Noobquote:Op zondag 24 mei 2009 14:42 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
TS draagt lippenstift, kijkt scheel en draagt teenslippers
Daar weet jij alles van natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
Gadverdammeals je een man was zou je helemaal niet hoeven kotsen, mietje!
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:01 schreef Kopbal het volgende:
Het touwtje van je teenslipper zit aan de verkeerde kant
-edit- toch niet.
Jaquote:
heb je aan mij te danken he, bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Skylark. het volgende:!
Hier is een betere kwaliteit muis, .png > .jpg:
[ afbeelding ]
En dit was geen goedkoop jatten, het was slecht een referentie met een knipoog naar Ensaf.
Dat is dan ook een van Gogh, maar vergeleken met de rest is dit een Chagall hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:07 schreef Kopbal het volgende:
Die paint is trouwens amateurwerk als je het vergelijkt met dit topic:
Vader met frustraties [+PAINT!!]
Doe niet zo wijs.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van Gogh, maar vergeleken met de rest is dit een Chagall hoor..
Oh, het was slechts een detailletje, net zoals de krul bij de boter en de shuttershades van de zon.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:08 schreef Maisnon het volgende:
Hele paint maken om een nieuwe muis te introduceren
Maar toch wel een goede paint plus herkenbaar verhaal.![]()
4 gefrustreerde vaders voor je topic
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, het was slechts een detailletje, net zoals de krul bij de boter en de shuttershades van de zon.
Painten is trouwens best kut. In het begin heb je veel zin en ben je precies en daarna moet de achtergrond en heb je geen zin meer.
Klopt, maar dan is het meestal uit verhouding bij mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad
De shuttershades had ik al gezien maar de krul nog niet
Doe vooral het pokkewerk eersten je zou ook de achtergrond apart kunnen painten en dan je ding erin plakken zodat t niet netjes hoeft
die boom heeft anorexiaquote:Op zondag 24 mei 2009 14:37 schreef Skylark. het volgende:
Gisteren had ik een feestje van voetbal ter afsluiting van het seizoen. Super uiteraard, bier voor 1 euro en gezellig praten met het team en alle mensen die ons het beste toewensen. Het bier vloeide rijkelijk, en je kunt wel stellen dat TS ook een forse portie voor zijn rekening nam. Hierna ook nog op stap geweest, en niets aan het handje.
Hoewel!
Vanochtend stond ik om half 11 op, wat ik al verdacht vroeg vond. Eerste half uurtje was er niets aan de hand, maar daarna..! Geen hoofdpijn of iets dergelijks, maar wel echt misselijk. Ik loop naar de W.C. en probeer te vomeren, met geen resultaat. Na 20 minuten proberen werd ik het onderhand zat, en besloot de eer aan mezelf te houden en stak m'n vinger in mijn keel. Omdat ik niet precies wist schraapte ik wel ongeveer m'n hele gehemelte eraf, maar had geen resultaat. Mijn moeder riep ondertussen voor het eten en onder het motto: " 's Avonds een vent, 's ochtends absent een vent" schoof ik aan.
Ik nam een boterham met aardbeien () en met veel kauwen kreeg ik het naar binnen. Mijn moeder had mijn bleke gezicht ondertussen opgemerkt en ze maakte een grapje. Vlak daarna kreeg mijn ongelofelijk hilarische moeder het idee worst onder m'n neus te duwen om me nog misselijker te maken.
Dit had de gewenste uitwerking. Wat eerder niet was gelukt, lukte nu. Met de worst als katalysator spoot er een straal kots uit mijn mond. Ik leek net een Squirtle die een Waterpistool deed.
[ afbeelding ]
Klacht: Moeder die denkt grappig te zijn door mij te pesten.
Klacht: Moeten kotsen maar het niet kunnen.
Klacht: TS zal nooit goed worden in Boulimia Nervosa.
Klacht: TS is een zwakke drinker en kan niet tegen drank.
Meevaller: Je voelt je wel een stuk beter als het eruit is.
Meevaller: Aardbeien.![]()
Meevaller: Een kilo lichter, ik zit nu bijna op mijn streefgewicht van 150 kg. Bedankt voor de support, mam!
Meevaller: De vieze koninginnedaghagelslag is nu ondergekotst en nu kunnen er weer Knispers open.
Verwachte reacties:
- TS eet Panda Pindakaas!
- TS heeft een roomboterkuipje met een reclamekrul die ik ook heb geprobeerd te maken maar wat mij als faalbeer nooit is gelukt.
- Bedankt TS, je hebt me helpen herinneren dat ik nog teenslippers moet kopen.
Aids.quote:
Ja dat weet ik trouwens niet zeker, of we die nog hebben want ik ben de enige die die eet dus we doen er best lang mee. Ik mag het hopen, zag ze laatst niet bij de AH staan.quote:Op zondag 24 mei 2009 17:34 schreef Sombreros het volgende:
Knisperswist niet dat die nog bestonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |