Wat zijn eigenlijk 'normale knieën'?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel zijn klutsknieën wat anders geloof ik, maar ik heb een enorme hekel aan mijn knieën en dus noem ik ze zo ookJe hebt vrouwen met knieën die toch nog elegant er uit zien, die knieën dan. Wat een raar woord, knieën... eigenlijk... Maar je hebt ook van die overduidelijke knieën met kuilen en bobbels (zoals die van mij). En iedereen kan roepen dat ze heel normaal zijn, maar toch...
Ik ga even een foto zoeken van GOEDE knieën
Oh dat heb ik ook pas geconstateerd bij mijn knieen! Ik heb echt LELIJKE knieen, beetje knokig ofzo, met idd veel kuilen en bobbelsquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Officieel zijn klutsknieën wat anders geloof ik, maar ik heb een enorme hekel aan mijn knieën en dus noem ik ze zo ookJe hebt vrouwen met knieën die toch nog elegant er uit zien, die knieën dan. Wat een raar woord, knieën... eigenlijk... Maar je hebt ook van die overduidelijke knieën met kuilen en bobbels (zoals die van mij). En iedereen kan roepen dat ze heel normaal zijn, maar toch...
Ik ga even een foto zoeken van GOEDE knieën
Dat inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:04 schreef AKnynke het volgende:
was dat niet iets met de VUT van haar vader? of Pensioen, en een afscheidsetentje enzo?
Hey zulke heb ik ook. Met aan de zijkant bultig vet. En littekens van scheren + operatiequote:Op donderdag 21 mei 2009 14:58 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook pas geconstateerd bij mijn knieen! Ik heb echt LELIJKE knieen, beetje knokig ofzo, met idd veel kuilen en bobbels
Die bovenste foto moet gefotosoept zijn. Ik heb nog nooit zulke knieeën gezienquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:06 schreef Greys het volgende:
Co, dat was op de receptie die voor mijn vader (die houdt de deur open op de foto) werd georganiseerd omdat hij met de VUT ging. We werden thuis opgehaald met loeiende sirenes
Kijk, sommige vrouwen hebben knieën zonder bonken en kuilen:
[ afbeelding ]
En dan heb je mijn knieën mét bonken en kuilen
[ afbeelding ]
En zo heeft iedereen wel wat wat hij of zij graag anders zou willen zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Greys het volgende:
Zo gek is het toch niet dat ik die lelijk vind![]()
Het is niet dat ik er wakker van lig ofzo hoor, maar ik had ze toch echt liever anders gezien
Jeuj!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Zullen we een knieen clubje oprichten, voor mensen met lelijke knieen!
We hebben een klupske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht lelijke knieën, ge bent erbij, ge bent erbijquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
Ja, ik wil er ook bij! Moet je dan nog een foto maken als bewijs?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:11 schreef cyclechick het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
Jij hebt wel heel goede knieën Co! Dat heb ik gezien!
Oke, nu even iets minder door de korst en de blauwe plek (waarvan?) maar over het algemeen zijn ze goehoeddddddd!
Onze Lieve Heer verschijnt in de knie van Greys; dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:09 schreef conleche het volgende:
Ik zie een gezichtje in je linkerknie!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |