Die neus ook hèquote:Op maandag 25 mei 2009 14:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ugh, ik denk dat Maria het liever op Dora houdt.
Da's misschien wel waar. Maar als je die fouten zou weten te vermijden zou je waarschijnlijk wel weer andere fouten maken. Tenzij het echt dingen zijn waar je nu nog last van hebt (maar dan herhaal je die waarschijnlijk toch niet zo snel) zou ik er niet te zwaar aan tillen. Je weet toch dat je alles met de beste bedoelingen zult doen, dan moet je ook een beetje op jezelf vertrouwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben daar dus zooo bang voorDat ik dingen hetzelfde zou doen als mijn ouders, terwijl ik die dingen zelf als kind echt vreselijk vond... Omdat ik zo op hen lijk.
En dan zou je zeggen: je kunt toch zelf bedenken hoe je dingen anders doet? Maar dat dachten mijn ouders ook. Blijkbaar zitten sommige dingen er gewoon helemaal ingesleten
Oh, het is niet dat ik vreselijke ouders heb, trouwensMaar het waren niet altijd erg handige opvoeders, vrees ik.
Wat liefquote:Op maandag 25 mei 2009 14:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik wil mezelf best opvoeden later, als kind was ik iig ontzettend makkelijk en blij(okee ook een schijtlijster, da's dan weer minder)
Ter illustratie: deze foto vond mn zus laatst![]()
[ afbeelding ]
Minder is alleen dat vriendlief zn zus nogal een gebruiksaanwijzing heeft... Op zn zachts gezegdEn dat zij precíes op hun tante (zus van hun vader) lijkt
Als de trend zich dan voortzet zijn vriend en ik de Sjaak
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
en dan krijg je straks een eigenzinnig kind dat heel graag voortaan naar de kerk wil, lesbo's veracht en je probeert te bekeren
de ironie
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
en dan krijg je straks een eigenzinnig kind dat heel graag voortaan naar de kerk wil, lesbo's veracht en je probeert te bekeren
de ironie
whihihi, jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Zo'n bloedserieus chagrijnig kind dat standaard in vroom zwart loopt met een bijbel onder de arm en een hekel heeft aan taco's![]()
"Mamma, in vers zoveel regel huppeldepup staat dat we geen vlees mogen eten vandaag
"
Lijkt me sterkquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihihi, ja![]()
al vanaf 6 jarige leeftijd bij voorkeur
Roze heeft niks te maken met homo zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihihi, ja![]()
en vik maar schattige roze kleertjes willen uitzoeken![]()
Jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Zo'n bloedserieus chagrijnig kind dat standaard in vroom zwart loopt met een bijbel onder de arm en een hekel heeft aan taco's![]()
"Mamma, in vers zoveel regel huppeldepup staat dat we geen vlees mogen eten vandaag
"
Dat zou wel heel ironisch zijn inderdaad...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whihihi, ja![]()
en vik maar schattige roze kleertjes willen uitzoeken![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja. En dan iedere week een poging doen om Vik aan een man te koppelen
.
Pas op met wat je wenstquote:Op maandag 25 mei 2009 14:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik mag alleen maar hopen dat ik niet zo'n vreselijk eigenzinnig kind krijg als ik zelf was.
Of misschien juist wel, want mijn ouders konden mijn eigenzinnigheid nooit zo waarderen (die hebben liever een normaal, heteroseksueel kind dat elke zondag naar de kerk gaat), maar ik denk dat ik die eigenschap juist wél zou kunnen waarderen.
Nee hoor, zo'n idee heb ik eigenlijk ook wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef kwakveense het volgende:
ben ik de enige die me uberhaupt niet zo druk maakt? de perfecte opvoeding bestaat niet - allicht, niemand krijgt die voor elkaar... en eigenlijk de meeste mensen om me heen zijn best goed gebakken ondanks tegenslagen of problemen in hun jeugd - het maakt je allemaal tot wie je bent, toch?...en ik denk eigenlijk dat ik het best goed zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |