Ja, dat zullen ze leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:51 schreef Merel het volgende:
En verder stel ik voor om de volgende Slank-meet bij ElisaB op de tennisclub te houden
Ik heb wel zin in een beetje ophef; gooi het eruitquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik vandaag nogal eerlijk ben, hoop dat ik geen ruzie krijg met deze of gene..........
Ja ik had het wel kunnen weten natuurlijk, maar ik ben niet zo heel goed in dit soort praktische dingen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Co, dat had je kunnen weten natuurlijk dat er echt niemand telefonisch bereikbaar zou zijn, werktechnischgewijsgezien!Het is een officiële zondag geloof ik, dus dan zijn er maar heel weinig tot bijna geen bedrijven open. Geen zonnetje zeker? Hier niet in elk geval. Dus een beetje in de zon op je stoepje lummelen gaat dan ook niet. Nou ja, dan moet je het met ons doen hier
Nou zeg maar wat geks. Ik haak wel in. Nog iemand een recept wat bestaat uit poeder en maizena?? Kom maar op, ik lust je rauw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een beetje ophef; gooi het eruit
smaakt een stuk beter dan uit pakje oidquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
O ja. Die kerriesaus van maizena en poeder klinkt erg, erg, erg vies. Ik geloof dat ik vandaag nogal eerlijk ben, hoop dat ik geen ruzie krijg met deze of gene..........
Nou dat heb je snel voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
mijn nieuwe fiets is stuk maar ik ben nog heel
Jij gebruikt verse maizena en een kerrieplant???quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
smaakt een stuk beter dan uit pakje oid
Probeer het eens
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
Dat vind ik wel een prestatie in zo;n korte tijdquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
Wat een cliffhanger, wij moeten net weg!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
http://www.vuilehuichelaar.nl/quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Co! F belde net, die was bij een theatershow geweest genaamd 'Vuile Huichelaar!' () waarin er allemaal manonvriendelijke meezingers worden geblèrd. Het schijnt echt hilárisch te zijn, voor volgend seizoen zijn er 60 shows bijgeboekt. Daar gaan we met de Puppels heen!
![]()
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een cliffhanger, wij moeten net weg!
Nou da's toevallig!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Co! F belde net, die was bij een theatershow geweest genaamd 'Vuile Huichelaar!' () waarin er allemaal manonvriendelijke meezingers worden geblèrd. Het schijnt echt hilárisch te zijn, voor volgend seizoen zijn er 60 shows bijgeboekt. Daar gaan we met de Puppels heen!
![]()
vermoeiend ditquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij gebruikt verse maizena en een kerrieplant???
Ja, je treft het niet met me vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vermoeiend dit. Ik probeer met een idee/tip te komen omdat iemand niet naar de winkel wil/kan....
Maar goed, ik wacht wel totdat dit topic vol is en ik hem niet meer in Myat naar boven zie komen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vermoeiend dit. Ik probeer met een idee/tip te komen omdat iemand niet naar de winkel wil/kan....
Maar goed, ik wacht wel totdat dit topic vol is en ik hem niet meer in Myat naar boven zie komen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef P.F het volgende:
ik kwam onder een auto want ik begreep het concept voorrang even vergeten..
Die had Saskia (een van de uitvoerende dames) beloofd om te komen kijken. Die kent hij al jaren en ze werkt ook vaak samen met hem. Dus hij zat daar als één van de zeven (!) heren in de hele zaal en hij vond het helemaal geweldig. Sommige dingen vond hij ook wel 'herkenbaar'. Whahahaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou da's toevallig!!
Mijn stiefmoeder vertelde er afgelopen zondag ook al over. Die had in d'r broek gezeken. (bij wijze van dan) Ik moet zeggen dat ik mijn wenkbrauwen wat optrok bij haar uitleg, maar nu ik het ook van jou hoor, moeten we dat misschien maar doen!![]()
Wat deed F. daar nu dan??![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef P.F het volgende:
Het klinkt geweldig inderdaad!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.vuilehuichelaar.nl/
De site ziet er iig wel amusant uit.
Wow hoe/wat/waar. Uitgebreid verslag?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef P.F het volgende:
Slankmeet!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
![]()
Beide érg lekker!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wow hoe/wat/waar. Uitgebreid verslag?
Ik ga vanavond of burrito's eten, of spinazie. Kon niet kiezen in de winkel dus allebei maar gekocht.
ik zou het ook al bijna persoonlijk opvattenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, je treft het niet met me vandaag.
no problem. Zelf maak ik het ook niet op die manier voor een 'gewoon' kerriesausje. Maar ik gebruik het wel als ik rijst met kip/kerrie/ananas maak. Dan vind ik zo'n pakje echt niets en maak ik de kerriepoeder aan met het sap van de ananas. De maizena gebruik ik dan natuurlijk alleen om het wat in te binden zodat niet alles meteen uit de rijst wegloopt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]Bedankt voor je tip hoor en let maar niet op Co
.
Ik heb toch liever kerriepoeder uit een zakje. Dan weet ik zeker dat het niet kan mislukken.
quote:Vuile Huichelaar is niet zo maar een meezingprogramma. Dit is anders. Deze avond uit is eigenlijk alleen voor vrouwen.
Mannen mógen wel mee, maar liever niet. Dat willen we ontmoedigen.
Waarom?
Het onderwerp van onze spot zal als soort worden besproken.
Schaamteloos wordt er over één kam geschoren en gegeneraliseerd.
Welke man gaat niet zitten draaikonten als er negatief over zijn sekse wordt gesproken?
En als hij iets zou willen leren over de vrouwelijke psyche, gaat 'ie maar in therapie.
Dan gaan wij lekker zingen.
En zo.
Dus wat gaan we doen? We gaan de vuile was buiten hangen. Heel veel vuile was. En daar heb je op een bepaalde leeftijd bergen van.
Het Nederlandse lied getuigt van dit grote menselijke (vrouwelijke) leed. En die prachtige liedjes liggen te wachten om nog eens met de turbo swiffer te worden afgestoft.
Natuurlijk kopen we er geen CD van. Maar meezingen met live muziek en met de juiste tekst voor ogen is natuurlijk heerlijk. Dus we gaan samen zingen.
Vuile Huichelaar, pak jij je koffers maar.... ik pak ze wel in. Toch?!
Weet je zeker dat je niet op je hoofd bent gevallen? je maakt ineens hele rare taalfoutenquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:27 schreef P.F het volgende:
bij m'n huis in de buurt. Voorvork krom en voorwiel kapot. De picknik mand en zijn zijn heel. Ik heb alleen schrammem en blauwe plekken. Wonder boven wonder
Oh jij kan gewoon online met je telefoon. Luxe hoor!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef P.F het volgende:
is m'n telefoon met t9. En ik kreeg een cider tegen de schrik.
Hier wel, en ik vind dat Greys er nog best charmant uit komtquote:
Greys heeft er nogal een handje van gekke dingen aan zichzelf te zien, maar ik zie het niet hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier wel, en ik vind dat Greys er nog best charmant uit komt. Wat zijn klutsknieen eigenlijk?
Officieel zijn klutsknieën wat anders geloof ik, maar ik heb een enorme hekel aan mijn knieën en dus noem ik ze zo ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier wel, en ik vind dat Greys er nog best charmant uit komt. Wat zijn klutsknieen eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |