Dat was mn Lapoquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was geen droom, ik heb dat nooit zo gehad
Het was een verhaal over een man die een koffer vond waar erg veel geld in bleek te zitten. Heel clichë.
Vind t zelf wel goed gelukt.
Geld is niet zo belangrijk. Ik hoef geen koffers vol, ik red me zo ook primaquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geld is niet zo belangrijk. Ik hoef geen koffers vol, ik red me zo ook prima
Geluk haal je niet uit geld.. dat haal je uit de roze lucht boven je als de zon op komt, de vogels die fluiten, het roodborstje dat je lijkt te volgen en op de meest vreemde momenten ineens bij je komt zitten, de geur van naalden in het bos, een knuffel van een kind (of een lieve vent), een mooi plekje aan het water, waar je je in alle rust met een boek neervleit op een dekentje...
Het leven is mooi
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Geld is niet zo belangrijk. Ik hoef geen koffers vol, ik red me zo ook prima
Geluk haal je niet uit geld.. dat haal je uit de roze lucht boven je als de zon op komt, de vogels die fluiten, het roodborstje dat je lijkt te volgen en op de meest vreemde momenten ineens bij je komt zitten, de geur van naalden in het bos, een knuffel van een kind (of een lieve vent), een mooi plekje aan het water, waar je je in alle rust met een boek neervleit op een dekentje...
Het leven is mooi
Welke van die dingen kost geld dan??quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sorry werd even misselijk...
maar met genoeg geld kan je al die dingen veeel makkelijker uitvoeren
boek, reis ernaar toe, drinken wat je meeneemt of daar kooptquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Welke van die dingen kost geld dan??
vanwege de knuffel van die lieve vent?quote:
quote:maar met genoeg geld kan je al die dingen veeel makkelijker uitvoeren
zie mijn post hierboven... als het allemaal zo makkelijk was om ook te genieten van dat soort dingetjes zou het park heel de dag vol zijn met bijstandsmoeders... de reden dat je ervan kan genieten is omdat je genoeg geld hebt om je geen zorgen over geld te maken...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vanwege de knuffel van die lieve vent?. Nee, geintje. Waar word jij gelukkig van dan? Echt gelukkig? Dat je er niets aan kunt doen dat je met een grijns van oor tot oor rond loopt en licht lijkt te geven, zo hard als je dan straalt?
[..]Met genoeg geld kun je makkelijker leuke dingen doen ja. Maar de dingen die ik hier opnoem (en die me echt gelukkig maken), kosten niets hoor. Een beetje bewustzijn, meer niet.
Boek is in de bieb te halen, leen handel met vrienden, of op een rommelmarktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
boek, reis ernaar toe, drinken wat je meeneemt of daar koopt
als je genoeg geld hebt maak je je geen zorgen dus ben minder/niet depressief... Moet jij maar eens proberen te genieten van je leven als je continu geldzorgen hebt.
Dan ben je gek. Geld stinktquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:13 schreef kingmob het volgende:
En als je nou gelukkig wordt van de geur van 100 euro briefjes?
Ook dat weet ik. Met een materialistische ex die het geld al uitgegeven had voor het binnen was, weet ik heel goed hoe het is om geldzorgen te hebben, en hoe dat alles kan overheersen. Ik zeg ook niet dat geld geheel onbelangrijk is, in onze samenleving is het wel degelijk een belangrijk issue. Maar ik heb niet meer nodig dan dat waar ik van rond kan komen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
boek, reis ernaar toe, drinken wat je meeneemt of daar koopt
als je genoeg geld hebt maak je je geen zorgen dus ben minder/niet depressief... Moet jij maar eens proberen te genieten van je leven als je continu geldzorgen hebt.
Hihi, wat een mooie vragenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vanwege de knuffel van die lieve vent?. Nee, geintje. Waar word jij gelukkig van dan? Echt gelukkig? Dat je er niets aan kunt doen dat je met een grijns van oor tot oor rond loopt en licht lijkt te geven, zo hard als je dan straalt?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Boek is in de bieb te halen, leen handel met vrienden, of op een rommelmarktAls ik aan het water zit heb ik altijd een fles kraanwater bij me, kost niet zo heel erg veel, en de reis, die kan ik prima op mijn fiets maken. Nee, geld heb ik niet nodig om gelukkig te zijn.
awww... beterschap HWquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
En dus helaas zonder mij, ik ben net doodziek wakker geworden, ik ben er niet bij dus.
Kan ik toch heen! Nee, heel flauw grapje. Beterschap HW!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
En dus helaas zonder mij, ik ben net doodziek wakker geworden, ik ben er niet bij dus.
Dieren zijn vaak een stuk leuker dan mensen, dat moet ik je nageven KZ.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar ik gelukkig van word? het idee dat me ouders me met rust laten hoe gek dat ook klinkt... aangezien ik nooit iets als liefde en geluk heb meegekregen in mijn leven kan ik van maar weinig dingen genieten. Enige waar ik van kan genieten zijn dieren..die zijn puur en oprecht en doen nooit iets zonder voorbedachte rade
jups en vind ik best leuk maar word er niet intens gelukkig van ofzo...quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dieren zijn vaak een stuk leuker dan mensen, dat moet ik je nageven KZ.
Maar jij gaat vandaag toch nog wel naar het Vondelpark?
Oei knuffel.. Hier schrik ik van. Dit klinkt alsof je een hele nare geschiedenis achter de rug hebt. Ik hoop voor je dat je die muur nog ooit af kunt breken, en dat de zon ook werkelijk in jouw hart mag schijnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
waar ik gelukkig van word? het idee dat me ouders me met rust laten hoe gek dat ook klinkt... aangezien ik nooit iets als liefde en geluk heb meegekregen in mijn leven kan ik van maar weinig dingen genieten. Enige waar ik van kan genieten zijn dieren..die zijn puur en oprecht en doen nooit iets zonder voorbedachte rade
die hoop, die heb ik niet eens meerquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oei knuffel.. Hier schrik ik van. Dit klinkt alsof je een hele nare geschiedenis achter de rug hebt. Ik hoop voor je dat je die muur nog ooit af kunt breken, en dat de zon ook werkelijk in jouw hart mag schijnen.
Nee, dat snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jups en vind ik best leuk maar word er niet intens gelukkig van ofzo...
Ja dat heb ik nauw ook word ziels gelukkig als ik naar die karpers in de vijver kijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben dierenmensquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik.
Maar als er dan een hond op je af komt rennen en die helemaal blij om je heen staat te doen, daar dan juist weer wel van? Of ben je meer een kattenmens
vissen heb ik wat minder mee hahaquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nauw ook word ziels gelukkig als ik naar die karpers in de vijver kijk
Ik ga er even serieus op inquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
die hoop, die heb ik niet eens meer
gezellig doen kost me trouwens ook altijd ontzettend veel energie
Oehquote:
Ohh, pff, geen makkelijke hond die je daar uitkiest! Wel een hele stoere.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ben dierenmenshonden en katten beide leuk... wil ooit ook eens trotse eigenaar van een akita inu zijn +O
Nee joh!quote:
negeren... merk het vnaaf of morgen wel en als ik er geen zin meer in heb ga ik naar huisquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ga er even serieus op in.
Wat ga je hier aan doen?
sowieso boeit het me niet zo heel erg meer wat mensen van me denkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:35 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ohh, pff, geen makkelijke hond die je daar uitkiest! Wel een hele stoere.![]()
Ik weet trouwens niet of je het gevoel hebt dat je de enige bent op de wereld die soms echt zat kan zijn van mensen en totaal geen zin heeft in gezelligheid (en ik weet niet of het je uitmaakt), maar dat ben je niet. Ik zal het weliswaar niet zo erg hebben als jij. Maar zeker op plekken als de manege boeien mensen mij echt helemaal niets. Ik kom daar voor mijn paard en heb verder totaal geen zin om gezellig te doen. En als mensen me daarom asociaal willen noemen is dat niet jammer dan dat kan me namelijk echt niet boeien, heb ook geen idee hoe ik daar te boek sta.
Q. staat altijd op max bij mij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef MNR het volgende:
LOL!! Heb je nu Q. opstaan. Die quote over John Legend!
Haha. Tof van je.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sowieso boeit het me niet zo heel erg meer wat mensen van me denken
ik ga beginnen met paardrijden op manage van pien "want dat ligt zo makkelijk om de hoek " NOT haha
Het is wel leuk hoor, bij onsquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sowieso boeit het me niet zo heel erg meer wat mensen van me denken
ik ga beginnen met paardrijden op manage van pien "want dat ligt zo makkelijk om de hoek " NOT haha
Hmmz, dat is best lastig aangezien jij de man bent van de telefoonnummers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:38 schreef MNR het volgende:
Ik begin het allemaal te snappen en ik ben er zo blij mee. Eindelijk.
(ow en als iemand gaat vragen "wat", dan hoef ik het niet uit te leggen).
Waar ben je nu dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
negeren... merk het vnaaf of morgen wel en als ik er geen zin meer in heb ga ik naar huis
Ben jaloers op je, alhoewel het hier ook heerlijk is. Hoe gaat t met de paarden en de klanten? Zit er nog een leuke dame/heer tussen?quote:
Haha dan was ik je voorquote:
vergeleken 2 jaar geleden ben ik half niet zo depressief... nu wel ies meer maar komt omdat ik nog moet wennen om zonder anti depressiva moet leven... ben net 1,5 clean ofzo. Gezellig doen heeft me altijd veel energie gekost... heb namelijk ook nog eens ADD om het leven makkelijker te makenquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?
Maar ik bedoel meer wat ga je tegen die depressie doen?
wie weetquote:
Zo simpel als het leven soms lijkt te zijn.. ik zou willen dat ik een kant-en-klare oplossing voor je had. Ik hoop dat als je helemaal gewend bent aan het leven zonder anti-depressiva en je de ups en downs helemaal vanuit jezelf meemaakt, die ups ook echt geluk zullen brengen voor je.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vergeleken 2 jaar geleden ben ik half niet zo depressief... nu wel ies meer maar komt omdat ik nog moet wennen om zonder anti depressiva moet leven... ben net 1,5 clean ofzo. Gezellig doen heeft me altijd veel energie gekost... heb namelijk ook nog eens ADD om het leven makkelijker te maken
het is moeilijk uit te leggen hier wat precies het probleem is enzo... maar als het normale geluks nivo zo in het leven ----------------- is ligt de mijne _____________________ dus pieken heb ik al veel minder snel en dus ook helemaal niet intensquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo simpel als het leven soms lijkt te zijn.. ik zou willen dat ik een kant-en-klare oplossing voor je had. Ik hoop dat als je helemaal gewend bent aan het leven zonder anti-depressiva en je de ups en downs helemaal vanuit jezelf meemaakt, die ups ook echt geluk zullen brengen voor je.
ja maar dat duurt nog 3,5 weekquote:
Hè balen! Verder iedereen veel plezier!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:20 schreef HeatWave het volgende:
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
Ze hebben in ieder geval genoeg brood.
*geeft aai over bol.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Neem een paar aspirines, en zorg dat je op tijd thuis bent vanavond om vroeg onder de wol te kruipen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!
Ik lees het ook net. Wisten ze daarvan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Ow fuck, over 10 minuten visite aan de deur... ik moet mijn haar nog doen en mijn kleding nog uitkiezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
Zometeen lekker met kids naar de kinderboerderij. Boek mee, dekentje, mp3-speler, drinken..
Moeder gaat net zo hard genieten als de kids
Whehehee, fijne middag MNRquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow fuck, over 10 minuten visite aan de deur... ik moet mijn haar nog doen en mijn kleding nog uitkiezen
'oops'
Ik ook!quote:
Dat zijn geen opties meer. Zekerheden.quote:
Dat is hetzelfde als aan een alco vragen waarom die verslaafd isquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
Hey, maar Joey. Om ff terug te komen op wat je laatst zei, over dat je vriendin jouw vertrouwde in dat je niet vreemd zou gaan. Waarom doe je het dan wel?
Zaten zeker geen parkeer sensoren opquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch? Wordt het een hype of zo?
Woning uitgebrand na aanrijding
[ afbeelding ]
Daar denk ik ook regelmatig over na... Het is niet dat ik bij het leven vreemd ga. Ik weet het niet. Is het de spanning, het nieuwe? Is het het gevoel dat je leeft, een ander leert kennen? IS het de niuwe liefde die je van degene krijgt? Het gevoel dat iemand je speciaal vindt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
Hey, maar Joey. Om ff terug te komen op wat je laatst zei, over dat je vriendin jouw vertrouwde in dat je niet vreemd zou gaan. Waarom doe je het dan wel?
Wat maakt jou daar zo zeker van?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn geen opties meer. Zekerheden.
Sowieso over 3,5 week ff wat drinken. Misschien ff shoppen in A'veen?quote:
Grootspraak. Laat me maar ffquote:
Als je vreemd gaat ben je gewoon een bokkenlul hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom mijn vriendin me vertrouwt? Omdat ik echt een leuke en lieve jongen ben, naast dit naaierige gedoe.
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je vreemd gaat ben je gewoon een bokkenlul hoor
Ik krijg het idee dat je vreemdgaat omdat je met jezelf in de knoop zit. Maar wel tof dat je zo eerlijk antwoordt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar denk ik ook regelmatig over na... Het is niet dat ik bij het leven vreemd ga. Ik weet het niet. Is het de spanning, het nieuwe? Is het het gevoel dat je leeft, een ander leert kennen? IS het de niuwe liefde die je van degene krijgt? Het gevoel dat iemand je speciaal vindt?
Is het gewoon gedachten verzetten? Even niet aan de moeilijke dingen denken, aan het verdriet van verlies van de afgelopen tijd.
Het kan allemaal. Ben er niet uit.
Waarom mijn vriendin me vertrouwt? Omdat ik echt een leuke en lieve jongen ben, naast dit naaierige gedoe.
Blijkbaar doe je je dus anders voor dan je eigenlijk bent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denken.
Je wilt graag dat ik na een paar minuten strontchagrijnig ben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sowieso over 3,5 week ff wat drinken. Misschien ff shoppen in A'veen?
Dat is nou een typisch voorbeeld van iets dat geen feit is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denken.
Ik zit niet zozeer met mezelf in de knoop. Ik heb juist het gevoel dat ik met mezelf gelukkiger ben dan ooit. Alles gaat zo ontzettend goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je vreemdgaat omdat je met jezelf in de knoop zit. Maar wel tof dat je zo eerlijk antwoordt.
Jawel. Dat jij me niet mag is omdat je alleen mn slechte kant ziet. Hetgeen dat mij mij maakt ken je niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is nou een typisch voorbeeld van iets dat geen feit is.
Haha vind je shoppen niet leuk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je wilt graag dat ik na een paar minuten strontchagrijnig ben?
En als ze het daarom uit zou maken en jij blijft met niets achter, dan zou je dat van haar respecteren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zit niet zozeer met mezelf in de knoop. Ik heb juist het gevoel dat ik met mezelf gelukkiger ben dan ooit. Alles gaat zo ontzettend goed.
Maar nu heb ik in 6 weken tijd afscheid moeten nemen van 2 naaste familieleden. Juist nu het zo lekker gaat vind ik het zo jammer dat ze er niet zijn. Het gevoel dat je de hele wereld aan kan maar dat je niet meer kan zien hoe trots ze op je is.
Het zal een kwetsbaarheid zijn die de afgelopen tijd de overhand heeft genomen en daarom zocht ik mn troost bij een ander.
Leuk, je kan veel zeggen maar dat is een van de dingen die niet zo is, volgens mij ben je gewoon lezelf aan het voorliegen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel. Dat jij me niet mag is omdat je alleen mn slechte kant ziet. Hetgeen dat mij mij maakt ken je niet.
Als mijn vriendin het met mij zou uitmaken? Natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als ze het daarom uit zou maken en jij blijft met niets achter, dan zou je dat van haar respecteren?
Wat lieg ik me precies zelf voor? Ik snap je niet....quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk, je kan veel zeggen maar dat is een van de dingen die niet zo is, volgens mij ben je gewoon lezelf aan het voorliegen.
Als je echt ballen en maar een beetje fatsoen had had je de hele situatie tegen je vriendin verteld en haar de keuze gelaten.
Ah klopt. Heb je wel een punt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als mijn vriendin het met mij zou uitmaken? Natuurlijk.
Maar hoezo blijf ik met niets achter. Een relatie is niet mijn leven. Ik hecht net zoveel aan mijn vrienden en op dit moment nog veel meer aan mijn gezin.
Ik ben niet iemand die bang is om alleen achter te blijven, want dat kan niet gebeuren. Ja behalve als ik die neiging van het vreemdgaan mn hele leven zal behouden...
Er valt ook niks te snappen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat lieg ik me precies zelf voor? Ik snap je niet....
Als zij het zou weten zou ik het verschrikkelijk voor haar vinden. Dan zou ik zien hoeveel pijn ik haar heb gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah klopt. Heb je wel een punt.
Maar ik ga ervan uit dat wanneer zou jou dumpt door iets wat je niet had moeten doen, dat je je dan wel een idioot voelt.
Maar je zou er dus geen spijt van hebben? De gedachte dat ik iets zou doen waarvan ik weet dat het mijn partner ongelofelijk veel pijn zou doen als hij het zou weten zou voor mij namelijk al genoeg zijn om het te laten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als zij het zou weten zou ik het verschrikkelijk voor haar vinden. Dan zou ik zien hoeveel pijn ik haar heb gedaan.
Dus ja een idioot in de zin dat ik zo oneerlijk naar haar toe ben geweest...
Nee ik weet dat t het als ik het opnieuw zou mogen doen, niet anders had gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je zou er dus geen spijt van hebben? De gedachte dat ik iets zou doen waarvan ik weet dat het mijn partner ongelofelijk veel pijn zou doen als hij het zou weten zou voor mij namelijk al genoeg zijn om het te laten.
Ik ga ervandoor!
idem ditoquote:
Verveling, ook al heb ik genoeg te doen, haha.quote:
quote:
quote:
beidequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verveling, ook al heb ik genoeg te doen, haha.
[..]
[..]
Had verwacht dat je ook wel naar het Vondelpark ging, geen zin in dit keer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verveling, ook al heb ik genoeg te doen, haha.
Okequote:
Ik had er inderdaad geen zin inquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had verwacht dat je ook wel naar het Vondelpark ging, geen zin in dit keer?
Wie doen dat danquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef rival het volgende:
Wel leuk om te zien hoe mensen het voor zichzelf goed praten dat ze gewoon egoistische eikels zijn
echt hypo nr 1 hiero
Ja, dat hoorde ik al van Q.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
lekker druk daar denk ik
Hoeft toch geenquote:
Had ik even terug op fp gelezen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
lekker druk daar denk ik
Ik heb een godsguwelijke hekel aan shoppenquote:
Heej KZ! Hebben jullie de piklikkers picknickers al gespot?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hallloooootjes uit het vondelpark.... we hebben KF gespot....
Een echte lesbo dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een godsguwelijke hekel aan shoppen
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een echte lesbo dus. Dan slaan we het shoppen over, toch alleen maar uitstel van executie
.
Je voelt je niet thuis tussen dingen die vies voelen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzo
Och, het shoppen met jou ging prima!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzo
Tussen dingen die ik vies zou kunnen maken enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je voelt je niet thuis tussen dingen die vies voelen?Nee ik snap je niet
Ja, op die manier wel, winkel in, rondje draaien en weer naar buitenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het shoppen met jou ging prima!
Jullie hebben toch niet geneukt hequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het shoppen met jou ging prima!
En zo hoor je ook te shoppen, gewoon vluchtig rond kijken, vind je iets leuks is het tof, zo niet sta je zo weer buiten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
Ja, op die manier wel, winkel in, rondje draaien en weer naar buiten
Maar waarom zou je het vies maken? Of loop je altijd met een ijsje naar binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tussen dingen die ik vies zou kunnen maken enzoJe leest gewoon niet goed
Dan kan je met half singles niet meer afspreken.. sorryquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet geneukt he? Anders zeg ik onze date af Pien
.
Dat is de reden waarom ik met half singles niet afspreekquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan je met half singles niet meer afspreken.. sorry
Omdat ik altijd vieze handen heb enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het vies maken? Of loop je altijd met een ijsje naar binnen?
hehe, vandaar... maargoed, ik ben er vandoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik met half singles niet afspreek
En is het druk daar in het voldelpark ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hallloooootjes uit het vondelpark.... we hebben KF gespot....
Ze hebben het te druk voor ons!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef Valba het volgende:
[..]
En is het druk daar in het voldelpark ?bekenden?
![]()
Je kan een bom aflaten gaan rustig, is ook een soort van zondagquote:
spijtigquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Zo en wat eten we vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zo.. nu even het eten opzetten, en stofzuigen , de kindjes douchen en naar bed brengen..
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo en wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt lekker water loopt al uit me mond , beter dan pizza uit de vriezer
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijn. Of iets anders makkelijks.. of zo.
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekend
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem welquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik die dagen voor mezelf ook wel prettig vind?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem wel
Het is al fijn als je goede afspraken hebt, zat zelf ook min of meer met zo'n zelfde probleem toen me huisje nog niet zover afwasquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ben ook altijd wel blij als ze weer terug zijn hoor, en ik heb nog niet zo lang geleden een periode gehad dat ik ze met pijn in mijn hart naar hem liet gaan, maar gelukkig is daar ook e.e.a. verberterd intussen en heb ik daar meer rust in nu.
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nou morgen allemaal zingen "Hoe rook het Vondelpark vannaaaacht?"
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoord
Iemand zei: I'm heteroflexible! I'm straight.... but hey, shit happens!![]()
Zo gaat da liedje helegoar nie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!
Veel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort zou er vrij rondlopen?
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...quote:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
Hijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat,quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
O ja? Is hij er ook een?quote:
quote:Mam, weet je waar ik héél goed in ben? In mensen zijn vertrouwen winnen en ze ompraten
Wow, heftig.quote:
I taught him well when you were away!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Is hij er ook een?
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreeptquote:
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoeldequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreept
Nee, serieus.. hier was het even of ik zijn vader hoorde praten. "ik ben een kei in het manipuleren van mensen"
Mag je trots op zijn.
Daar kun je in dit land premier mee worden...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Heb je ook nog een kuil gegraven ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon verbrand vandaag in dat Vondelpark
Maar best logisch als je als 25% Duitser zonder shirt gaat lopen
quote:
Ik heb het er net met hem over gehad, dat ik daar toch wel van schrok. Hij zei dat papa dat ook goed kan.. Nou, dat weet ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoelde
Of misschien heeft ie z'n vader horen praten en is ie aan 't papegaaien.
7 jaar ja. En veel te wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Laatste is denk ik , als je met b7 7jaar bedoeld is na apen en slopeneen hobby
Ik was de enige met shirt uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Was het een shirtless meeting?
For boys AND girls?
Ik hoor het al een echte bikkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was de enige met shirt uit
Maar ik was met vrienden, maar heb ongeveer een uurtje bij de singles gezeten
Was wel gezellig
Maar ik ga even op bed liggen want ik ben he-le-maal naar de klote
Oh nou voor uit dan maar, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef KudFokker het volgende:
Dat valt ook wel mee
Maar gewoon al vanaf half 12 aan het tanken
Zo'n 5 liter fustje en 4 van die 12-packs twist-offs met zijn 4en, en is nog allemaal opgegaan ook!!
Life is what happens when you're busy making other plans darlingquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Owwwww.. het leven is te kort, ik heb te weinig tijd, ik wil te veel!
Zegt me werkgever ook vaak ''ik wil zus ik wil zo" zeg dan ik ook maar krijg ook niet altijd me zinquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Owwwww.. het leven is te kort, ik heb te weinig tijd, ik wil te veel!
Dat werd tijd. Tot zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life is what happens when you're busy making other plans darling
*gaat eten*
Ach voor een tijdrovend klusje heb ik wel een oplossing , een vaatwasserquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Tot zo
Ik plan niet veel, laat me graag verrassen door het leven. Maar soms moet je ook afwassen, stofzuigen, theaterboekjes doornemen. En ik wil ook nog mediteren (of iig een poging wagen), en en en .. nou ja, met de rest wil ik jullie niet lastig vallen nu
Afwas
All that and still have time for sex?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat werd tijd. Tot zo
Ik plan niet veel, laat me graag verrassen door het leven. Maar soms moet je ook afwassen, stofzuigen, theaterboekjes doornemen. En ik wil ook nog mediteren (of iig een poging wagen), en en en .. nou ja, met de rest wil ik jullie niet lastig vallen nu
Afwas
Ho ho!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
Maar best logisch als je als 25% Duitser zonder shirt gaat lopen
Ja, maar vanavond niet. Oh, en heel volgende week ook niet. Mooi, dan houd ik tijd over voor de restquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
All that and still have time for sex?!
Sex is vies!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond niet. Oh, en heel volgende week ook niet. Mooi, dan houd ik tijd over voor de rest
quote:
Waarom jat iedereen toch mijn catchphrasequote:
Dacht dat vrouwen 2 dingen te gelijk konden , en nog tijd te kort komenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, maar vanavond niet. Oh, en heel volgende week ook niet. Mooi, dan houd ik tijd over voor de rest
Ik geloof in jou. Dat zou je dan moeten weten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:40 schreef Cairon het volgende:
ik ben overal Dr34m3r dat weet je toch wel.
Ik zie alles
Ik ben Liefde.
Geloof in mij en je zal verlossing vinden.
Ik doe altijd 2 dingen of meer tegelijk. Idem in mijn hoofd. Om gek van te worden af en toe.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dacht dat vrouwen 2 dingen te gelijk konden , en nog tijd te kort komen
As if..quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Waarom jat iedereen toch mijn catchphrase
Wat je beschrijft heet anders iets van ..............schizofoniequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik doe altijd 2 dingen of meer tegelijk. Idem in mijn hoofd. Om gek van te worden af en toe.
Hihi, ik moest aan dit liedje denken:quote:
Het record is niet verbroken. Maar het was er wel gezellig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Halloquote:
Oh jawel. Bij Cairon kan datquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen hoor dreamer![]()
MNR! Fijne middag gehad?quote:
LOLquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Het record is niet verbroken. Maar het was er wel gezellig.
Picknickwereldrecord verbrokenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:53 schreef Howl het volgende:
[..]
Het record is niet verbroken. Maar het was er wel gezellig.
Goedeavondquote:
Jazeker! We hebben lekker terrasje gepikt, daarna filmpje gepakt, toen wat gegeten en daarna lekker hier gehangen. Ze zijn net wegquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh jawel. Bij Cairon kan dat
[..]
MNR! Fijne middag gehad?
Ik wel. An3l is onderweg als het goed isquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Goedeavond![]()
Nee vanavond niets te doen.
[..]
Klinkt gezellig!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Goedeavond![]()
Nee vanavond niets te doen.
[..]
Jazeker! We hebben lekker terrasje gepikt, daarna filmpje gepakt, toen wat gegeten en daarna lekker hier gehangen. Ze zijn net weg
Jij ook een leuke middag las ik?
En ja, heerlijke middag gehadquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:58 schreef MNR het volgende:
Jazeker! We hebben lekker terrasje gepikt, daarna filmpje gepakt, toen wat gegeten en daarna lekker hier gehangen. Ze zijn net weg
Jij ook een leuke middag las ik?
Oewwww gezelligquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wel. An3l is onderweg als het goed is
Nee, wil even op mezelf zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Klinkt gezellig!
Ik ga zo nog een stukje rijden. zin om mee te gaan?
Ow ok ({)quote:
/care, zijn toch twee kansloze figurenquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:59 schreef MNR het volgende:
Trouwens, dat verhaal over Jan en Yolanthe. My oh my... Schijnt dat ze gewoon een open relatie hadden en dat ze dat gewoon deden en elkaar daarvan niet op de hoogte hielden (inhoudelijk). En toen heeft Jan met Fleur van Kus gekust en daar is de 'wrictie' ontstaan.
Logisch... ik zou dat ook niet trekken. Weg vertrouwen et voila: relatie gaat langzaamaan downhill.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik moest meteen aan dit bericht denken :
Pornoster in ziekenhuis na recordpoging orale seks
Ik hoorde iets omroepen van 350 man. Maar het is dus toch verbroken.quote:
Lekker is dat he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En ja, heerlijke middag gehad
De Alchemist is een mooi boek overigens. Stof tot nadenken..
Valt op zich wel mee.. Soms wil je gewoon even in je vertrouwde omgeving zijnquote:
Gaat mij niet om de figuren maar om het verhaal erachter. Dat ze toevallig persoon A en B zijn maakt niet uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
/care, zijn toch twee kansloze figuren
Het is goed voor mequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Lekker is dat he?
[..]
Valt op zich wel mee.. Soms wil je gewoon even in je vertrouwde omgeving zijn
Spuit elfquote:
Hahaha, hij kent onsquote:
Angel: Cairon!quote:
The Mentalist komt zo op sbs6 zorg je de voor dat die kleine het niet zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Angel: Cairon!Moet doe jij in [singles]? Ga terug naar [Nerds]!
Ik zie je zaterdag poedelewoepsie! Welcome to primetime bitch!
Dan nog zijn ze wel stomquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Gaat mij niet om de figuren maar om het verhaal erachter. Dat ze toevallig persoon A en B zijn maakt niet uit
Ik zou op mijn leeftijd onderhand eens willen wezen waar ik moet zijn. Maar of ik daar ooit kom...quote:
Hoezo nog wat leuks beleefdquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi kan na vandaag wel wat rust gebruiken
Kom maar even op schoot danquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi kan na vandaag wel wat rust gebruiken
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou op mijn leeftijd onderhand eens willen wezen waar ik moet zijn. Maar of ik daar ooit kom...
ja wel leuk maar ook vermoeiend dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoezo nog wat leuks beleefd
als je voor de verandering es niet mept maar masseert dan wil ik t misschien wel doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar even op schoot dan![]()
Weer eens wat anders
En je projectje hier dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.
En op dit moment wil ik op vakantie naar Engeland en alles hier even de boel laten. Kom ik over een tijdje wel weer terug. Wie boekt m'n vliegtuig?
Gewoon lekkerquote:
ga via calais of hoe schrijf je t, kom je eerst nog ffies hier op bezoekquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.
En op dit moment wil ik op vakantie naar Engeland en alles hier even de boel laten. Kom ik over een tijdje wel weer terug. Wie boekt m'n vliegtuig?
Mag zitten ook alleenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je voor de verandering es niet mept maar masseert dan wil ik t misschien wel doen
dan kruip ik wel naast je op de bank en knuffen we fijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag zitten ook alleen![]()
Ben ook een beetje gaar namelijk
Gelukkig heb ik er maar een (hoewel die zich drukt maakt voor 10)quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wel leuk maar ook vermoeiend dus
bezoek gehad van een vader met dochter, mijn 3 kids erbij enzo
zelieten ons bijna geen seconde uit het oog gheghe en eiste veel aand8 op meer dan normaal, maar wel leuke dingen gedaan dus klaag niet
Dat is geen projectquote:
Dat is een goed argumentquote:Gewoon lekkerhad er zin in
![]()
mijne zijn normaal vrij rustig, de jongste iets minder maar toch, maar nu best hyperrrrrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er maar een (hoewel die zich drukt maakt voor 10)
Ja Calais, with those beautiful white cliffs. Love them.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga via calais of hoe schrijf je t, kom je eerst nog ffies hier op bezoek
ook primaquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Calais, with those beautiful white cliffs. Love them.
Hehe, normaliter zou ik dat wel doen, maar als ik richting mijn broer ga, ga ik eerst daar naartoe. Kom ik op de terugwel wel ff langs, kee?
Dat gebeurt vaker bij (vreemde) echt zo van dat doen ze nooit?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mijne zijn normaal vrij rustig, de jongste iets minder maar toch, maar nu best hyperrrrrrrr
Je hebt nou toch een lang weekend om de dingen de dingen te laten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
hahahaha ja is waar, kind eigen hequote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker bij (vreemde) echt zo van dat doen ze nooit?
Obligations.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:59 schreef Howl het volgende:
[..]
Je hebt nou toch een lang weekend om de dingen de dingen te laten.
Moet je daarvoor ook nog Nederland ontvluchten?
Oke oke zo onrespectvol als het mogelijk overkwam was het iig zeker niet bedoeldquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef MNR het volgende:
Dat is geen project
Dat is een ontzettend leuke, lieve vent. Dat is een kerel eersteklas, dat is een man met integriteit en een ontzettend geile gesprekspartner (ik vind het zo lekker om met hem te praten). Dat is en blijft ie in mijn ogen.
Maar meer weet ik ook niet en dat houdt me ook niet tegen van een vakantie
Ik heb nog wel een plekie in een leuk blokhutje in de bossen van Belgiequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef MNR het volgende:
[..]
Obligations.
Ja, het is een vlucht, maar soms is dat wel ff lekker, die fantasie
Hehe. Ik weet dat je het niet disrespectful bedoeltquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Oke oke zo onrespectvol als het mogelijk overkwam was het iig zeker niet bedoeldMaar je hart is nog niet zo vol van die man dat je dat soort rare dingen doet
Hahahaha! LOL!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een plekie in een leuk blokhutje in de bossen van Belgie
Dat is mooi ik zal nog wel even de brochure opsturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! LOL!!
Dat vind ik nu een leuk initiatief
Hahaha! De brochure opsturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is mooi ik zal nog wel even de brochure opsturen
Ah, jij bent naar de meet geweest? Hoe was het? Wie waren d'r?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:15 schreef KudFokker het volgende:
Is er trouwens nog iemand anders online geweest die naar de meet is gegaan?
Anders kan je even me hyves check, heb geen zin om ze op fok te zetten xx-anton-xx , foto'squote:Op donderdag 21 mei 2009 22:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! De brochure opsturen![]()
Dat gaat niet op in mijn fantasie. Duurt te lang
Een vol hartquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:10 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe. Ik weet dat je het niet disrespectful bedoelt
Mijn hart is er best vol van, you have no idea
But I need to be pacient and meticulous
Hoest verder met Boxie?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kruip ik wel naast je op de bank en knuffen we fijn
Ik was met 3 vrienden naar het park...quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, jij bent naar de meet geweest? Hoe was het? Wie waren d'r?
Okay, ik doe het wel met mijn visualiteitquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Anders kan je even me hyves check, heb geen zin om ze op fok te zetten xx-anton-xx , foto's
Zo zit ik nu ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik doe het wel met mijn visualiteit
Een huisje in Belgie in de bossen. Dat klinkt echt lekker. Is het lekker rustig, genieten van de omgeving, vuurtje met marsmellows en dan gezellig babbelen
Even weg van de bewoonde wereld. Would be awesome.
Ach popje toch!quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Een vol hartDe dagdromen zijn tof , maar andere dingen kunnen dan wat minder zijn
![]()
Jaa hoe het met mij is ...wel goed wel goed
gezellige dag wel gehad
Flink stuk eigen grond, ver genoeg van de bewoonde wereld , buitenhaardje , Boris ,Ringo en moiquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Okay, ik doe het wel met mijn visualiteit
Een huisje in Belgie in de bossen. Dat klinkt echt lekker. Is het lekker rustig, genieten van de omgeving, vuurtje met marsmellows en dan gezellig babbelen
Even weg van de bewoonde wereld. Would be awesome.
Ah gezellig stelletje bij elkaar hoor ik al welquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was met 3 vrienden naar het park...![]()
Toen smste ik KnuffelZacht waar ze zaten, waarop zij me opbelde (ze had me al gespot dus)
Toen even een uurtje erbij gezeten
Uhm wie waren er: Nouk, Cuegirly, KnuffelZacht, Bels, Dawg, Ludootje...
Dat was het geloof ik
Het was wel gezellig
Ik ben te jaloersquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zo zit ik nu ookMaar dan iets verder weg
Dat is echt lekker dat je dat hebt. Om je even terug te trekken. Boris en Ringo zijn je honden?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Flink stuk eigen grond, ver genoeg van de bewoonde wereld , buitenhaardje , Boris ,Ringo en moi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |