Bij gravel gebruiken ze toch gewoon de afdruk?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Valt me op dat er geen Hawk-Eyebeelden zijn bij close calls.
Tis gravel, daar heb je afdrukken. Daarom hebben ze ervoor gekozen het (dure) hawkeye systeem bij graveltoernooien niet in te zetten, maar bij discussie de scheidsrechter van zn luie reet af te laten komen om de afdruk te bekijken ...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Valt me op dat er geen Hawk-Eyebeelden zijn bij close calls.
Hij is duidelijk pakbaarder, Martin gaat het doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Federer-fan het volgende:
Federer wordt meteen gebroken. Backhandafzwaaier op het laatste punt.
Op de afgelopen 3 Masters hadden ze wel hawkeye, werd alleen niet gebruikt voor officiële reviews.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tis gravel, daar heb je afdrukken. Daarom hebben ze ervoor gekozen het (dure) hawkeye systeem bij graveltoernooien niet in te zetten, maar bij discussie de scheidsrechter van zn luie reet af te laten komen om de afdruk te bekijken ...
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij is duidelijk pakbaarder, Martin gaat het doen.
In Monte Carlo, Rome en Madrid waren er wel gewoon Hawk-Eyebeelden. En er zijn daar diverse situaties geweest war de lijnrechter/umpire het verkeerd zag. Dat wezen de Hawk-Eyebeelden dan uit maar omdat het gravel was konden ze niet challengen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tis gravel, daar heb je afdrukken. Daarom hebben ze ervoor gekozen het (dure) hawkeye systeem bij graveltoernooien niet in te zetten, maar bij discussie de scheidsrechter van zn luie reet af te laten komen om de afdruk te bekijken ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:29 schreef franklop het volgende:
PHM pakt eerste set 6-4
PHM als pick, jij durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maria is begonnen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Dat is toch hetzelfde als wat ik zeg? Ze zetten het hawkeye systeem niet in. Okey, dat dure sloeg niet op de masterstoernooien, maar ik zeg in feite hetzelfdequote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In Monte Carlo, Rome en Madrid waren er wel gewoon Hawk-Eyebeelden. En er zijn daar diverse situaties geweest war de lijnrechter/umpire het verkeerd zag. Dat wezen de Hawk-Eyebeelden dan uit maar omdat het gravel was konden ze niet challengen.
Niet helemaal. Ik zei dat het me opvalt dat er geen Hawk-Eyebeelden zijn. Dat ze niet kunnen challengen snap ik, maar ik vind het wel leuk om bij close calls te zien of de lijnrechter/umpire het goed zag.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als wat ik zeg? Ze zetten het hawkeye systeem niet in. Okey, dat dure sloeg niet op de masterstoernooien, maar ik zeg in feite hetzelfde
[...]
Omdat Jan schnabbelt waar hij kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:35 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zit Jan Siemerink eerst op Sport1 een wedstrijd te becommentariëren en vervolgens op Ned 1?
Ik weet niet, waar moet ik hem van kennen?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:32 schreef Szura het volgende:
Franco Ferreiro, kennen we hem nog, pakt de eerste set in de tiebreak tegen Lopez
Stuurde Huta Galung naar huisquote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet, waar moet ik hem van kennen?
En pakt ook nog eens de 2e set met 6-4quote:
Vind ik niet zo gek. 10 maanden niet gespeeld. En gravel is al niet echt haar ding.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef TheArt het volgende:
Sharapova verliest de eerste set met 6-3 van Yakimova
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |