Nou dan niet hoor...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil er maar door eentje gekust worden![]()
En deze vind ik heel erg leuk
Wat heeft iedereen toch de laatste tijd met enge dromen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En trouwens om eens weer te vertellen wat voor rare dromen ik heb.. Dit keer werd ik in twee dromen verkracht
Zo heel eng was hij niet gelukkig, dat scheeldequote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:08 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch de laatste tijd met enge dromen...
Niet zo lekker zeg.
nouja, toch niet zo'n prettige droom, lijkt me zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo heel eng was hij niet gelukkig, dat scheelde
In de eerste kwam het doordat ik een jongen leuk vond, die wel erg lief voor mij wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:12 schreef ThE_ED het volgende:
nouja, toch niet zo'n prettige droom, lijkt me zo
Ik heb de laatste tijd alleen maar rare dromen dat ik heel raar tegen normale dingen aankijk. Bijna niet meer voor te stellen daarna waar ik dan precies over gedroomd heb.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In de eerste kwam het doordat ik een jongen leuk vond, die wel erg lief voor mij was![]()
En de tweede, daar was het nog niet all the way
Dat zegt toch helemaal niets over jou?quote:
Ja, diequote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:22 schreef MNR het volgende:
Er zijn vast andere meisjes die heel graag door jou gekust willen worden![]()
Van die hele leuke meisjes, weet je wel?
Nou goed, vooruit dan maar. En ja, ik ben heel erg leuk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik wil er maar door eentje gekust worden![]()
En deze vind ik heel erg leuk
Ook zo'n goedemorgenquote:
wat is er met belsje?quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef Cuegirllie het volgende:
En trouwens om eens weer te vertellen wat voor rare dromen ik heb.. Dit keer werd ik in twee dromen verkracht
Duf, maar half aanwezig, etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |