Ik vind het al knap dat ze weten dat die dingen bestaan, en dan ook nog begrijpen wat het allemaal inhoudt. Praten jullie daar samen over?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zelfs dat laatste hebben ze al een eigen mening over. Zo wil mijn dochter altijd bidden voor het eten (ik en mijn man dus niet), maar gelooft zij niet in het scheppingsverhaal en is mijn zoon een overtuigd aanhanger van het intelligent design.
Oh dat suckt echt Daphquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
da's mooi kut klote vertyfd zegquote:Op maandag 25 mei 2009 15:55 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb mijn scriptie ingeleverd.. Ik was helemaal opgelucht.
Kom ik terug, heb ik een mail die mijn begeleidster verstuurd heeft op het moment dat ik in de auto zat om naar school te rijden om het in te leveren (ze wilde het per se in hardcopy en niet digitaal). DAT DE AFSPRAAK VAN MORGEN OM MIJN CONCEPT TE BESPREKEN KOMT TE VERVALLEN OMDAT IK GEEN CONCEPT HEB AANGELEVERD!
Krijg nou de (piep)(piep)(piep)(piep)!! We hadden afgesproken dat ik het 'maandagmiddag 25 mei 2009' zou inleveren en naar mijn weten was het vanmiddag om 15.00 nog steeds maandagmiddag 25 mei![]()
En nu ben ik chagrijnig want ik heb me de hele dag de pleuris gewerkt ondanks dat ik er geen zin in had en het niet naar mijn zin was toen ik het inleverde. Tijd om het verder aan te passen had ik niet. En nu zou dat allemaal voor niks zijn!! Mijn begeleider vanuit stage kan de hele week verder niet en volgende week vrijdag is de definitieve inleverdatum voor de scriptie
Ik heb écht, écht, écht zo'n hekel aan dat mens op dit moment![]()
![]()
Dus nu ga ik leuke muziekjes opzetten en lekker eten en zoquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef P.F het volgende:
Jeetje. Ik heb opeens een aanval van slecht humeur/eenzaamheid/verveling/weet ik het. Komt misschien omdat ik bij m'n ouders ben, in een heel groot huis en niemand praat tegen mijM'n broertje is namelijk wel thuis maar die is z'n kamer nog niet uitgekomen
!!!
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef kwakveense het volgende:
pf, klop dan bij j broertje aan? breng m een glas cola ofzo en zeg "hoi, hoe is t?"
Ach, dan gaat ie toch elke 5 minuten dood, kan ie die ene keer er wel bij hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe dan wordt ie boos: NOES! NU BEN IK DOOD!!! (hij speelt CS of zo)
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken
maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
<edit> ratelpost</edit>quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh? Maar maandag inleveren is maandag inleveren - lijkt mij - ?
Ik had mijn eerste concept (incompleet) ingeleverd op een vrijdag omdat ze het in het weekend wilde lezen. Toen belde ze maandag op dat ze het mailtje net pas zag (quote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef kwakveense het volgende:
om een heel klein beetje advocaat van de duivel te spelen: hoe verwacht je dat je begeleidster in 1 namiddag/avond goed genoeg naar je eerste versie kan kijken om er iets nuttigs over te zeggen? kan me voorstellen dat ze het vóór vandaag had willen hebben om nog 1 werkdag de tijd te hebben om het na te kijken - in tegenstelling tot studenten streven docenten er namelijk niet naar om vooral veel s avonds en thuis te werken
maar goed, het is mooi kut voor je, en de afspraak was blijkbaar niet duidelijk, dus dat kan ze je niet verwijten op zich...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |