Youtubequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:40 schreef cyclechick het volgende:
Questione: als je gewoon losse nummers wil downloaden, waar doe je dat dan het best mee? Ik heb nu een nieuwe pc waar ik liever geen virussen op wil
Oh dat doe ik ook nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef conleche het volgende:
Hmmmmm. Ik eet helemaal niet zo weinig. Ik heb alleen neiging om niet altijd m'n lijstjes te posten als ze bagger zijn.
Jij ook succes dan! Gaan we samen bikkelenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef cyclechick het volgende:
Welterusten X_M en Chico, en succes met studeren en de stress, het komt vast goed! Ik heb donderdag (next week) ook tentamen, dus studeer met je mee! Probeer ook wat tijd om te ontspannen in te bouwen, anders houd je het niet vol.
Ga ook slapen, truste!
Ik dacht waarom ik?? Maar je bedoelt op de tennisclub?? God, nou ik zou het wel beter doen dan dat wicht wat er nu staat. Als je een cappuccino bestelt, kan je nog wel een setje spelen eer dat klaar is. F*kking hell, wat duurt dat lang.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Co...
... moet jij ook bardienstendraaien?
Nee, dat bedoelde ik inderdaad. Wij hebben gisteren en eergisteren bardienst gehad. Van 19:00 tot 23:15 (23:45 de avond erna). Saa-aaai! Ik vind dat echt zo ontzettend helemaal nix johquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef conleche het volgende:
Ik dacht waarom ik?? Maar je bedoelt op de tennisclub?? God, nou ik zou het wel beter doen dan dat wicht wat er nu staat. Als je een cappuccino bestelt, kan je nog wel een setje spelen eer dat klaar is. F*kking hell, wat duurt dat lang.![]()
Of bedoel je toch wat anders??
Wij waren de leuksten van alle aanwezigen. Hoe droevig is datquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Dit was de laatste voorlopig toch Elies? Jij en de Beeb lijken me wel een bar gezellig bardienststel!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef ElisaB het volgende:
Dinsdagavond: dames-avond! Kijk, dát is leuk voor ElisaB en de Beeb. Wat denk je wat? Alleen maar mannen op de banen
Dus komen er eindelijk drie vrouwen, waarvan er één (heur) zegt: goh, wat veel mannen
Beeb: Ja, een vrouwenavond van nix
Heur: Nou ja, er is gelukkig nog een baan vrij... Wat veel mannen!
Beeb: Ja, en als ze straks van de baan afkomen, dan doen wij de deur van de kantine op slot!
Heur:
Beeb: Ja, dát zal ze leren! Vrou-wen-a-vond!![]()
Heur: Nou nou, tut tut...
Beeb:
Beeb (heel zachtjes tegen mij): ook geen humor die vrouwen
Vertel dan die 3, niet dezequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:04 schreef ElisaB het volgende:
Shit, vergeten
Er waren écht drie hele leuke dingen...
Luister fruitdruifje... de eerste twee heb je net gelezenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Vertel dan die 3, niet deze
Ja. Dit ^ is zo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
Correctie: Co is natuurlijk wel reuze boeiend, maar ik hef dat dan weer op
We kunnen wel heel leuk hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihi doen! Teh excitement!
O dat heeft niks te maken met je verhaaltjes, trouwens Elies.!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja. Dit ^ is zo.![]()
Tuttebol!![]()
Ik ga slapen. Zit een beetje te knikkebollen.
en jij maakt ook vriendenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef conleche het volgende:
[..]
O dat heeft niks te maken met je verhaaltjes, trouwens Elies.!!Echt niet.!!!!!
Surequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef conleche het volgende:
O dat heeft niks te maken met je verhaaltjes, trouwens Elies.!!Echt niet.!!!!!
Jij hebt een deal; als we weer bardienst hebben, dan mag jij!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijks wil ik nu ook bardiensten draaien, als ik dit zo hoor
Naja, we hebben er wel voor gezorgd dat we het naar ons zin hadden. We werden er erg melig van en hadden samen best lol. Die twee keer 30 minuten dat er volk was in de kantine hebben we ons netjes gedragen en braaf drankjes geschonken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Greys het volgende:
Mooi geregeld Elisa, ben je fijn vanaf! Enjoy, Uniekje!![]()
Ik heb echt medelijden met je Elies...
Ja. We kunnen ook een keer gaan Slank-aan-de-bar-hangen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Naja, we hebben er wel voor gezorgd dat we het naar ons zin hadden. We werden er erg melig van en hadden samen best lol. Die twee keer 30 minuten dat er volk was in de kantine hebben we ons netjes gedragen en braaf drankjes geschonken.
Poep gebeurt! We kunnen wel een keer gaan slank-tenissen!
Nog beter!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:33 schreef Greys het volgende:
Ja. We kunnen ook een keer gaan Slank-aan-de-bar-hangen!
Ow, heel regelmatig! Heur is de madras familias van den tànnes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
Wanneer heeft Heur bardienst?
Gezellig, dan nemen we een bossie humor voor d'r mee!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, heel regelmatig! Heur is de madras familias van den tànnes!
Dat gaat tussen nu een maandagmorgen gebeuren! Ik kijk ernaar uit!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:44 schreef Greys het volgende:
Gezellig, dan nemen we een bossie humor voor d'r mee!![]()
Wanneer ga je Bound kijken?
Je kunt ook gewoon skippen naar de liefdesscenes heurhoor!![]()
Hoewel de hele film wel aardig is eigenlijk...
Wehehe. Je lijkt mij wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind sociale dingen sowieso niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |