swarmahoer zie maar wat je ermee doet. valt me van je tegen.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
ik hoop dat we lekker lang doen met dit topic
Undeleted, maar discussie mag nu in:quote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef damsco het volgende:
lul, gooi mijn topic eens open. wat denk je, ik gooi elke serieuze klacht maar lekker dicht. je bent niet goed opweg om dit topic lang open te houden...
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef damsco het volgende:
[..]
swarmahoer zie maar wat je ermee doet. valt me van je tegen.
ow joyquote:Op zondag 24 mei 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Misschien komt Emimich in deze weer terug.
Hij was ook leuk, maar "kut lemming" was een woordgrapje en slotje ineen.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
Ik vond mijn smerig beest topic anders wel leuk hoor.
Had het nou bij dat eerste gelaten...quote:Op zondag 24 mei 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij was ook leuk, maar "kut lemming" was een woordgrapje en slotje ineen.
Schrijf een boek vol met je bagger.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Het was toch een normaal topic? Met een gegronde klacht lijkt me zo.
Of komt het door de smilies
Hoezo niet, het is toch gewoon een normaal topic?quote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schrijf een boek vol met je bagger.
Ohja en volgens mij had je ooit eens belooft je normaal te gedragen in KLB na een huilie klaagzang van je in de PM. Maar daar zal ik maar niet teveel over vertellen hier, voordat je het weet vind iedereen je een huilie.
Dus dat hou ik ook maar voor me
Samengevat: je topic gaat niet meer open, want bagger.
Done.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:03 schreef TNA het volgende:
Waarom iemand bij de politie werkt
Je kunt er ook een sport van maken om zo mongoloïde mogelijk te reageren.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef de_boswachter het volgende:
OK. Dan heffen we KLB op.
Groetjes en tot in Flora & Fauna ofzoiets.
Ik herhaal.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Zo domme true metalhead die Anathema te soft vind
Dit gaat helemaal nergens (meer) over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |