Nog even na-gezwaffeld?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, daarna terug gegaan naar het café waar een vriend van me nog wasdaar was een rock&roll festival bezig
Dus dit was je eerste keer.quote:
Ik ook..quote:
Sinds dronke zonder "n" is, en 1 Duitse vrouw Duitsers zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef Cuegirllie het volgende:
Sinds wanneer zit er een spatie voor de ! ??
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!quote:
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmakenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je begrijpt wel dat er vast weer iemand gaat zeuren over meisje 1 nu, of niet?
En@ tt
Inderdaad zou er een nachtmerrie van krijgenquote:
Duitsers komen nooit alleenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Sinds dronke zonder "n" is, en 1 Duitse vrouw Duitsers zijn.
Een echte KF TTquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ook..
Ik ga slapen trouwens.
En niet met een dronken Duitse vrouw!
Slapen, dat moet jijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmaken![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!
Dat hoef je echt niet elk topic te herhalen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben zelf ook 25% Duits, dus ik mag het
Ik heb hem gelukkig niet gezien....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het leukste is dat ik hem na de meet van donderdag het hem gewoon zie/hoor vertellen
Met z'n accent hehe
Moet de reputatie van de singles hoog houden hehquote:
Ik heb geen accent !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Het leukste is dat ik hem na de meet van donderdag het hem gewoon zie/hoor vertellen
Met z'n accent hehe
Volgende keer beterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en ik was vet aan het kutten met het condoom en kwam na 5 stoten al klaar... !!
Nee ondanks dat het eenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we dit topic boycotten en een fatsoenlijke aanmaken![]()
Ik niet....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee ondanks dat het eenTT is, vind ik m wel kunnen.
![]()
Ik ga nog maar een poging tot slapen doen...
Alleen, in mn bed
2 kids erbij, 2 ratjesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Alleen, in mn bed
Dan had je niks gedaan, echte single zijndequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Moet de reputatie van de singles hoog houden heh![]()
Je vindt zelf van niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb geen accent !
Volgens mezelf dan
stel je niet aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[Singles] Waar we normaal posten
Hier verder, slotje op deze!
De hele daad wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Alleen, in mn bed
Mwah...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
De ONS was niet wat je ervan verwachte KF?
dat krijg je met die vrouwen...ze gebruiken ons mannenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah...
Voel me gewoon gebruikt eigenlijk!
Gebruikt? terwijl je er gewoon mee instemde en haar net zo goed gebruikte?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah...
Kinderen in bed is niet handig, die kruipen ongeveer op mequote:
Das niet zo raar, aangezien dat zo te horen ook het geval is. Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mwah...
zei ze voor de 444ste keerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen in bed is niet handig, die kruipen ongeveer op me
ratjes ben ik bang dat ik ze plet
ik slaap wel alleen (al slaap ik beter met gezelschap)
Als een of andere boy toy gewoon...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat krijg je met die vrouwen...ze gebruiken ons mannen
ik kom binnenkort wel met de ratjes spelen hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kinderen in bed is niet handig, die kruipen ongeveer op me
ratjes ben ik bang dat ik ze plet
ik slaap wel alleen (al slaap ik beter met gezelschap)
Ik noem je voortaan Klaas Bruinsmaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als een of andere boy toy gewoon...
Maarja, vond het wel lekkeren voelde me uiteraard een baas
Vooral omdat het op een boot was
ach toch weer terugquote:
Best welquote:
Nog niet weggeweestquote:
Ik ga lekker horizontaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Best wel
Ander ga je lekker naar bed als je het niet boeiend vindt.. of gooi wat interessanters erin
voor morgenmiddag zit dit topic allang volquote:
Ik hoop het. Voor morgenmiddag zit ik al in groningenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voor morgenmiddag zit dit topic allang vol
Je bent er toch zelf bijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als een of andere boy toy gewoon...
Maarja, vond het wel lekkeren voelde me uiteraard een baas
Vooral omdat het op een boot was
daar woont cue nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor morgenmiddag zit ik al in groningen
slaap lekker jongedamequote:
Ik ga gewoon opzoek naar een lekkere conducteurquote:
Volgens mij bestempelde iemand het als echt Amsterdamsquote:
Truste kerelquote:
Slaap lekker.quote:
kedeng kedengquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon opzoek naar een lekkere conducteur
[..]
Volgens mij bestempelde iemand het als echt Amsterdams
swappen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
Pff, half een alweer :S zo ook maar eens richting bed anders hou ik het morgen niet vol denk ik...
Weet ikquote:
Ik hoef nog niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef S95Sedan het volgende:
Pff, half een alweer![]()
Zo ook maar eens richting bed anders hou ik het morgen niet vol denk ik...
door jou luister ik nu Skunk Anansiequote:
Zal ik morgen ook een ervaring rijker zijn?quote:
Slaap lekkerquote:
Dat vind ik dan wel een complimentquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga gewoon opzoek naar een lekkere conducteur
[..]
Volgens mij bestempelde iemand het als echt Amsterdams
2 uurtjes ben je klaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yep, en nog wat andere zooi afmaken.
Met een dronken duitse conducteur van 29 in zijn "treintje" ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zal ik morgen ook een ervaring rijker zijn?
Goed nieuws.quote:
Ga je niet eens gezellig mee?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoef nog niet.![]()
Wat ga je doen morgen?
Iewie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met een dronken duitse conducteur van 29 in zijn "treintje" ?
Jah? Vind het zelf niet heel erg mooiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel een compliment!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik kan me geilere dingen voorstellenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja weet het, maar ik wil meteen alles doen dan, misschien dashbord eruit en een begin maken met m'n remleidingen en kabelboom.quote:
Subtiel, Sedan, subtiel.quote:
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.quote:
Ik ook ja, maar het ging in dit geval even voor de ervaring zelf heh !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.
Nou, wat een ervaring.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ook ja, maar het ging in dit geval even voor de ervaring zelf heh !
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan me ook geilere dingen voorstellen dan een dronken duitse vrouw van 29 "aandouwen" op haar boot. en toch gaat dit topic erover.
Ja maar dat is Klaas, en Klaas is een baasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mannen en auto'squote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan mij ook geilere dingen voorstellen dan jouw cabrio, maar toch praat je er vaak over..
zal ik ook ff beginnen?quote:
Vooruit dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet echt nee
Dus wat zeg je er van, kan wel weer eens een knuffel gebruiken
Nee?quote:
quote:
Kun je dat eten?quote:
*druipt af*quote:
Als je een beetje een groot bekkie heb wel hoorquote:
Gayoquote:
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn autoquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn auto
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik haal mijn mannelijkheid niet uit mijn auto
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee, die douw je in een duits dronken mokkel van 29
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |