Het werd pas leuk nadat we nog maar met 5 man over waren ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omg.
Ik baal nu alleen wel een beetje dat ik dus die laatste trein heb gepakt.
Maar dat was ook wel geniaal ik had met mijn stomme kop de sneltrein gepakt.
Dus toen die maar stilgezet in nunspeet
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:47 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Omg.
Ik baal nu alleen wel een beetje dat ik dus die laatste trein heb gepakt.
Maar dat was ook wel geniaal ik had met mijn stomme kop de sneltrein gepakt.
Dus toen die maar stilgezet in nunspeet
Schat, dit is niet de SCquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:05 schreef Daniane het volgende:
wat zijn de tegenoverstellingen van
defend
obeyed
strict
ahead
THANKS!
xxhvjwjnmkntbquote:
Bij mstr. op bezoek geweest, daar wat gedronken, toen terugwandelen naar het station. Daar waren we om half 6 ofzo. En langzaam druppelde iedereen weg naar zijn/haar eigen trein. Bb kon gelijk naar een trein, Bierbart en Lau konden om 10 voor half 7 ofzo, blax kwart voor 7, Hyman 11 voor 7 en ik 10 voor 7.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:26 schreef Zeroku het volgende:
Hoe is iedereen die nacht teruggekomen dan? Als dit 's nachts was?
Wtf, de hele nacht daar geblevenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bij mstr. op bezoek geweest, daar wat gedronken, toen terugwandelen naar het station. Daar waren we om half 6 ofzo. En langzaam druppelde iedereen weg naar zijn/haar eigen trein. Bb kon gelijk naar een trein, Bierbart en Lau konden om 10 voor half 7 ofzo, blax kwart voor 7, Hyman 11 voor 7 en ik 10 voor 7.
Dankjewelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
Het werd pas leuk nadat we nog maar met 5 man over waren ofzo
Ojajajajajajajaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Noh zo bedoelde ik het niet
Het was extra leuk toen we naar Do toe gingen
Tot 1 uur ofzo in Stairway gebleven, toen gegeten bij een shoarmatent ofzo, toen was het half 2/ 2 uur, toen gingen we maar eens mstr opzoeken, om kwart over 3 ofzo waren we daar, toen om ongeveer 4 uur vertrokken, kwart over 5 /half 6 op het station, en toen dus een uur gewacht op onze trein. Onderweg natuurlijk de nodige dingen mee gemaaktquote:
Danke, maar dit is geen SCquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef Seam het volgende:
hee nijn gefeliciteerd nog met je modschap he!
Ik had een ander spoor moeten pakkenquote:
jemigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik had een ander spoor moeten pakken
Niet de sneltrein. De stoptrein.
Maar dus toen ik dus in de gaten had dat ik in de sneltrein zat heb ik de conducteur heel lief gevraagt of er toevallig een mogelijk heid was om in nunspeet te stoppen. Dus heb ik ipv 1 uur en 20 min in de trein opeens maar 40 min in de trein gezeten
Conducteurs kunnen best aardig zijn hoorquote:
Die 2 naast jou zowel links als rechts(met die langere haren) zouden net zo goed je broertjes kunnen zijnquote:
Bierbart en ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:23 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die 2 naast jou zowel links als rechts(met die langere haren) zouden net zo goed je broertjes kunnen zijn
met dat witte vest aan, mstr toch?quote:
mstr is daar niet bijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
met dat witte vest aan, mstr toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |