Je vergeet je witte sokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef TheBunkerboy het volgende:
Chocolade sigaretten vieze boekjeeeees.....
Niet bij te houden dus begin lekker opnieuw...;-)quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
Lees even terug er staat vast genoeg om op te reageren.
Wel opletten ik draag altijd zwart vrolijke dame....quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Niet bij te houden dus begin lekker opnieuw...;-)
dat deed ik met open vizier. ik ging niet doen alsof ik haar aardig vond om haar vervolgens onderuit te trappen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Lol, slachtoffer.
Hij wijst de verantwoordelijkheid gewoon terecht af, hij is niet verantwoordelijk voor het nogal eigenaardige denkpatroon van Renate. Jij nam daar ook de verantwoordelijkheid terecht niet voor toen je haar op allerlei manieren hier afmaakte.
Wat echt zou doen...?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Ravenna29 het volgende:
[..]
. Ik wilde zo graag weten dat of je me echt zou doen
. En En En?
O ja, mijn excuus het waren witte schoen en een witte riem ja hoe kan ik me zo vergissen hequote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Wel opletten ik draag altijd zwart vrolijke dame....
Peter met drank op en een hoop plezier met Amber en Jeroen maakte zijn grapje ook met open vizier.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Danny het volgende:
[..]
dat deed ik met open vizier. ik ging niet doen alsof ik haar aardig vond om haar vervolgens onderuit te trappen.
Overigens was mijn mening over haar, zoals ze binnen FOK! is, al veranderd en had ik al gezegd dat ze op FOK! op mij heel sympathiek en nuchter overkomt en kan ik alleen maar respect hebben voor hoe ze met alle kritiek hier is omgegaan. Dat itt tot Peter. Dat was een kwal VOOR de bunker, LEEK even een aardige gozer BINNEN de bunker, begon vervolgens letterlijk te huilen om sokken en werd weer een misselijk ventje nog IN de bunker en heeft tijdens het feest en nu NA de bunker duidelijk aangetoond dat het vooral een misselijk kermiszangertje is die de ego van een superster en de principes van een pooier heeft.
Niet erg hoor, dat mag, maar als hij hier dan vraagt of we vooral door willen gaan, wie zijn wij dan om hem zijn pleziertje te ontnemen?
het verschil tussen het recht in iemand's bek zeggen of het op achterbakse wijze doen he. Maar dat verschil is een aantal mensen kennelijk niet helemaal duidelijk. En dat zagt dan weer meer over die mensen dan over mijquote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Precies, iemand eerst zelf tot op het bot afbranden en daarna er een ander op aanvallen.
dat viel ook wel mee.. zij redt zich wel hoor.. zij zat Peter nog te pesten de volgende dagquote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Niet Peter, maar Renate zou aan het janken zijn.
och, als het beter uitkomt dat te geloven moet je dat natuurlijk niet latenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Peter met drank op en een hoop plezier met Amber en Jeroen maakte zijn grapje ook met open vizier.
Wat had hij moeten zeggen toen tot zijn ontsteltenis bleek dat Renate het allemaal serieus nam? 'Donder op trut'? Nee, hij bedacht een excuus dat haar niet afzeek. Net als al die mensen die haar vriendelijk doch beslist ontweken.
elke keer als jij kermis zegt dan krijg ik trek in kermis koekjes...je weet wel die gesuikerde koekjesquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Danny het volgende:
[..]
dat deed ik met open vizier. ik ging niet doen alsof ik haar aardig vond om haar vervolgens onderuit te trappen.
Overigens was mijn mening over haar, zoals ze binnen FOK! is, al veranderd en had ik al gezegd dat ze op FOK! op mij heel sympathiek en nuchter overkomt en kan ik alleen maar respect hebben voor hoe ze met alle kritiek hier is omgegaan. Dat itt tot Peter. Dat was een kwal VOOR de bunker, LEEK even een aardige gozer BINNEN de bunker, begon vervolgens letterlijk te huilen om sokken en werd weer een misselijk ventje nog IN de bunker en heeft tijdens het feest en nu NA de bunker duidelijk aangetoond dat het vooral een misselijk kermiszangertje is die de ego van een superster en de principes van een pooier heeft.
Niet erg hoor, dat mag, maar als hij hier dan vraagt of we vooral door willen gaan, wie zijn wij dan om hem zijn pleziertje te ontnemen?
Zoals ik al zei: Game on Bassie....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Danny het volgende:
[..]
het verschil tussen het recht in iemand's bek zeggen of het op achterbakse wijze doen he. Maar dat verschil is een aantal mensen kennelijk niet helemaal duidelijk. En dat zagt dan weer meer over die mensen dan over mij
Maar Peter heeft zijn fanclub gemobiliseerd zie ik? Er zijn dus 5 medestanders voor Peter bijgekomen. Nu gaat het echt los
doe je dan nog wel mee? je hebt nu tijd gehad om even een handjevol one-liners te bedenken, dus komt op. Je wil aandacht, dit is je kansquote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Game on Bassie....
Je geeft geen antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 25 mei 2009 20:56 schreef Danny het volgende:
[..]
och, als het beter uitkomt dat te geloven moet je dat natuurlijk niet laten
ik hoef niet zoals jou uren na te denken leeghoofd....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
doe je dan nog wel mee? je hebt nu tijd gehad om even een handjevol one-liners te bedenken, dus komt op. Je wil aandacht, dit is je kans
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraagWat had hij moeten doen toen duidelijk werd dat ze hem bloedserieus nam? Bot afwijzen, van zich afduwen?
En trouwens, heb ik ooit niet meegedaan?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Danny het volgende:
[..]
doe je dan nog wel mee? je hebt nu tijd gehad om even een handjevol one-liners te bedenken, dus komt op. Je wil aandacht, dit is je kans
Kom op zeg...ga lekker pim pam petten ofzo...!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.
Meen je dat nou echt? Alle andere mensen glimlachten ook vriendelijk terwijl ze haar lieten staan. Moeten mensen echt zeggen wat ze van haar vinden in zo'n luchtige en vrolijke atmosfeer?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:01 schreef Danny het volgende:
[..]
eerlijk zijn. en als hij daar problemen mee heeft zou hij op z'n minst alsnog z'n excuses aan kunnen bieden. Dan ben je een vent.
gezien je reacties, stijlfouten, foutieve of ontbrekende interpunctie en inhoudelijk falen zou ik je toch aanraden er wèl over na te denken. Als dit het beste is dat je hebt dan heb ik je godverdomme nog overschat ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:00 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
ik hoef niet zoals jou uren na te denken leeghoofd....
Gewoon ergens achteraf met haar gaan staan, Peter weet als geen ander hoe alles werkt, en alles werd geregistreerd door de camara.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op mijn vraagWat had hij moeten doen toen duidelijk werd dat ze hem bloedserieus nam? Bot afwijzen, van zich afduwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |