Daar weet jij alles van natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Breathtaking het volgende:
Gadverdammeals je een man was zou je helemaal niet hoeven kotsen, mietje!
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:01 schreef Kopbal het volgende:
Het touwtje van je teenslipper zit aan de verkeerde kant
-edit- toch niet.
Jaquote:
heb je aan mij te danken he, bitchquote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Skylark. het volgende:!
Hier is een betere kwaliteit muis, .png > .jpg:
[ afbeelding ]
En dit was geen goedkoop jatten, het was slecht een referentie met een knipoog naar Ensaf.
Dat is dan ook een van Gogh, maar vergeleken met de rest is dit een Chagall hoor.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:07 schreef Kopbal het volgende:
Die paint is trouwens amateurwerk als je het vergelijkt met dit topic:
Vader met frustraties [+PAINT!!]
Doe niet zo wijs.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van Gogh, maar vergeleken met de rest is dit een Chagall hoor..
Oh, het was slechts een detailletje, net zoals de krul bij de boter en de shuttershades van de zon.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:08 schreef Maisnon het volgende:
Hele paint maken om een nieuwe muis te introduceren
Maar toch wel een goede paint plus herkenbaar verhaal.![]()
4 gefrustreerde vaders voor je topic
Inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2009 15:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, het was slechts een detailletje, net zoals de krul bij de boter en de shuttershades van de zon.
Painten is trouwens best kut. In het begin heb je veel zin en ben je precies en daarna moet de achtergrond en heb je geen zin meer.
Klopt, maar dan is het meestal uit verhouding bij mij.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Inderdaad
De shuttershades had ik al gezien maar de krul nog niet
Doe vooral het pokkewerk eersten je zou ook de achtergrond apart kunnen painten en dan je ding erin plakken zodat t niet netjes hoeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |