Ja Barcelona released zaterdag nieuw thuis, uit en keepersshirt. Dan daarbij komt dat het 3e shirt van Barca altijd het uitshirt is van het jaar daarvoor. Dus volgend jaar wordt het gele shirt hun derde tennue helaas:(quote:Meen je dat nou? Ik wil hem toch wel graag hebben Je weet zeker dat het niet een 3e shirt is?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef Houniet het volgende:
Ik heb even de OP gemaakt.
Dat is een slecht gemaakte versie door een fan...quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:36 schreef Yi-Long het volgende:
Die van PSV (uit-shirt) is best mooi, maar ze hadden echt even een zwarte rand om dat PSV logo op d eborst moeten zetten, zodat het los zou staan van die rood-witte blokjes. Dan had het er echt een stuk mooier uitgezien.
Die van Man Utd vind ik schokkend lelijk.
Verder staan er niet echt shirts bij die ik echt MOOI vind ofzo.
paintskills FTW. Die zwarte blokjes om het nikelogo enzo zijn te obvious.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:54 schreef joers1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog NIET officieel het nieuwe shirt hoor...is nergens bekend, alleen op discussiepagina's, waar iemand heeft geroepen dit uit betrouwbare bron te hebben
Dat waren toch ook slechts schetsen van supporters?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die van ADO is echt onwijs lelijk.
Ik ga hem dit jaar ook weer halen denk ik. Écht een mooi shirt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit shirt komt hier dus zeker in huis. Wéér met Cesc erop gedrukt.
Als ie blijft tenminste.
Absoluut.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:00 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ga hem dit jaar ook weer halen denk ik. Écht een mooi shirt.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik vind het echt werkelijk afschuwelijk!!!!
Pure klasse iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Absoluut.
Lang geleden dat ik zo ben te spreken over een shirt. De kleur (blauw), de licht aangebrachte lijnen en het kraagje maken het voor mij perfect.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:30 schreef reem het volgende:
Dat uitshirt van PSV lijkt wel geïnspireerd op een oud nike model uit '06 wat Racing Club had...
[ afbeelding ]
...ware het niet dat dat nog helemaal niet het definitieve uitshirt van PSV hoeft te zijn. Is nog nergens officieel bevestigd vanuit PSV.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:30 schreef reem het volgende:
Dat uitshirt van PSV lijkt wel geïnspireerd op een oud nike model uit '06 wat Racing Club had...
[ afbeelding ]
Je zou er bijna een seizoenkaart voor Livingston voor nemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deze mag er wezen zeg.![]()
Ik bedoel die dame dan. Holy fuck.
Die hebben gewoon een competitie in het bedrijf: Wie maakt het lelijkste template.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef jna het volgende:
Je vraagt je toch af of er nou daadwerkelijk niemand bij adidas kan zien dat het lelijk is
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:49 schreef elChinoRecoba het volgende:
Waarschijnlijk zijn dit de nieuwe Inter-shirts. Stijlvol als altijd!
Ik vind het uitshirt van Houston Dynamo toch wel erg mooiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef jna het volgende:
Je vraagt je toch af of er nou daadwerkelijk niemand bij adidas kan zien dat het lelijk is
Echt veel inspiratie hebben ze niet bij Nike/Umbroquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Internazionale 2005-2006. Herhaling van dat uitshirt dus.
Wat vind jij dan van dat shirt wat op o.a. het PSV Forum (maar ook in de startpost hier)wordt genoemd als HET nieuwe shirt (zat weer een of ander figuur met "connecties binnen PSV die beweerde he tzeker te weten).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff wat duurt dat lang met die shirtjes van PSV! ben kei benieuwd naar het nieuwe uitshirt!
Deze ziet er knap uit ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef JeffreyADO het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik persoonlijk nog het mooist gemaakt..
Maarja die zal t nooit worden, ADO zei dat ze al lang gemaakt zijn en dat ze binnenkort (opendag?) worden gepresenteerd..
En veel slechter dan nu kan toch haast niet?
Ik vind het serieus best een leuk shirtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van dat shirt wat op o.a. het PSV Forum (maar ook in de startpost hier)wordt genoemd als HET nieuwe shirt (zat weer een of ander figuur met "connecties binnen PSV die beweerde he tzeker te weten).
quote:
lit er net aan wat voor broekje er onder komt, met een rood broekje lijkt me dat wel leuk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van dat shirt wat op o.a. het PSV Forum (maar ook in de startpost hier)wordt genoemd als HET nieuwe shirt (zat weer een of ander figuur met "connecties binnen PSV die beweerde he tzeker te weten).
Ik heb het van Reker gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:54 schreef joers1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog NIET officieel het nieuwe shirt hoor...is nergens bekend, alleen op discussiepagina's, waar iemand heeft geroepen dit uit betrouwbare bron te hebben
dat je daarvoor uit durft te komenquote:
Natuurlijk, dat was ik vergeten.quote:
dan zal het wel niet waar zijnquote:
Lijkt me f*cking vet als dit m wordt en van mij mag r ook gewoon zwart broekje en sokken onder da staat denk beter dan rood..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Vind het er ook mooi uitzienquote:Op zondag 24 mei 2009 20:36 schreef RdeRuijter het volgende:
[..]
Lijkt me f*cking vet als dit m wordt en van mij mag r ook gewoon zwart broekje en sokken onder da staat denk beter dan rood..
Maar die rood-witte blokken zijn lekker brabants
Prachtigquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
PSG uit
[ afbeelding ]
Koln thuis
die is echt klote. ik heb die van dit seizoen, is wit en een stuk beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
PSG uit
[ afbeelding ]
Koln thuis
alleen waren ze al gepromoveerd: ze hadden het moeten dragen toen ze nog in de race waren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Prachtig
Overigens heeft Parma afgelopen weekend in een speciaal tenue gespeeld. ‘Identiek’ aan het tenue waarin er voor de eerste keer gepromoveerd werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft niet bepaald windeieren gelegd, wellicht volgend jaar maar in blijven spelen.
Dan jinx je hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
alleen waren ze al gepromoveerd: ze hadden het moeten dragen toen ze nog in de race waren.
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan jinx je hè.In dat tenue wordt gepromoveerd, simpel zat.
Tja veel gemaakte foutquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe serieus moeten we dit nemen als er Villareal op het plaatje staat?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:42 schreef Triptamine het volgende:
Die witte van Celtic, dat is het uitshirt neem ik aan?
Ik wilde al zeggen, maat van me riep dat dat het thuisshirt werdquote:
is het zeker...hele aparte broekje ook !quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, maat van me riep dat dat het thuisshirt werdMaar het is een prachttenue
En dan Zenden laten poseren met je shirt terwijl die waarschijnlijk vertrektquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat uitshirtAlsof ze naveltruitjes aan hebben.
Het witte shirt is het internationale uitshirt. Het normale uitshirt wordt waarschijnlijk geel/zwart gestreept.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Een heel stuk beter dan die gele rotzooi van afgelopen seizoen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het witte shirt is het internationale uitshirt. Het normale uitshirt wordt waarschijnlijk geel/zwart gestreept.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan Zenden laten poseren met je shirt terwijl die waarschijnlijk vertrekt
[sub]dat is Zenden toch?]/sub]
volgens mij wel !quote:
Zo, weer wat geleerd...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe serieus moeten we dit nemen als er Villareal op het plaatje staat?
Ik zou een andere club gaan supporterenquote:
Gadverdamme.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het witte shirt is het internationale uitshirt. Het normale uitshirt wordt waarschijnlijk geel/zwart gestreept.
99$ dollar? whahaquote:
Herkenbaarste zeker. Maar ik vind het echt niet mooi.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:03 schreef sjimz het volgende:
het celtic thuis shirt hoort bij de mooiste en herkenbaarste te wereld
iddquote:Op maandag 1 juni 2009 14:20 schreef FireFox1 het volgende:
Het is toch schraal om te zien hoe gigantisch veel shirts er compleet verneukt zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |