Wat zijn eigenlijk 'normale knieën'?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel zijn klutsknieën wat anders geloof ik, maar ik heb een enorme hekel aan mijn knieën en dus noem ik ze zo ookJe hebt vrouwen met knieën die toch nog elegant er uit zien, die knieën dan. Wat een raar woord, knieën... eigenlijk... Maar je hebt ook van die overduidelijke knieën met kuilen en bobbels (zoals die van mij). En iedereen kan roepen dat ze heel normaal zijn, maar toch...
Ik ga even een foto zoeken van GOEDE knieën
Oh dat heb ik ook pas geconstateerd bij mijn knieen! Ik heb echt LELIJKE knieen, beetje knokig ofzo, met idd veel kuilen en bobbelsquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel zijn klutsknieën wat anders geloof ik, maar ik heb een enorme hekel aan mijn knieën en dus noem ik ze zo ookJe hebt vrouwen met knieën die toch nog elegant er uit zien, die knieën dan. Wat een raar woord, knieën... eigenlijk... Maar je hebt ook van die overduidelijke knieën met kuilen en bobbels (zoals die van mij). En iedereen kan roepen dat ze heel normaal zijn, maar toch...
Ik ga even een foto zoeken van GOEDE knieën
Dat inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef AKnynke het volgende:
was dat niet iets met de VUT van haar vader? of Pensioen, en een afscheidsetentje enzo?
Hey zulke heb ik ook. Met aan de zijkant bultig vet. En littekens van scheren + operatiequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook pas geconstateerd bij mijn knieen! Ik heb echt LELIJKE knieen, beetje knokig ofzo, met idd veel kuilen en bobbels
Die bovenste foto moet gefotosoept zijn. Ik heb nog nooit zulke knieeën gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Co, dat was op de receptie die voor mijn vader (die houdt de deur open op de foto) werd georganiseerd omdat hij met de VUT ging. We werden thuis opgehaald met loeiende sirenes
Kijk, sommige vrouwen hebben knieën zonder bonken en kuilen:
[ afbeelding ]
En dan heb je mijn knieën mét bonken en kuilen
[ afbeelding ]
En zo heeft iedereen wel wat wat hij of zij graag anders zou willen zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
Zo gek is het toch niet dat ik die lelijk vind![]()
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo hoor, maar ik had ze toch echt liever anders gezien
Jeuj!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Zullen we een knieen clubje oprichten, voor mensen met lelijke knieen!
We hebben een klupske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht lelijke knieën, ge bent erbij, ge bent erbijquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Ja, ik wil er ook bij! Moet je dan nog een foto maken als bewijs?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Jij hebt wel heel goede knieën Co! Dat heb ik gezien!
Oke, nu even iets minder door de korst en de blauwe plek (waarvan?) maar over het algemeen zijn ze goehoeddddddd!
Onze Lieve Heer verschijnt in de knie van Greys; dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:09 schreef conleche het volgende:
Ik zie een gezichtje in je linkerknie!!
Graag. Ik ga hier natuurlijk niet in mijn eentje voor schut!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook bij! Moet je dan nog een foto maken als bewijs?
Het is 5 meter lang en stinkt naar urine.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Iemand zin om mij een goeie mop te sms-sen?
Shift en dan de toets links van Enter (daar zit 'ie bij mij iig, de " dus).quote:
Ik heb wel een theorie over die korst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik vind ook niks mis met de jouwe. En nogmaals: bij de mevrouw op de foto zie je alleen één gedeelte van de knie. Dat kan je niet vergelijken.
En ik heb dus echt geen idee waarvanKorst is verwijderd zonder bloed overigens, wat dus wil zeggen dat ik hem al best lang moet hebben gehad. Vreemde zaak.
Daar zou ik nog wel eens een knap lijstje mee kunnen vullen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
En zo heeft iedereen wel wat wat hij of zij graag anders zou willen zien.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
Het is 5 meter lang en stinkt naar urine.
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt. Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen : PASOP ! PASOP ! MEER BOTER ! DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM ! BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ? ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP ! DRAAI ZE , DRAAI ZE ! SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU ! PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN ! PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN ! HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER ! EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT ! De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt: Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ? De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat. Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer verschijnt in de knie van Greys; dat verklaart een hoop
Iets geks zeggen en dan inhaken... Ik kan niet veel geks bedenken vandaag. Werd om 12:30 wakker en vind het een kutdag. Téveel hoofdpijn, nergens zin in. Honger ook nog...
Iemand zin om mij een goeie mop te sms-sen?
Gewoon alleen de geyle scenes kijken; heb je geen ondertiteling voor nodig (neem ik aan)quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Grr, ik heb een pottenfilm daolnwodeg, maar ik kan kiezen tussen of Franse subs of Spaanse / Portugese (geen idee welke taal het is) subs.
ik had het er gister nog metquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben een klupske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht lelijke knieën, ge bent erbij, ge bent erbij.
Kent iemand dat nog?.
Ow ja, gatverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ook, maar ik kies ervoor om naar de positieve kanten van mezelf te kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een knap lijstje mee kunnen vullen!
1 woord: achteraanzichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef SiTu het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit iemand in staande positie met mooie knieën gezien. Vandaar dat ik ook niet snap dat sommige mannen (en vrouwen) vrouwenbenen mooi vinden
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt. Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen : PASOP ! PASOP ! MEER BOTER ! DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM ! BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ? ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP ! DRAAI ZE , DRAAI ZE ! SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU ! PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN ! PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN ! HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER ! EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT ! De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt: Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ? De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat. Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...
Ik betwijfel of er seks in voorkomt, want de film speelt zich af in Palestina geloof ik en gaat over een moslimvrouw die terwijl ze op het punt staat uitgehuwelijkt te worden verliefd wordt op een vrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon alleen de geyle scenes kijken; heb je geen ondertiteling voor nodig (neem ik aan)
Scheelt me weer het geld van een talëncursusquote:
Moet je even wachten tot mn volgende pauzequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag. Ik ga hier natuurlijk niet in mijn eentje voor schut!
Dat zal het zijn. Ik heb gewonnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel een theorie over die korst.
Misschien op handen en knieën over je best ruwe tapijtje heen geschuurd?
Een wedstrijdje met Koekie bv?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt. Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen : PASOP ! PASOP ! MEER BOTER ! DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM ! BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ? ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP ! DRAAI ZE , DRAAI ZE ! SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU ! PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN ! PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN ! HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER ! EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT ! De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt: Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ? De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat. Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...
Koekie is er nog erger aan toe?quote:
~quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kies ervoor om naar de positieve kanten van mezelf te kijken.
Wedden dat niemand iets van je negatieve kanten merkt als je er de aandacht niet zelf op vestigt? (zoals Greys doet).
Ja, dat ookquote:
Hoe kunnen ongeschoren knieen nou wondjes hebben?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:23 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Moet je even wachten tot mn volgende pauze. Dan ga ik een hele mooie foto van mijn (ongeschoren, want wondjes) knie maken
.
Ik denk dat je het moet omkeren en dat ze haar knieeën niet geschoren heeft omdat er wondjes opzittenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kunnen ongeschoren knieen nou wondjes hebben?
Zo bedoelde ik het eigenlijk niet, maar inderdaad!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
~
inderdaad ik heb nog nooit gehad dat ik een laag uitgesneden shirtje aanhad en dat een man naar mijn knieën zat te staren
Zie antwoord van Daph_quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe kunnen ongeschoren knieen nou wondjes hebben?
Picture this. Jaren geleden, verlovingsfeestje van achternicht. Klein ventje van 7, zijn achterneefje ofzo, komt naar me toe: "Hij (wijst naar haar verloofde) zit naar je benen te staren!"quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef cyclechick het volgende:
[..]
~
inderdaad ik heb nog nooit gehad dat ik een laag uitgesneden shirtje aanhad en dat een man naar mijn knieën zat te staren
Oi, dat klinkt niet als een fraaie kniequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zie antwoord van Daph_. De wondjes zijn heel lang open geweest, en de littekens steken nog steeds uit, dus ik durf er niet te scheren
.
Maar, ik kan het niet!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:33 schreef cyclechick het volgende:
Hëy jïj kän hët mët ändërë lëttërs öök!
Schandaligquote:Op donderdag 21 mei 2009 20:27 schreef ElisaB het volgende:
Dit is het traagste slank-topic in máánden
De hele dag heerlijk weer, ze zaten halfuur geleden nog lekker in de tuin van de zon genieten vertelde mn vader toen hij beldequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:47 schreef neen het volgende:
De hele dag op een boot in Friesland zitten is met het huidige Friese weer geen waar genot.
Zelfs ik doe dat niet. En het weer hier is toch echt een stuk minder mooi!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:54 schreef neen het volgende:
Ik vond het vandaag hier in de hoofdstad niet echt lekker maar misschien was het op het water beter.
Aan de andere kant, ik loop ook nog rond in m'n winterjas + sjaal en slaap nog onder 2 dekens.
Met kinderen en oudklasgenoot (van de lagere school) en zijn invergelijkingmetdemijne hele kleine kindjes (1 en 3) heel de dag op het zwembad gehangen, heerlijk weer en ontzettend leuk om bij te kletsen en zo fijn om weer eens met van die hummeltjes op stap te zijn!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Een vrije dag met lekker weer, wel logisch toch?Ik heb net lekker gegeten op een terrasje
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Volgens mij is het echt vrouwelijk om een hele dag te kunnen janken om nix. Ik heb dat nooit, behalve soms. Aha, dat kan niet... Nou ja, dat dus.
Als ik de verhalen van PF lees verbaas ik me er wel eens over dat onze soort nog niet is uitgestorven
Je eet heel netjes, maar is het niet een beetje weinig? Of kan je laat opstaan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje vandaag:
O: brinta met banaan
T: cracker met appelstroop
L: 1 boterham met pindakaas, 1 met 30+ kaas en achterham (tosti) en ketchup
T: 250 gram optimel kwark appel/kaneel
D: kip uit de oven, 200 gram sperziebonen, champignons, salade van tomaat en komkommer
T: handje chocolade koffieboontjes (10/15)
Planning morgen:
O: brinta met banaan
L: 2 boterhammen
T: optimel yoghurt
D: 2 pita broodjes met kipshoarma, sla en rode saus
T: wijn?
Ja, ik sta best laat opquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je eet heel netjes, maar is het niet een beetje weinig? Of kan je laat opstaan?
Ja, het was ook echt goddelijkquote:
Die choco toetjes van 17 cent zijn ook lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
O, slechte lijstjes
O: 1 cider
T: ice tea + kwarkvla
L: half stokbrood + kruidenroomkaas. aardbeien met slagroom. vla toetje van 17 cent, 1 cider, chippies
T: 2 glazen prik rose
D: turkse pizza
Van alles wel veel dus het is niet heel weinig of zo.
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Van die dingen met van die muffe slagroom bovenop? Dat is ook een geheime zonde van mij ja
Ik wil een keer van dat Dulce de Leche gaan maken, heel simpel van zo'n blikje gecondenseerde gesuikerde melk die je dan in blik en al in een pan water 2 uur zachtjes laat koken. Zie CUL voor een topic!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |