Fijn dat het goed ging!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Sander het volgende:
Joepie de poepie! Gesprek ging goed. Opdracht is wel heel erg gericht op Bedrijfskundige Informatica, niet op "gewone" Informatica. Maar eens overleggen met de HAN.
owja daar wilde ik nog op reageren: je klaagde over lage rente, had het dan vast gezetquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
Ik wil geen deposito. Als het nodig is wil ik direct geld kunnen opnemen of eventueel zelfs een gedeelte IBG kunnen aflossen als ik dat wil. De gedachte dat ik niet bij m'n geld kan, vind ik ontzettend vervelend. Deposito is dus niks voor mij. Bovendien had ik het op een prima rekening staat tegen 5,25%. Toen dat ging minderen naar onder de 5% ben ik verder gaan kijken, maar toen waren er alleen nog maar lange termijndeposito's te krijgen... 3 jaar tegen 5,5% ofzo. De korte termijn leverde hooguit 4% op. Mja, dan maar niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja daar wilde ik nog op reageren: je klaagde over lage rente, had het dan vast gezet(als dat een optie was)
ik heb t n half jaar bij de postbank staan voor 6% ofzo, prima
en mn vakantiegeld (en sowieso alles dat ik spaar door de maanden heen) stort ik erbij, dat komt niet vast te staan dus kan ik gelijk weer opnemen, maar wel voor die rente
en belastingteruggave stort ik er ook bij, maar mocht ik op kamers gaan gok ik dat alles wel op is in een klap
Uhuh. Ze waren wel positief. Niet eens veel over mezelf gehad. Moet nog wel even met de HAN overleggen, maar dat moet wel goedkomen denk ikquote:
Hoe kunnen ze nou positief zijn als het niet over jou gegaan isquote:Op maandag 25 mei 2009 17:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh. Ze waren wel positief. Niet eens veel over mezelf gehad. Moet nog wel even met de HAN overleggen, maar dat moet wel goedkomen denk ik.
waar ik me nu op inschrijf sta ik meestal als 2e of 3e op de lijst, dus komt binnenkort goedquote:
Het ging niet alleen over hun of over de opdracht, maar ik ben niet zo uitgebreid "verhoord" zoals ik soms heb gehad. Vandaar. Daar hoort echter ook bij dat ik bij ze ben geïntroduceerd door iemand die ik kende, de hele sollicitatie-procedure was dus wat minder.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou positief zijn als het niet over jou gegaan isLijkt me toch dat ze moeten weten wat je kan/wil
Wat had je nou uiteindelijk trouwens aan gedaan?
Waar schrijf je je in dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ik me nu op inschrijf sta ik meestal als 2e of 3e op de lijst, dus komt binnenkort goed
Cool. Komt wel goed. De HAN kennende interesseert ze het geen zier. Ik heb mijn stagebegeleider in het derde en bij de afstudeerstage nooit gezienquote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Sander het volgende:
Joepie de poepie! Gesprek ging goed. Opdracht is wel heel erg gericht op Bedrijfskundige Informatica, niet op "gewone" Informatica. Maar eens overleggen met de HAN.
En dat zit nu in Lent? Ik hoor het vanzelf welquote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, dit word hel dadelijk![]()
IB is in een ontzettend irritante niet grappige bui, en dan komt moblo er zo ook nog bij
Gelukkig is er wijn.
Dat dus, maakt ze geen reet uitquote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Komt wel goed. De HAN kennende interesseert ze het geen zier. Ik heb mijn stagebegeleider in het derde en bij de afstudeerstage nooit gezien
Ik weet het, ik weet het. Straks eens even een opzetje schrijven naar de HAN.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Komt wel goed. De HAN kennende interesseert ze het geen zier. Ik heb mijn stagebegeleider in het derde en bij de afstudeerstage nooit gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |