Ik zou op mijn leeftijd onderhand eens willen wezen waar ik moet zijn. Maar of ik daar ooit kom...quote:
Hoezo nog wat leuks beleefdquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi kan na vandaag wel wat rust gebruiken
Kom maar even op schoot danquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mooi kan na vandaag wel wat rust gebruiken
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:46 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik zou op mijn leeftijd onderhand eens willen wezen waar ik moet zijn. Maar of ik daar ooit kom...
ja wel leuk maar ook vermoeiend dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoezo nog wat leuks beleefd
als je voor de verandering es niet mept maar masseert dan wil ik t misschien wel doenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar even op schoot dan![]()
Weer eens wat anders
En je projectje hier dan ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.
En op dit moment wil ik op vakantie naar Engeland en alles hier even de boel laten. Kom ik over een tijdje wel weer terug. Wie boekt m'n vliegtuig?
Gewoon lekkerquote:
ga via calais of hoe schrijf je t, kom je eerst nog ffies hier op bezoekquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar gaan we voor het gemak wel even vanuit.
En op dit moment wil ik op vakantie naar Engeland en alles hier even de boel laten. Kom ik over een tijdje wel weer terug. Wie boekt m'n vliegtuig?
Mag zitten ook alleenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als je voor de verandering es niet mept maar masseert dan wil ik t misschien wel doen
dan kruip ik wel naast je op de bank en knuffen we fijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag zitten ook alleen![]()
Ben ook een beetje gaar namelijk
Gelukkig heb ik er maar een (hoewel die zich drukt maakt voor 10)quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja wel leuk maar ook vermoeiend dus
bezoek gehad van een vader met dochter, mijn 3 kids erbij enzo
zelieten ons bijna geen seconde uit het oog gheghe en eiste veel aand8 op meer dan normaal, maar wel leuke dingen gedaan dus klaag niet
Dat is geen projectquote:
Dat is een goed argumentquote:Gewoon lekkerhad er zin in
![]()
mijne zijn normaal vrij rustig, de jongste iets minder maar toch, maar nu best hyperrrrrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik er maar een (hoewel die zich drukt maakt voor 10)
Ja Calais, with those beautiful white cliffs. Love them.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga via calais of hoe schrijf je t, kom je eerst nog ffies hier op bezoek
ook primaquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja Calais, with those beautiful white cliffs. Love them.
Hehe, normaliter zou ik dat wel doen, maar als ik richting mijn broer ga, ga ik eerst daar naartoe. Kom ik op de terugwel wel ff langs, kee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |