quote:
Tnxquote:
Trusten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
Tnxdat jullie ff me gezeik aan wilde horen
fijne avond nog singles
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur jij even kopietje door van je paspoort .. zullen we zien wie er dichter bij komt
die ligt toch al op straatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
En dan mijn identiteit stelen zeker!
Weltrustenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
Tnxdat jullie ff me gezeik aan wilde horen
fijne avond nog singles
Dat heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Wat zou iemand daar mee moeten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een B-Filmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Jááá KudFokker is weer een ervaring rijker !!!![]()
Eerste one night stand, met een 29 jarige dronke Duitse op haar boot in de haven van Hoorn!!
owjee, zo'n sletje vrouw.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Eerste one night stand, met een 29 jarige dronke Duitse op haar boot in de haven van Hoorn!!
het klinkt niet echt als iets om trots op te zijn hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
en wat zeg je tegen K als ze niet kan slapen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pokerface gaat over sex en liefde.
Kan niet in slaap komen.
Dat klinkt niet echt als iets om jaloers op te worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Applaus voor KF.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Dronken nog wel,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
En hoe voelt dat om nu geen maagd meer te zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?
Nee, daarna terug gegaan naar het café waar een vriend van me nog wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?
Hahaha ja sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dronken nog wel,Kerel goede prestatie hebben gehaald
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |