Fijn dat het goed ging!quote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Sander het volgende:
Joepie de poepie! Gesprek ging goed. Opdracht is wel heel erg gericht op Bedrijfskundige Informatica, niet op "gewone" Informatica. Maar eens overleggen met de HAN.
owja daar wilde ik nog op reageren: je klaagde over lage rente, had het dan vast gezetquote:Op maandag 25 mei 2009 17:03 schreef Mikkie het volgende:
En wat gaan jullie dan allemaal doen van het vakantiegeld? Ook echt op vakantie, of iets aanschaffen, of sparen, of...?
Ik wil geen deposito. Als het nodig is wil ik direct geld kunnen opnemen of eventueel zelfs een gedeelte IBG kunnen aflossen als ik dat wil. De gedachte dat ik niet bij m'n geld kan, vind ik ontzettend vervelend. Deposito is dus niks voor mij. Bovendien had ik het op een prima rekening staat tegen 5,25%. Toen dat ging minderen naar onder de 5% ben ik verder gaan kijken, maar toen waren er alleen nog maar lange termijndeposito's te krijgen... 3 jaar tegen 5,5% ofzo. De korte termijn leverde hooguit 4% op. Mja, dan maar niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja daar wilde ik nog op reageren: je klaagde over lage rente, had het dan vast gezet(als dat een optie was)
ik heb t n half jaar bij de postbank staan voor 6% ofzo, prima
en mn vakantiegeld (en sowieso alles dat ik spaar door de maanden heen) stort ik erbij, dat komt niet vast te staan dus kan ik gelijk weer opnemen, maar wel voor die rente
en belastingteruggave stort ik er ook bij, maar mocht ik op kamers gaan gok ik dat alles wel op is in een klap
Uhuh. Ze waren wel positief. Niet eens veel over mezelf gehad. Moet nog wel even met de HAN overleggen, maar dat moet wel goedkomen denk ikquote:
Hoe kunnen ze nou positief zijn als het niet over jou gegaan isquote:Op maandag 25 mei 2009 17:14 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh. Ze waren wel positief. Niet eens veel over mezelf gehad. Moet nog wel even met de HAN overleggen, maar dat moet wel goedkomen denk ik.
waar ik me nu op inschrijf sta ik meestal als 2e of 3e op de lijst, dus komt binnenkort goedquote:
Het ging niet alleen over hun of over de opdracht, maar ik ben niet zo uitgebreid "verhoord" zoals ik soms heb gehad. Vandaar. Daar hoort echter ook bij dat ik bij ze ben geïntroduceerd door iemand die ik kende, de hele sollicitatie-procedure was dus wat minder.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze nou positief zijn als het niet over jou gegaan isLijkt me toch dat ze moeten weten wat je kan/wil
Wat had je nou uiteindelijk trouwens aan gedaan?
Waar schrijf je je in dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar ik me nu op inschrijf sta ik meestal als 2e of 3e op de lijst, dus komt binnenkort goed
Cool. Komt wel goed. De HAN kennende interesseert ze het geen zier. Ik heb mijn stagebegeleider in het derde en bij de afstudeerstage nooit gezienquote:Op maandag 25 mei 2009 17:09 schreef Sander het volgende:
Joepie de poepie! Gesprek ging goed. Opdracht is wel heel erg gericht op Bedrijfskundige Informatica, niet op "gewone" Informatica. Maar eens overleggen met de HAN.
En dat zit nu in Lent? Ik hoor het vanzelf welquote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oh my, dit word hel dadelijk![]()
IB is in een ontzettend irritante niet grappige bui, en dan komt moblo er zo ook nog bij
Gelukkig is er wijn.
Dat dus, maakt ze geen reet uitquote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Komt wel goed. De HAN kennende interesseert ze het geen zier. Ik heb mijn stagebegeleider in het derde en bij de afstudeerstage nooit gezien
Ik weet het, ik weet het. Straks eens even een opzetje schrijven naar de HAN.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cool. Komt wel goed. De HAN kennende interesseert ze het geen zier. Ik heb mijn stagebegeleider in het derde en bij de afstudeerstage nooit gezien
What else is new?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
IB is in een ontzettend irritante niet grappige bui
ze had examenquote:
nee, wibecoquote:
hebben ze daar geen foboquote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef LastRequest het volgende:
lol Mikkie, ELLEgirls hebben dezelfde problemen als jij: http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=545861
HUHquote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben ze daar geen foboze komt uit nijmegen
en slp, begint je achternaam met een v en eindigt hij op een h?
mn spamhoertagje is ook al wegquote:
Ik vind dat Wibeco zo vaag, met die huurlening wat je verder nergens anders tegenkomt. Heb je er goede ervaringen mee?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, wibeco
ik mag niet bij de sshn he
2 vrienden van mij huren al via daar, gaat allemaal primaquote:Op maandag 25 mei 2009 18:41 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik vind dat Wibeco zo vaag, met die huurlening wat je verder nergens anders tegenkomt. Heb je er goede ervaringen mee?
nee krijg je terug op 25 euro per maand na ofzoiets, staat iig op de sitequote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef morgane het volgende:
Maar als je binnen een jaar weggaat, dan ben je 't bedrag dat je nog overhoudt kwijt?
Ze komt niet uit Nijmegen ze zoekt er een kamer.. en nee geen foboquote:Op maandag 25 mei 2009 17:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hebben ze daar geen foboze komt uit nijmegen
en slp, begint je achternaam met een v en eindigt hij op een h?
Arnhem was het vanmiddag echt superbenauwd, ik zat op een dikke regenbui te wachten maar gelukkig gebeurde er niks. Maargoed, ws vannacht of morgen keihard om te compenserenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef Pheno het volgende:
Waar is hier? Ik zit in lent, maar benauwd is het echt niet. BBQ weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
homo, niet eens in je verjaardagstopic komenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb geconstateerd dat de airhockeytafel bij Olround nog net zo gevaarlijk is als voorheenEn dat het logisch was dat er bierglazen sneuvelden aan de andere kant bij het poolen
![]()
Ik heb weinig tijd tussendoor, probeer nog wat aan de streetfighter van me te doenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
homo, niet eens in je verjaardagstopic komen
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Klopt ja ... de 20eleuk hoor! eerst genoten van de door mijn vriendin gemaakte vruchtenvlaai, daarna gaan bowlen @ olround, en na wat poolen/zuipen/airhockeyn hier thuis de bbq aangestoken
Leuke dag gehad
![]()
heb voor mezelf ook een ontiegelijk duur cadeautje gekocht, gewoon omdat het kan
Ok leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enne, dat cadeau, wat is het![]()
motormateriaalquote:
Nog bedankt voor alle felicitatiesquote:
Door voor de koelkastquote:
Hm ok, het zal je vast wel lukken zo te horenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nouja ver ver... Ik moet nog dat subframe ( deel waar het zadel en de achterkap op komt ) aflassen, nieuwe balhoofdpen in de voorvork zetten dat alles goed past, maar in principe moet het best snel rijdbaar zijn. Dan wil ik nog een zelfde achtervelg als voor erin, mja moet er ook een andere achterbrug inDus heel erg veel zelf maken
vind ik niet erg, juist leuk
Elsland ligt naast Abersland ja, dacht ooit gelezen te hebben dat jij daar woont?
Ook vlakbijquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hm ok, het zal je vast wel lukken zo te horen
Nee ik woon in Kerkeveld, De Lingert
Alleen zijn zij te dom om het te snappen.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:50 schreef LastRequest het volgende:
lol Mikkie, ELLEgirls hebben dezelfde problemen als jij: http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=545861
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, Pinkpop wordt 'm waarschijnlijk niet meer voor Yashi en mij. Zou met een broer van mij heen gaan, heeft onze kaarten ook gehaald/nog in huis. Hoor ik dus net dat zij daar blijven overnachten in een hotel 'maar jullie kunnen op de heenweg wel mee rijden hoor'
Trein terug gaat de laatste dus om 22.14, terwijl concert van Bruce springsteen van 21.00 tot 22.30 is, waar we oa voor gingen. Daarbij is dat dus alle laatste treinen, dus mag je niets missen. Ik moet zondag werken, dus móet terug zijn op tijd.
Beetje jammer dat het dus niet echt wat gaat worden, vooral omdat het kaartje een cadeau voor m'n verjaardag is
Wat LR zegt. Juist als het een verjaardagscadeautje is, zou ik denken dat vervoer het probleem niet hoeft te zijn. Biets ergens een auto voor een dagje... zou wel zonde zijn als het enkel door de trein niet door zou gaan hè.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:51 schreef LastRequest het volgende:
Kunnen jullie niet 'gewoon' zelf een auto lenen?
Whahaha bijna wel ja. Maar ik ben zo druk door stage dat ik gewoon niet meer tijd heb om meer te posten dan datquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Dupje het volgende:
Even een tvp, ben net thuis, en ben echt heel moe. Dus maar slapen
Dat is balen! Een auto lenen lijkt me idd de beste optie, maar waar haal je die vandaanquote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef IrishBastard het volgende:
Bah, Pinkpop wordt 'm waarschijnlijk niet meer voor Yashi en mij. Zou met een broer van mij heen gaan, heeft onze kaarten ook gehaald/nog in huis. Hoor ik dus net dat zij daar blijven overnachten in een hotel 'maar jullie kunnen op de heenweg wel mee rijden hoor'
Trein terug gaat de laatste dus om 22.14, terwijl concert van Bruce springsteen van 21.00 tot 22.30 is, waar we oa voor gingen. Daarbij is dat dus alle laatste treinen, dus mag je niets missen. Ik moet zondag werken, dus móet terug zijn op tijd.
Beetje jammer dat het dus niet echt wat gaat worden, vooral omdat het kaartje een cadeau voor m'n verjaardag is
Ik zat naar de radio te luisteren ja, wat een bendequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:05 schreef Pheno het volgende:
Veel plezier. Nederland staat weer vast. Naar Amersfoort was iig een hel. Een omgewaaide boom (niet op de weg) is blijkbaar genoeg reden om even te kijken. Ik zal het nooit begrijpen.....
Yasha je hebt thuis toch een swift staan of nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 06:42 schreef Dupje het volgende:
Dat is balen! Een auto lenen lijkt me idd de beste optie, maar waar haal je die vandaan
Dat zou de enige optie dan zijn. Maar punt blijft dat het gewoon een ontzettend lullige actie is om minder dan een week vantevoren nog even te melden dat ze blijven pitten. Ze hebben zelfs onze kaarten nog, dus erg vreemd vind ik het niet om aan te nemen dat we dan met ze mee kunnen rijden tochquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:37 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Yasha je hebt thuis toch een swift staan of niet
Maar goed jullie hebben hier vast al over nagedacht
Dat is ook waar ik volgend jaar voor ga vrezen als ik grotere afstanden gaan rijden. Iemand hoeft maar een scheet te laten en er staat filequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:05 schreef Pheno het volgende:
Veel plezier. Nederland staat weer vast. Naar Amersfoort was iig een hel. Een omgewaaide boom (niet op de weg) is blijkbaar genoeg reden om even te kijken. Ik zal het nooit begrijpen.....
Môgguh, Piet. Vorige week zijn er twee preair afleveringen geleakt, namelijk 23 en 24. Dat was een dag voor de Season Finale werd uitgezondenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wordt de season final van 24 vandaag uitgezonden? Er download nu een pre-air versie, geen idee of ie echt is.
Heb je niet goed genoeg op de downloadsites gekeken dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, 23 heb ik wel gezien. Vanavond maar eens kijken dan
.
Heb gister de prison break final gezien (de film), die is nog best lache.
Da's stiekem wel een beetje zonde...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:50 schreef LastRequest het volgende:
Succes Yash, komt goed!
Ah heel lief, de secretaresse kwam net melden dat we nog een hoop vrije dagen hebben en dat ze vindt dat we die eigenlijk nog wel zouden moeten opmaken.. alleen geen tijd voor helaas
Nope, we hebben gewoon een regeling met stagevergoeding enzo.. verder niet dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's stiekem wel een beetje zonde...Kun je ze niet uitbetaald krijgen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha daar is ook al voor gepolst, en komt wss ook wel een mooie conclusie uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef Mikkie het volgende:
Jeej
Nu alweer grotere kans op het lenen van een auto.
Dat zal nu geheid allemaal vol zitten hèquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:51 schreef swarmahoer het volgende:
en yas en ib: waarom boeken jullie niet een hotelletje of zit het allemaal al vol
Wát?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:05 schreef LastRequest het volgende:
Heeft iemand toevallig een idee of en waar in Nijmegen Moleskines worden verkocht?
Wilde via internet kopen maar qua verzendkosten kan ik beter even in de stad kijken.. ook kan ik degene die ik moet hebben online niet vinden.
Ik moet maar eens naar de uni gaan en daar in de bieb gaan zitten ofzo, dan maak ik nog een kans(je) dat ik iets ga doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:11 schreef Californium het volgende:
ik ken het probleem mikkiemoet nog 15 artikelen enzo lezen.... En aan me verslag werken
maar zooooow geen zin
Oe en ik mag donderdag lekker op de microscoop
Ja ik dacht misschien weet iemand waar ze ze hebben en hoe duur.. Heb wel verschillende sites met Moleskine gevonden maar denk niet dat ik daar veel goedkoper uit ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Maar over het algemeen zou ik toch online kopen, ondanks de verzending e.d. is dat vaak stukken goedkoper dan in de winkel.
?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
ah, die bank waar je t over hadde hoes is toch weer wit geworden, mooi zo
toestel? het ging over de bank!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:57 schreef SLP_ het volgende:
dat is dus dat uberdure fototoestelIk hoop maar dat je er mooie fotos mee gaat maken
Haha jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef LastRequest het volgende:
Yasha doe es vrolijk!
Je hebt lekker vrij, je hebt je mondeling gehaald, je kan waarschijnlijk naar Pinkpop!
die reageert dus nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx Piet
Wat zegt de school ervan LR? dit is toch schandalig
stagebegeleider reageert niet nee... maar er zijn toch mensen die ervoor moeten zorgen dat die stagebegeleider zijn werk doetquote:
dat kutweer snapte ik maar vroeg me af waarom je juist DAN gaat bbq-enquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Durp is jarig en het is hier kutweer
ik zat er heel flauw over na te denken een rickroll linkje in die 3e te plakkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Sander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Die derde is klikbaar.. daar kan je zien hoe-ie er 100% uitziet.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zat er heel flauw over na te denken een rickroll linkje in die 3e te plakken
maar idd, die vlekken zijn goed de bank uit gegaan, je moet alleen wel oefenen met je telefoon, want hij stelde scherp op je neefjes speelgoed
Omdat het een feestje is en hij veel mensen heeft uitgenodigdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:33 schreef Californium het volgende:
[..]
dat kutweer snapte ik maar vroeg me af waarom je juist DAN gaat bbq-en
Yep. Hangt van het diafragma af; de mate waarin de lens licht doorlaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
dus je kan zelf dat onscherp/schep rondom instellen
School don't care, die hebben vandaag nog teruggemaild: "Bellen! Probeer het gewoon nog eens!"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tnx Piet
Wat zegt de school ervan LR? dit is toch schandalig
Pluginquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Nope. Photoshop kan het RAW formaat van de camera niet aan
Ah, dan moet je de camera raw update van adobe hebben waarschijnlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef Sander het volgende:
[..]
Nog niet naar gekeken.. zat nog te prutsen met de knopjes.
Goed puntquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef LastRequest het volgende:
Yasha doe es vrolijk!
Je hebt lekker vrij, je hebt je mondeling gehaald, je kan waarschijnlijk naar Pinkpop!
Lightroom ondersteunt hem iig nog niet; de laatste update staat-ie nog niet bij. Zal eens verder zoeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan moet je de camera raw update van adobe hebben waarschijnlijk
Daar heb je toch wel plugins voor? Je bent vast niet de enige die in dat formaat schiet en wil bewerken...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:38 schreef Sander het volgende:
[..]
Nope. Photoshop kan het RAW formaat van de camera niet aan
Welke canon was het ook alweer ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Lightroom ondersteunt hem iig nog niet; de laatste update staat-ie nog niet bij. Zal eens verder zoeken.
Lol. En dan maar volhouden dat het om de veiligheid gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:14 schreef Mikkie het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over met die flitsers op de Graafseweg trouwens. Vanmiddag vanuit het centrum richting Wijchen... er staan al vier vaste palen, maar nu ook tussendoor nog eens twee mobiele controles. Zes snelheidscontroles op een stuk van vijf kilometer... echt te achterlijk. Het lijken verdomme wel razzia's.
http://labs.adobe.com/ Hier, een release candidate voor de 500D.quote:
Cool, thx!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://labs.adobe.com/ Hier, een release candidate voor de 500D.
Dat veiligheidsargument kan echt al lang de prullenbak in. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Sowieso kun je mij niet wijs maken wat bekeuren voor 4 km/h overschrijding met veiligheid te maken heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lol. En dan maar volhouden dat het om de veiligheid gaat
Die paal bij de Dukenburg is trouwens vies....
Vrij weinig lijkt me. Laat ze maar eens de school tot politie agent afmaken, dan kunnen ze echt werk doen. Oh wacht, dat heeft Peter R. de Vries weer laten zien wat hun grote broers doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat veiligheidsargument kan echt al lang de prullenbak in. Het gaat echt helemaal nergens meer over. Sowieso kun je mij niet wijs maken wat bekeuren voor 4 km/h overschrijding met veiligheid te maken heeft.
Die zit in een auto, met de voorruit richting wijchenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
bij de texaco rijd ik altijd al 70 ofzo, gelukkig dat ik er vandaag niet langs ben gekomen
en hoe herken je die bij de boskapel dan
En anders maar niet!quote:
Leer de flitsauto's uit je hoofdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
bij de texaco rijd ik altijd al 70 ofzo, gelukkig dat ik er vandaag niet langs ben gekomen
en hoe herken je die bij de boskapel dan
Ja kut, ik had ik episode 23 heil niet gezien. Begint 24, zie ik 'previously on 24.....[verhaal]', ey kut, dat wist ik nog nietquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja kut, ik had ik episode 23 heil niet gezien. Begint 24, zie ik 'previously on 24.....[verhaal]', ey kut, dat wist ik nog niet. Nu weet ik dus al spoilers en ik moet 23 opnieuw downloaden.
Dubbel fail. Tevens tvp.
waarover ga je m houden?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef SLP_ het volgende:
En lukt het al LR?
En ik bedenk me net dat ik morgen een betoog heb![]()
Maar gelukkig heb ik morgen nog tijd zat om hem af te maken
en jij bent voor mag ik hopenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef SLP_ het volgende:
[..]
'Illegaal downloaden is niet slecht voor de muziekindustrie'
Illegaal downloaden bestaat toch niet in Nederland? Qua muziek dan..quote:
stel je eisenpakket eens samenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef morgane het volgende:
Ik ben ondertussen maar eens aan het kijken naar een kamer in Nijmegen...weet iemand toevallig nog wat leuks?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:55 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Illegaal downloaden bestaat toch niet in Nederland? Qua muziek dan..
En swarma vind jij dat het wel slecht is voor de muziekindustrie?
dat werd mn 2e reactie, haal het woordje NIET uit je stellingquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[..]
dat werd mn 2e reactie, haal het woordje NIET uit je stelling
Mijn kamer komt in juli vrijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:57 schreef morgane het volgende:
prijs: max. 300
m2: min. 12
eigen keuken/douche/wc: niet per se, maar ook weer niet gedeeld met 8 mensen ofzo
blij dat ik je iets bij heb kunnen brengenquote:
Hmmm in het contract staat geen huisdieren, maar heb wel eens gehoord dat degene boven ook gewoon een cavia had ofzo.. Maarja je zit natuurlijk wel boven een broodjeszaak..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef morgane het volgende:
U heeft pm! Mag mijn konijn trouwens mee?
zolang ze geen muizen meeneemt die loslopen is het dus primaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hmmm in het contract staat geen huisdieren, maar heb wel eens gehoord dat degene boven ook gewoon een cavia had ofzo.. Maarja je zit natuurlijk wel boven een broodjeszaak..
Hahahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
blij dat ik je iets bij heb kunnen brengen
mijne 2,5quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef Sander het volgende:
Thuis. Die camera maakt echt té grote foto's. 25MB per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Californium het volgende:
Je steelt geen auto... maar je steelt wel geld.... Van mensen die die muziek maken en er niets voor terug krijgen....nee, want ik had het anders toch niet gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef SLP_ het volgende:
maarrr ze kunnen ook geld verdienen door veel concerten te geven toch. Daar zijn ze artiest voor. Ik kan ook wel mooi liedjes inzingen en het bewerken waardoor het allemaal heel goed klinkt. Maar uiteindelijk moet je live je zelf ook kunnen bewijzen. En als ze veel optreden dan kunnen ze ook veel geld verdienen. Kunnen ze beter dat doen dan lui ergens in saint tropez liggen te luieren
Jij niet, maar een bepaald aantal liefhebbers wel. Die opbrengsten lopen ze nu gewoon mis. Mensen die downloaden goedpraten proberen gewoon hun eigen geweten schoon te praten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
nee, want ik had het anders toch niet gekocht
Is leuk dat JIJ het niet koopt... maar er zijn genoeg mensen die het misschien WEL zouden kopen als ze het niet gratis kunnen downloaden... Wees eerlijk... jij hebt vast wel een paar cd's thuis liggen van vroegah.... Als jij geen keus had had je grote kans WEL eens iets gekochtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee, want ik had het anders toch niet gekocht
gmtaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij niet, maar een bepaald aantal liefhebbers wel. Die opbrengsten lopen ze nu gewoon mis. Mensen die downloaden goedpraten proberen gewoon hun eigen geweten schoon te praten.
Ik geef 't tenminste gewoon toe, het is te makkelijk en verleidelijk.
Dat geldt voor grote artiesten ja... Maar een groep of artiest die niet wereldberoemd is of geliefd is bij een relatief kleine groep mensen, zal dan 0 verdienen terwijl er wel mensen naar zijn muziek luisteren.. zonder er voor te betalen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef SLP_ het volgende:
maarrr ze kunnen ook geld verdienen door veel concerten te geven toch. Daar zijn ze artiest voor. Ik kan ook wel mooi liedjes inzingen en het bewerken waardoor het allemaal heel goed klinkt. Maar uiteindelijk moet je live je zelf ook kunnen bewijzen. En als ze veel optreden dan kunnen ze ook veel geld verdienen. Kunnen ze beter dat doen dan lui ergens in saint tropez liggen te luieren
iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dat geldt voor grote artiesten ja... Maar een groep of artiest die niet wereldberoemd is of geliefd is bij een relatief kleine groep mensen, zal dan 0 verdienen terwijl er wel mensen naar zijn muziek luisteren.. zonder er voor te betalen.
Ik heb een miljoen preken van m'n vader gehad, die is soort van muzikantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:09 schreef Californium het volgende:
[..]
idddaar had ik zelfs nog niet eens aan gedacht
![]()
Tsja, had ie maar een concert moeten geven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:10 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb een miljoen preken van m'n vader gehad, die is soort van muzikant
Haha, hij had idd m'n zakgeld maar gewoon in moeten houden want met z'n concerten zou ie waarschijnlijk niets verdienenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, had ie maar een concert moeten geven.
whehequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb een miljoen preken van m'n vader gehad, die is soort van muzikant
serieus?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef LastRequest het volgende:
Trouwens een meisje op EG laatst he, die is dus serieus opgepakt wegens gewoon downloaden via Limewire.. niet extreem veel enzo.. maar wel 3000 euro boete. Ze woonde toen in Duitsland en had dr map op gedeeld staan.. echt ernstig!
Nee daarom zei ik, niet extreem.quote:
en dan mogen we hier maar downloaden en in Amerika zouden ze dat dan niet mogen... In amerika betalen ze minder belasting... In amerika betaal je minder in de supermarktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef SLP_ het volgende:
De muziekindustrie weet dat in deze tijd de meeste mensen de muziek gewoon downloaden. Dan moeten ze daar op inspringen en andere methoden bedenken hoe ze geld kunnen verdienen. En in Nederland moeten wij gewoon veel meer voor een cd'tje betalen dan in Amerika. Dat is toch ook niet eerlijk.
nee... jij download toch ook van andere mensen... Ze hebben haar gewoon kunnen trackenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb niks gedeeld staan, dus t is gewoon legaal
Dat is natuurlijk wel een drogreden, dat gaat niet om de kern van het probleem, zij moeten maar wat anders bedenken om hun brood te verdienen omdat andere mensen iets illegaals doen. (I know niet illegaal maar jullie begrijpen me wel)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef SLP_ het volgende:
De muziekindustrie weet dat in deze tijd de meeste mensen de muziek gewoon downloaden. Dan moeten ze daar op inspringen en andere methoden bedenken hoe ze geld kunnen verdienen.
Ja downloaden is dus (nog) niet illegaal in Nederland, alleen in het geval van software. Alleen uploaden is illegaal..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:19 schreef Californium het volgende:
[..]
nee... jij download toch ook van andere mensen... Ze hebben haar gewoon kunnen tracken
lol, volhoudertjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:17 schreef SLP_ het volgende:
De muziekindustrie weet dat in deze tijd de meeste mensen de muziek gewoon downloaden. Dan moeten ze daar op inspringen en andere methoden bedenken hoe ze geld kunnen verdienen. En in Nederland moeten wij gewoon veel meer voor een cd'tje betalen dan in Amerika. Dat is toch ook niet eerlijk.
serieus? dat wist ik niet.. maar uploaden doe je toch ook jij andere mensen seed of heb ik het nu over iets toaal andersquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja downloaden is dus (nog) niet illegaal in Nederland, alleen in het geval van software. Alleen uploaden is illegaal..
Klopt, Ali.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef Californium het volgende:
serieus? dat wist ik niet.. maar uploaden doe je toch ook jij andere mensen seed of heb ik het nu over iets toaal anders![]()
Haha sorry, was niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
hehe ok ik heb de discussie verloren
ben benieuwd of mn klasgenoten morgen ook met zulke argumenten komen.. Anders ben ik vrij snel uitgeluld vrees ik
Anti-establishment, dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd naar mikkies standpunt hieromtrent
whehehe... good luckquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef SLP_ het volgende:
hehe ok ik heb de discussie verloren
ben benieuwd of mn klasgenoten morgen ook met zulke argumenten komen.. Anders ben ik vrij snel uitgeluld vrees ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ali illegali, natuurlijk.
Nu ga ik maar eens pitten, truste.
Ooh haha boeit niet hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha sorry, was niet de bedoeling.
Jij brengt trouwens wel af en toe per ongeluk mooie discussies op gang
Volkomen met Cali, LR en mijn persoontje eens. Ik zet er geen biertje op, want dat is ie opeens principieel tegen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
ben benieuwd naar mikkies standpunt hieromtrent
quote:
illegal dowloaden is slecht voor de muziekindustrie ;pquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:26 schreef Californium het volgende:
[..]
whehehe... good luckwat is je stelling precies....? of heb ik daaroverheen gelezen.. Ik las alleen wat swarma zei
over die auto's en zulks
En je bent tegen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
illegal dowloaden is slecht voor de muziekindustrie ;p
Ja ik ben tegenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef Californium het volgende:
[..]
En je bent tegen?oke.... kun je niet gewoon stiekem voor zijn
Ja ik denk dat ik Nederland er maar buiten hou dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:30 schreef LastRequest het volgende:
Maar SLP_ de stelling klopt an sich dus al niet, want downloaden is in Nederland niet illegaal.
Of je moet Nederland er dus volledig buiten houden...
Eh dat is een goedequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:32 schreef Californium het volgende:
Of de stelling aanpassen: Gratis Downloaden van muziek is slecht voor de muziekindustrie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |