quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
PSG uit
[ afbeelding ]
Koln thuis
die is echt klote. ik heb die van dit seizoen, is wit en een stuk beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:23 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
PSG uit
[ afbeelding ]
Koln thuis
alleen waren ze al gepromoveerd: ze hadden het moeten dragen toen ze nog in de race waren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Prachtig
Overigens heeft Parma afgelopen weekend in een speciaal tenue gespeeld. ‘Identiek’ aan het tenue waarin er voor de eerste keer gepromoveerd werd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft niet bepaald windeieren gelegd, wellicht volgend jaar maar in blijven spelen.
Dan jinx je hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:26 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
alleen waren ze al gepromoveerd: ze hadden het moeten dragen toen ze nog in de race waren.
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan jinx je hè.In dat tenue wordt gepromoveerd, simpel zat.
Tja veel gemaakte foutquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe serieus moeten we dit nemen als er Villareal op het plaatje staat?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:42 schreef Triptamine het volgende:
Die witte van Celtic, dat is het uitshirt neem ik aan?
Ik wilde al zeggen, maat van me riep dat dat het thuisshirt werdquote:
is het zeker...hele aparte broekje ook !quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, maat van me riep dat dat het thuisshirt werdMaar het is een prachttenue
En dan Zenden laten poseren met je shirt terwijl die waarschijnlijk vertrektquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat uitshirtAlsof ze naveltruitjes aan hebben.
Het witte shirt is het internationale uitshirt. Het normale uitshirt wordt waarschijnlijk geel/zwart gestreept.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:47 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Een heel stuk beter dan die gele rotzooi van afgelopen seizoen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Het witte shirt is het internationale uitshirt. Het normale uitshirt wordt waarschijnlijk geel/zwart gestreept.
Jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:33 schreef Luco het volgende:
[..]
En dan Zenden laten poseren met je shirt terwijl die waarschijnlijk vertrekt
[sub]dat is Zenden toch?]/sub]
volgens mij wel !quote:
Zo, weer wat geleerd...quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hoe serieus moeten we dit nemen als er Villareal op het plaatje staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |