Graag. Ik ga hier natuurlijk niet in mijn eentje voor schut!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja, ik wil er ook bij! Moet je dan nog een foto maken als bewijs?
Het is 5 meter lang en stinkt naar urine.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef ElisaB het volgende:
Iemand zin om mij een goeie mop te sms-sen?
Shift en dan de toets links van Enter (daar zit 'ie bij mij iig, de " dus).quote:
Ik heb wel een theorie over die korst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ik vind ook niks mis met de jouwe. En nogmaals: bij de mevrouw op de foto zie je alleen één gedeelte van de knie. Dat kan je niet vergelijken.
En ik heb dus echt geen idee waarvanKorst is verwijderd zonder bloed overigens, wat dus wil zeggen dat ik hem al best lang moet hebben gehad. Vreemde zaak.
Daar zou ik nog wel eens een knap lijstje mee kunnen vullen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
En zo heeft iedereen wel wat wat hij of zij graag anders zou willen zien.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef loveli het volgende:
Het is 5 meter lang en stinkt naar urine.
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt. Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen : PASOP ! PASOP ! MEER BOTER ! DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM ! BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ? ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP ! DRAAI ZE , DRAAI ZE ! SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU ! PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN ! PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN ! HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER ! EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT ! De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt: Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ? De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat. Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onze Lieve Heer verschijnt in de knie van Greys; dat verklaart een hoop
Iets geks zeggen en dan inhaken... Ik kan niet veel geks bedenken vandaag. Werd om 12:30 wakker en vind het een kutdag. Téveel hoofdpijn, nergens zin in. Honger ook nog...
Iemand zin om mij een goeie mop te sms-sen?
Gewoon alleen de geyle scenes kijken; heb je geen ondertiteling voor nodig (neem ik aan)quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Grr, ik heb een pottenfilm daolnwodeg, maar ik kan kiezen tussen of Franse subs of Spaanse / Portugese (geen idee welke taal het is) subs.
ik had het er gister nog metquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
We hebben een klupske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht lelijke knieën, ge bent erbij, ge bent erbij.
Kent iemand dat nog?.
Ow ja, gatverquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik ook, maar ik kies ervoor om naar de positieve kanten van mezelf te kijkenquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar zou ik nog wel eens een knap lijstje mee kunnen vullen!
1 woord: achteraanzichtquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef SiTu het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit iemand in staande positie met mooie knieën gezien. Vandaar dat ik ook niet snap dat sommige mannen (en vrouwen) vrouwenbenen mooi vinden
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:18 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Een vrouw is eieren aan het bakken als haar man thuis komt. Hij wandelt de keuken in en begint ommiddelijk te roepen : PASOP ! PASOP ! MEER BOTER ! DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM ! BOTER , MEER BOTER ZIE JE DAT NIET ? ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP ! DRAAI ZE , DRAAI ZE ! SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU ! PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN ! PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN ! HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER ! EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT ! De vrouw is compleet uit haar lood geslagen en gilt: Waarom schreeuw jij zo ? Wat is er met jou aan de hand ? De man draait zich om en zegt heel kalm , terwijl hij de keuken verlaat. Gewoon, om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij...
Ik betwijfel of er seks in voorkomt, want de film speelt zich af in Palestina geloof ik en gaat over een moslimvrouw die terwijl ze op het punt staat uitgehuwelijkt te worden verliefd wordt op een vrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gewoon alleen de geyle scenes kijken; heb je geen ondertiteling voor nodig (neem ik aan)
Scheelt me weer het geld van een talëncursusquote:
Moet je even wachten tot mn volgende pauzequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag. Ik ga hier natuurlijk niet in mijn eentje voor schut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |