Nee hoor, ik maak me ook niet druk. Plannen maken met kinderen is sowieso zinloos want het loopt toch altijd anders dan je denkt en plant. Het zijn net mensenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
ben ik de enige die me uberhaupt niet zo druk maakt? de perfecte opvoeding bestaat niet - allicht, niemand krijgt die voor elkaar... en eigenlijk de meeste mensen om me heen zijn best goed gebakken ondanks tegenslagen of problemen in hun jeugd - het maakt je allemaal tot wie je bent, toch?...en ik denk eigenlijk dat ik het best goed zou kunnen
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
nee, roze omdat het een meisje is, doos![]()
Dat snap ik wel. Vooral in het eerste geval (maar ze moeten hun kind niet expres doof gaan maken!quote:oh, er zijn overigens ook dove ouders die perse een doof kind willen. Evenals blinde ouderparen die een blind kind willen en 'dwerg' ouderparen die graag ook een kindje met dwerggroei zouden krijgen..
dat vind ik wel echt heel frappant, moet ik zeggen...
Dan zet ik hem / haar op Marktplaatsquote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. En dan iedere week een poging doen om Vik aan een man te koppelen
.
Oh? Nou, daar denken mijn kinderen van 4 en 6 toch echt anders over hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Kinderen gaan pas vanaf een jaar of 12 een beetje zelfstandig nadenken over dat soort zaken
.
whehequote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh? Nou, daar denken mijn kinderen van 4 en 6 toch echt anders over hoor.
Ik zou het -als ouder, hypothetisch- toch best rot vinden als al je kinderen bij de psycholoog lopen vanwege hun moeizame relatie met hun oudersquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
ben ik de enige die me uberhaupt niet zo druk maakt? de perfecte opvoeding bestaat niet - allicht, niemand krijgt die voor elkaar... en eigenlijk de meeste mensen om me heen zijn best goed gebakken ondanks tegenslagen of problemen in hun jeugd - het maakt je allemaal tot wie je bent, toch?...en ik denk eigenlijk dat ik het best goed zou kunnen
Props voor de woordkeus!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij vooral meer drinken, en zorgen dat je iets in je maag hebt. En dan mag je een roze koek, extraquote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog een keer: iemand enig idee hoeveel je extra moet eten als je bloed gaat geven?
Oh, dat komt wel goed. We hebben van het weekend heel lekkere thee gekocht van Betjeman & Barton.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij vooral meer drinken, en zorgen dat je iets in je maag hebt. En dan mag je een roze koek, extra
Als je bloed hebt gedoneerd, dan mag hetquote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, dat komt wel goed. We hebben van het weekend heel lekkere thee gekocht van Betjeman & Barton.
Roze koeken, die heb ik echt al jaren niet meer op... soort toonbeeld van evil ofzo. Maar zo lekker.
Ik kon het niet vinden op de site van Sanquin (had je vast zelf ook al gekeken, maar tochquote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Nog een keer: iemand enig idee hoeveel je extra moet eten als je bloed gaat geven?
Tevoren gewoon 'genoeg' en naderhand sowieso iets van een cup a soup. Advies van een jongen bij de bloedbank, je bloedvolume wordt sneller aangevuld als je genoeg drinkt en zout binnenkrijgt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Mini_rulez het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Maar je bloedcellen dan? Die moeten toch ook aangemaakt worden?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tevoren gewoon 'genoeg' en naderhand sowieso iets van een cup a soup. Advies van een jongen bij de bloedbank, je bloedvolume wordt sneller aangevuld als je genoeg drinkt en zout binnenkrijgt.
Oh ja, ik zou gezond en meer rood vlees etc gaan eten om mn hb op te krikken
Ik join de clubquote:Op maandag 25 mei 2009 14:15 schreef kwakveense het volgende:
zo, nou poging tot Evy half geslaagd: ik kreeg na een kwartiertje (waarvan 1 minuut rust) hele heftige kramp in mn kuiten (aan de zijkant, van knieholte naar enkel, ergste pijn vlak boven de enkel) en ik kreeg het er niet uit. dus ben overgegaan op wandelen tot de pijn weg was, en dan weer hardlopen, en dat herhalend... kwam neer op 5 min wandelen 1 minuut hardlopen etc... toch nog 2,5 km voor elkaar gekregen...
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Props voor de woordkeus!
Maar I agree, dat komt ten eerste al steeds eerder en ten tweede: ik wist vroeger ook al heel goed dat ik een hekel had aan knoopjes op mn shirts![]()
Kinderen hebben echt al meningen enzo, al zal die:
1. minder snel serieus genomen worden vaak (helaas)
2. meestal nog niets te maken hebben met het al dan niet belijden van een bepaald geloof
Ja klopt, dat duurt max een week oid?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar je bloedcellen dan? Die moeten toch ook aangemaakt worden?
Hb zit wel goed, gisteren hadden we biefstuk.
Mijn lijf wel, want mn bloeddruk en hb zijn laagquote:Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef ColdFeet het volgende:
Een gezond lijf heeft al die kunstgrepen niet nodig, joh
Mijn huisarts zei dat 7,5 gezond is, toen ik ooit langskwam om mijn ijzer te laten controleren. Laatste keer bloedprikken (voor operatie) zat ik op 6,9. Laatste keer bloed geven 7,4. Als ik volgende keer weer laag zit, ga ik maar aan de ijzerpillen oidquote:Op maandag 25 mei 2009 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Op de site van Sanquin staat dat 7 of hoger voor vrouwen gezond is.
Ik ben ook al 2 keer afgekeurd trouwens, terwijl ik verder nergens last van heb. Het schijnt gewoon erfelijk bepaald te zijn.
Hier heeft jongste een poosje 'op de kerk' gezeten (als in 'op een club'), maar hij werd een beetje wee van de manier waarop de kinderviering werd gedaan en dus is hij er maar weer 'af' gegaan. Hij is nog wel erg bezig met God en geloof. We hebben het er regelmatig over. Ik geloof niet, de papa is een Ietsist. Leuk vind ik dat.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.
Ik vind het al knap dat ze weten dat die dingen bestaan, en dan ook nog begrijpen wat het allemaal inhoudt. Praten jullie daar samen over?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.
Oh dat suckt echt Daphquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
da's mooi kut klote vertyfd zegquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
Dus nu ga ik leuke muziekjes opzetten en lekker eten en zoquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Jeetje. Ik heb opeens een aanval van slecht humeur/eenzaamheid/verveling/weet ik het. Komt misschien omdat ik bij m'n ouders ben, in een heel groot huis en niemand praat tegen mijM'n broertje is namelijk wel thuis maar die is z'n kamer nog niet uitgekomen
!!!
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef kwakveense het volgende:
pf, klop dan bij j broertje aan? breng m een glas cola ofzo en zeg "hoi, hoe is t?"
Ach, dan gaat ie toch elke 5 minuten dood, kan ie die ene keer er wel bij hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken
maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
<edit> ratelpost</edit>quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?
Ik had mijn eerste concept (incompleet) ingeleverd op een vrijdag omdat ze het in het weekend wilde lezen. Toen belde ze maandag op dat ze het mailtje net pas zag (quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken
maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |