abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69384549
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.
Ik vind het al knap dat ze weten dat die dingen bestaan, en dan ook nog begrijpen wat het allemaal inhoudt. Praten jullie daar samen over?
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 25 mei 2009 @ 15:50:17 #277
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69384628
Wij praten over alles. Niet altijd hoor. Het gaat ook gewoon heel vaak over de baby van de buurvrouw of over gewenste verjaardagcadeautjes of over monsters en heksen ofzo.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69384781
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.

Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!

Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei

En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet . En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie

Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment

[ Bericht 1% gewijzigd door Daph_ op 25-05-2009 16:07:22 ]
  maandag 25 mei 2009 @ 16:10:44 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69385311
Dat is mooi (piep)(piep)(piep)(piep)!!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:10:52 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69385320
Daph, wat naar!

Mail haar terug en zeg het haar! Misschien is er alleen sprake van een misverstand, heeft ze in het verkeerde postvak gekeken ofzo

*vingers gekruisd*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69385354
Pffff wat kut!!

Ik begon de ochtend echt met een goed humeur maar nu lijkt het alsof de hele wereld verschrikkelijk is ? Nou JA zeg!
pi_69385376
Ow Daph wat ontzettend piep inderdaad.........
Hopelijk kan je het nog regelen deze middag (het is nog steeds maandagmiddag.... )
pi_69385396
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:

Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!

Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei

En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet . En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie

Oh dat suckt echt Daph Waarom wilde ze het niet digitaal?! Mijn begeleider wilde dat wel, kon ie het zelf lekker zuunig printen (jeweetwel, 2 pagina's op 1 A4 enzo en dan lekker in de kantlijn onduidelijke dingen krabbelen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 mei 2009 @ 16:13:27 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69385402
Hooooooooooooi...
Wij mogen niet meer internetten op het werk

Dit is topicnummer 735 toch?

Lijst:
O: Kom optimel appel/kaneelkwark,glas optimel framboos
T's: volkorenboterham kalkoenfilet, 5 aardbeitjes, kwart meloen, 2 tomaatjes, cup a soup kip
L: kom snert (! lekker hoor) met rookworst,saucijs en spekjes, 2 boterhammen kipfilet
T's boterham philadelpia,sinaasappel, blokje pure choco.
D: Botersla met vanalles (gisteren geplukt), broccoli, gegrilde entrecote

Nu een flesje bier in de tuin
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69385413
Oja kan iemand mij trouwens schoppen heb vanmiddag wel heerlijk in de zon gelegen in mijn bikini (wat er niet helemaal verkeerd uit zag ) en voel me wel weer lekkerder
Maar moet nu ook echt iets aan mijn werk gaan doen.....
  maandag 25 mei 2009 @ 16:14:15 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69385428
Wat kut Daph!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69385453
O het is hier ineens heel donker en het dondert best wel hard
Gelukkig is mijn collega met de auto en mag ik altijd meerijden als het regent en zulks
Alleen moet ik nog naar de supermarkt, want we hebben niks meer in huis.

Nou ja, wel diepvriesgroente enzo....duuuuus zou ik ook morgenvroeg nog naar de super kunnen eiks
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 mei 2009 @ 16:15:31 #288
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69385460
Nee zeg Daph, dat is echt . Heb je haar telefoonnummer oid? Misschien valt nog te regelen dat de afspraak doorgaat, want je hebt het wél ingeleverd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69385462
Ik heb haar al teruggemaild (vriendelijke toon in de mail hoor) dat we hadden afgesproken dat ik het maandagmiddag zou inleveren en dat ik het om 15.00 in haar postvakje heb gedaan aangezien ze er niet was. Ik heb bij die mail ook de bestanden gedaan, zodat ze niet kan zeggen dat ze het niet gehad heeft Ik heb er ook bijgezet dat ik ervanuit ga dat de afspraak gewoon doorgaat aangezien ik het om 15.00 uur heb ingeleverd en dat ik het jammer zou vinden als het om deze reden niet doorgaat.

Ze wilde het per se in hardcopy hebben, waarom weet ik niet want ze kan op school ook gewoon gratis printen..

Ik vind mijn begeleidster stom
pi_69385551
Jeetje. Ik heb opeens een aanval van slecht humeur/eenzaamheid/verveling/weet ik het. Komt misschien omdat ik bij m'n ouders ben, in een heel groot huis en niemand praat tegen mij M'n broertje is namelijk wel thuis maar die is z'n kamer nog niet uitgekomen !!!
pi_69385602
quote:
Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:

da's mooi kut klote vertyfd zeg

hoop dat er nog wat aan te doen is
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 16:20:05 #292
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69385640
pf, klop dan bij j broertje aan? breng m een glas cola ofzo en zeg "hoi, hoe is t?"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69385641
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Jeetje. Ik heb opeens een aanval van slecht humeur/eenzaamheid/verveling/weet ik het. Komt misschien omdat ik bij m'n ouders ben, in een heel groot huis en niemand praat tegen mij M'n broertje is namelijk wel thuis maar die is z'n kamer nog niet uitgekomen !!!
Dus nu ga ik leuke muziekjes opzetten en lekker eten en zo
pi_69385657
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef kwakveense het volgende:
pf, klop dan bij j broertje aan? breng m een glas cola ofzo en zeg "hoi, hoe is t?"
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)
  maandag 25 mei 2009 @ 16:22:08 #295
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69385702
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken

maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
  maandag 25 mei 2009 @ 16:22:49 #296
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69385723
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)
Ach, dan gaat ie toch elke 5 minuten dood, kan ie die ene keer er wel bij hebben .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69385764
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken

maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:24:43 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69385791
Moblo,wat klote van je kilo's Maar nu niet gaan crashen he? Lijkt me moeilijk daar niet van...

Die fajita's,staat die al in het fokkookboek?
  maandag 25 mei 2009 @ 16:29:30 #299
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69385957
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:

[..]

Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?
<edit> ratelpost</edit>

ja, en iin die zin is t niet de schuld van daph, dat bedoel ik ook niet, maar goed, ik snap ook wel een beetje dat een docent er niet op zit te wachten om dus s avonds thuis te moeten nakijken.... ze had dus beter een eindtijd kunnen geven als ze t voor een bepaalde tijd wilde hebben.
pi_69386007
quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:

Ik had mijn eerste concept (incompleet) ingeleverd op een vrijdag omdat ze het in het weekend wilde lezen. Toen belde ze maandag op dat ze het mailtje net pas zag ( ) en dat ze de afspraak wilde verzetten. Ze wilde maandagmiddag mijn concept hebben, zodat ze het dinsdag (morgen dus) gelezen zou hebben.

Ik heb zelf niet bepaald dat ik het maandagmiddag in zou leveren, dat wilde ze zelf

Als het iets scheelt, mijn concept is niet zo groot - ca. 40 pagina's in totaal)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')