Noem het maar. *Peter slaat zich er wel door heen,* of was het *Peter slaat dom om zich heen*.quote:
Moet je aan Dementor vragen, en ik had mooie titel maar krijg geen respons.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
waar gaat dit overwaar is de samenvatting
?
Swarma mag zo de TT aanpassen als hij wil.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet je aan Dementor vragen, en ik had mooie titel maar krijg geen respons.
Oh zo ging ie. Ik brabbelde altijd maar wat.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder rel.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder rel.
Gewoon mee playbacken.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zo ging ie. Ik brabbelde altijd maar wat.
Heyo heyo nana.
Ik dacht dat het:Heyo Heyo Nana, geen Bunker veur jawwww was. Dat vind ik persoonlijk ook een sterkere tekst.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heyo heyo nana.
Ow, hij ZINGT. Dan heb ik 't sowieso verkeerd begrepenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heyo heyo nana.
mwoa, ik geef toe ook wel zulke dingen uitgehaald te hebben. Alleen was ik toen twaalf.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik heb de betreffende COS even gelezen en ach er valt voor beide wat te zeggen. Ik gok op een uit de hand gelopen geintje of misschien had hij stiekem door dat Renate hem meer dan leuk vond en is dit zijn manier om duidelijk te maken dat, dat niet wederzijds is. Ik blijf bij mijn mening dat we allemaal wel eens minder fatsoenlijk zijn geweest. Alleen waren die momenten bij velen van ons niet te volgen door zoveel mensen.
Vast niet, maar leuk dat het isquote:Zij haalt hier het voordeel uit dat ze nu, hoop ik voor haar iig, over de verliefdheid heen is.
Hij denkt misschien de volgende keer na, misschien ook niet, maar massaal er op in hakken of dat gaat helpen...
Ik doe tussendoor dan ook dapper meequote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, ik geef toe ook wel zulke dingen uitgehaald te hebben. Alleen was ik toen twaalf.
[..]
Vast niet, maar leuk dat het is
Dat zou bijna rijmen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan totaal niet zingen maar 'k zeg lekker van wel
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, als ik ga zoenen duw 'k m'n tong tot aan d'r navél
Zoiets dacht ik dus ookquote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef FuTilE het volgende:
Ik dacht dat het:Heyo Heyo Nana, geen Bunker veur jawwww was. Dat vind ik persoonlijk ook een sterkere tekst.
die komt nogquote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het homo argument. Leuk voor homo's. Nu WW II nog.
Zo klopt-iequote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef FuTilE het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, je hebt geen nat broekje, 'k BEN één testikel...
Daar open je toch geen kermis mee?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus ook.
Ik doe een geëngageerde versie:
Heyo heyo nana, de bunkerboy yell. De voornaam van Castro, dat is toch Fidel?
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, hier open je geen kermis mee, maar waarmee dan wel?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
Daar open je toch geen kermis mee?
Maar wat dan wel?
Een Alzheimer thema-avond voor communistische ouderen?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar open je toch geen kermis mee?
Maar wat dan wel?
Nee ook geen auto of een vliegtuig nee die open je hier ook niet mee...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, hier open je geen kermis mee, maar waarmee dan wel?
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Danny het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik ben een kermiszanger met één hersencel
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik ben agressief en ik zat in de cel
Maar dat is echt gebeurd?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
huilend bij de redactie gaat zitten omdat ze je plagen?
mij valt nu ineens op dat jij ook humor bevatquote:
'Homo' is dat toch ook? Dat roepen jongetjes die nog niet weten dat dat kwetsend en beledigend is voor homo's.quote:
Dat is wat ze zeggen tochquote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is echt gebeurd?
Ik heb een hele hoop gemist, vrijdagnacht.
Wie zijn ze?quote:
ik heb vrijdagnacht peter een hoop zien doen.. maar janken niet hoor!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat komt dan toch weer van Peter af die het het laatsts zei. Waarom was jij nu weer te ver heen om dit gerucht gewoon te kunnen bevestigen?quote:
Gaat ook over Renate.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb vrijdagnacht peter een hoop zien doen.. maar janken niet hoor!
Dat ging toch om Renate?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik schop helemaal niet een potje in de rond. Voor de 88e keer ik maakte een geintje. Wist ik veel dat ze zou gaan zitten uitjanken bij de redactie en bij alle mensen die het maar wilden horen op dat moment in the Bunker...
Als ik had geweten dat zo'n geintje nogal zwaar zou vallen en serieus op zou worden gepakt had ik het wellicht gelaten.
Maar helaas, volgende keer beter.
Och, hij wil mij zijn schandknaapje maken, ik constateer dat hij ervoor uit komt homo te zijn. Jij ziet dat als uitschelden, hoewel ik me kan voorstellen dat je als homo verre van gelukkig zou zijn met een Peter is je gelederen. Maar goed, ik ben niet degene die van homo een scheldwoord maakt hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef Disana het volgende:
'Homo' is dat toch ook? Dat roepen jongetjes die nog niet weten dat dat kwetsend en beledigend is voor homo's.
want na een paar dagen ken je iemand door en door hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zitten we hier nou als een stel interheldjes Peter te bashen? Renate heeft een aantal dagen met Peter in de bunker gezeten, hoe haalt ze 't dan überhaupt in d'r hoofd om Peter (met alcohol op) over zoiets serieus te nemen?
nouja, laten we wel wezen, de manier waarop hij reageert, vraagt er wel een beetje om.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zitten we hier nou als een stel interheldjes Peter te bashen?
Dat niet, maar je zou dan op z'n minst tekenen gezien moeten hebben. Dit kwam totaal uit 't niets.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
want na een paar dagen ken je iemand door en door he
Ze was wel verliefdquote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Danny het volgende:
[..]
want na een paar dagen ken je iemand door en door he
En daar ging de koffiequote:Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Danny het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik ben een kermiszanger met één hersencel
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik ben agressief en ik zat in de cel
De reactie daarop ook, en dan moeten we elkaar maar verpissertjes en mongooltje gaan noemen? Schoolplein ftwquote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef Mirjam het volgende:
nouja, laten we wel wezen, de manier waarop hij reageert, vraagt er wel een beetje om.
QFTquote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zitten we hier nou als een stel interheldjes Peter te bashen? Renate heeft een aantal dagen met Peter in de bunker gezeten, hoe haalt ze 't dan überhaupt in d'r hoofd om Peter (met alcohol op) over zoiets serieus te nemen?
Jij hebt wrs niet gezien hoe hij Renate afzeek en voorschut zette. Een klootzak pur sang.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
oehhh koffiequote:Op maandag 25 mei 2009 20:20 schreef earthling39 het volgende:
[..]
En daar ging de koffie![]()
![]()
ff opruimen
jIJ vind Amber Echt leuk hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Supersoep het volgende:
[..]
QFT
We liepen hier ook met z'n allen Renate te bashen. Het was misschien geen puike actie, maar de naiviteit van Renate was gewoon tenenkrommend.
''Je weet dat ik verliefd op je ben'' aldus Peter.
En wtf, dan gelooft ze dat?![]()
Waar is Amber trouwens, het is veel leuker om haar de grond in te trappen. (Zodat dan al dat pus uit haar gezicht spuit zo.)
Ik heb het wel gezien en het was gewoon een grapje waar geen zichzelf respecterende vrouw in trapt.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt wrs niet gezien hoe hij Renate afzeek en voorschut zette. Een klootzak pur sang.
Snap trouwens niet waarom hij hier zo'n enorm podium krijgt.
ik verlaag me graag naar Petertje's niveau. Behalve het slaan. Ik ben niet zo van de mishandeling. Dat is meer Peter's expertise.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
De reactie daarop ook, en dan moeten we elkaar maar verpissertjes en mongooltje gaan noemen? Schoolplein ftw.
Die gast was straalbezopen, leek me toch wel duidelijk. Zulke dingen gebeuren redelijk vaak, maar 99% van de vrouwen zal helaas op een andere manier reageren.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt wrs niet gezien hoe hij Renate afzeek en voorschut zette. Een klootzak pur sang.
Snap trouwens niet waarom hij hier zo'n enorm podium krijgt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:25 schreef Toverheks het volgende:
Peter was best oke, tot zjn aktie richting Renate, ik hou niet van zulke mannen, beetje scoren over de rug van een ander, en JA als hij dat ook bij b.v. Elientje had gedaan had ik net zo gereageerd.
Dus datte.
Als zij dermate onzeker is dat ze er wel in trapt maakt hem dat een NOG grotere klootzak imo. De hele scene deed me denken aan Carrie en hoe ze naar het bal gevraagd werd door de leukste jongen van school alleen maar om een emmer varkensbloed over zich heen te krijgen en te worden uitgelachen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien en het was gewoon een grapje waar geen zichzelf respecterende vrouw in trapt.
de bunker was reclame. Geen goeie reclame trouwens, maar hij wilde aandacht en die heeft-ie nu. 2000 verkochte platen en hordes fans en nog kon ie niet winnenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef earthling39 het volgende:
[..]
vond en vind hem gemaakt, zouden we de echte Peter gezien hebben? of was de bunker slechts reclame?
Er was er maar 1 gemaakt volgens mij, en dat was Elientje lekker vorkenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef earthling39 het volgende:
[..]
vond en vind hem gemaakt, zouden we de echte Peter gezien hebben? of was de bunker slechts reclame?
Een linkse en een rechtse.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:26 schreef Supersoep het volgende:
Wat als hij dit bij Copycat had geflikt? Die had hem een mep met haar tieten verkocht, in plaats van achter hem aan te huppelen als een loyale puppy.
2000 zelf geprinte cd's die hij tijdens optredens voor een euro verkoopt bedoel je?quote:
Hij zat al grapjes te maken met Amber en Jeroen (die laatste zat er zelfs nog bij). Toen liep toevallig Renate langs en zo werd zij er ook bij betrokken. Niks opzet, niks valstrik, niks grote vooropgezette vernedering zoals in Carrie (dat was trouwens maar een boek).quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Als zij dermate onzeker is dat ze er wel in trapt maakt hem dat een NOG grotere klootzak imo. De hele scene deed me denken aan Carrie en hoe ze naar het bal gevraagd werd door de leukste jongen van school alleen maar om een emmer varkensbloed over zich heen te krijgen en te worden uitgelachen.
Misselijk. En iedereen die het goedpraat wens ik graag eenzelfde situatie toe, waarbij ze zijn overtuigd van de goede bedoelingen en eerlijkheid van de ander voordat ze keihard te kakken worden gezet
sssst, dat is geheim (maar voor 2 euro krijg je er drie op de lokale kermisquote:Op maandag 25 mei 2009 20:31 schreef Stefan het volgende:
2000 zelf geprinte cd's die hij tijdens optredens voor een euro verkoopt bedoel je?
Carrie was toch een film, met op het laatst die hand die uit de grond schoot op haar graf. Wat zat ik toen rechtop, wat heet rechtop gilde de hele boel bij elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat al grapjes te maken met Amber en Jeroen (die laatste zat er zelfs nog bij). Toen liep toevallig Renate langs en zo werd zij er ook bij betrokken. Niks opzet, niks valstrik, niks grote vooropgezette vernedering zoals in Carrie (dat was trouwens maar een boek).
De film is gebaseerd op het boek Carrie van Stephen King.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Carrie was toch een film, met op het laatst die hand die uit de grond schoot op haar graf. Wat zat ik toen rechtop, wat heet rechtop gilde de hele boel bij elkaar.
Johan fleminx nu over Peter op FOK radio
Méén je dat nou? Ik dacht dat dat echt was!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat al grapjes te maken met Amber en Jeroen (die laatste zat er zelfs nog bij). Toen liep toevallig Renate langs en zo werd zij er ook bij betrokken. Niks opzet, niks valstrik, niks grote vooropgezette vernedering zoals in Carrie (dat was trouwens maar een boek).
Hij wordt niet alleen gebashtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan Peter hoe hij tegen Renate deed vrijdagavond. Maar om hem nu met z'n allen 2 topics lang te gaan bashen vind ik ook niet normaal.
En dan te bedenken hoe je haar kei en keihard aanviel toen ze net weer op FOK! posttequote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Danny het volgende:
Als zij dermate onzeker is dat ze er wel in trapt maakt hem dat een NOG grotere klootzak imo. De hele scene deed me denken aan Carrie en hoe ze naar het bal gevraagd werd door de leukste jongen van school alleen maar om een emmer varkensbloed over zich heen te krijgen en te worden uitgelachen.
Misselijk. En iedereen die het goedpraat wens ik graag eenzelfde situatie toe, waarbij ze zijn overtuigd van de goede bedoelingen en eerlijkheid van de ander voordat ze keihard te kakken worden gezet
ben heel de avond nuchter aanwezig geweest. En heb hem tot en met zaterdagmiddag meegemaakt aan een stuk toe. Ik heb hem geen enkele keer zien janken hoor..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat komt dan toch weer van Peter af die het het laatsts zei. Waarom was jij nu weer te ver heen om dit gerucht gewoon te kunnen bevestigen?
hij roept zelf om meer? Hij fuckt met Renate en het is 'arme Peter, hij bedoelt het niet zo'. Er wordt met Peter gefuckt en het is 'arme Peter, hij bedoelt het niet zo'.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan Peter hoe hij tegen Renate deed vrijdagavond. Maar om hem nu met z'n allen 2 topics lang te gaan bashen vind ik ook niet normaal.
Niet Peter, maar Renate zou aan het janken zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
ben heel de avond nuchter aanwezig geweest. En heb hem tot en met zaterdagmiddag meegemaakt aan een stuk toe. Ik heb hem geen enkele keer zien janken hoor..
en op het feest had hij het te druk met de mic.
Lol, slachtoffer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Méén je dat nou? Ik dacht dat dat echt was!
Het is gewoon een laffe streek en het feit dat hij weigert daar ook maar iets aan excuses voor te maken en het afdoet als grapje is gewoonweg laag. En de schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven, zelfs al was het GEEN bewuste treiteractie, slaat natuurlijk helemáál nergens op.
En hoe hij er hier nogal lacherig en minderwaardig over doet zegt mij dat hij dit ontzettend leuk heeft gevonden en de term 'aandachtshoer' wel héél erg in het extreme trekt.
PietjePuk, je moet niet vergeten, Renate kwam gezellig meeposte en ook ik vond niet al haar posten niet om te gillen, maar ze was niet bang om iedereen antwoord te geven.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe je haar kei en keihard aanviel toen ze net weer op FOK! postte. Over hoe ze stonk, hoe dom ze wel niet was, hoe vies ze was en hoe niemand haar wilde zien strippen (lees je bent heul dik).
Echt![]()
.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, slachtoffer.
Hij wijst de verantwoordelijkheid gewoon terecht af, hij is niet verantwoordelijk voor het nogal eigenaardige denkpatroon van Renate. Jij nam daar ook de verantwoordelijkheid terecht niet voor toen je haar op allerlei manieren hier afmaakte.
iets met een douchegordijnquote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Toverheks het volgende:
het komentaar van sommige vrijdagavond begon al hoe ze gekleed was
Lees even terug er staat vast genoeg om op te reageren.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef TheBunkerboy het volgende:
Chocolade sigaretten vieze boekjeeeees.....
Precies, iemand eerst zelf tot op het bot afbranden en daarna er een ander op aanvallen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe je haar kei en keihard aanviel toen ze net weer op FOK! postte. Over hoe ze stonk, hoe dom ze wel niet was, hoe vies ze was en hoe niemand haar wilde zien strippen (lees je bent heul dik).
Echt![]()
.
Je vergeet je witte sokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef TheBunkerboy het volgende:
Chocolade sigaretten vieze boekjeeeees.....
Niet bij te houden dus begin lekker opnieuw...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Lees even terug er staat vast genoeg om op te reageren.
Wel opletten ik draag altijd zwart vrolijke dame....quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Niet bij te houden dus begin lekker opnieuw...;-)
dat deed ik met open vizier. ik ging niet doen alsof ik haar aardig vond om haar vervolgens onderuit te trappen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, slachtoffer.
Hij wijst de verantwoordelijkheid gewoon terecht af, hij is niet verantwoordelijk voor het nogal eigenaardige denkpatroon van Renate. Jij nam daar ook de verantwoordelijkheid terecht niet voor toen je haar op allerlei manieren hier afmaakte.
Wat echt zou doen...?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
. Ik wilde zo graag weten dat of je me echt zou doen
. En En En?
O ja, mijn excuus het waren witte schoen en een witte riem ja hoe kan ik me zo vergissen hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wel opletten ik draag altijd zwart vrolijke dame....
Peter met drank op en een hoop plezier met Amber en Jeroen maakte zijn grapje ook met open vizier.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Danny het volgende:
[..]
dat deed ik met open vizier. ik ging niet doen alsof ik haar aardig vond om haar vervolgens onderuit te trappen.
Overigens was mijn mening over haar, zoals ze binnen FOK! is, al veranderd en had ik al gezegd dat ze op FOK! op mij heel sympathiek en nuchter overkomt en kan ik alleen maar respect hebben voor hoe ze met alle kritiek hier is omgegaan. Dat itt tot Peter. Dat was een kwal VOOR de bunker, LEEK even een aardige gozer BINNEN de bunker, begon vervolgens letterlijk te huilen om sokken en werd weer een misselijk ventje nog IN de bunker en heeft tijdens het feest en nu NA de bunker duidelijk aangetoond dat het vooral een misselijk kermiszangertje is die de ego van een superster en de principes van een pooier heeft.
Niet erg hoor, dat mag, maar als hij hier dan vraagt of we vooral door willen gaan, wie zijn wij dan om hem zijn pleziertje te ontnemen?
het verschil tussen het recht in iemand's bek zeggen of het op achterbakse wijze doen he. Maar dat verschil is een aantal mensen kennelijk niet helemaal duidelijk. En dat zagt dan weer meer over die mensen dan over mijquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Precies, iemand eerst zelf tot op het bot afbranden en daarna er een ander op aanvallen.
dat viel ook wel mee.. zij redt zich wel hoor.. zij zat Peter nog te pesten de volgende dagquote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet Peter, maar Renate zou aan het janken zijn.
och, als het beter uitkomt dat te geloven moet je dat natuurlijk niet latenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter met drank op en een hoop plezier met Amber en Jeroen maakte zijn grapje ook met open vizier.
Wat had hij moeten zeggen toen tot zijn ontsteltenis bleek dat Renate het allemaal serieus nam? 'Donder op trut'? Nee, hij bedacht een excuus dat haar niet afzeek. Net als al die mensen die haar vriendelijk doch beslist ontweken.
elke keer als jij kermis zegt dan krijg ik trek in kermis koekjes...je weet wel die gesuikerde koekjesquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Danny het volgende:
[..]
dat deed ik met open vizier. ik ging niet doen alsof ik haar aardig vond om haar vervolgens onderuit te trappen.
Overigens was mijn mening over haar, zoals ze binnen FOK! is, al veranderd en had ik al gezegd dat ze op FOK! op mij heel sympathiek en nuchter overkomt en kan ik alleen maar respect hebben voor hoe ze met alle kritiek hier is omgegaan. Dat itt tot Peter. Dat was een kwal VOOR de bunker, LEEK even een aardige gozer BINNEN de bunker, begon vervolgens letterlijk te huilen om sokken en werd weer een misselijk ventje nog IN de bunker en heeft tijdens het feest en nu NA de bunker duidelijk aangetoond dat het vooral een misselijk kermiszangertje is die de ego van een superster en de principes van een pooier heeft.
Niet erg hoor, dat mag, maar als hij hier dan vraagt of we vooral door willen gaan, wie zijn wij dan om hem zijn pleziertje te ontnemen?
Zoals ik al zei: Game on Bassie....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
[..]
het verschil tussen het recht in iemand's bek zeggen of het op achterbakse wijze doen he. Maar dat verschil is een aantal mensen kennelijk niet helemaal duidelijk. En dat zagt dan weer meer over die mensen dan over mij
Maar Peter heeft zijn fanclub gemobiliseerd zie ik? Er zijn dus 5 medestanders voor Peter bijgekomen. Nu gaat het echt los
doe je dan nog wel mee? je hebt nu tijd gehad om even een handjevol one-liners te bedenken, dus komt op. Je wil aandacht, dit is je kansquote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Game on Bassie....
Je geeft geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
och, als het beter uitkomt dat te geloven moet je dat natuurlijk niet laten
ik hoef niet zoals jou uren na te denken leeghoofd....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
doe je dan nog wel mee? je hebt nu tijd gehad om even een handjevol one-liners te bedenken, dus komt op. Je wil aandacht, dit is je kans
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraagWat had hij moeten doen toen duidelijk werd dat ze hem bloedserieus nam? Bot afwijzen, van zich afduwen?
En trouwens, heb ik ooit niet meegedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
doe je dan nog wel mee? je hebt nu tijd gehad om even een handjevol one-liners te bedenken, dus komt op. Je wil aandacht, dit is je kans
Kom op zeg...ga lekker pim pam petten ofzo...!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.
gezien je reacties, stijlfouten, foutieve of ontbrekende interpunctie en inhoudelijk falen zou ik je toch aanraden er wèl over na te denken. Als dit het beste is dat je hebt dan heb ik je godverdomme nog overschat ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
ik hoef niet zoals jou uren na te denken leeghoofd....
Gewoon ergens achteraf met haar gaan staan, Peter weet als geen ander hoe alles werkt, en alles werd geregistreerd door de camara.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraagWat had hij moeten doen toen duidelijk werd dat ze hem bloedserieus nam? Bot afwijzen, van zich afduwen?
Nou ik zeg: Prettig geregeld....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon ergens achteraf met haar gaan staan, Peter weet als geen ander hoe alles werkt, en alles werd geregistreerd door de camara.
Maar wat doet het ertoe, Peter moet achteraf ook bekennen dat hij het lullig vond, of niet Peter, ik weet niet of je ook een zusje hebt, maar zal jij het leuk vinden als jou zusje dit b.v. was overkomen terwijl de streamer alles mee kon genieten?? Want daar gaat het om, het was niet zomaar een geintje, hier worden Renate en ook Peter heus nog vaak aan herrinderd. Het is Internet he en youtube staat er vol van.
als je eerst een totaal misverstand creëert en met iemand's gevoelens speelt mag je op z'n minst eerlijk zijn en/of je excuses aanbieden. Eerst vragen of ze verliefd op 'm is en wil batsen en zoenen en dan een kutsmoes bedenken en het weglachen is nogal laag en dat kun je niet vergelijken met een casual gesprek over koetjes en kalfjes.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?
Nou ik zei toch ook gewoon.. NU EFFE NIET..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?
Groeien je haren alweer?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Kom op zeg...ga lekker pim pam petten ofzo...!
Volgens mij werd jij ook wel veel gepest op school vroeger of niet. Je herkent je aardig in het verhaal ben ik bang...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
als je eerst een totaal misverstand creëert en met iemand's gevoelens speelt mag je op z'n minst eerlijk zijn en/of je excuses aanbieden. Eerst vragen of ze verliefd op 'm is en wil batsen en zoenen en dan een kutsmoes bedenken en het weglachen is nogal laag en dat kun je niet vergelijken met een casual gesprek over koetjes en kalfjes.
Ik herken dat gedrag echt wel uit m'n jeugd en het was gewoon getreiter. Frappant ook dat VOORAL de vrouwen hier in zijn verhaal trappen.
Dom antwoord hoor, dit is een normale discussie maar blijkbaar kan jij dat niet, en wil je er met een geintje of wat dan ook van afmaken, ik kan dan wel vrolijk wezen maar als je al mijn posten had gelezen dan weet je ook wel dat ik een klein beetje gelijk hebt.quote:
Dat zeg ik; je deed het om aandacht te krijgen. Doelbewust. En Renate was collateral damage.quote:
Ja maar die moeten er weer afquote:
omdat het zo leuk is om in een slachtoffer rol te gaan zitten...snap dat nouquote:Op maandag 25 mei 2009 21:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou ik zei toch ook gewoon.. NU EFFE NIET..
waarom kan een ander dat niet dan?
Maar hij heeft helemaal geen verhaal, hij zit maar te ageren hierquote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
als je eerst een totaal misverstand creëert en met iemand's gevoelens speelt mag je op z'n minst eerlijk zijn en/of je excuses aanbieden. Eerst vragen of ze verliefd op 'm is en wil batsen en zoenen en dan een kutsmoes bedenken en het weglachen is nogal laag en dat kun je niet vergelijken met een casual gesprek over koetjes en kalfjes.
Ik herken dat gedrag echt wel uit m'n jeugd en het was gewoon getreiter. Frappant ook dat VOORAL de vrouwen hier in zijn verhaal trappen.
ik trap er niet in....ventjes zoals peter eet ik voor ontbijtquote:Op maandag 25 mei 2009 21:05 schreef Danny het volgende:
[..]
Nou heb alles wel gelezen maar aangezien mijn pc niet de aller snelste is laat ik het quoten uit de vorige pagina's even achterwege als je het niet erg vind...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik krijg geen antwoorden daarom zou het dus handig zijn als je terug leest.
Dat viel wel mee. Ik ben weleens gepest, maar niet veel ofzo. Maar dat wil niet zeggen dat ik pestkoppengedrag niet herken. En met deze post van je geef je het nog toe ook. Je was op school de bully en dat ben je nog steeds. Overigens zou ik me er niet voor schamen gepest te zijn hoor. Ik zou me eerder doodschamen als ik de bully zou zijn geweest op school. Maar als jij daar trots op wil zijn moet je dat vooral zijn. En vooral iedereen die op school weleens gepest is belachelijk maken. Daarmee krijg je veel medestandersquote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef TheBunkerboy het volgende:
Volgens mij werd jij ook wel veel gepest op school vroeger of niet. Je herkent je aardig in het verhaal ben ik bang...
open er een topic over.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef bbgirltje het volgende:
Zullen we het ook eens over de andere bewoners hebben?
precies helemaal mee eensquote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef marijon het volgende:
Ik heb zo'n idee, dat Renate zich nu rot zit te lachen.
Eindelijk positieve aandacht voor haar, en een ander die hier afgezeken word.
Kom op zeg, wat een onzin allemaal.
Iedereen had een bakkie op die avond.
En vertel me nou niet dat Renate zo naief is, dat ze het niet door had, dat het een geintje was.
als je ooit genoeg kermissen hebt geopend kun je een nieuwe kopenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nou heb alles wel gelezen maar aangezien mijn pc niet de aller snelste is laat ik het quoten uit de vorige pagina's even achterwege als je het niet erg vind...
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nou heb alles wel gelezen maar aangezien mijn pc niet de aller snelste is laat ik het quoten uit de vorige pagina's even achterwege als je het niet erg vind...
en dat zeg jijquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald.. En toevallig liep deze een beetje anders af dan normaal. Niemand kon van te voren weten dat Renate echt verliefd was en dus zo zou reageren. Tip aan Renate, misschien moet ze eens wat sterker in d'r schoenen staan, anders hou je dit soort dingen en loopt iedereen over je heen.
Kijk eens, nog iemand die de schuld in andermans schoenen probeert te schuivenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald.. En toevallig liep deze een beetje anders af dan normaal. Niemand kon van te voren weten dat Renate echt verliefd was en dus zo zou reageren. Tip aan Renate, misschien moet ze eens wat sterker in d'r schoenen staan, anders hou je dit soort dingen en loopt iedereen over je heen.
ik vond jou nu niet overkomen als een sterke persoonlijkheid...meer het tiepje van ''ow we hebben een slachtoffer en vooral met zn alle bashen zodat ik buiten schot blijf''quote:
Ow. dus het was niet jouw eigen onzekerheid die maakte dat je het nodig vond om over een anders rug er beter op te komen. Degene die het geintje uithaalde die reageert hier en heb ik al eerder gezegd het was niet handig, best kinderachtig maar hij reageert. Maar meelachers die nooit wat zelf doen maar wel altijd bij het vuur aanwezig zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
want???????quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
OMG het zijn écht allemaal vrouwen die het eens zijn met Peter
En die gaan allemaal janken als het ze zelf overkomt
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het vrouwelijk geslacht hoger had ingeschat
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald..
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Ow. dus het was niet jouw eigen onzekerheid die maakte dat je het nodig vond om over een anders rug er beter op te komen. Degene die het geintje uithaalde die reageert hier en heb ik al eerder gezegd het was niet handig, best kinderachtig maar hij reageert. Maar meelachers die nooit wat zelf doen maar wel altijd bij het vuur aanwezig zijn
ik had verwacht dat jullie door dat gemaakte lachje en z'n guido-face heen zouden kijken. maar dat is dus niet het geval. Dan is het niet zo gek dat vrouwen altijd klagen dat mannen misbruik van ze makenquote:
Nou Danny, ik ben het niet met Peter eens, en had dat al vrijdagavond toen dat geintje aan de gang was al gepost dus dat,quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
Heb je The Bunker wel gezien, of alleen even de afterparty gekeken om hier lekker te zeuren? Met z'n allen lopen bashen, yeah right! Ik denk dat ik in The Bunker de eerste was die Renate recht in d'r gezicht heb gezegt dat ik haar niet aardig vond. En ik heb haar zeker niet lopen treiteren. Puur alleen m'n mening gegeven.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vond jou nu niet overkomen als een sterke persoonlijkheid...meer het tiepje van ''ow we hebben een slachtoffer en vooral met zn alle bashen zodat ik buiten schot blijf''
Ik voel me niet aangesproken, mag dat?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:15 schreef Danny het volgende:
Jeroen is al naar Frankrijk ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef loes39 het volgende:
peter of amber is jeroen al naar frankrijk??
en komt die ook nog een keer op fok??
niet op volwassen leeftijd hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 21:13 schreef AmberTheBunker het volgende:
Guys, is dit echt nodig? Iedereen heeft weleens zo'n stom geintje uitgehaald.
meisje meisje...ik heb je gevolgd......dus blaas maar niet zo hoog van de toren...daar kwam je in de bunker miss mee weg maar dit is de echte wereldquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Heb je The Bunker wel gezien, of alleen even de afterparty gekeken om hier lekker te zeuren? Met z'n allen lopen bashen, yeah right! Ik denk dat ik in The Bunker de eerste was die Renate recht in d'r gezicht heb gezegt dat ik haar niet aardig vond. En ik heb haar zeker niet lopen treiteren. Puur alleen m'n mening gegeven.
Hahaha nee je zou je leven maar moeten eindigen als oprichter van een forum die alleen maar online 'vrienden' heeft omdat ze hem in het 'echte' leven niet konden uitstaan....Maar ja ik snap wel dat je dan een forum opricht hoor net als ieder ander.... zo zien ze je tenminste niet ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Ik ben weleens gepest, maar niet veel ofzo. Maar dat wil niet zeggen dat ik pestkoppengedrag niet herken. En met deze post van je geef je het nog toe ook. Je was op school de bully en dat ben je nog steeds. Overigens zou ik me er niet voor schamen gepest te zijn hoor. Ik zou me eerder doodschamen als ik de bully zou zijn geweest op school. Maar als jij daar trots op wil zijn moet je dat vooral zijn. En vooral iedereen die op school weleens gepest is belachelijk maken. Daarmee krijg je veel medestanders
Wat zul jij als eenzaam, oud, kinderloos, onbekend mannetje sterven zeg
Ervaring??quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jullie door dat gemaakte lachje en z'n guido-face heen zouden kijken. maar dat is dus niet het geval. Dan is het niet zo gek dat vrouwen altijd klagen dat mannen misbruik van ze maken
Tussen het er mee eens zijn, of er op een bepaalt niveau begrip voor op kunnen brengen in die situatie, zit wat mij betreft nog best een groot verschil.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jullie door dat gemaakte lachje en z'n guido-face heen zouden kijken. maar dat is dus niet het geval. Dan is het niet zo gek dat vrouwen altijd klagen dat mannen misbruik van ze maken
hele peter kan me niet schelen vond hem in the bunker helemaal niks maar om nou te zeggen dat die zijn excuses aan renate moet geven dat slaat nergens opquote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
meisje meisje...ik heb je gevolgd......dus blaas maar niet zo hoog van de toren...daar kwam je in de bunker miss mee weg maar dit is de echte wereld
ok dank je welquote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Jeroen is al naar Frankrijk ja.
En of ie nog op FOK! komt, geen idee..
binnen de bunker klopt dat. bij het eindfeest deed je dan ook alleen maar met Peter mee om haar de grond in te trappen en te laten zien hoeveel je haar wel niet haat.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Heb je The Bunker wel gezien, of alleen even de afterparty gekeken om hier lekker te zeuren? Met z'n allen lopen bashen, yeah right! Ik denk dat ik in The Bunker de eerste was die Renate recht in d'r gezicht heb gezegt dat ik haar niet aardig vond. En ik heb haar zeker niet lopen treiteren. Puur alleen m'n mening gegeven.
Heeeey topper....ook eventjes komen knallen hier?? Gezellig zo'n blokje om toch? Beetje bijgekomen al van t weekend?';-)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....
sja peter en renate...maja wat doe je dr aan hequote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....
waarmee? af en toe praat je echt complete wartaal, dat weet je toch wel he?quote:
Kun je ipv de schuld bij Renate neer te leggen niet gewoon zeggen: het was bedoeld als een geintje maar het pakte verkeerd uit, het lag blijkbaar gevoeliger en het was niet zo bedoeld. Sorryquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Nu vind ik al dit gezeik compleet nutteloos omdat Renate zich anders had moeten opstellen, maar nu moet ik wel zeggen dat die opmerking nergens op slaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Hahaha nee je zou je leven maar moeten eindigen als oprichter van een forum die alleen maar online 'vrienden' heeft omdat ze hem in het 'echte' leven niet konden uitstaan....Maar ja ik snap wel dat je dan een forum opricht hoor net als ieder ander.... zo zien ze je tenminste niet ;-)
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen de bunker klopt dat. bij het eindfeest deed je dan ook alleen maar met Peter mee om haar de grond in te trappen en te laten zien hoeveel je haar wel niet haat.
Maar goed, het gaat hier om Peter. Die initieerde de hele handel. Dat jij daar dankbaar gebruik van maakt is een heel ander verhaal. Voor nu sta je even in Peter's spotlight en steel je zijn thunder en dat willen we niet. We willen Peter in de spotlight. Hell, PETER wil Peter in de spotlight
Ik begrijp het enigszins wel, ze had in The Bunker weinig mensen waar zij mee kon praten.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef loes39 het volgende:
wat een gedoe om niks renate die ineens verliefd lijkt te zijn op peter yeah rigjht en nooit verder erover hebben gehad en ineens voelt ze zich op haar .. getrapt erom ze had zelf vrijdag toch ook wel kunnen zien dat het niet echt was
Mmmm gek, ik typ hier en praat niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
waarmee? af en toe praat je echt complete wartaal, dat weet je toch wel he?
You go giiiiirl.....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Aangezien ik ergens mijn naam dacht te herkennen, dacht ik ik kom ook even reageren.. I don't give a fuck of ik gewenst ben of niet!
agossie tochquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef Toverheks het volgende:
Amber, je hebt een eigen Topic hoor, wist je dat niet moppie??? even verder lezen lekker scrollen over de titels, dit is het Topic van Peter
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Aangezien ik ergens mijn naam dacht te herkennen, dacht ik ik kom ook even reageren.. I don't give a fuck of ik gewenst ben of niet!
Een idee een leuk fotootje van je jezelf even hier te plaatsen? Maar lieverd, don't worry.. ik doe er allang wat aan! Maar het gaat vanzelf over!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef Supersoep het volgende:
En Amber, doe wat aan die smerige puisten van je. Dat is gewoon niet hygiënisch meer en ik snap dus ook echt niet dat je daarmee mensen loopt te zoenen in de Bunker.
Dat doe je toch gewoon niet.
Ikje hoopje dat er nog andere bewonertjes zichjes meldentjes.quote:
Dan heeft hij het toch goed gedaan van zijn hobby zijn beroep gemaakt!!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu vind ik al dit gezeik compleet nutteloos omdat Renate zich anders had moeten opstellen, maar nu moet ik wel zeggen dat die opmerking nergens op slaat.
Ik vind het toch een prestatie om in de top 10 van grootste fora ter wereld te staan waar hij dus gewoon prima van kan leven met z'n gezin.
Ik zou toch maar heel snel optiefen voordat ik kwaad wordquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Ik ben in het echt heel lief hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Ikje hoopje dat er nog andere bewonertjes zichjes meldentjes.
Doet hij inderdaad prima. Wat doen de Bunker bewoners ook alweer? Oh ja, studies beginnen en niet afmaken, lekker teren op stufi. Of niet Amber?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan heeft hij het toch goed gedaan van zijn hobby zijn beroep gemaakt!!
Ik heb een vrouw en twee kinderen en ik hoef niet zonodig in de belangstelling te staan. Ik deel die fetisj niet met je. En face it, zolang je je succes moet halen uit dit soort acties moet je wel de meest ongetalenteerde motherfucker zijn die ooit een microfoon heeft vastgehouden. Dat geeft niet hoor, je verdient er je geld mee en ook bejaarden moeten vermaakt worden. FOK! is overigens geen forum. Kijk even verder dan je gok lang is.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef TheBunkerboy het volgende:
Hahaha nee je zou je leven maar moeten eindigen als oprichter van een forum die alleen maar online 'vrienden' heeft omdat ze hem in het 'echte' leven niet konden uitstaan
Zou je een voorbeeld aan moeten nemen. Doe je een heleboel mensen een heel groot plezier meequote:....Maar ja ik snap wel dat je dan een forum opricht hoor net als ieder ander.... zo zien ze je tenminste niet ;-)
Zeker! De meeste wel ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doet hij inderdaad prima. Wat doen de Bunker bewoners ook alweer? Oh ja, studies beginnen en niet afmaken, lekker teren op stufi. Of niet Amber?
zodra je uit de pubertijd bentquote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Een idee een leuk fotootje van je jezelf even hier te plaatsen? Maar lieverd, don't worry.. ik doe er allang wat aan! Maar het gaat vanzelf over!
Komt vanzelf! 20 is nog niet zo oud he!?quote:
Ga ff lekker maccen ofzo... dat logge lijf van je kan vast niet zolang zonder voedsel...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw en twee kinderen en ik hoef niet zonodig in de belangstelling te staan. Ik deel die fetisj niet met je. En face it, zolang je je succes moet halen uit dit soort acties moet je wel de meest ongetalenteerde motherfucker zijn die ooit een microfoon heeft vastgehouden. Dat geeft niet hoor, je verdient er je geld mee en ook bejaarden moeten vermaakt worden. FOK! is overigens geen forum. Kijk even verder dan je gok lang is.
[..]
Zou je een voorbeeld aan moeten nemen. Doe je een heleboel mensen een heel groot plezier mee
Langer dan jij zonder gel kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ga ff lekker maccen ofzo... dat logge lijf van je kan vast niet zolang zonder voedsel...
Zie TTquote:
Goeie instelling. Die had je eerder moeten hebben. Je naam staat er al een tijdje namelijk. Hoe laat heeft Peter je op de hoogte gesteld van dit topic en je gevraagd 'm te hulp te schieten??quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Moet je dat doen van de psychiater? Jezelf moed inpraten?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Komt vanzelf! 20 is nog niet zo oud he!?
Daar sluit ik me volledig bij aan...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef Shyanna het volgende:
@ Peter/The Bunker Boy
@ Danny
Als er iemand geen recht van spreken heeft binnen dit hele gebeuren ben jij het wel, want als The Bunker voor mij IETS heeft duidelijk gemaakt is het wel dat de baas van FOK! een grote schoft en enorme sukkel is...
En bij TBO zijn ze zo ongelovelijk schofterig om weer met hem in zee te gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef Shyanna het volgende:
@ Danny
Als er iemand geen recht van spreken heeft binnen dit hele gebeuren ben jij het wel, want als The Bunker voor mij IETS heeft duidelijk gemaakt is het wel dat de baas van FOK! een grote schoft en enorme sukkel is...
bedankt voor je meningquote:Op maandag 25 mei 2009 21:35 schreef Shyanna het volgende:
@ Peter/The Bunker Boy
Ik wilde graag even kwijt dat ik voor jou van harte hoop dat je weer contact kunt krijgen met je halfzusje..
.
Over het Renate-akkefietje: Tuurlijk was het maar een geintje en tuurlijk ligt het aan Renate dat ze één en ander serieus heeft genomen, maar een echt goede gast zou gezien de situatie nu toch wel iets aardiger doen/praten tegen/over Renate. Ik dacht op basis van de streambeelden dat je iemand was met best een groot hart. Meer hart dan je nu laat zien in ieder geval... Ik zal mij wel in jou vergist hebben dan ofzo...![]()
@ Danny
Neuh.. ik red het prima met mezelf.. Zeg ben jij soms fan van mij dat je zoveel met me wil praten en verder niet echt meedoet aan de discussie hier??quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Moet je dat doen van de psychiater? Jezelf moed inpraten?
Jaaaaa tuurlijk wil je er niet over doorpraten...zou me ook de ogen uit de kop schamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
bedankt voor je mening
maar dit topic is Peter's limelight, dus
Noem je Bram en Bart nou schoften?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
En bij TBO zijn zo ongelovelijk schofterig om weer met hem in zee te gaan
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Neuh.. ik red het prima met mezelf.. Zeg ben jij soms fan van mij dat je zoveel met me wil praten en verder niet echt meedoet aan de discussie hier??
O.k., maar wel erg jammer, dat je alleen maar op het tweede gedeelte (m.b.t. Danny dus) reageert...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan...
Ik denk dat het een vertegenwoordiger van clearasil isquote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Neuh.. ik red het prima met mezelf.. Zeg ben jij soms fan van mij dat je zoveel met me wil praten en verder niet echt meedoet aan de discussie hier??
welke discussie? ik zie Peter met oneliners smijten zonder beargumentatie en jij komt hier aantonen dat je nog steeds volop in de pubertijd zit. WAS het maar een discussie.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Tja, daar heb je gelijk in..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef Danny het volgende:
[..]
welke discussie? ik zie Peter met oneliners smijten zonder beargumentatie en jij komt hier aantonen dat je nog steeds volop in de pubertijd zit. WAS het maar een discussie.
Normaliter besteed ik weinig tijd en aandacht aan de hersenloze medemens. In jouw geval maak ik graag een uitzondering, maar die voorkeursbehandeling heb jij dan ook ruimschoots verdiendquote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Jaaaaa tuurlijk wil je er niet over doorpraten...zou me ook de ogen uit de kop schamen.
Ja aangezien het een beetje Danny vs Peter is vond ik het even nodig die te beantwoorden sorry...Maar dankjewel dat je me daarin steunt...toppie! ;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 21:41 schreef Shyanna het volgende:
[..]
O.k., maar wel erg jammer, dat je alleen maar op het tweede gedeelte (m.b.t. Danny dus) reageert...
Geen dank...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:39 schreef Danny het volgende:
[..]
bedankt voor je mening
maar dit topic is Peter's limelight, dus
Heerlijk dat je je als FOK! 'baas' zo laat kennen. Je zou meer verstand moeten hebben door je niet met dingen te bemoeien slome duikelaar....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Normaliter besteed ik weinig tijd en aandacht aan de hersenloze medemens. In jouw geval maak ik graag een uitzondering, maar die voorkeursbehandeling heb jij dan ook ruimschoots verdiend
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:43 schreef Shyanna het volgende:
Geen dank...en ja, ik kan niet anders zeggen: Ik vind je reactie op mijn berichtje op zich dan wel weer o.k.
Ik heb m'n mening over de echte discussie al gegeven. Verder ben je nogal bitchy dus een beetje online tegengas kan geen kwaad.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
wat een schoften zegquote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
En bij TBO zijn ze zo ongelovelijk schofterig om weer met hem in zee te gaan
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heerlijk dat je je als FOK! 'baas' zo laat kennen. Je zou meer verstand moeten hebben door je niet met sommige dingen te bemoeien slome duikelaar....
Ja, maar jij zou Renate ook doenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb m'n mening over de echte discussie al gegeven. Verder ben je nogal bitchy dus een beetje online tegengas kan geen kwaad.
Maar ik zou je wel doen hoor, dat dan weer wel.
Ik vind het onbeleefd de mentally challenged te negeren. Overigens heeft deze houding me geen windeieren gelegd tot nu toe. Daar zou jij met je houding tov aandacht het toch volledig mee eens moeten zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef TheBunkerboy het volgende:
Heerlijk dat je je als FOK! 'baas' zo laat kennen. Je zou meer verstand moeten hebben door je niet met dingen te bemoeien slome duikelaar....
Ben jij nou ook al weer zo'n 40 plusser die alles grappig vind als een of andere SBS6-josti iets zegt? Ga nou verdomme eens terug naar Hyves en doe wat aan je hersenmassa van 2 pond.quote:
Lijkt dat je wel een goed idee?? Niet zo hygiënsch hè!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb m'n mening over de echte discussie al gegeven. Verder ben je nogal bitchy dus een beetje online tegengas kan geen kwaad.
Maar ik zou je wel doen hoor, dat dan weer wel.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef Pek het volgende:
Dit is zo'n topic dat je van een afstandje wil bekijken, maar toch in gepost moet hebben
Je bent het eens met jezelfquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Lijkt dat je wel een goed idee?? Niet zo hygiënsch hè!
Het lijkt me niet dat je vaginale wratten hebt, of wel? Ik zou het eigenlijk niet weten, heb alleen je kont en filetjes gezien.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Lijkt dat je wel een goed idee?? Niet zo hygiënsch hè!
Als jij meer verstand had zou je uit zelfbescherming uit de buurt van toetsenborden blijven. En microfoons.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:44 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Heerlijk dat je je als FOK! 'baas' zo laat kennen. Je zou meer verstand moeten hebben door je niet met dingen te bemoeien slome duikelaar....
Danny had het er toch over dat de bejaarden wel iets in me zagen wellicht...moet ik me ook een beetje daarnaar aanpassen toch ? ;-Pquote:Op maandag 25 mei 2009 21:47 schreef Toverheks het volgende:
Vind wel dat er veel gescholden wordt op elkaar, maar slome duikelaar, dat zeggen de bejaarde hier verder op hahaha wat een ouderwetse uitdrukkingen gebruik jij Peter??
ga je zelf ook nog iets zinnigs zeggen of reageer je op elke post van amber met "quote:
O.k... ik snap het! Vond het verhaal over je halfzusje erg bijzonder, maar ook wel erg triest. Ik hoop ECHT op een goede afloop voor je!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:43 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ja aangezien het een beetje Danny vs Peter is vond ik het even nodig die te beantwoorden sorry...Maar dankjewel dat je me daarin steunt...toppie! ;-)
dat wordt zingen aan boord bij de zonnebloem of bij de tros....op volle toeren...of losse schroevenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Danny had het er toch over dat de bejaarden wel iets in me zagen wellicht...moet ik me ook een beetje daarnaar aanpassen toch ? ;-P
Dat bedoel ik dus met een eerdere post. Het is hier echt van een bedroevend niveau en het wordt er niet echt beter op. Kan je niet iets doen aan die nietszeggende mutsen?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ga je zelf ook nog iets zinnigs zeggen of reageer je op elke post van amber met "_O-Geweldig"
want in dat geval kun je net zo goed niks zeggen.
Ja maar Peter, dan zit je hier verkeerd, het SeniorenWeb moet je zelf ff googlequote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Danny had het er toch over dat de bejaarden wel iets in me zagen wellicht...moet ik me ook een beetje daarnaar aanpassen toch ? ;-P
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
ga je zelf ook nog iets zinnigs zeggen of reageer je op elke post van amber met "_O-Geweldig"
Ik heb hier mijn mening al over gegeven in eerdere posts...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Shyanna het volgende:
[..]
O.k... ik snap het! Vond het verhaal over je halfzusje erg bijzonder, maar ook wel erg triest. Ik hoop ECHT op een goede afloop voor je!![]()
Maar kom op hè... wees a.u.b. iets liever tegen Renate.... Van wat ik gezien kwam je over als een best lieve/leuke jongen en ik zou dat beeld graag zo houden!
Ik zeg niks.................................ik typ.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Danny het volgende:
[..]
het beginnen er wel veel te worden he?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Supersoep het volgende:
Dat bedoel ik dus met een eerdere post. Het is hier echt van een bedroevend niveau en het wordt er niet echt beter op. Kan je niet iets doen aan die nietszeggende mutsen?
En wat roepen we dan door de Micro, jaaaaaaa springen met ze alle en de handjes de lucht inquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat wordt zingen aan boord bij de zonnebloem of bij de tros....op volle toeren...of losse schroeven![]()
nee nee je snapt het niet....je moet telkens een andere mening geven zodat we je daarop kunnen aanvallen....party pooperquote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn mening al over gegeven in eerdere posts...
helaas moet ik je teleurstellen. Het gaat weer totaal nergens over en is zo goed als onbegrijpelijk. Zou je het morgen nog eens willen proberen als je ontnuchterd bent?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ik zeg niks.................................ik typ.
Heb je ook wat nuttigs te zeggen, zoals een volwassen vent dat hoort te doen?![]()
Dit is toch zeer zinnig, wat ik nu voor jou speciaal heb getypt!!!
samenvatting:quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Nee, laat zien dat je zelf niks begrijpt en altijd het laatste getypte woord wilt hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:53 schreef Danny het volgende:
[..]
helaas moet ik je teleurstellen. Het gaat weer totaal nergens over en is zo goed als onbegrijpelijk. Zou je het morgen nog eens willen proberen als je ontnuchterd bent?
Volgens mij ben jij t grootste huilebalkie die over andermans gevoelens heenloopt van ons allemaal...wat laat je je kennen ouwe trekpop. Mocht je er niet op vanacht ofzo...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef Danny het volgende:
[..]
samenvatting:
"fuck renate, ik ben bunkergay gelboy del huilebalk en als ik over de gevoelens van anderen heen wil wandelen om er zelf beter van te worden zal ik het niet nalaten."
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef earthling39 het volgende:
[..]
ja die zijn al in frankrijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:19 schreef loes39 het volgende:
peter of amber is jeroen al naar frankrijk??
en komt die ook nog een keer op fok??
gut gut nu weer hyvespubliekquote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
het beginnen er wel veel te worden he?
beetje hyvesachtig publiek.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Danny het volgende:
Wat zul jij als eenzaam, oud, kinderloos, onbekend mannetje sterven zeg
Iets van "ik vertrek, ik vertrek niet, ik vertrek, ik vertrek niet?". Of was het: "Handjes in de lucht"quote:Op maandag 25 mei 2009 21:51 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan-Jaap van der Wal zei dat je niet meer mee mocht doen, dus wat doe je hier?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef loes39 het volgende:
[..]
gut gut nu weer hyvespubliek
en in welke categorie zit jij??
bassie en adriaan
Lijkt meer op NL nivo.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:52 schreef Danny het volgende:
[..]
het beginnen er wel veel te worden he?
beetje hyvesachtig publiek.
ja amber vertelde het alquote:
Zei ik toch al? hij heeft wel wat van Bassie...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:59 schreef loes39 het volgende:
[..]
gut gut nu weer hyvespubliek
en in welke categorie zit jij??
bassie en adriaan
harm edens heeft me teruggestuurdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jan-Jaap van der Wal zei dat je niet meer mee mocht doen, dus wat doe je hier?
Volgens jou. Maar die mening van jou vind ik totaal onbelangrijk. Voordat jouw mening me ook maar in het minst interesseert zou ik je eerst moeten respecteren namelijk.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef TheBunkerboy het volgende:
Volgens mij ben jij t grootste huilebalkie die over andermans gevoelens heenloopt van ons allemaal...
Ik zie niet in wat jij daar precies mee te maken heeft en waarom je mijn vrouw erin betrekt, maar als je werkelijk op die tour wil gaan kan ik jouw familie er ook wel in gaan betrekken? Lijkt me niet erg wenselijk hoor, maar je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.quote:wat laat je je kennen ouwe trekpop. Mocht je er niet op vanacht ofzo...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zei ik toch al? hij heeft wel wat van Bassie...
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Volgens jou. Maar die mening van jou vind ik totaal onbelangrijk. Voordat jouw mening me ook maar in het minst interesseert zou ik je eerst moeten respecteren namelijk.
[..]
Ik zie niet in wat jij daar precies mee te maken heeft en waarom je mijn vrouw erin betrekt, maar als je werkelijk op die tour wil gaan kan ik jouw familie er ook wel in gaan betrekken? Lijkt me niet erg wenselijk hoor, maar je kunt het krijgen zoals je het hebben wil.
Aaaah joh, jij mag me wel helpen en een ander niet? Jij hebt vanavond al zoveel voor mij betekend dan kan dit er toch ook wel bij? Of ga je eventjes weer kinderachtig een slotje plaatsen....;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef Danny het volgende:
bbgirltje en peter; FOK! is geen reclameplek voor Peter's optredens, noch een fanclub. Bel of mail elkaar maar.
Heb je al bedacht waar jullie gaan eten?quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Of ga je eventjes weer kinderachtig een slotje plaatsen....;-)
Je bent me net voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de lezers: Peter snapt nog steeds niet dat een topic na 300 posts automatisch op slot gaat.
Dat wil niet zeggen dat ik ze er niet in kan betrekken. Your choice. En als je je statement even wil onderbouwen met bijvoorbeeld een link naar waar ik iemand's familie in discussies betrek graag. Anders kan ik ook wel vanalles gaan roepen natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
Voor de lezers: Peter snapt nog steeds niet dat een topic na 300 posts automatisch op slot gaat.
Check t topic Peter terug in the bunker.... Je weet als FOK! 'baas' dat het toch niet zou gebeuren maar vanwaar kinderachtig de poll verwijderen toen er 75% voor was en er een slotje op knallen...kom op zeg hoe zielig ben je dan....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:07 schreef Rica het volgende:
[..]
ow dat!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:10 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Check t topic Peter terug in the bunker.... Je weet als FOK! 'baas' dat het toch niet zou gebeuren maar vanwaar kinderachtig de poll verwijderen toen er 75% voor was en er een slotje op knallen...kom op zeg hoe zielig ben je dan....
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat!
Die polls hebben GEEN ENKELE invloed op het programma en zijn er voor de LOL. Op het moment dat we een stormloop krijgen van fanclub publiek die hier proberen een rel te schoppen sloop ik die poll eruit inderdaad. We WILLEN namelijk geen fanclub fanatiekelingen die geen reet snappen van internet, geen fatsoenlijke zin Nederlands uit hun toetsenbord krijgen of op andere manieren hier irritant aanwezig zijn.
Dacht je ècht dat die poll ook maar enige invloed had op de mannen in eindhoven?
ala dgk worden dan overleden familieleden aangehaald? lijkt me niet wenselijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:05 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
jij betrekt iedereen die je wilt er sowieso al bij....jij hebt geen geweten volgens mij. By the way, ik heb geen familie meer. Helemaal nada...Had je toch moeten weten na 18 dagen streamen.
Je leest weer es niet goed Dansky...heb ik gezegd dat het invloed had? het was leuk om te zien dat er toch mensen voor waren. Jij had zoiets lekker moeten laten staan en je niet moeten mengen daarin. Je wist toch al dat het niet ging gebeuren. Maar aangezien jij een peterfobie hebt vond jij het wel even grappig dat polletje te kapen...lekker kinderachtig Storm...quote:Op maandag 25 mei 2009 22:13 schreef Danny het volgende:
[..]
ow dat!
Die polls hebben GEEN ENKELE invloed op het programma en zijn er voor de LOL. Op het moment dat we een stormloop krijgen van fanclub publiek die hier proberen een rel te schoppen sloop ik die poll eruit inderdaad. We WILLEN namelijk geen fanclub fanatiekelingen die geen reet snappen van internet, geen fatsoenlijke zin Nederlands uit hun toetsenbord krijgen of op andere manieren hier irritant aanwezig zijn.
Dacht je ècht dat die poll ook maar enige invloed had op de mannen in eindhoven?
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:17 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Je leest weer es niet goed Dansky...heb ik gezegd dat het invloed had? het was leuk om te zien dat er toch mensen voor waren. Jij had zoiets lekker moeten laten staan en je niet moeten mengen daarin. Je wist toch al dat het niet ging gebeuren. Maar aangezien jij een peterfobie hebt vond jij het wel even grappig dat polletje te kapen...lekker kinderachtig Storm...
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Danny het volgende:
[..]
-knip-
Ik zit er nu over te denken dit hele topic ook gewoon weg te gooien he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |