abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 13:30:08 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69380501
Dat zijn de fijnere mailtjes om te krijgen ja . Wat voor 'actie' was het?

In Scheveningen is het flink bewolkt en helemaal niet zo warm meer . Ik denk iets van 20 graden ofzo.

En ik heb geen jas bij me...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69380521
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.
mooi gezegd ik heb dat ook altijd gezegd: mochten we onverhoopt toch aan kinderen willen beginnen, dan precies wat jij zegt: er zijn er al genoeg op de wereld die liefde kunnen gebruiken

daarmee laat je wel iedereen een eigen keus, want als je zelf kinderen wilt, ook prima, ik vind daar niets egoistisch aan, maar op deze manier een kinderwens vervullen EN een kind liefde bieden in plaats van weg laten rotten in een kindertehuis ofzo, vind ik persoonlijk dan ook meer bij mij (en Mr. MoBlo) passen
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:31:22 #178
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69380538
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef P.F het volgende:

[..]

1. Ik kwam net aanlopen van mijn pauze en daarna werd ik aangesproken.
2. Ja ik ben hier op aangesproken, ik heb gezegd dat zij een punt heeft dat wij waarschijnlijk die indruk wekte MAAR dat wij al vanaf 10:00 tot 16:30 heel hard aan het werk waren in de zon in een trui en dat dit een verkeerde timing is en dat het niet de hele dag zo is geweest.
3. Ik heb gezegd dat ik het laatste half uur dan nog wel heel hard m'n best ga doen en dat heb ik ook gedaan. (exact volgens het script etc.. Heel pro actief en veel te blij en vrolijk)
4. Ja.
Nou je kan 2 dingen doen: er niet op reageren (het is nogal een gesloten mail), of rustig jouw kant van het verhaal vertellen. 't Is maar niet wat je wil bereiken.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69380573
oh, en hier is het nog strakblauw en heet in de zon

net lekker buiten gelunched met 2 kleine broodjes filet americain
Ja doei.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:36:57 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69380662
hier ook niet zo heel mooi meer. ik zit overiegsn al 3 uur in mn sportkleding tussend e terignzooi compleet inactief te wezen, dus ik ga maar eens evy lopen en douchen en dan aan de dingen beginnen die ik moest en wilde doen

ik haat het als ik zo'n bui heb!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69380724
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mooi gezegd ik heb dat ook altijd gezegd: mochten we onverhoopt toch aan kinderen willen beginnen, dan precies wat jij zegt: er zijn er al genoeg op de wereld die liefde kunnen gebruiken

daarmee laat je wel iedereen een eigen keus, want als je zelf kinderen wilt, ook prima, ik vind daar niets egoistisch aan, maar op deze manier een kinderwens vervullen EN een kind liefde bieden in plaats van weg laten rotten in een kindertehuis ofzo, vind ik persoonlijk dan ook meer bij mij (en Mr. MoBlo) passen
Lijkt het je dan niet bijzonder om juist een kind te hebben dat op jullie lijkt?

Ik vond het al een verschrikkelijk idee dat je met zo'n spiraaltje misschien toch weleens een bevruchte eicel krijgt die dan niet de kans krijgt om zich aan je baarmoeder te hechten en 'sterft'. Het is toch iets wat een mens had kunnen worden, met een karakter en alles.
Ja, ik was een beetje sentimenteel op dat moment.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69380725
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou je kan 2 dingen doen: er niet op reageren (het is nogal een gesloten mail), of rustig jouw kant van het verhaal vertellen. 't Is maar niet wat je wil bereiken.
Hm.. Ik geloof dat ze je bij een tweede waarschuwing ontslaan.. Ik werk er al sinds december 07 en ik heb eigenlijk nooit klachten gehoord
En het is niet echt terecht, maar ik wil er ook niet een drama van maken of zo.. Maar ik wil ook niet ontslagen worden
  maandag 25 mei 2009 @ 13:43:21 #183
236335 neen
schone schijn
pi_69380786
Komop Kwak! Even rekken en strekken en over een half uurtje ben je weer terug!

PF, volgens mij heb je niet zoveel kwaad gedaan, integendeel zelfs.

Ik heb een geadopteerd nichtje, zij is baas.

Duidelijke post.
het lijkt niet wat het is
  maandag 25 mei 2009 @ 13:43:46 #184
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69380794
Hallo allemaal . Ik heb bijgelezen, maar vergeten waar ik op wilde reageren. Wil wel even vertellen dat de McFlurry kitkat lekker is .

En nu ben ik misselijk . Ik wil vandaag evy lopen, het is supermooi weer, en dat gaat niet als ik misselijk ben.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 25 mei 2009 @ 13:44:26 #185
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69380810
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef P.F het volgende:

[..]

Hm.. Ik geloof dat ze je bij een tweede waarschuwing ontslaan.. Ik werk er al sinds december 07 en ik heb eigenlijk nooit klachten gehoord
En het is niet echt terecht, maar ik wil er ook niet een drama van maken of zo.. Maar ik wil ook niet ontslagen worden
Gewoon even bellen. Vriendelijk blijven en na het gesprek de afspraken per mail bevestigen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69380832
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wegrotten in een kindertehuis, wat zeg je dat mooi Maar voordat je echt de wereld gaat verbeteren: google eens op 'adoptie-quota' en 'kinderhandel'. Er zitten wel wat haken en ogen aan adoptie
pi_69380866
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lijkt het je dan niet bijzonder om juist een kind te hebben dat op jullie lijkt?

Hmmm... Ik vind dat dus vooral een heel griezelig idee
pi_69380912
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Gewoon even bellen. Vriendelijk blijven en na het gesprek de afspraken per mail bevestigen.
Ik heb aan de rest even gevraagd of zij ook iets binnen hebben gekregen, maar nog geen bericht.. Bellen is een beetje lastig omdat bijna al het contact via de mail gaat. Ik laat het nog even bezinken.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:49:29 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69380932
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja klopt hoor, ik geloof dat Peter vd Vorst en zijn vriend ook een jongetje uit de VS hebben geadopteerd.

Ben je door Plotsdoof gevraagd?
Nee, geen dovenstichting .
Ik ben gevraagd om een artikel te schrijven om mijn schrijftalent te demonstreren .

En ik vroeg me dus al af hoe Paul de Leeuw aan z'n kindjes kwam .
Niet meer actief op Fok!
pi_69380996
Het moge duidelijk zijn dat ik dus heel graag kindjes wil. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69381015
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hmmm... Ik vind dat dus vooral een heel griezelig idee
Ohja? Denk je dan dat uit de karakters van jou en je meneer iets slechts voortkomt?

Ik vind het juist leuk om veel op m'n ouders te lijken, dezelfde interesses en humor enzo.
Ok, bij vriendje en schoonouders ben ik er wat minder blij mee, maar toch.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:56:30 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69381121
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
Iedereeen mag kinderen krijgen. Dus ook de nare vervelende mensen. Helaas..
Ja, daar word ik heel boos van.
Het is dat het niet mogelijk is, maar wat mij betreft zouden ze iedereen met een kinderwens uitgebreid mogen screenen. Dat je pas een kind kunt / mag maken als het goedgekeurd is, zeg maar .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 25 mei 2009 @ 13:57:55 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69381155
DaD! Wat een droppig neefje en nichtje! Echt móóie kindjes! Goeie combi ook van heel lichtblond haar en donkere oogjes Thanks voor de PM!

Hooi allemaal!

Ik gooi er meteen een lijstje in

O: twee sneetjes brood met rosbief
L: twee sneetjes brood met omelet van twee eieren en kruiden e.d.
T: ananasschijven (3 ofzo)
T: amandelen
D: ?
S: steppen
T:?

Ik ben een beetje inspiratieloos Ik denk dat ik maar kwark ofzo ga halen vanmiddag, anders kom ik niet aan een normaal aantal kcal! Hangt ook nog af van het nader te bepalen D-tje. OMG eind deze week verhuizen, heb er zin in! Kan ik zelf van alles in huis halen en de koelkast volbouwen
</dagboekpost>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 25 mei 2009 @ 13:59:58 #194
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69381200
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, daar word ik heel boos van.
Het is dat het niet mogelijk is, maar wat mij betreft zouden ze iedereen met een kinderwens uitgebreid mogen screenen. Dat je pas een kind kunt / mag maken als het goedgekeurd is, zeg maar .
En de mensen die ongepland zwanger raken? Moeten die het kindje dan maar aborteren?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69381292
Goeiemorgen!
Mn weekend bestond weer eens uit veel eten, de schade valt me nog mee : 66,8
Net al lekker in het park gelegen, en zo nog even werken van 4 tot 8, ben van plan om te gaan fietsen, het is denk ik ongeveer een uur en bult op en af, op mn oude oma fiets

lijsje
o: yoghurt, 1 lepel lijnzaad, 3 lepels allbran
T: ontbijtkoek minder suiker met halverine
T: special k breaks (zakje)
T: appel
L: 2 boterhammen filet a/komkommer, 1 cracker philadelpia, optimel
D: wat de pot schaft op t werk
T: fruit en/of optimel yoghurt

lunch net binnen vandaar de hoeveelheid T's
  maandag 25 mei 2009 @ 14:03:28 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69381319
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En de mensen die ongepland zwanger raken? Moeten die het kindje dan maar aborteren?
Niet zo fel reageren! . Ik ben redelijk anti-abortus, al snap ik ook wel dat er situaties zijn waarin het misschien beter is. In mijn utopistische samenleving is het niet eens mogelijk om ongepland zwanger te raken, want je moet immers eerst toestemming krijgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_69381351
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niet zo fel reageren! . Ik ben redelijk anti-abortus, al snap ik ook wel dat er situaties zijn waarin het misschien beter is. In mijn utopistische samenleving is het niet eens mogelijk om ongepland zwanger te raken, want je moet immers eerst toestemming krijgen .
Werken in jouw utopische samenleving anticonceptiemiddelen dan ook in 100% van de gevallen?
  maandag 25 mei 2009 @ 14:07:27 #198
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69381416
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jiij wil iedere man/vrouw een kuisheidsgordel omdoen, die pas af mag als de overheid de partner goedgekeurd heeft? En dan alléén om kindjes te maken?

Zo, even in bed gelegen, misselijkheid zakt af, nu maar eens wat studeren en over uurtje oid hardlopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69381514
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ohja? Denk je dan dat uit de karakters van jou en je meneer iets slechts voortkomt?

Ik vind het juist leuk om veel op m'n ouders te lijken, dezelfde interesses en humor enzo.
Ok, bij vriendje en schoonouders ben ik er wat minder blij mee, maar toch.
Op meneer lijken is een ding, maar op mij?
Ik ben me iets teveel bewust van de dingen in mijn karakter die blijkbaar erfelijk zijn, en ik word lichtelijk paniekerig bij de gedachte dat ik een eigen broedsel zou moeten opvoeden
Afijn, dat is meer een onderwerp voor na anderhalve fles wijn

Als ik me binnen nu en zeg 10 jaar over al dat gepieker heen kan zetten, komen er vast nog wel kleine CF'jes

Aan de andere kant denk ik, iedere jan lul die onveilige sex heeft gehad kan kinderen krijgen en grootbrengen, waarom zou ik het niet kunnen
  maandag 25 mei 2009 @ 14:10:50 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69381520
Ik krijg hoofdpijn van dit weer .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')