Wow, dat is best wel een moeilijke keuze die je dan moet maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het beste voor mijn kind is dan een andere dokter. Mocht ik biologische kids willen dan hebben ze 50% kans om mijn ziekte te krijgen. Dappere dokter die mij dan tijdens de bevalling nog gaat wijzen op gezondheidsrisico's.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Links!
En nu geloven jullie vast niet als ik zeg dat ik altijd echt een buik had en bolle armen en zoEn wit!! Maar dat was echt zo!
Mooi figuurtje zeg!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Links!
En nu geloven jullie vast niet als ik zeg dat ik altijd echt een buik had en bolle armen en zoEn wit!! Maar dat was echt zo!
Bizar he! Toen ik die foto zag dacht ik: Neee dat ben ik niet! O, toch welquote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je lijkt wel een elfje! En geen buikje terwijl je zit
I know, rightquote:Op maandag 25 mei 2009 12:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh hou op. Zum Kotzen dat gedoe. En dat is niet alleen zo als rond de geboorte hoor. Ze blijven je met dit zinnetje lastigvallen als je keuzes maakt die "buiten de norm" vallen. Waarbij vaak vergeten wordt dat, wat hier de norm is, 100 km verderop juist weer buiten de norm valt![]()
(denkt aan dingen als: een hoofdkussen bij wijze van dekentje in een kinderwagen, verschillende soorten melkpoeder, de tiet/fles-discussie, de bedtijddiscussie, thuis bevallen of juist niet, nieuwe kleertjes vs 2e-hands, merkschoenen of juist niet, strict of los opvoeden etc etc etc. Echt, als iedereen zich eens met hun eigen zaken zou bemoeien en niet aan het evangeliseren zou slaan, zou de wereld er een stuk leuker uitzien)
Ja is het ook. Maar ik ben nu bijna 21 en ik heb absoluut geen last van rammelende eierstokkenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wow, dat is best wel een moeilijke keuze die je dan moet maken.
Ik zou dan bijv. weer niet willen dat mijn vriend/man wel de vader is en iemand anders de eiceldonor oid. Dan zou ik wel willen dat we beide even veel wel/niet de ouder zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar ik ben nu bijna 21 en ik heb absoluut geen last van rammelende eierstokkenmisschien dat dat nog komt, maar ik heb nu de gedachte dat een kind biologisch niet van mij hoeft te zijn om 'het mijne' te zijn zeg maar. Ik zie mezelf eerder een kindje adopteren.
Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zou dan bijv. weer niet willen dat mijn vriend/man wel de vader is en iemand anders de eiceldonor oid. Dan zou ik wel willen dat we beide even veel wel/niet de ouder zijn
Dat dacht ik 2 jaar geleden ookquote:Op maandag 25 mei 2009 13:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar ik ben nu bijna 21 en ik heb absoluut geen last van rammelende eierstokkenmisschien dat dat nog komt, maar ik heb nu de gedachte dat een kind biologisch niet van mij hoeft te zijn om 'het mijne' te zijn zeg maar. Ik zie mezelf eerder een kindje adopteren.
Ja klopt hoor, ik geloof dat Peter vd Vorst en zijn vriend ook een jongetje uit de VS hebben geadopteerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook.
Maar nu....
Ik zag trouwens bij Paul de Leeuw dat het kennelijk wel goed mogelijk is om een kindje uit Amerika te adopteren?. Zelfs als homostel!
![]()
![]()
.
Ik ben gevraagd een artikel te schrijven over mijn slechthorendheid. En pas nu ik er na uren dubben eindelijk een beetje in zit moet ik weg. Bummer!
Dat ging er toch juist over dat het misschien moeilijker gaat worden omdat zo'n kind in eerste instantie door mensen in zijn eigen land geadopteerd moet worden?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat dacht ik 2 jaar geleden ook.
Maar nu....
Ik zag trouwens bij Paul de Leeuw dat het kennelijk wel goed mogelijk is om een kindje uit Amerika te adopteren?. Zelfs als homostel!
![]()
![]()
.
Ik ben gevraagd een artikel te schrijven over mijn slechthorendheid. En pas nu ik er na uren dubben eindelijk een beetje in zit moet ik weg. Bummer!
Ik ben steeds verbaasd dat je nog maar 21 bent, je bent verstandiger dan veel mensen ooit zullen worden.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ja, dat absoluut hoor. Maar mijn vriend ziet adopteren ook zitten dus dat is geen issue bij ons gelukkig. En weet je, een kind van jezelf is ongetwijfeld geweldig en ik wil daar absoluut geen afbreuk aan doen, maar mij maakt het niet uit of een kind uit me komt of niet en aangezien er zoveel kinderen op de wereld zijn die wel wat liefde kunnen gebruiken, is de keus voor mij gemaakt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik ben steeds verbaasd dat je nog maar 21 bent, je bent verstandiger dan veel mensen ooit zullen worden.
Kwaliteitslijstquote:Op maandag 25 mei 2009 13:09 schreef Muis006 het volgende:
Ohja mijn daglijst:
2 raket ijsjes
1 heel stokbrood met komkommer en paturain
1 sinaasappel
2 glazen red orange sap
2 glazen limonade
yoghurt
shepherd's pie met doperwten
Ik eet niet echt op vaste tijdstippen, veel te warm voor.
Ja goed hequote:Op maandag 25 mei 2009 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kwaliteitslijst
Boh, het is inderdaad te warm om te eten. En dan moet ik vanavond nog spinnen, ook
quote:Beste ,
Ik stuur je dit bericht naar aanleiding van de actie van afgelopen zaterdag. Mijn collega was op de locatie om de actie te checken, bij aankomst bleek dat jullie totaal niet proactief aan het werk waren. Zij heeft dit met jullie besproken, maar jij hebt totaal geen gehoor gegeven aan haar verzoek om proactiever te zijn. Wij vinden dit geen goede werkhouding. Als jij je opgeeft om te werken, gaan wij er van uit dat je ook enthousiast en proactief aan het werk gaat. Ik ga er van uit dat dit een eenmalige acties was en dat jij de volgende actie weer vol enthousiasme tegemoet gaat.
Ik ga er van uit je voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Paar vraagjes:quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
Wowowowow! Wat moet ik met zo een mailtje? Het is totaal niet waar!!
[..]
Over wat voor actie gaat het?quote:Op maandag 25 mei 2009 13:24 schreef P.F het volgende:
Wowowowow! Wat moet ik met zo een mailtje? Het is totaal niet waar!!
[..]
1. Ik kwam net aanlopen van mijn pauze en daarna werd ik aangesproken.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Paar vraagjes:
- Was je inderdaad niet proactief?
- Ben je hierop aangesproken?
- Hoe heb je hierop gereageerd?
- Heb je na dat gesprek je houding veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |