Met Gaba van bil gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat doe je als Roddick en Nadal je tegelijk een aanzoek doen?
Weer eens met Wimmersquote:Op maandag 25 mei 2009 14:56 schreef wimderon het volgende:
Zo belachelijk vind ik de opmerkingen van Jojomen toch niet. Niets wijst erop dat Nadal RG niet gaat winnen. Ja, leuk, een minder toernooi in Madrid, dat is niets anders dan voorgaande jaren in Hamburg/Rome en bovendien is het gravel van Madrid en vorige jaren Hamburg totaal niet vergelijkbaar met het gravel hier. Aan een potje tegen Daniel dat Nadal op 10% van z'n kunnen speelt conclusies verbinden is al helemaal onzinnig.
Voornamelijk de snelheid.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weer eens met Wimmers![]()
ps. Was het verschil qua gravel ?
Ik weet niet hoe makkelijk mensen jou kunnen overtuigen maar met zulke (quote:Op maandag 25 mei 2009 15:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook wel hele rare post erbij zitten hoor. En dat had jojo nu ook. Iemand onrealistisch verafgoden. Hem werd alleen geprobeerd een wat realistischer kijk te hebben en dus niet vanuit Nadal zijn 'ass'.
Dat heeft niet met het gravel te maken, maar met de luchtquote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Voornamelijk de snelheid.
Madrid lag hoog waardoor het gravel sneller was.
Kijk maar eens in het Federer-topic dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe makkelijk mensen jou kunnen overtuigen maar met zulke () smiles gaat dat bij mij niet lukken. Ik zie veel opmerkingen over dat ik in z'n ass zit, dat ik hem verafgod en dat ik totaal niet realistisch ben.
Er wordt totaal niet ingegaan op de argumenten die ik geef, en men komt al helemaal niet met tegen argumenten.
Ja, maar als twee mensen er iets van hebben gezegd dan lijkt me dat het punt wel gemaakt is. Ik vind het dan altijd een beetje makkelijk scoren als anderen het nog even gaan herhalen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt ook wel hele rare post erbij zitten hoor. En dat had jojo nu ook. Iemand onrealistisch verafgoden. Hem werd alleen geprobeerd een wat realistischer kijk te hebben en dus niet vanuit Nadal zijn 'ass'.
Ja, klopt. Ik had het weggehaald om reacties zoals deze te voorkomen. Ik vind de kritiek prima, maar als twee mensen zoiets hebben gezegd voegt het niet zoveel toe als er nog drie mensen iets over gaan zeggen. zo'n 'allen tegen een'-instelling vind ik altijd al laf en op internet vind ik het het gewoon triest.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:02 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Je had net nog wat anders staan, namelijk over jouw sympathie richting Nadal en Federer, tijdens het toernooi van Madrid. Je zat constant Federer af te zeiken op zo'n irritante manier dat volgens mij iedereen er gek van werd.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef XL het volgende:
Ik vind het overigens wel een stuk beter te begrijpen dat Nadal steeds aan zijn onderbroek loopt te trekken als jojomen zijn partijen vanuit zijn ass kijkt.
Als twee honden vechten om een been.quote:
Nou ja, blijkbaar zijn er meerdere die het vervelend vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar als twee mensen er iets van hebben gezegd dan lijkt me dat het punt wel gemaakt is. Ik vind het dan altijd een beetje makkelijk scoren als anderen het nog even gaan herhalen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef XL het volgende:
Ik vind het overigens wel een stuk beter te begrijpen dat Nadal steeds aan zijn onderbroek loopt te trekken als jojomen zijn partijen vanuit zijn ass kijkt.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar zijn er meerdere die het vervelend vinden.
En wanneer jij weer reageert, reageren anderen daar weer op, dan reageer jij daar weer op, dan reageert de rest daar weer op enz. dus dan gaan ook andere zich ermee bemoeien.
Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het weer gebeurd.
Iedereen heeft toen zijn zegje gedaan en klaar.
Dat gesprek heeft niks te maken met wat er hier besproken wordt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Kijk maar eens in het Federer-topic dan.
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar zijn er meerdere die het vervelend vinden.
Da's waar.quote:En wanneer jij weer reageert, reageren anderen daar weer op, dan reageer jij daar weer op, dan reageert de rest daar weer op enz. dus dan gaan ook andere zich ermee bemoeien.
quote:Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het weer gebeurd.
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heeft niet met het gravel te maken, maar met de lucht
Dat begrijp ik, maar ik had meer het idee dat ze bedoelde wat het verschil was tussen Madrid en RG. Mijn woordkeuze was wat ongelukkig ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef XL het volgende:
[..]
Dat heeft niet met het gravel te maken, maar met de lucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |