quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
had ik ook gedaan idd...maar ik ben ook bijna 29 en geen 14 of hoe oud je ook bentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef KudFokker het volgende:
Jullie hadden hetzelfde gedaan!!
Serieus, ze was mooi!
Heb nog de twist met haar gedaan ook
*kroelt*quote:
Nee, kon het op vakantie ook met een duitse maar had iemand thuis zitten en sowieso zijn ons 3x niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:43 schreef KudFokker het volgende:
Jullie hadden hetzelfde gedaan!!
Serieus, ze was mooi!
Heb nog de twist met haar gedaan ook
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitsequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:48 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed het ook stiekem wel een beetje omdat ik me klote voelde over het meisje waar ik achteraan zat
En die vriendin van haar maakt het helemaal lastig met dat gesms opeens !
Ze heeft mijn nummer uit de telefoon van het meisje waar ik achteraan zat gehaald!
zat je gewoon op fok tijdens dat je bezoek had?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Ajam het volgende:
[..]
Een heel topic zelfs!
Bezoek is weg nu, ik ga zo fijn dromen
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zat je gewoon op fok tijdens dat je bezoek had?
Hij is nog maar een beginnerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitse![]()
waarom ben je al terug? een beetje baas zou nu bezig zijn aan de 4e ronde hoor
edit: die in je fobo wel overigensquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelf
Mijn cola, wat doe je!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef Ajam het volgende:
[..]
Mijn bezoek ook. Niet alle posts waren van mezelf
*pfieuw*quote:
dat blijkt ja...KF: ga terug, nu!quote:
Cabrioquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..
moet je maar sterke drank drinkenquote:
Was daar al rond 22:00 hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, niet eroverheen lullen, we hebben het nu over die duitse![]()
waarom ben je al terug? een beetje baas zou nu bezig zijn aan de 4e ronde hoor
Prutserquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Was daar al rond 22:00 hoor
1.5 uur op die boot gebleven, nog even in de kroeg gebleven en toen naar huis gegaan...
Zo kort?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
1.5 uur op die boot gebleven, nog even in de kroeg gebleven en toen naar huis gegaan...
hoax, ik heb nog nooit een duitse(r) gezien die om 2200 uur al dronken wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vond het wel prima zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo kort?Ik zou me flink genaaid voelen als vrouw!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |