP adressen door aan de politie.
Wil je de ontvanger van 't cadeau vergiftigen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:33 schreef GooDy88 het volgende:
Ook 2 dingen besteld:
Voor mezelf:
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.21646
Als cadeautje:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10127
Nu hopen dat het wat opschiet
Ga eens vretenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef synnath het volgende:
Zeg..die Dior jassen he..
Heeft iemand die al binnen?
En verder zijn die maten niet zoals hier in nederland? Maar moe tje echt naar lengte en gewicht kijken? Ben namelijk 1,90m en 60 kg... Heb normaal XL als jas maar denk niet dat deze XL me gaat passen, wel?
Wilde nog even vragen welke van de velen jij gekocht hebt? Er worden bij FP en DX verschillende adapters aangeboden, maar vind het moeilijk kiezen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het fenomeenAl is het bij DX mij nog nooit overkomen, tegenwoordig gebeurt het veel bij USB-sticks van ''64'' GB, die dan 128 MB zijn
Daarentegen zijn die geheugenkaartjes van DX wel ontiegelijk traagDaarom heb ik er ook niet eentje gekocht, maar zo'n adaptertje van 2xMicroSD naar Memory Stick Pro Duo. Daar prop ik dan 8 en 16GB in van SanDisk
Dan is het wel snel, én niet fake.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:24 schreef synnath het volgende:
Zeg..die Dior jassen he..
Heeft iemand die al binnen?
En verder zijn die maten niet zoals hier in nederland? Maar moe tje echt naar lengte en gewicht kijken? Ben namelijk 1,90m en 60 kg... Heb normaal XL als jas maar denk niet dat deze XL me gaat passen, wel?
ow en waar basseer je dat op , het enige grote verschil is de Bust Width (4 cm) , ik hou niet van slobberjassenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
XL gaat jou niet passen hoor. Goed dat je tegen haar advies bent ingegaan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |