quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
Ze hebben in ieder geval genoeg brood.
Neem een paar aspirines, en zorg dat je op tijd thuis bent vanavond om vroeg onder de wol te kruipen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heey, dat is nog wel erg grappig! damn, wil niet meer ziekjes zijn!
Ik lees het ook net. Wisten ze daarvan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Ow fuck, over 10 minuten visite aan de deur... ik moet mijn haar nog doen en mijn kleding nog uitkiezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:45 schreef DR34M3R het volgende:
Zometeen lekker met kids naar de kinderboerderij. Boek mee, dekentje, mp3-speler, drinken..
Moeder gaat net zo hard genieten als de kids
Whehehee, fijne middag MNRquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow fuck, over 10 minuten visite aan de deur... ik moet mijn haar nog doen en mijn kleding nog uitkiezen
'oops'
Ik ook!quote:
Dat zijn geen opties meer. Zekerheden.quote:
Dat is hetzelfde als aan een alco vragen waarom die verslaafd isquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
Hey, maar Joey. Om ff terug te komen op wat je laatst zei, over dat je vriendin jouw vertrouwde in dat je niet vreemd zou gaan. Waarom doe je het dan wel?
Zaten zeker geen parkeer sensoren opquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef DR34M3R het volgende:
Wat is dat toch? Wordt het een hype of zo?
Woning uitgebrand na aanrijding
[ afbeelding ]
Daar denk ik ook regelmatig over na... Het is niet dat ik bij het leven vreemd ga. Ik weet het niet. Is het de spanning, het nieuwe? Is het het gevoel dat je leeft, een ander leert kennen? IS het de niuwe liefde die je van degene krijgt? Het gevoel dat iemand je speciaal vindt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:31 schreef Ofresca het volgende:
Hey, maar Joey. Om ff terug te komen op wat je laatst zei, over dat je vriendin jouw vertrouwde in dat je niet vreemd zou gaan. Waarom doe je het dan wel?
Wat maakt jou daar zo zeker van?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zijn geen opties meer. Zekerheden.
Sowieso over 3,5 week ff wat drinken. Misschien ff shoppen in A'veen?quote:
Grootspraak. Laat me maar ffquote:
Als je vreemd gaat ben je gewoon een bokkenlul hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom mijn vriendin me vertrouwt? Omdat ik echt een leuke en lieve jongen ben, naast dit naaierige gedoe.
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je vreemd gaat ben je gewoon een bokkenlul hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |