quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
Geef mij maar een goed boek met een glas wijn en een kaasplankje. Dan vermaak ik mij thuis wel.
En je 16 jarige breezer dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
Geef mij maar een goed boek met een glas wijn en een kaasplankje. Dan vermaak ik mij thuis wel.
Moet je zelf weten, maar dan moet je niet zeuren dat de muziek te hard staat ofzo en gewoon ergens anders heengaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef Homdeck het volgende:
dus in een kroeg is het niet normaal om te praten?_!
In je uppie?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef afcajos het volgende:
Christentopic over geluidsoverlast in Discotheken.quote:
In de OP staat "kroeg" ook genoemdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef Rasher het volgende:
[..]
Christentopic over geluidsoverlast in Discotheken.
Terechte klacht. Mensen die willen praten onder het genot van een drankje moet naar de kroeg of op een terras gaan zitten.
Kroeg is natuurlijk een ruim begrip. Je hebt kroegen met tafeltjes en zachte (rock)muziek op de achtergrond en je hebt drukkere kroegen met hardere meer feestelijke muziek.quote:
Inderdaad, iedereen moet maar met een drankje aan de kant van de dansvloer gaan staan met een stoer gezicht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef Rasher het volgende:
[..]
Christentopic over geluidsoverlast in Discotheken.
Terechte klacht. Mensen die willen praten onder het genot van een drankje moet naar de kroeg of op een terras gaan zitten.
"NEUKEN?" klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:23 schreef Bomil het volgende:
Om te neuken moet je eerst een goed gesprek beginnen.
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kroeg is natuurlijk een ruim begrip. Je hebt kroegen met tafeltjes en zachte (rock)muziek op de achtergrond en je hebt drukkere kroegen met hardere meer feestelijke muziek.
Dan praat je toch even. Een goed gesprek is wat anders dan je kameraden begroeten en vragen hoe het gaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:34 schreef Slickk het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen moet maar met een drankje aan de kant van de dansvloer gaan staan met een stoer gezicht.
Kom op man, wat is dat voor onzin, kom vaak genoeg mensen tegen waar ik even mee wil praten en dan staat die muziek zo teringluid. Het geluid is ook bagger als het volume te hoog staat.
Denk dat dit meer over jou en je vrienden zegt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef Ascendancy het volgende:
In een kroeg hoort de muziek niet hard te staan. Dan is het namelijk geen goede kroeg.
En de kroeg juist prima geschikt om onder het genot van een lekker pilsje wat met vrienden te praten.
Hoewel Bier en Tieten grappen het altijd goed doen
Je doet het nu zelf ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:41 schreef EvanStone het volgende:
Een goed gesprek en uitgaan in één zin noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |