Okequote:
Ik had er inderdaad geen zin inquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had verwacht dat je ook wel naar het Vondelpark ging, geen zin in dit keer?
Wie doen dat danquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef rival het volgende:
Wel leuk om te zien hoe mensen het voor zichzelf goed praten dat ze gewoon egoistische eikels zijn
echt hypo nr 1 hiero
Ja, dat hoorde ik al van Q.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
lekker druk daar denk ik
Hoeft toch geenquote:
Had ik even terug op fp gelezen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
lekker druk daar denk ik
Ik heb een godsguwelijke hekel aan shoppenquote:
Heej KZ! Hebben jullie de piklikkers picknickers al gespot?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hallloooootjes uit het vondelpark.... we hebben KF gespot....
Een echte lesbo dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een godsguwelijke hekel aan shoppen
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een echte lesbo dus. Dan slaan we het shoppen over, toch alleen maar uitstel van executie
.
Je voelt je niet thuis tussen dingen die vies voelen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzo
Och, het shoppen met jou ging prima!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzo
Tussen dingen die ik vies zou kunnen maken enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je voelt je niet thuis tussen dingen die vies voelen?Nee ik snap je niet
Ja, op die manier wel, winkel in, rondje draaien en weer naar buitenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het shoppen met jou ging prima!
Jullie hebben toch niet geneukt hequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het shoppen met jou ging prima!
En zo hoor je ook te shoppen, gewoon vluchtig rond kijken, vind je iets leuks is het tof, zo niet sta je zo weer buiten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
Ja, op die manier wel, winkel in, rondje draaien en weer naar buiten
Maar waarom zou je het vies maken? Of loop je altijd met een ijsje naar binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tussen dingen die ik vies zou kunnen maken enzoJe leest gewoon niet goed
Dan kan je met half singles niet meer afspreken.. sorryquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet geneukt he? Anders zeg ik onze date af Pien
.
Dat is de reden waarom ik met half singles niet afspreekquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan je met half singles niet meer afspreken.. sorry
Omdat ik altijd vieze handen heb enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het vies maken? Of loop je altijd met een ijsje naar binnen?
hehe, vandaar... maargoed, ik ben er vandoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik met half singles niet afspreek
En is het druk daar in het voldelpark ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hallloooootjes uit het vondelpark.... we hebben KF gespot....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |