Ja, dat zullen ze leuk vindenquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:51 schreef Merel het volgende:
En verder stel ik voor om de volgende Slank-meet bij ElisaB op de tennisclub te houden
Ik heb wel zin in een beetje ophef; gooi het eruitquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik vandaag nogal eerlijk ben, hoop dat ik geen ruzie krijg met deze of gene..........
Ja ik had het wel kunnen weten natuurlijk, maar ik ben niet zo heel goed in dit soort praktische dingen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
Co, dat had je kunnen weten natuurlijk dat er echt niemand telefonisch bereikbaar zou zijn, werktechnischgewijsgezien!Het is een officiële zondag geloof ik, dus dan zijn er maar heel weinig tot bijna geen bedrijven open. Geen zonnetje zeker? Hier niet in elk geval. Dus een beetje in de zon op je stoepje lummelen gaat dan ook niet. Nou ja, dan moet je het met ons doen hier
Nou zeg maar wat geks. Ik haak wel in. Nog iemand een recept wat bestaat uit poeder en maizena?? Kom maar op, ik lust je rauw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in een beetje ophef; gooi het eruit
smaakt een stuk beter dan uit pakje oidquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:19 schreef conleche het volgende:
O ja. Die kerriesaus van maizena en poeder klinkt erg, erg, erg vies. Ik geloof dat ik vandaag nogal eerlijk ben, hoop dat ik geen ruzie krijg met deze of gene..........
Nou dat heb je snel voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
mijn nieuwe fiets is stuk maar ik ben nog heel
Jij gebruikt verse maizena en een kerrieplant???quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
smaakt een stuk beter dan uit pakje oid
Probeer het eens
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
Dat vind ik wel een prestatie in zo;n korte tijdquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
Wat een cliffhanger, wij moeten net weg!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:53 schreef P.F het volgende:
http://www.vuilehuichelaar.nl/quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Co! F belde net, die was bij een theatershow geweest genaamd 'Vuile Huichelaar!' () waarin er allemaal manonvriendelijke meezingers worden geblèrd. Het schijnt echt hilárisch te zijn, voor volgend seizoen zijn er 60 shows bijgeboekt. Daar gaan we met de Puppels heen!
![]()
Wat gaan jullie doen dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat een cliffhanger, wij moeten net weg!
Nou da's toevallig!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:00 schreef Greys het volgende:
Co! F belde net, die was bij een theatershow geweest genaamd 'Vuile Huichelaar!' () waarin er allemaal manonvriendelijke meezingers worden geblèrd. Het schijnt echt hilárisch te zijn, voor volgend seizoen zijn er 60 shows bijgeboekt. Daar gaan we met de Puppels heen!
![]()
vermoeiend ditquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij gebruikt verse maizena en een kerrieplant???
Ja, je treft het niet met me vandaag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vermoeiend dit. Ik probeer met een idee/tip te komen omdat iemand niet naar de winkel wil/kan....
Maar goed, ik wacht wel totdat dit topic vol is en ik hem niet meer in Myat naar boven zie komen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
vermoeiend dit. Ik probeer met een idee/tip te komen omdat iemand niet naar de winkel wil/kan....
Maar goed, ik wacht wel totdat dit topic vol is en ik hem niet meer in Myat naar boven zie komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |