quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
Geef mij maar een goed boek met een glas wijn en een kaasplankje. Dan vermaak ik mij thuis wel.
En je 16 jarige breezer dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
Geef mij maar een goed boek met een glas wijn en een kaasplankje. Dan vermaak ik mij thuis wel.
Moet je zelf weten, maar dan moet je niet zeuren dat de muziek te hard staat ofzo en gewoon ergens anders heengaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef Homdeck het volgende:
dus in een kroeg is het niet normaal om te praten?_!
In je uppie?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
Christentopic over geluidsoverlast in Discotheken.quote:
In de OP staat "kroeg" ook genoemdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef Rasher het volgende:
[..]
Christentopic over geluidsoverlast in Discotheken.
Terechte klacht. Mensen die willen praten onder het genot van een drankje moet naar de kroeg of op een terras gaan zitten.
Kroeg is natuurlijk een ruim begrip. Je hebt kroegen met tafeltjes en zachte (rock)muziek op de achtergrond en je hebt drukkere kroegen met hardere meer feestelijke muziek.quote:
Inderdaad, iedereen moet maar met een drankje aan de kant van de dansvloer gaan staan met een stoer gezicht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef Rasher het volgende:
[..]
Christentopic over geluidsoverlast in Discotheken.
Terechte klacht. Mensen die willen praten onder het genot van een drankje moet naar de kroeg of op een terras gaan zitten.
"NEUKEN?" klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:23 schreef Bomil het volgende:
Om te neuken moet je eerst een goed gesprek beginnen.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kroeg is natuurlijk een ruim begrip. Je hebt kroegen met tafeltjes en zachte (rock)muziek op de achtergrond en je hebt drukkere kroegen met hardere meer feestelijke muziek.
Dan praat je toch even. Een goed gesprek is wat anders dan je kameraden begroeten en vragen hoe het gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen moet maar met een drankje aan de kant van de dansvloer gaan staan met een stoer gezicht.
Kom op man, wat is dat voor onzin, kom vaak genoeg mensen tegen waar ik even mee wil praten en dan staat die muziek zo teringluid. Het geluid is ook bagger als het volume te hoog staat.
Denk dat dit meer over jou en je vrienden zegt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef Ascendancy het volgende:
In een kroeg hoort de muziek niet hard te staan. Dan is het namelijk geen goede kroeg.
En de kroeg juist prima geschikt om onder het genot van een lekker pilsje wat met vrienden te praten.
Hoewel Bier en Tieten grappen het altijd goed doen
Je doet het nu zelf ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:41 schreef EvanStone het volgende:
Een goed gesprek en uitgaan in één zin noemen.
dan kom ik in de goede kroegen blijkbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kroeg is natuurlijk een ruim begrip. Je hebt kroegen met tafeltjes en zachte (rock)muziek op de achtergrond en je hebt drukkere kroegen met hardere meer feestelijke muziek.
Altijd zo vervelendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat nog erger is:
Vreemden die in hun uppie naar de kroeg gaan en dan tegen je gaan praten om geforceerd vrienden te maken.Zou me niet verbazen als FoK! hun dat zegt, als je ziet in hoeveel R&P topics droefneuzen als tip geven: Ga gewoon in je eentje naar de kroeg.
![]()
Ach...ik geef die lui altijd een biertje, en je hebt er geen last meer vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat nog erger is:
Vreemden die in hun uppie naar de kroeg gaan en dan tegen je gaan praten om geforceerd vrienden te maken.Zou me niet verbazen als FoK! hun dat zegt, als je ziet in hoeveel R&P topics droefneuzen als tip geven: Ga gewoon in je eentje naar de kroeg.
![]()
Ja als het grolsch isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ach...ik geef die lui altijd een biertje, en je hebt er geen last meer van
Rare menschen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat nog erger is:
![]()
Ditquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat nog erger is:
![]()
Mensen die liever op FOK! zitten dan uitgaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef solyaris het volgende:
Mensen die zeggen hoe anderen moeten uitgaan.![]()
![]()
Om 3 uur 's middags?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mensen die liever op FOK! zitten dan uitgaan.
Tijdens is het bestequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:00 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die een goed gesprek willen tijdens of na / voor de seks![]()
Jij bent er zeker zo éen die gaat roepen: "hé jij was toch ok in het zwembad vanmiddag?". Dat deed zo'n droeftoeter tegen mn vriendin in Grunn. Toen zijn we hem maar steeds met zwembewegingen langsgelopenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:01 schreef Biels het volgende:
Ik ben kankerlelijk, dus ik moet het van mijn vlotte babbel hebben. Vandaar dat ik ook wel eens wil converseren in een kroeg.
Ik zeg toch converseren, niet schreeuwen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:11 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo éen die gaat roepen: "hé jij was toch ok in het zwembad vanmiddag?". Dat deed zo'n droeftoeter tegen mn vriendin in Grunn. Toen zijn we hem maar steeds met zwembewegingen langsgelopen
Idd. Wat de neuk man sta je daar aan de bar om je heen te kijken met wie je moet pratenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Skylark. het volgende:
Wat nog erger is:
![]()
Ik zeg vaak gewoon: "Jah...echt wel".quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
En je moet gewoon alleen een paar goede one-liners en grappen hebben tijdens het uitgaan. De helft van de tijd versta je er geen neuk van en moet je weer vragen wat ze zeggen
Ja ik wil niet weten hoevaak ik ging glimlachen en ja knikkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zeg vaak gewoon: "Jah...echt wel".
Werkt meestal wel
En dan achteraf ja en knikken op de vraag 'Vind je me ook zo lelijk?'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten hoevaak ik ging glimlachen en ja knikken
Bloopersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dan achteraf ja en knikken op de vraag 'Vind je me ook zo lelijk?'
Priceless![]()
Goede kroegen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dan kom ik in de goede kroegen blijkbaar
Helaas, dan ga je nog steeds naar de verkeerde kroegenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef rockstah het volgende:
[..]
Goede kroegen.
Kroegen zijn huiskamers met dure drankjes en muziek die je niet wilt horen.... Als je gelukt hebt.
Anders is het een overvolle verzamelplaats voor beschonken stinklui en oppervlakkige studenten ego´s.
Nachttempelsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, dan ga je nog steeds naar de verkeerde kroegen. Waar ga jij dan heen als je op stap gaat, knul?
Zelfs als ik er een keer in een beland waar geen irritaties te vinden zijn, is het alsnog gewoon saai.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, dan ga je nog steeds naar de verkeerde kroegen. Waar ga jij dan heen als je op stap gaat, knul?
quote:
1 van mijn kameraden: "bla bla onverstanbaar verhaal" (ik knik ondertussen begrijpend mee)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zeg vaak gewoon: "Jah...echt wel".
Werkt meestal wel
quote:
Klik?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:37 schreef RickoKun het volgende:
Godverdekanker, ik heb me wel weer vermaakt na 1 zo'n klik en explosion gisteren
Ik zal vast wel veel goede gesprekken aangegaan zijn![]()
Oh vervelend voor je, aangezien je meer van de mannenliefde bentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:38 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb wel eens van die avonden dat ik op alles: "TOF!" reageer. Ondanks dat ben ik toch zó lekker dat alle meisjes achter mij aanlopen
[cynisme]TOF![/cynisme]quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh vervelend voor je, aangezien je meer van de mannenliefde bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |