Ik krijg het idee dat je vreemdgaat omdat je met jezelf in de knoop zit. Maar wel tof dat je zo eerlijk antwoordt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Daar denk ik ook regelmatig over na... Het is niet dat ik bij het leven vreemd ga. Ik weet het niet. Is het de spanning, het nieuwe? Is het het gevoel dat je leeft, een ander leert kennen? IS het de niuwe liefde die je van degene krijgt? Het gevoel dat iemand je speciaal vindt?
Is het gewoon gedachten verzetten? Even niet aan de moeilijke dingen denken, aan het verdriet van verlies van de afgelopen tijd.
Het kan allemaal. Ben er niet uit.
Waarom mijn vriendin me vertrouwt? Omdat ik echt een leuke en lieve jongen ben, naast dit naaierige gedoe.
Blijkbaar doe je je dus anders voor dan je eigenlijk bent.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denken.
Je wilt graag dat ik na een paar minuten strontchagrijnig ben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sowieso over 3,5 week ff wat drinken. Misschien ff shoppen in A'veen?
Dat is nou een typisch voorbeeld van iets dat geen feit is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad denken ja. Feit is en blijft dat wanneer je me kent, je niet zo over mij zal denken.
Ik zit niet zozeer met mezelf in de knoop. Ik heb juist het gevoel dat ik met mezelf gelukkiger ben dan ooit. Alles gaat zo ontzettend goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat je vreemdgaat omdat je met jezelf in de knoop zit. Maar wel tof dat je zo eerlijk antwoordt.
Jawel. Dat jij me niet mag is omdat je alleen mn slechte kant ziet. Hetgeen dat mij mij maakt ken je niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat is nou een typisch voorbeeld van iets dat geen feit is.
Haha vind je shoppen niet leuk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je wilt graag dat ik na een paar minuten strontchagrijnig ben?
En als ze het daarom uit zou maken en jij blijft met niets achter, dan zou je dat van haar respecteren?quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zit niet zozeer met mezelf in de knoop. Ik heb juist het gevoel dat ik met mezelf gelukkiger ben dan ooit. Alles gaat zo ontzettend goed.
Maar nu heb ik in 6 weken tijd afscheid moeten nemen van 2 naaste familieleden. Juist nu het zo lekker gaat vind ik het zo jammer dat ze er niet zijn. Het gevoel dat je de hele wereld aan kan maar dat je niet meer kan zien hoe trots ze op je is.
Het zal een kwetsbaarheid zijn die de afgelopen tijd de overhand heeft genomen en daarom zocht ik mn troost bij een ander.
Leuk, je kan veel zeggen maar dat is een van de dingen die niet zo is, volgens mij ben je gewoon lezelf aan het voorliegen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel. Dat jij me niet mag is omdat je alleen mn slechte kant ziet. Hetgeen dat mij mij maakt ken je niet.
Als mijn vriendin het met mij zou uitmaken? Natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En als ze het daarom uit zou maken en jij blijft met niets achter, dan zou je dat van haar respecteren?
Wat lieg ik me precies zelf voor? Ik snap je niet....quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk, je kan veel zeggen maar dat is een van de dingen die niet zo is, volgens mij ben je gewoon lezelf aan het voorliegen.
Als je echt ballen en maar een beetje fatsoen had had je de hele situatie tegen je vriendin verteld en haar de keuze gelaten.
Ah klopt. Heb je wel een punt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als mijn vriendin het met mij zou uitmaken? Natuurlijk.
Maar hoezo blijf ik met niets achter. Een relatie is niet mijn leven. Ik hecht net zoveel aan mijn vrienden en op dit moment nog veel meer aan mijn gezin.
Ik ben niet iemand die bang is om alleen achter te blijven, want dat kan niet gebeuren. Ja behalve als ik die neiging van het vreemdgaan mn hele leven zal behouden...
Er valt ook niks te snappen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wat lieg ik me precies zelf voor? Ik snap je niet....
Als zij het zou weten zou ik het verschrikkelijk voor haar vinden. Dan zou ik zien hoeveel pijn ik haar heb gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah klopt. Heb je wel een punt.
Maar ik ga ervan uit dat wanneer zou jou dumpt door iets wat je niet had moeten doen, dat je je dan wel een idioot voelt.
Maar je zou er dus geen spijt van hebben? De gedachte dat ik iets zou doen waarvan ik weet dat het mijn partner ongelofelijk veel pijn zou doen als hij het zou weten zou voor mij namelijk al genoeg zijn om het te laten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als zij het zou weten zou ik het verschrikkelijk voor haar vinden. Dan zou ik zien hoeveel pijn ik haar heb gedaan.
Dus ja een idioot in de zin dat ik zo oneerlijk naar haar toe ben geweest...
Nee ik weet dat t het als ik het opnieuw zou mogen doen, niet anders had gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Maar je zou er dus geen spijt van hebben? De gedachte dat ik iets zou doen waarvan ik weet dat het mijn partner ongelofelijk veel pijn zou doen als hij het zou weten zou voor mij namelijk al genoeg zijn om het te laten.
Ik ga ervandoor!
idem ditoquote:
Verveling, ook al heb ik genoeg te doen, haha.quote:
quote:
quote:
beidequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verveling, ook al heb ik genoeg te doen, haha.
[..]
[..]
Had verwacht dat je ook wel naar het Vondelpark ging, geen zin in dit keer?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verveling, ook al heb ik genoeg te doen, haha.
Okequote:
Ik had er inderdaad geen zin inquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Had verwacht dat je ook wel naar het Vondelpark ging, geen zin in dit keer?
Wie doen dat danquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef rival het volgende:
Wel leuk om te zien hoe mensen het voor zichzelf goed praten dat ze gewoon egoistische eikels zijn
echt hypo nr 1 hiero
Ja, dat hoorde ik al van Q.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
lekker druk daar denk ik
Hoeft toch geenquote:
Had ik even terug op fp gelezen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:24 schreef ArTiC het volgende:
Recordpoging picknicken in Vondelpark
lekker druk daar denk ik
Ik heb een godsguwelijke hekel aan shoppenquote:
Heej KZ! Hebben jullie de piklikkers picknickers al gespot?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hallloooootjes uit het vondelpark.... we hebben KF gespot....
Een echte lesbo dusquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een godsguwelijke hekel aan shoppen
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een echte lesbo dus. Dan slaan we het shoppen over, toch alleen maar uitstel van executie
.
Je voelt je niet thuis tussen dingen die vies voelen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzo
Och, het shoppen met jou ging prima!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heeft daar niets mee te maken, ik heb alleen altijd het gevoel dat ik niet echt thuis hoor in zo'n winkel ofzo... Heel vreemd... Voel me gewoon niet zo op m'n gemak tussen al die dingen die vies kunnen worden enzo
Tussen dingen die ik vies zou kunnen maken enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je voelt je niet thuis tussen dingen die vies voelen?Nee ik snap je niet
Ja, op die manier wel, winkel in, rondje draaien en weer naar buitenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het shoppen met jou ging prima!
Jullie hebben toch niet geneukt hequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, het shoppen met jou ging prima!
En zo hoor je ook te shoppen, gewoon vluchtig rond kijken, vind je iets leuks is het tof, zo niet sta je zo weer buiten!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
Ja, op die manier wel, winkel in, rondje draaien en weer naar buiten
Maar waarom zou je het vies maken? Of loop je altijd met een ijsje naar binnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tussen dingen die ik vies zou kunnen maken enzoJe leest gewoon niet goed
Dan kan je met half singles niet meer afspreken.. sorryquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet geneukt he? Anders zeg ik onze date af Pien
.
Dat is de reden waarom ik met half singles niet afspreekquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan kan je met half singles niet meer afspreken.. sorry
Omdat ik altijd vieze handen heb enzoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het vies maken? Of loop je altijd met een ijsje naar binnen?
hehe, vandaar... maargoed, ik ben er vandoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik met half singles niet afspreek
En is het druk daar in het voldelpark ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
hallloooootjes uit het vondelpark.... we hebben KF gespot....
Ze hebben het te druk voor ons!quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:50 schreef Valba het volgende:
[..]
En is het druk daar in het voldelpark ?bekenden?
![]()
Je kan een bom aflaten gaan rustig, is ook een soort van zondagquote:
spijtigquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Zo en wat eten we vandaagquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
Zo.. nu even het eten opzetten, en stofzuigen , de kindjes douchen en naar bed brengen..
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo en wat eten we vandaag
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Runderriblappen (al klinkt draadjesvlees veel lekkerder, terwijl het toch hetzelfde is), krieltjes en roerbakgroente.
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt lekker water loopt al uit me mond , beter dan pizza uit de vriezer
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat doe ik volgende week wel weer, als de kids weer naar mijn ex zijn. Of iets anders makkelijks.. of zo.
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgend weekeind , is mijn weekend ga donderdag avond me zoon ophalen en breng hem maandag pas weer terug een lekker lang weekend
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem welquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. onze verdeling is 10-4. 9,5 - 4,5 eigenlijk. Vanaf woensdag na school tot zondagavond om de twee weken.
Ben ik een slechte moeder als ik zeg dat ik die dagen voor mezelf ook wel prettig vind?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, vind zelf ook wel prettig om even rust te hebben maar ik ben altijd weer blij als het zover is ik mis hem wel
Het is al fijn als je goede afspraken hebt, zat zelf ook min of meer met zo'n zelfde probleem toen me huisje nog niet zover afwasquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ik ben ook altijd wel blij als ze weer terug zijn hoor, en ik heb nog niet zo lang geleden een periode gehad dat ik ze met pijn in mijn hart naar hem liet gaan, maar gelukkig is daar ook e.e.a. verberterd intussen en heb ik daar meer rust in nu.
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoordquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze hebben het te druk voor ons!
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nou morgen allemaal zingen "Hoe rook het Vondelpark vannaaaacht?"
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb net in een film je seksualiteit gehoord
Iemand zei: I'm heteroflexible! I'm straight.... but hey, shit happens!![]()
Zo gaat da liedje helegoar nie!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar schijt, net zoals de rest van Amsterdam!
Veel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoeveel van dat soort zou er vrij rondlopen?
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...quote:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een liedje? Ik dacht gewoon dat je naar een mening vroeg...
Hijquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
Want Amsterdam is poep op de stoep en haat in de straat,quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Stop je menig in een liedje zij blij jij blij
O ja? Is hij er ook een?quote:
quote:Mam, weet je waar ik héél goed in ben? In mensen zijn vertrouwen winnen en ze ompraten
Wow, heftig.quote:
I taught him well when you were away!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O ja? Is hij er ook een?
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreeptquote:
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoeldequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Uhuh. * 1 oppas wegstreept
Nee, serieus.. hier was het even of ik zijn vader hoorde praten. "ik ben een kei in het manipuleren van mensen"
Mag je trots op zijn.
Daar kun je in dit land premier mee worden...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef DR34M3R het volgende:
ehmm.. Manipulator-alert hier in huize DR34M3R..
B (7) net:
[..]
Heb je ook nog een kuil gegraven ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:45 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben gewoon verbrand vandaag in dat Vondelpark
Maar best logisch als je als 25% Duitser zonder shirt gaat lopen
quote:
Ik heb het er net met hem over gehad, dat ik daar toch wel van schrok. Hij zei dat papa dat ook goed kan.. Nou, dat weet ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ie 't wat anders bedoelde
Of misschien heeft ie z'n vader horen praten en is ie aan 't papegaaien.
7 jaar ja. En veel te wijs voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Laatste is denk ik , als je met b7 7jaar bedoeld is na apen en slopeneen hobby
Ik was de enige met shirt uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Ang3l het volgende:
Was het een shirtless meeting?
For boys AND girls?
Ik hoor het al een echte bikkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik was de enige met shirt uit
Maar ik was met vrienden, maar heb ongeveer een uurtje bij de singles gezeten
Was wel gezellig
Maar ik ga even op bed liggen want ik ben he-le-maal naar de klote
Oh nou voor uit dan maar, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:59 schreef KudFokker het volgende:
Dat valt ook wel mee
Maar gewoon al vanaf half 12 aan het tanken
Zo'n 5 liter fustje en 4 van die 12-packs twist-offs met zijn 4en, en is nog allemaal opgegaan ook!!
Life is what happens when you're busy making other plans darlingquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Owwwww.. het leven is te kort, ik heb te weinig tijd, ik wil te veel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |