mooi gezegdquote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.
Nou je kan 2 dingen doen: er niet op reageren (het is nogal een gesloten mail), of rustig jouw kant van het verhaal vertellen. 't Is maar niet wat je wil bereiken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:28 schreef P.F het volgende:
[..]
1. Ik kwam net aanlopen van mijn pauze en daarna werd ik aangesproken.
2. Ja ik ben hier op aangesproken, ik heb gezegd dat zij een punt heeft dat wij waarschijnlijk die indruk wekte MAAR dat wij al vanaf 10:00 tot 16:30 heel hard aan het werk waren in de zon in een trui en dat dit een verkeerde timing is en dat het niet de hele dag zo is geweest.
3. Ik heb gezegd dat ik het laatste half uur dan nog wel heel hard m'n best ga doen en dat heb ik ook gedaan. (exact volgens het script etc.. Heel pro actief en veel te blij en vrolijk)
4. Ja.
Lijkt het je dan niet bijzonder om juist een kind te hebben dat op jullie lijkt?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi gezegdik heb dat ook altijd gezegd: mochten we onverhoopt toch aan kinderen willen beginnen, dan precies wat jij zegt: er zijn er al genoeg op de wereld die liefde kunnen gebruiken
![]()
daarmee laat je wel iedereen een eigen keus, want als je zelf kinderen wilt, ook prima, ik vind daar niets egoistisch aan, maar op deze manier een kinderwens vervullen EN een kind liefde bieden in plaats van weg laten rotten in een kindertehuis ofzo, vind ik persoonlijk dan ook meer bij mij (en Mr. MoBlo) passen
Hm.. Ik geloof dat ze je bij een tweede waarschuwing ontslaan.. Ik werk er al sinds december 07 en ik heb eigenlijk nooit klachten gehoordquote:Op maandag 25 mei 2009 13:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou je kan 2 dingen doen: er niet op reageren (het is nogal een gesloten mail), of rustig jouw kant van het verhaal vertellen. 't Is maar niet wat je wil bereiken.
Gewoon even bellen. Vriendelijk blijven en na het gesprek de afspraken per mail bevestigen.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm.. Ik geloof dat ze je bij een tweede waarschuwing ontslaan.. Ik werk er al sinds december 07 en ik heb eigenlijk nooit klachten gehoord
En het is niet echt terecht, maar ik wil er ook niet een drama van maken of zo.. Maar ik wil ook niet ontslagen worden
Wegrotten in een kindertehuis, wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 25 mei 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mooi gezegdik heb dat ook altijd gezegd: mochten we onverhoopt toch aan kinderen willen beginnen, dan precies wat jij zegt: er zijn er al genoeg op de wereld die liefde kunnen gebruiken
![]()
daarmee laat je wel iedereen een eigen keus, want als je zelf kinderen wilt, ook prima, ik vind daar niets egoistisch aan, maar op deze manier een kinderwens vervullen EN een kind liefde bieden in plaats van weg laten rotten in een kindertehuis ofzo, vind ik persoonlijk dan ook meer bij mij (en Mr. MoBlo) passen
Hmmm... Ik vind dat dus vooral een heel griezelig ideequote:Op maandag 25 mei 2009 13:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lijkt het je dan niet bijzonder om juist een kind te hebben dat op jullie lijkt?
Ik heb aan de rest even gevraagd of zij ook iets binnen hebben gekregen, maar nog geen bericht.. Bellen is een beetje lastig omdat bijna al het contact via de mail gaat. Ik laat het nog even bezinken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon even bellen. Vriendelijk blijven en na het gesprek de afspraken per mail bevestigen.
Nee, geen dovenstichtingquote:Op maandag 25 mei 2009 13:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja klopt hoor, ik geloof dat Peter vd Vorst en zijn vriend ook een jongetje uit de VS hebben geadopteerd.
Ben je door Plotsdoof gevraagd?
Ohja? Denk je dan dat uit de karakters van jou en je meneer iets slechts voortkomt?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hmmm... Ik vind dat dus vooral een heel griezelig idee
Ja, daar word ik heel boos van.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
Iedereeen mag kinderen krijgen. Dus ook de nare vervelende mensen. Helaas..
En de mensen die ongepland zwanger raken? Moeten die het kindje dan maar aborteren?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, daar word ik heel boos van.
Het is dat het niet mogelijk is, maar wat mij betreft zouden ze iedereen met een kinderwens uitgebreid mogen screenen. Dat je pas een kind kunt / mag maken als het goedgekeurd is, zeg maar.
Niet zo fel reageren!quote:Op maandag 25 mei 2009 13:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En de mensen die ongepland zwanger raken? Moeten die het kindje dan maar aborteren?
Werken in jouw utopische samenleving anticonceptiemiddelen dan ook in 100% van de gevallen?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo fel reageren!. Ik ben redelijk anti-abortus, al snap ik ook wel dat er situaties zijn waarin het misschien beter is. In mijn utopistische samenleving is het niet eens mogelijk om ongepland zwanger te raken, want je moet immers eerst toestemming krijgen
.
Jiij wil iedere man/vrouw een kuisheidsgordel omdoen, die pas af mag als de overheid de partner goedgekeurd heeft? En dan alléén om kindjes te maken?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet zo fel reageren!. Ik ben redelijk anti-abortus, al snap ik ook wel dat er situaties zijn waarin het misschien beter is. In mijn utopistische samenleving is het niet eens mogelijk om ongepland zwanger te raken, want je moet immers eerst toestemming krijgen
.
Op meneer lijken is een ding, maar op mij?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ohja? Denk je dan dat uit de karakters van jou en je meneer iets slechts voortkomt?
Ik vind het juist leuk om veel op m'n ouders te lijken, dezelfde interesses en humor enzo.
Ok, bij vriendje en schoonouders ben ik er wat minder blij mee, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |