Wow, dat is best wel een moeilijke keuze die je dan moet maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het beste voor mijn kind is dan een andere dokter. Mocht ik biologische kids willen dan hebben ze 50% kans om mijn ziekte te krijgen. Dappere dokter die mij dan tijdens de bevalling nog gaat wijzen op gezondheidsrisico's.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Links!
En nu geloven jullie vast niet als ik zeg dat ik altijd echt een buik had en bolle armen en zoEn wit!! Maar dat was echt zo!
Mooi figuurtje zeg!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Links!
En nu geloven jullie vast niet als ik zeg dat ik altijd echt een buik had en bolle armen en zoEn wit!! Maar dat was echt zo!
Bizar he! Toen ik die foto zag dacht ik: Neee dat ben ik niet! O, toch welquote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je lijkt wel een elfje! En geen buikje terwijl je zit
I know, rightquote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh hou op. Zum Kotzen dat gedoe. En dat is niet alleen zo als rond de geboorte hoor. Ze blijven je met dit zinnetje lastigvallen als je keuzes maakt die "buiten de norm" vallen. Waarbij vaak vergeten wordt dat, wat hier de norm is, 100 km verderop juist weer buiten de norm valt![]()
(denkt aan dingen als: een hoofdkussen bij wijze van dekentje in een kinderwagen, verschillende soorten melkpoeder, de tiet/fles-discussie, de bedtijddiscussie, thuis bevallen of juist niet, nieuwe kleertjes vs 2e-hands, merkschoenen of juist niet, strict of los opvoeden etc etc etc. Echt, als iedereen zich eens met hun eigen zaken zou bemoeien en niet aan het evangeliseren zou slaan, zou de wereld er een stuk leuker uitzien)
Ja is het ook. Maar ik ben nu bijna 21 en ik heb absoluut geen last van rammelende eierstokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wow, dat is best wel een moeilijke keuze die je dan moet maken.
Ik zou dan bijv. weer niet willen dat mijn vriend/man wel de vader is en iemand anders de eiceldonor oid. Dan zou ik wel willen dat we beide even veel wel/niet de ouder zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar ik ben nu bijna 21 en ik heb absoluut geen last van rammelende eierstokkenmisschien dat dat nog komt, maar ik heb nu de gedachte dat een kind biologisch niet van mij hoeft te zijn om 'het mijne' te zijn zeg maar. Ik zie mezelf eerder een kindje adopteren.
Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou dan bijv. weer niet willen dat mijn vriend/man wel de vader is en iemand anders de eiceldonor oid. Dan zou ik wel willen dat we beide even veel wel/niet de ouder zijn
Dat dacht ik 2 jaar geleden ookquote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar ik ben nu bijna 21 en ik heb absoluut geen last van rammelende eierstokkenmisschien dat dat nog komt, maar ik heb nu de gedachte dat een kind biologisch niet van mij hoeft te zijn om 'het mijne' te zijn zeg maar. Ik zie mezelf eerder een kindje adopteren.
Ja klopt hoor, ik geloof dat Peter vd Vorst en zijn vriend ook een jongetje uit de VS hebben geadopteerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook.
Maar nu....
Ik zag trouwens bij Paul de Leeuw dat het kennelijk wel goed mogelijk is om een kindje uit Amerika te adopteren?. Zelfs als homostel!
![]()
![]()
.
Ik ben gevraagd een artikel te schrijven over mijn slechthorendheid. En pas nu ik er na uren dubben eindelijk een beetje in zit moet ik weg. Bummer!
Dat ging er toch juist over dat het misschien moeilijker gaat worden omdat zo'n kind in eerste instantie door mensen in zijn eigen land geadopteerd moet worden?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook.
Maar nu....
Ik zag trouwens bij Paul de Leeuw dat het kennelijk wel goed mogelijk is om een kindje uit Amerika te adopteren?. Zelfs als homostel!
![]()
![]()
.
Ik ben gevraagd een artikel te schrijven over mijn slechthorendheid. En pas nu ik er na uren dubben eindelijk een beetje in zit moet ik weg. Bummer!
Ik ben steeds verbaasd dat je nog maar 21 bent, je bent verstandiger dan veel mensen ooit zullen worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben steeds verbaasd dat je nog maar 21 bent, je bent verstandiger dan veel mensen ooit zullen worden.
Kwaliteitslijstquote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Ohja mijn daglijst:
2 raket ijsjes
1 heel stokbrood met komkommer en paturain
1 sinaasappel
2 glazen red orange sap
2 glazen limonade
yoghurt
shepherd's pie met doperwten
Ik eet niet echt op vaste tijdstippen, veel te warm voor.
Ja goed hequote:Op maandag 25 mei 2009 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kwaliteitslijst
Boh, het is inderdaad te warm om te eten. En dan moet ik vanavond nog spinnen, ook
quote:Beste ,
Ik stuur je dit bericht naar aanleiding van de actie van afgelopen zaterdag. Mijn collega was op de locatie om de actie te checken, bij aankomst bleek dat jullie totaal niet proactief aan het werk waren. Zij heeft dit met jullie besproken, maar jij hebt totaal geen gehoor gegeven aan haar verzoek om proactiever te zijn. Wij vinden dit geen goede werkhouding. Als jij je opgeeft om te werken, gaan wij er van uit dat je ook enthousiast en proactief aan het werk gaat. Ik ga er van uit dat dit een eenmalige acties was en dat jij de volgende actie weer vol enthousiasme tegemoet gaat.
Ik ga er van uit je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Paar vraagjes:quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
Wowowowow! Wat moet ik met zo een mailtje? Het is totaal niet waar!!
[..]
Over wat voor actie gaat het?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
Wowowowow! Wat moet ik met zo een mailtje? Het is totaal niet waar!!
[..]
1. Ik kwam net aanlopen van mijn pauze en daarna werd ik aangesproken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Paar vraagjes:
- Was je inderdaad niet proactief?
- Ben je hierop aangesproken?
- Hoe heb je hierop gereageerd?
- Heb je na dat gesprek je houding veranderd?
mooi gezegdquote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.
Nou je kan 2 dingen doen: er niet op reageren (het is nogal een gesloten mail), of rustig jouw kant van het verhaal vertellen. 't Is maar niet wat je wil bereiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
[..]
1. Ik kwam net aanlopen van mijn pauze en daarna werd ik aangesproken.
2. Ja ik ben hier op aangesproken, ik heb gezegd dat zij een punt heeft dat wij waarschijnlijk die indruk wekte MAAR dat wij al vanaf 10:00 tot 16:30 heel hard aan het werk waren in de zon in een trui en dat dit een verkeerde timing is en dat het niet de hele dag zo is geweest.
3. Ik heb gezegd dat ik het laatste half uur dan nog wel heel hard m'n best ga doen en dat heb ik ook gedaan. (exact volgens het script etc.. Heel pro actief en veel te blij en vrolijk)
4. Ja.
Lijkt het je dan niet bijzonder om juist een kind te hebben dat op jullie lijkt?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi gezegdik heb dat ook altijd gezegd: mochten we onverhoopt toch aan kinderen willen beginnen, dan precies wat jij zegt: er zijn er al genoeg op de wereld die liefde kunnen gebruiken
![]()
daarmee laat je wel iedereen een eigen keus, want als je zelf kinderen wilt, ook prima, ik vind daar niets egoistisch aan, maar op deze manier een kinderwens vervullen EN een kind liefde bieden in plaats van weg laten rotten in een kindertehuis ofzo, vind ik persoonlijk dan ook meer bij mij (en Mr. MoBlo) passen
Hm.. Ik geloof dat ze je bij een tweede waarschuwing ontslaan.. Ik werk er al sinds december 07 en ik heb eigenlijk nooit klachten gehoordquote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou je kan 2 dingen doen: er niet op reageren (het is nogal een gesloten mail), of rustig jouw kant van het verhaal vertellen. 't Is maar niet wat je wil bereiken.
Gewoon even bellen. Vriendelijk blijven en na het gesprek de afspraken per mail bevestigen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik geloof dat ze je bij een tweede waarschuwing ontslaan.. Ik werk er al sinds december 07 en ik heb eigenlijk nooit klachten gehoord
En het is niet echt terecht, maar ik wil er ook niet een drama van maken of zo.. Maar ik wil ook niet ontslagen worden
Wegrotten in een kindertehuis, wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi gezegdik heb dat ook altijd gezegd: mochten we onverhoopt toch aan kinderen willen beginnen, dan precies wat jij zegt: er zijn er al genoeg op de wereld die liefde kunnen gebruiken
![]()
daarmee laat je wel iedereen een eigen keus, want als je zelf kinderen wilt, ook prima, ik vind daar niets egoistisch aan, maar op deze manier een kinderwens vervullen EN een kind liefde bieden in plaats van weg laten rotten in een kindertehuis ofzo, vind ik persoonlijk dan ook meer bij mij (en Mr. MoBlo) passen
Hmmm... Ik vind dat dus vooral een heel griezelig ideequote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lijkt het je dan niet bijzonder om juist een kind te hebben dat op jullie lijkt?
Ik heb aan de rest even gevraagd of zij ook iets binnen hebben gekregen, maar nog geen bericht.. Bellen is een beetje lastig omdat bijna al het contact via de mail gaat. Ik laat het nog even bezinken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon even bellen. Vriendelijk blijven en na het gesprek de afspraken per mail bevestigen.
Nee, geen dovenstichtingquote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, ik geloof dat Peter vd Vorst en zijn vriend ook een jongetje uit de VS hebben geadopteerd.
Ben je door Plotsdoof gevraagd?
Ohja? Denk je dan dat uit de karakters van jou en je meneer iets slechts voortkomt?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmmm... Ik vind dat dus vooral een heel griezelig idee
Ja, daar word ik heel boos van.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
Iedereeen mag kinderen krijgen. Dus ook de nare vervelende mensen. Helaas..
En de mensen die ongepland zwanger raken? Moeten die het kindje dan maar aborteren?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar word ik heel boos van.
Het is dat het niet mogelijk is, maar wat mij betreft zouden ze iedereen met een kinderwens uitgebreid mogen screenen. Dat je pas een kind kunt / mag maken als het goedgekeurd is, zeg maar.
Niet zo fel reageren!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En de mensen die ongepland zwanger raken? Moeten die het kindje dan maar aborteren?
Werken in jouw utopische samenleving anticonceptiemiddelen dan ook in 100% van de gevallen?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo fel reageren!. Ik ben redelijk anti-abortus, al snap ik ook wel dat er situaties zijn waarin het misschien beter is. In mijn utopistische samenleving is het niet eens mogelijk om ongepland zwanger te raken, want je moet immers eerst toestemming krijgen
.
Jiij wil iedere man/vrouw een kuisheidsgordel omdoen, die pas af mag als de overheid de partner goedgekeurd heeft? En dan alléén om kindjes te maken?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo fel reageren!. Ik ben redelijk anti-abortus, al snap ik ook wel dat er situaties zijn waarin het misschien beter is. In mijn utopistische samenleving is het niet eens mogelijk om ongepland zwanger te raken, want je moet immers eerst toestemming krijgen
.
Op meneer lijken is een ding, maar op mij?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ohja? Denk je dan dat uit de karakters van jou en je meneer iets slechts voortkomt?
Ik vind het juist leuk om veel op m'n ouders te lijken, dezelfde interesses en humor enzo.
Ok, bij vriendje en schoonouders ben ik er wat minder blij mee, maar toch.
Niet lullig bedoeld, maar: denk je dat jij zelf door die test zou komen? Ik zou vast afgekeurd wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar word ik heel boos van.
Het is dat het niet mogelijk is, maar wat mij betreft zouden ze iedereen met een kinderwens uitgebreid mogen screenen. Dat je pas een kind kunt / mag maken als het goedgekeurd is, zeg maar.
Haha, goeie vraag. En weet je, er zijn mensen waarvan je denkt: 'Die mogen nooooooooit kinderen krijgen' en áls ze dan eenmaal een kind hebben dan zijn ze de meest fantastische ouders ooit. Het ouderschap brengt vaak toch een verandering in je teweeg (vooral in de moeder, gok ik zo). Toen mijn zus zei dat ze zwanger was dacht ik 'Jij bent helemaal niet geschikt om moeder te zijn!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar: denk je dat jij zelf door die test zou komen? Ik zou vast afgekeurd worden
Ja maar zo bedoel ik het ook helemaal niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook nogal wat, hoor Vik. Wat voor criteria zouden er in godsnaam gesteld moeten worden? M'n vriend heeft een erfelijke vorm van depressiviteit, zouden wij dan geen kinderen mogen krijgen?
Ik begrijp het wel hoor, je opmerking over screenen. Zeker voor mensen die willen adopteren, kan dat best moeilijk te pruimen zijn, dat anderen, die er misschien niet geschikt voor zijn, zomaar kinderen 'mogen' en zijzelf misschien wel heel geschikt zijn, maar moeten wachten.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef Viking84 het volgende:
Nou, wat neemt iedereen mij ineens serieus.
[..]
Haha, goeie vraag. En weet je, er zijn mensen waarvan je denkt: 'Die mogen nooooooooit kinderen krijgen' en áls ze dan eenmaal een kind hebben dan zijn ze de meest fantastische ouders ooit. Het ouderschap brengt vaak toch een verandering in je teweeg (vooral in de moeder, gok ik zo). Toen mijn zus zei dat ze zwanger was dacht ik 'Jij bent helemaal niet geschikt om moeder te zijn!', maar nu vind ik dat ze het best goed doet
.
True. En het is ook helemaal niet mogelijk, want de screeningscommissie is ook God nietquote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel hoor, je opmerking over screenen. Zeker voor mensen die willen adopteren, kan dat best moeilijk te pruimen zijn, dat anderen, die er misschien niet geschikt voor zijn, zomaar kinderen 'mogen' en zijzelf misschien wel heel geschikt zijn, maar moeten wachten.
Maarergens is het natuurlijk wel een beetje fascistisch, dat jij dat voor anderen wilt bepalen![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook nogal wat, hoor Vik. Wat voor criteria zouden er in godsnaam gesteld moeten worden? M'n vriend heeft een erfelijke vorm van depressiviteit, zouden wij dan geen kinderen mogen krijgen?
Je kunt met de opvoeding vast nog heel wat bijsturen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil mezelf best opvoeden later, als kind was ik iig ontzettend makkelijk en blij(okee ook een schijtlijster, da's dan weer minder)
Ter illustratie: deze foto vond mn zus laatst![]()
[ afbeelding ]
Minder is alleen dat vriendlief zn zus nogal een gebruiksaanwijzing heeft... Op zn zachts gezegdEn dat zij precíes op hun tante (zus van hun vader) lijkt
Als de trend zich dan voortzet zijn vriend en ik de Sjaak
Schattigquote:Op maandag 25 mei 2009 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil mezelf best opvoeden later, als kind was ik iig ontzettend makkelijk en blij(okee ook een schijtlijster, da's dan weer minder)
[ afbeelding ]
Minder is alleen dat vriendlief zn zus nogal een gebruiksaanwijzing heeft... Op zn zachts gezegdEn dat zij precíes op hun tante (zus van hun vader) lijkt
Whehe, nu je het zegt...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria!. Op die foto lijk je wel een beetje op Dora!
.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
wat is een Dora? Maar het is wel een leuke foto!
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maria!. Op die foto lijk je wel een beetje op Dora!
.
Ik ben daar dus zooo bang voorquote:Op maandag 25 mei 2009 14:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je kunt met de opvoeding vast nog heel wat bijsturen.
Da's ook wel weer een voordeel als een kind dezelfde nare karaktertrekken heeft als jijzelf, dan heb je daar tenminste al wat ervaring mee. Zo heeft mijn moeder met op tijd waarschuwen weten te voorkomen dat ik bepaalde vervelende trekjes van mijn vader al te erg overgenomen heb.
Schattige foto trouwens.
Die neus ook hèquote:Op maandag 25 mei 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ugh, ik denk dat Maria het liever op Dora houdt.
Da's misschien wel waar. Maar als je die fouten zou weten te vermijden zou je waarschijnlijk wel weer andere fouten maken. Tenzij het echt dingen zijn waar je nu nog last van hebt (maar dan herhaal je die waarschijnlijk toch niet zo snel) zou ik er niet te zwaar aan tillen. Je weet toch dat je alles met de beste bedoelingen zult doen, dan moet je ook een beetje op jezelf vertrouwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben daar dus zooo bang voorDat ik dingen hetzelfde zou doen als mijn ouders, terwijl ik die dingen zelf als kind echt vreselijk vond... Omdat ik zo op hen lijk.
En dan zou je zeggen: je kunt toch zelf bedenken hoe je dingen anders doet? Maar dat dachten mijn ouders ook. Blijkbaar zitten sommige dingen er gewoon helemaal ingesleten
Oh, het is niet dat ik vreselijke ouders heb, trouwensMaar het waren niet altijd erg handige opvoeders, vrees ik.
Wat liefquote:Op maandag 25 mei 2009 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
en dan krijg je straks een eigenzinnig kind dat heel graag voortaan naar de kerk wil, lesbo's veracht en je probeert te bekeren
de ironie
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
en dan krijg je straks een eigenzinnig kind dat heel graag voortaan naar de kerk wil, lesbo's veracht en je probeert te bekeren
de ironie
whihihi, jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Zo'n bloedserieus chagrijnig kind dat standaard in vroom zwart loopt met een bijbel onder de arm en een hekel heeft aan taco's![]()
"Mamma, in vers zoveel regel huppeldepup staat dat we geen vlees mogen eten vandaag
"
Lijkt me sterkquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihihi, ja![]()
al vanaf 6 jarige leeftijd bij voorkeur
Roze heeft niks te maken met homo zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihihi, ja![]()
en vik maar schattige roze kleertjes willen uitzoeken![]()
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Zo'n bloedserieus chagrijnig kind dat standaard in vroom zwart loopt met een bijbel onder de arm en een hekel heeft aan taco's![]()
"Mamma, in vers zoveel regel huppeldepup staat dat we geen vlees mogen eten vandaag
"
Dat zou wel heel ironisch zijn inderdaad...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihihi, ja![]()
en vik maar schattige roze kleertjes willen uitzoeken![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. En dan iedere week een poging doen om Vik aan een man te koppelen
.
Pas op met wat je wenstquote:Op maandag 25 mei 2009 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag alleen maar hopen dat ik niet zo'n vreselijk eigenzinnig kind krijg als ik zelf was.
Of misschien juist wel, want mijn ouders konden mijn eigenzinnigheid nooit zo waarderen (die hebben liever een normaal, heteroseksueel kind dat elke zondag naar de kerk gaat), maar ik denk dat ik die eigenschap juist wél zou kunnen waarderen.
Nee hoor, zo'n idee heb ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
ben ik de enige die me uberhaupt niet zo druk maakt? de perfecte opvoeding bestaat niet - allicht, niemand krijgt die voor elkaar... en eigenlijk de meeste mensen om me heen zijn best goed gebakken ondanks tegenslagen of problemen in hun jeugd - het maakt je allemaal tot wie je bent, toch?...en ik denk eigenlijk dat ik het best goed zou kunnen
Nee hoor, ik maak me ook niet druk. Plannen maken met kinderen is sowieso zinloos want het loopt toch altijd anders dan je denkt en plant. Het zijn net mensenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
ben ik de enige die me uberhaupt niet zo druk maakt? de perfecte opvoeding bestaat niet - allicht, niemand krijgt die voor elkaar... en eigenlijk de meeste mensen om me heen zijn best goed gebakken ondanks tegenslagen of problemen in hun jeugd - het maakt je allemaal tot wie je bent, toch?...en ik denk eigenlijk dat ik het best goed zou kunnen
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
nee, roze omdat het een meisje is, doos![]()
Dat snap ik wel. Vooral in het eerste geval (maar ze moeten hun kind niet expres doof gaan maken!quote:oh, er zijn overigens ook dove ouders die perse een doof kind willen. Evenals blinde ouderparen die een blind kind willen en 'dwerg' ouderparen die graag ook een kindje met dwerggroei zouden krijgen..
dat vind ik wel echt heel frappant, moet ik zeggen...
Dan zet ik hem / haar op Marktplaatsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. En dan iedere week een poging doen om Vik aan een man te koppelen
.
Oh? Nou, daar denken mijn kinderen van 4 en 6 toch echt anders over hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Kinderen gaan pas vanaf een jaar of 12 een beetje zelfstandig nadenken over dat soort zaken
.
whehequote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh? Nou, daar denken mijn kinderen van 4 en 6 toch echt anders over hoor.
Ik zou het -als ouder, hypothetisch- toch best rot vinden als al je kinderen bij de psycholoog lopen vanwege hun moeizame relatie met hun oudersquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
Props voor de woordkeus!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij vooral meer drinken, en zorgen dat je iets in je maag hebt. En dan mag je een roze koek, extraquote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog een keer: iemand enig idee hoeveel je extra moet eten als je bloed gaat geven?
Oh, dat komt wel goed. We hebben van het weekend heel lekkere thee gekocht van Betjeman & Barton.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij vooral meer drinken, en zorgen dat je iets in je maag hebt. En dan mag je een roze koek, extra
Als je bloed hebt gedoneerd, dan mag hetquote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed. We hebben van het weekend heel lekkere thee gekocht van Betjeman & Barton.
Roze koeken, die heb ik echt al jaren niet meer op... soort toonbeeld van evil ofzo. Maar zo lekker.
Ik kon het niet vinden op de site van Sanquin (had je vast zelf ook al gekeken, maar tochquote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog een keer: iemand enig idee hoeveel je extra moet eten als je bloed gaat geven?
Tevoren gewoon 'genoeg' en naderhand sowieso iets van een cup a soup. Advies van een jongen bij de bloedbank, je bloedvolume wordt sneller aangevuld als je genoeg drinkt en zout binnenkrijgt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar je bloedcellen dan? Die moeten toch ook aangemaakt worden?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tevoren gewoon 'genoeg' en naderhand sowieso iets van een cup a soup. Advies van een jongen bij de bloedbank, je bloedvolume wordt sneller aangevuld als je genoeg drinkt en zout binnenkrijgt.
Oh ja, ik zou gezond en meer rood vlees etc gaan eten om mn hb op te krikken
Ik join de clubquote:Op maandag 25 mei 2009 14:15 schreef kwakveense het volgende:
zo, nou poging tot Evy half geslaagd: ik kreeg na een kwartiertje (waarvan 1 minuut rust) hele heftige kramp in mn kuiten (aan de zijkant, van knieholte naar enkel, ergste pijn vlak boven de enkel) en ik kreeg het er niet uit. dus ben overgegaan op wandelen tot de pijn weg was, en dan weer hardlopen, en dat herhalend... kwam neer op 5 min wandelen 1 minuut hardlopen etc... toch nog 2,5 km voor elkaar gekregen...
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Props voor de woordkeus!
Maar I agree, dat komt ten eerste al steeds eerder en ten tweede: ik wist vroeger ook al heel goed dat ik een hekel had aan knoopjes op mn shirts![]()
Kinderen hebben echt al meningen enzo, al zal die:
1. minder snel serieus genomen worden vaak (helaas)
2. meestal nog niets te maken hebben met het al dan niet belijden van een bepaald geloof
Ja klopt, dat duurt max een week oid?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar je bloedcellen dan? Die moeten toch ook aangemaakt worden?
Hb zit wel goed, gisteren hadden we biefstuk.
Mijn lijf wel, want mn bloeddruk en hb zijn laagquote:Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Een gezond lijf heeft al die kunstgrepen niet nodig, joh
Mijn huisarts zei dat 7,5 gezond is, toen ik ooit langskwam om mijn ijzer te laten controleren. Laatste keer bloedprikken (voor operatie) zat ik op 6,9. Laatste keer bloed geven 7,4. Als ik volgende keer weer laag zit, ga ik maar aan de ijzerpillen oidquote:Op maandag 25 mei 2009 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Op de site van Sanquin staat dat 7 of hoger voor vrouwen gezond is.
Ik ben ook al 2 keer afgekeurd trouwens, terwijl ik verder nergens last van heb. Het schijnt gewoon erfelijk bepaald te zijn.
Hier heeft jongste een poosje 'op de kerk' gezeten (als in 'op een club'), maar hij werd een beetje wee van de manier waarop de kinderviering werd gedaan en dus is hij er maar weer 'af' gegaan. Hij is nog wel erg bezig met God en geloof. We hebben het er regelmatig over. Ik geloof niet, de papa is een Ietsist. Leuk vind ik dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.
Ik vind het al knap dat ze weten dat die dingen bestaan, en dan ook nog begrijpen wat het allemaal inhoudt. Praten jullie daar samen over?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.
Oh dat suckt echt Daphquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
da's mooi kut klote vertyfd zegquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
Dus nu ga ik leuke muziekjes opzetten en lekker eten en zoquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Jeetje. Ik heb opeens een aanval van slecht humeur/eenzaamheid/verveling/weet ik het. Komt misschien omdat ik bij m'n ouders ben, in een heel groot huis en niemand praat tegen mijM'n broertje is namelijk wel thuis maar die is z'n kamer nog niet uitgekomen
!!!
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef kwakveense het volgende:
pf, klop dan bij j broertje aan? breng m een glas cola ofzo en zeg "hoi, hoe is t?"
Ach, dan gaat ie toch elke 5 minuten dood, kan ie die ene keer er wel bij hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken
maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
<edit> ratelpost</edit>quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?
Ik had mijn eerste concept (incompleet) ingeleverd op een vrijdag omdat ze het in het weekend wilde lezen. Toen belde ze maandag op dat ze het mailtje net pas zag (quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken
maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste concept (incompleet) ingeleverd op een vrijdag omdat ze het in het weekend wilde lezen. Toen belde ze maandag op dat ze het mailtje net pas zag () en dat ze de afspraak wilde verzetten. Ze wilde maandagmiddag mijn concept hebben, zodat ze het dinsdag (morgen dus) gelezen zou hebben.
Ik heb zelf niet bepaald dat ik het maandagmiddag in zou leveren, dat wilde ze zelf![]()
Als het iets scheelt, mijn concept is niet zo groot - ca. 40 pagina's in totaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |