Jij bent meer van de hele nacht door?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo kort?Ik zou me flink genaaid voelen als vrouw!
![]()
Geloof me, die beginnen om 8uur 's morgens bij het ontbijt alquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoax, ik heb nog nooit een duitse(r) gezien die om 2200 uur al dronken was
namens de echte mannen wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor deze matige prestatie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo kort?Ik zou me flink genaaid voelen als vrouw!
![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
namens de echte mannen wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor deze matige prestatie.
zie je wel dat je een kloon bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
En nee, ik ga niet vertellen wie
Weet wat je je op de hals haalt door dit te zeggenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef Ajam het volgende:
[..]
Ook iemand van hier
verdacht!quote:
Trusten.quote:
quote:
smoesjesquote:
niks...ik wil het al niet meer wetenquote:
Ja, de hoerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:06 schreef Murmeli het volgende:
KF! takkejong! kom je wel op een meet als ik veilig ver weg zit
slechte zoon
en wat is er met meisje 1 gebeurd? heeft ze je gedumpt???
ah ja duidelijkheid is beter he...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:07 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, de hoer!!
Nee geintje, lief meisjeze zat nog met haar ex in haar kop en wilde mij niet teleur stellen, best eerlijk van haar
kan ik waarderen
Hoe is het bij jou?
En je sig staat er nog steeds!!
ik ga morgen nalezen wie er vroeg op moestquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef Ajam het volgende:
Oh, ik wil nog helemaal niet naar bed! Maar ik moet.. morgen om acht uur weer op..
geen idee...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
Gaat het hier ook nog de hele nacht verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |