quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:30 schreef reem het volgende:
Dat uitshirt van PSV lijkt wel geïnspireerd op een oud nike model uit '06 wat Racing Club had...
[ afbeelding ]
...ware het niet dat dat nog helemaal niet het definitieve uitshirt van PSV hoeft te zijn. Is nog nergens officieel bevestigd vanuit PSV.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:30 schreef reem het volgende:
Dat uitshirt van PSV lijkt wel geïnspireerd op een oud nike model uit '06 wat Racing Club had...
[ afbeelding ]
Je zou er bijna een seizoenkaart voor Livingston voor nemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo deze mag er wezen zeg.![]()
Ik bedoel die dame dan. Holy fuck.
Die hebben gewoon een competitie in het bedrijf: Wie maakt het lelijkste template.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef jna het volgende:
Je vraagt je toch af of er nou daadwerkelijk niemand bij adidas kan zien dat het lelijk is
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:49 schreef elChinoRecoba het volgende:
Waarschijnlijk zijn dit de nieuwe Inter-shirts. Stijlvol als altijd!
Ik vind het uitshirt van Houston Dynamo toch wel erg mooiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:38 schreef jna het volgende:
Je vraagt je toch af of er nou daadwerkelijk niemand bij adidas kan zien dat het lelijk is
Echt veel inspiratie hebben ze niet bij Nike/Umbroquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Internazionale 2005-2006. Herhaling van dat uitshirt dus.
Wat vind jij dan van dat shirt wat op o.a. het PSV Forum (maar ook in de startpost hier)wordt genoemd als HET nieuwe shirt (zat weer een of ander figuur met "connecties binnen PSV die beweerde he tzeker te weten).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff wat duurt dat lang met die shirtjes van PSV! ben kei benieuwd naar het nieuwe uitshirt!
Deze ziet er knap uit ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef JeffreyADO het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik persoonlijk nog het mooist gemaakt..
Maarja die zal t nooit worden, ADO zei dat ze al lang gemaakt zijn en dat ze binnenkort (opendag?) worden gepresenteerd..
En veel slechter dan nu kan toch haast niet?
Ik vind het serieus best een leuk shirtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:31 schreef joers1 het volgende:
[..]
Wat vind jij dan van dat shirt wat op o.a. het PSV Forum (maar ook in de startpost hier)wordt genoemd als HET nieuwe shirt (zat weer een of ander figuur met "connecties binnen PSV die beweerde he tzeker te weten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |