Nog even na-gezwaffeld?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, daarna terug gegaan naar het café waar een vriend van me nog wasdaar was een rock&roll festival bezig
Dus dit was je eerste keer.quote:
Ik ook..quote:
Sinds dronke zonder "n" is, en 1 Duitse vrouw Duitsers zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Sinds wanneer zit er een spatie voor de ! ??
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!quote:
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmakenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je begrijpt wel dat er vast weer iemand gaat zeuren over meisje 1 nu, of niet?
En@ tt
Inderdaad zou er een nachtmerrie van krijgenquote:
Duitsers komen nooit alleenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sinds dronke zonder "n" is, en 1 Duitse vrouw Duitsers zijn.
Een echte KF TTquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook..
Ik ga slapen trouwens.
En niet met een dronken Duitse vrouw!
Slapen, dat moet jijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmaken![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!
Dat hoef je echt niet elk topic te herhalen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zelf ook 25% Duits, dus ik mag het
Ik heb hem gelukkig niet gezien....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het leukste is dat ik hem na de meet van donderdag het hem gewoon zie/hoor vertellen
Met z'n accent hehe
Moet de reputatie van de singles hoog houden hehquote:
Ik heb geen accent !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het leukste is dat ik hem na de meet van donderdag het hem gewoon zie/hoor vertellen
Met z'n accent hehe
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!
Nee ondanks dat het eenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmaken![]()
Ik niet....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee ondanks dat het eenTT is, vind ik m wel kunnen.
![]()
Ik ga nog maar een poging tot slapen doen...
Alleen, in mn bed
2 kids erbij, 2 ratjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Alleen, in mn bed
Dan had je niks gedaan, echte single zijndequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet de reputatie van de singles hoog houden heh![]()
Je vindt zelf van niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen accent !
Volgens mezelf dan
stel je niet aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[Singles] Waar we normaal posten
Hier verder, slotje op deze!
De hele daad wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Alleen, in mn bed
Mwah...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
De ONS was niet wat je ervan verwachte KF?
dat krijg je met die vrouwen...ze gebruiken ons mannenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah...
Voel me gewoon gebruikt eigenlijk!
Gebruikt? terwijl je er gewoon mee instemde en haar net zo goed gebruikte?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah...
Kinderen in bed is niet handig, die kruipen ongeveer op mequote:
Das niet zo raar, aangezien dat zo te horen ook het geval is. Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah...
zei ze voor de 444ste keerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen in bed is niet handig, die kruipen ongeveer op me
ratjes ben ik bang dat ik ze plet
ik slaap wel alleen (al slaap ik beter met gezelschap)
Als een of andere boy toy gewoon...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat krijg je met die vrouwen...ze gebruiken ons mannen
ik kom binnenkort wel met de ratjes spelen hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen in bed is niet handig, die kruipen ongeveer op me
ratjes ben ik bang dat ik ze plet
ik slaap wel alleen (al slaap ik beter met gezelschap)
Ik noem je voortaan Klaas Bruinsmaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als een of andere boy toy gewoon...
Maarja, vond het wel lekkeren voelde me uiteraard een baas
Vooral omdat het op een boot was
ach toch weer terugquote:
Best welquote:
Nog niet weggeweestquote:
Ik ga lekker horizontaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Best wel
Ander ga je lekker naar bed als je het niet boeiend vindt.. of gooi wat interessanters erin
voor morgenmiddag zit dit topic allang volquote:
Ik hoop het. Voor morgenmiddag zit ik al in groningenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor morgenmiddag zit dit topic allang vol
Je bent er toch zelf bijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als een of andere boy toy gewoon...
Maarja, vond het wel lekkeren voelde me uiteraard een baas
Vooral omdat het op een boot was
daar woont cue nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor morgenmiddag zit ik al in groningen
slaap lekker jongedamequote:
Ik ga gewoon opzoek naar een lekkere conducteurquote:
Volgens mij bestempelde iemand het als echt Amsterdamsquote:
Truste kerelquote:
Slaap lekker.quote:
kedeng kedengquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon opzoek naar een lekkere conducteur
[..]
Volgens mij bestempelde iemand het als echt Amsterdams
swappen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
Pff, half een alweer :S zo ook maar eens richting bed anders hou ik het morgen niet vol denk ik...
Weet ikquote:
Ik hoef nog niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
Pff, half een alweer![]()
Zo ook maar eens richting bed anders hou ik het morgen niet vol denk ik...
door jou luister ik nu Skunk Anansiequote:
Zal ik morgen ook een ervaring rijker zijn?quote:
Slaap lekkerquote:
Dat vind ik dan wel een complimentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon opzoek naar een lekkere conducteur
[..]
Volgens mij bestempelde iemand het als echt Amsterdams
2 uurtjes ben je klaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yep, en nog wat andere zooi afmaken.
Met een dronken duitse conducteur van 29 in zijn "treintje" ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook een ervaring rijker zijn?
Goed nieuws.quote:
Ga je niet eens gezellig mee?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet.![]()
Wat ga je doen morgen?
Iewie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met een dronken duitse conducteur van 29 in zijn "treintje" ?
Jah? Vind het zelf niet heel erg mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een compliment!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik kan me geilere dingen voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ik wil meteen alles doen dan, misschien dashbord eruit en een begin maken met m'n remleidingen en kabelboom.quote:
Subtiel, Sedan, subtiel.quote:
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.quote:
Ik ook ja, maar het ging in dit geval even voor de ervaring zelf heh !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.
Nou, wat een ervaring.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar het ging in dit geval even voor de ervaring zelf heh !
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.
Ja maar dat is Klaas, en Klaas is een baasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mannen en auto'squote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..
zal ik ook ff beginnen?quote:
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt nee
Dus wat zeg je er van, kan wel weer eens een knuffel gebruiken
Nee?quote:
quote:
Kun je dat eten?quote:
*druipt af*quote:
Als je een beetje een groot bekkie heb wel hoorquote:
Gayoquote:
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn autoquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn auto
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn auto
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
had ik ook gedaan idd...maar ik ben ook bijna 29 en geen 14 of hoe oud je ook bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef KudFokker het volgende:
Jullie hadden hetzelfde gedaan!!
Serieus, ze was mooi!
Heb nog de twist met haar gedaan ook
*kroelt*quote:
Nee, kon het op vakantie ook met een duitse maar had iemand thuis zitten en sowieso zijn ons 3x niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef KudFokker het volgende:
Jullie hadden hetzelfde gedaan!!
Serieus, ze was mooi!
Heb nog de twist met haar gedaan ook
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitsequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed het ook stiekem wel een beetje omdat ik me klote voelde over het meisje waar ik achteraan zat
En die vriendin van haar maakt het helemaal lastig met dat gesms opeens !
Ze heeft mijn nummer uit de telefoon van het meisje waar ik achteraan zat gehaald!
zat je gewoon op fok tijdens dat je bezoek had?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Een heel topic zelfs!
Bezoek is weg nu, ik ga zo fijn dromen
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zat je gewoon op fok tijdens dat je bezoek had?
Hij is nog maar een beginnerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitse![]()
waarom ben je al terug? een beetje baas zou nu bezig zijn aan de 4e ronde hoor
edit: die in je fobo wel overigensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelf
Mijn cola, wat doe je!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelf
*pfieuw*quote:
dat blijkt ja...KF: ga terug, nu!quote:
Cabrioquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..
moet je maar sterke drank drinkenquote:
Was daar al rond 22:00 hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitse![]()
waarom ben je al terug? een beetje baas zou nu bezig zijn aan de 4e ronde hoor
Prutserquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was daar al rond 22:00 hoor
1.5 uur op die boot gebleven, nog even in de kroeg gebleven en toen naar huis gegaan...
Zo kort?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.5 uur op die boot gebleven, nog even in de kroeg gebleven en toen naar huis gegaan...
hoax, ik heb nog nooit een duitse(r) gezien die om 2200 uur al dronken wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo kort?Ik zou me flink genaaid voelen als vrouw!
![]()
Jij bent meer van de hele nacht door?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Geloof me, die beginnen om 8uur 's morgens bij het ontbijt alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoax, ik heb nog nooit een duitse(r) gezien die om 2200 uur al dronken was
namens de echte mannen wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor deze matige prestatie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
namens de echte mannen wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor deze matige prestatie.
zie je wel dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
En nee, ik ga niet vertellen wie
Weet wat je je op de hals haalt door dit te zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
verdacht!quote:
Trusten.quote:
quote:
smoesjesquote:
niks...ik wil het al niet meer wetenquote:
Ja, de hoerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef Murmeli het volgende:
KF! takkejong! kom je wel op een meet als ik veilig ver weg zit
slechte zoon
en wat is er met meisje 1 gebeurd? heeft ze je gedumpt???
ah ja duidelijkheid is beter he...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, de hoer!!
Nee geintje, lief meisjeze zat nog met haar ex in haar kop en wilde mij niet teleur stellen, best eerlijk van haar
kan ik waarderen
Hoe is het bij jou?
En je sig staat er nog steeds!!
ik ga morgen nalezen wie er vroeg op moestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef Ajam het volgende:
Oh, ik wil nog helemaal niet naar bed! Maar ik moet.. morgen om acht uur weer op..
geen idee...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gaat het hier ook nog de hele nacht verder?
Maar sorry van dat van die meetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ja duidelijkheid is beter he...
sja ik ga nu mn sig niet aanpassen hoor... dat doe ik na de vakantie wel weer
wat een hoop nieuwe namen trouwens...gezellig!!!
Dat is niet slim van je ArTiC. Mocht ik een kloon zijn, dan zou ik nu weten dat ik niet met mijn alias moet posten morgenvroegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga morgen nalezen wie er vroeg op moest
je hebt gelijk...jij wint, ik geef het opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dat is niet slim van je ArTiC. Mocht ik een kloon zijn, dan zou ik nu weten dat ik niet met mijn alias moet posten morgenvroeg
*slimme dame is*quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt gelijk...jij wint, ik geef het op
*drama*
heeft KZ goed geregeld gheghe... maar wel jammer dat ik je gemist heb, volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar sorry van dat van die meet
Ik zat met 3 vrienden in het vondelpark, maar KnuffelZacht had me gespot dus ik moest er aan geloven en moest het singles tuig toch echt in levende lijven ontmoeten en een biertje met ze doen
Ja ik ken haar, al eens samen mee voetbal gekekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen idee...
he jij komt uit enschede... ken je cuegirlie al? die komt daar ook vandaan!!!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef KudFokker het volgende:
Haar ondertekst doet ook vermoeden dat het een kloon is!!
Precies, want wij zouden nog een biertje doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heeft KZ goed geregeld gheghe... maar wel jammer dat ik je gemist heb, volgende keer dan maar
succes morgenquote:
Sambal tochquote:
Wutquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, want wij zouden nog een biertje doen!
Maar Dawg zei dat ik tof was!!
Waarop Djayzz reageerde met:!!
___
je bent een bekende van MNR, ik weet het zekerquote:
Dat was in de reeks zelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
WutIk was er niet hoor, in het vondelpark
Doe es googlen?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent een bekende van MNR, ik weet het zeker
ah oke dan!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik ken haar, al eens samen mee voetbal gekeken
bier is altijd goed, ik zit nu ook aan het bier... iets met lobby en hotel en kwaak en internet enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, want wij zouden nog een biertje doen!
Maar Dawg zei dat ik tof was!!
Waarop Djayzz reageerde met:!!
___
gewoon niet opmaken en tussen 2 lakens gaan liggen.... krijg je niks vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was in de reeks zelf
Aah kan ook Rival of Joey geweest zijn trouwens, heb niet zo'n goed geheugen...
Kan echt de wil niet vinden om mijn bed op te maken!
Iets met veel plezier daar, en ik ga slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah oke dan!!
[..]
bier is altijd goed, ik zit nu ook aan het bier... iets met lobby en hotel en kwaak en internet enzo
truste... dikkequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iets met veel plezier daar, en ik ga slapen
omdat ik ook maar een wilde gok doe...quote:
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik ook maar een wilde gok doe...
ben je brabants?
waar?!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halen
* Murmeli niet begrijpt....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:21 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halen
Dawgyquote:
gevondenquote:
kan je ff linkje geven?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gevonden
hmmm nu kunnen we gaan strepen...MNR blijft nog steeds open als optie
Kleine D. als in kleine dwaasquote:
gezellig! mooie stad, lekker eten (als je goed zoekt) en veul drankquote:
[Singles] Partners zijn om bij te klagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan je ff linkje geven?
edit: hoezo moet mnr een kloon hebben dan?
De eerste keer dat ik hier postte.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gevonden
hmmm nu kunnen we gaan strepen...MNR blijft nog steeds open als optie
Nee, maar ze is wel brabants en eind 20 dus dat past bij elkaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:27 schreef Ajam het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hier postte.
[..]
Daar staat gewoon ingevuld dat ik een Brabantse ben
Het is al laat hè
[..]Moet die morgen ook vroeg op dan?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel brabants en eind 20 dus dat past bij elkaar
Nee, in de meerderheid zelfsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:29 schreef Ajam het volgende:
[..]
Zijn Brabanders hier zo dun gezaaid dan?
Hahaha, je bent grappig. Dan heb je nog even te zoeken blijkbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:31 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hahaha, je bent grappig. Dan heb je nog even te zoeken blijkbaar.ik hou op met zoeken..krijg er koppijn vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee, niet van de drankToday is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
specifieker: Helmondquote:
aangezien je dat weet kom je uit oost-brabantquote:
Hoorn, Enkhuizen...Die kant toch? Die uitstekende punt in NH?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:35 schreef KudFokker het volgende:
Noord-Holland, West-Friesland!
Sommige () denken dus dat het bij de provincie Friesland ligt
Yep, ik woon zelf in Hoornquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:36 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hoorn, Enkhuizen...Die kant toch? Die uitstekende punt in NH?
Draagt ze een bril? Heeft ze krullen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aangezien je dat weet kom je uit oost-brabant
*streept weer namen weg*
dit is net "wie is het" zo
[ afbeelding ]
is het een vrouw?
heeft ze een snor?
Dag meneer Qquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:38 schreef Sinceria het volgende:
Tja, ik ga ook maar slapen.![]()
Trusten allemaal!
thnxquote:
daar zit wat in....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:38 schreef Ajam het volgende:
[..]
Draagt ze een bril? Heeft ze krullen?
Is dat specifiek Oost-Brabants dan? Tilburgers zijn kruikenzeikers.. of hoort dat ook bij streek-specifieke kennis?
slaap lekker DDDquote:
Hoe gaat het met u deze avond?quote:
Mijn kennis reikt nog verder westwaarts. Maar ik ga er van uit dat je niet meer nodig hebt nu.quote:
het reikt westwaarts..dus je komt echt uit het oostenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:42 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn kennis reikt nog verder westwaarts. Maar ik ga er van uit dat je niet meer nodig hebt nu.
Ik vind het hier onwijs gezellig, maar ik moet voor mijn eigen bestwil echt gaan slapen nu.
Welterusten lieve mensen, puzzel ze nog
Vanuit Helmond gezien scheet.. vanuit Helmond gezien..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het reikt westwaarts..dus je komt echt uit het oosten
slaap lekker
ook bijzonder goed....de lamheid ligt hier laag maar ik begin wel pijn in mijn kaken te krijgen van het lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Redelijk lam doch bijzonder goed. En daar?
je trapt er niet in he...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Vanuit Helmond gezien scheet.. vanuit Helmond gezien..
idem...ff borrel leegdrinken en me niet verslikken in topics zoals deze:quote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:49 schreef Ajam het volgende:
[..]
NeeSlim, weet je nog?
Oh, ik vind dit een veel te leuk spelletje om te gaan slapen. Maar nu toch echt.. lights off.
<klik>
Ik wil je stress wel overnemenquote:
Goedemorgen MNRquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:08 schreef MNR het volgende:
Morgu
Inmiddels ook uurtje wakker. Over 1,25 uur in de auto op weg naar ri. A'dam.
Het wordt vast een heeeeel gezellige dag
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen MNR
Wat ga je voor leuks doen in A'dam?
Mopje!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:10 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Zometeen eens een ontbijtje maken, en zorgen dat de kindjes klaar zijn om naar de scouting te gaan over een uurtje. Op dagen als vandaag mis ik mijn autootje.. Ik wil zoveel doen! Maar ja, mat de bus maar dan vandaag.
Nog een goede anderhalve week, dan is ie weer klaar
MNR! Veel plezier vandaag in A'damquote:
Ow wat leuk, een cocktailparty op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heb een verjaardag incl. cocktailparty. Zou eigenlijk gisteravond gegaan moeten zijn, maar dat werd me teveel in 1 weekend. Ben erg gesteld op mijn rust en vertrouwde omgeving at the moment.
Jij heel veel plezier met de kids. En denk maar zo: als je weet wat je mist, ga je het veel meer waarderen op het moment dat je het weer hebtquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:10 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Zometeen eens een ontbijtje maken, en zorgen dat de kindjes klaar zijn om naar de scouting te gaan over een uurtje. Op dagen als vandaag mis ik mijn autootje.. Ik wil zoveel doen! Maar ja, mat de bus maar dan vandaag.
Nog een goede anderhalve week, dan is ie weer klaar
Nee, we gaan eerst lunchen. Ja, dat heb ik zeker op het moment. Al die veranderingen voor de deur... komt de autist in me naar bovenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow wat leuk, een cocktailparty op zaterdagochtendhihi
Ik snap dat je af en toe wat tijd voor jezelf nodig hebt.
Heel veel plezier dan maar!
Ik weet wat je bedoelt. Denk ik. Ik kan het op 2 manieren interpreteren namelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij heel veel plezier met de kids. En denk maar zo: als je weet wat je mist, ga je het veel meer waarderen op het moment dat je het weer hebt
Ik voel me nog steeds een beetje raar maar ik hoop dat ze het begrijpt. Jouwzoontje
Ochtend. Ze moeten van half elf tot half één. Vanmiddag de stad in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kindjes lekker naar de scouting, dan heb jij een rustig middagje
Nog lekker geslapen?
Hahaha. Ik doelde op je autoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Denk ik. Ik kan het op 2 manieren interpreteren namelijk
LOLquote:
welk technische snufje?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:22 schreef MNR het volgende:
Jeetje, ik vind dit technische snufje echt leuk![]()
quote:
Ow, leg mij dat eens uit!quote:
Ook goedemorgen!quote:
Luilak !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:33 schreef Ofresca het volgende:
Om 10.20 spelen. Dat houdt in dat ik oom 11 uur weer mijn bed in kan rollen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:47 schreef MNR het volgende:
Sixpence none the richer
Wat een lekker nummer. Ik vang hem op, bij deze![]()
Kiss me
Computers zijn net vrouwenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ben erachter gekomen dat ik hem tijdens het opstarten moet stimuleren
Dat blijkt maar weerquote:
quote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:55 schreef MNR het volgende:
[..]
D'r is in mijn hoofd maar plek voor één leuke vent
Ik wil er maar door eentje gekust wordenquote:
Lekker is dat..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef ArTiC het volgende:
wakker gebeld worden door de politie![]()
ik ben onschuldig!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef ArTiC het volgende:
wakker gebeld worden door de politie![]()
ik ben onschuldig!
Nou dan niet hoor...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil er maar door eentje gekust worden![]()
En deze vind ik heel erg leuk
Wat heeft iedereen toch de laatste tijd met enge dromen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En trouwens om eens weer te vertellen wat voor rare dromen ik heb.. Dit keer werd ik in twee dromen verkracht
Zo heel eng was hij niet gelukkig, dat scheeldequote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch de laatste tijd met enge dromen...
Niet zo lekker zeg.
nouja, toch niet zo'n prettige droom, lijkt me zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo heel eng was hij niet gelukkig, dat scheelde
In de eerste kwam het doordat ik een jongen leuk vond, die wel erg lief voor mij wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef ThE_ED het volgende:
nouja, toch niet zo'n prettige droom, lijkt me zo
Ik heb de laatste tijd alleen maar rare dromen dat ik heel raar tegen normale dingen aankijk. Bijna niet meer voor te stellen daarna waar ik dan precies over gedroomd heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In de eerste kwam het doordat ik een jongen leuk vond, die wel erg lief voor mij was![]()
En de tweede, daar was het nog niet all the way
Dat zegt toch helemaal niets over jou?quote:
Ja, diequote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
Er zijn vast andere meisjes die heel graag door jou gekust willen worden![]()
Van die hele leuke meisjes, weet je wel?
Nou goed, vooruit dan maar. En ja, ik ben heel erg leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil er maar door eentje gekust worden![]()
En deze vind ik heel erg leuk
Ook zo'n goedemorgenquote:
wat is er met belsje?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En trouwens om eens weer te vertellen wat voor rare dromen ik heb.. Dit keer werd ik in twee dromen verkracht
Duf, maar half aanwezig, etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |