2000 zelf geprinte cd's die hij tijdens optredens voor een euro verkoopt bedoel je?quote:
Hij zat al grapjes te maken met Amber en Jeroen (die laatste zat er zelfs nog bij). Toen liep toevallig Renate langs en zo werd zij er ook bij betrokken. Niks opzet, niks valstrik, niks grote vooropgezette vernedering zoals in Carrie (dat was trouwens maar een boek).quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Danny het volgende:
[..]
Als zij dermate onzeker is dat ze er wel in trapt maakt hem dat een NOG grotere klootzak imo. De hele scene deed me denken aan Carrie en hoe ze naar het bal gevraagd werd door de leukste jongen van school alleen maar om een emmer varkensbloed over zich heen te krijgen en te worden uitgelachen.
Misselijk. En iedereen die het goedpraat wens ik graag eenzelfde situatie toe, waarbij ze zijn overtuigd van de goede bedoelingen en eerlijkheid van de ander voordat ze keihard te kakken worden gezet
sssst, dat is geheim (maar voor 2 euro krijg je er drie op de lokale kermisquote:Op maandag 25 mei 2009 20:31 schreef Stefan het volgende:
2000 zelf geprinte cd's die hij tijdens optredens voor een euro verkoopt bedoel je?
Carrie was toch een film, met op het laatst die hand die uit de grond schoot op haar graf. Wat zat ik toen rechtop, wat heet rechtop gilde de hele boel bij elkaar.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat al grapjes te maken met Amber en Jeroen (die laatste zat er zelfs nog bij). Toen liep toevallig Renate langs en zo werd zij er ook bij betrokken. Niks opzet, niks valstrik, niks grote vooropgezette vernedering zoals in Carrie (dat was trouwens maar een boek).
De film is gebaseerd op het boek Carrie van Stephen King.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Carrie was toch een film, met op het laatst die hand die uit de grond schoot op haar graf. Wat zat ik toen rechtop, wat heet rechtop gilde de hele boel bij elkaar.
Johan fleminx nu over Peter op FOK radio
Méén je dat nou? Ik dacht dat dat echt was!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij zat al grapjes te maken met Amber en Jeroen (die laatste zat er zelfs nog bij). Toen liep toevallig Renate langs en zo werd zij er ook bij betrokken. Niks opzet, niks valstrik, niks grote vooropgezette vernedering zoals in Carrie (dat was trouwens maar een boek).
Hij wordt niet alleen gebashtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan Peter hoe hij tegen Renate deed vrijdagavond. Maar om hem nu met z'n allen 2 topics lang te gaan bashen vind ik ook niet normaal.
En dan te bedenken hoe je haar kei en keihard aanviel toen ze net weer op FOK! posttequote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef Danny het volgende:
Als zij dermate onzeker is dat ze er wel in trapt maakt hem dat een NOG grotere klootzak imo. De hele scene deed me denken aan Carrie en hoe ze naar het bal gevraagd werd door de leukste jongen van school alleen maar om een emmer varkensbloed over zich heen te krijgen en te worden uitgelachen.
Misselijk. En iedereen die het goedpraat wens ik graag eenzelfde situatie toe, waarbij ze zijn overtuigd van de goede bedoelingen en eerlijkheid van de ander voordat ze keihard te kakken worden gezet
ben heel de avond nuchter aanwezig geweest. En heb hem tot en met zaterdagmiddag meegemaakt aan een stuk toe. Ik heb hem geen enkele keer zien janken hoor..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat komt dan toch weer van Peter af die het het laatsts zei. Waarom was jij nu weer te ver heen om dit gerucht gewoon te kunnen bevestigen?
hij roept zelf om meer? Hij fuckt met Renate en het is 'arme Peter, hij bedoelt het niet zo'. Er wordt met Peter gefuckt en het is 'arme Peter, hij bedoelt het niet zo'.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef AnneLo het volgende:
Ik heb me kapot geërgerd aan Peter hoe hij tegen Renate deed vrijdagavond. Maar om hem nu met z'n allen 2 topics lang te gaan bashen vind ik ook niet normaal.
Niet Peter, maar Renate zou aan het janken zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef Dottey het volgende:
[..]
ben heel de avond nuchter aanwezig geweest. En heb hem tot en met zaterdagmiddag meegemaakt aan een stuk toe. Ik heb hem geen enkele keer zien janken hoor..
en op het feest had hij het te druk met de mic.
Lol, slachtoffer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef Danny het volgende:
[..]
Méén je dat nou? Ik dacht dat dat echt was!
Het is gewoon een laffe streek en het feit dat hij weigert daar ook maar iets aan excuses voor te maken en het afdoet als grapje is gewoonweg laag. En de schuld in de schoenen van het slachtoffer schuiven, zelfs al was het GEEN bewuste treiteractie, slaat natuurlijk helemáál nergens op.
En hoe hij er hier nogal lacherig en minderwaardig over doet zegt mij dat hij dit ontzettend leuk heeft gevonden en de term 'aandachtshoer' wel héél erg in het extreme trekt.
PietjePuk, je moet niet vergeten, Renate kwam gezellig meeposte en ook ik vond niet al haar posten niet om te gillen, maar ze was niet bang om iedereen antwoord te geven.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe je haar kei en keihard aanviel toen ze net weer op FOK! postte. Over hoe ze stonk, hoe dom ze wel niet was, hoe vies ze was en hoe niemand haar wilde zien strippen (lees je bent heul dik).
Echt![]()
.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, slachtoffer.
Hij wijst de verantwoordelijkheid gewoon terecht af, hij is niet verantwoordelijk voor het nogal eigenaardige denkpatroon van Renate. Jij nam daar ook de verantwoordelijkheid terecht niet voor toen je haar op allerlei manieren hier afmaakte.
iets met een douchegordijnquote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Toverheks het volgende:
het komentaar van sommige vrijdagavond begon al hoe ze gekleed was
Lees even terug er staat vast genoeg om op te reageren.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef TheBunkerboy het volgende:
Chocolade sigaretten vieze boekjeeeees.....
Precies, iemand eerst zelf tot op het bot afbranden en daarna er een ander op aanvallen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan te bedenken hoe je haar kei en keihard aanviel toen ze net weer op FOK! postte. Over hoe ze stonk, hoe dom ze wel niet was, hoe vies ze was en hoe niemand haar wilde zien strippen (lees je bent heul dik).
Echt![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |