De hele dag heerlijk weer, ze zaten halfuur geleden nog lekker in de tuin van de zon genieten vertelde mn vader toen hij beldequote:Op donderdag 21 mei 2009 20:47 schreef neen het volgende:
De hele dag op een boot in Friesland zitten is met het huidige Friese weer geen waar genot.
Zelfs ik doe dat niet. En het weer hier is toch echt een stuk minder mooi!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:54 schreef neen het volgende:
Ik vond het vandaag hier in de hoofdstad niet echt lekker maar misschien was het op het water beter.
Aan de andere kant, ik loop ook nog rond in m'n winterjas + sjaal en slaap nog onder 2 dekens.
Met kinderen en oudklasgenoot (van de lagere school) en zijn invergelijkingmetdemijne hele kleine kindjes (1 en 3) heel de dag op het zwembad gehangen, heerlijk weer en ontzettend leuk om bij te kletsen en zo fijn om weer eens met van die hummeltjes op stap te zijn!quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Een vrije dag met lekker weer, wel logisch toch?Ik heb net lekker gegeten op een terrasje
Hoe bedoel jequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat ook
Volgens mij is het echt vrouwelijk om een hele dag te kunnen janken om nix. Ik heb dat nooit, behalve soms. Aha, dat kan niet... Nou ja, dat dus.
Als ik de verhalen van PF lees verbaas ik me er wel eens over dat onze soort nog niet is uitgestorven
Je eet heel netjes, maar is het niet een beetje weinig? Of kan je laat opstaan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje vandaag:
O: brinta met banaan
T: cracker met appelstroop
L: 1 boterham met pindakaas, 1 met 30+ kaas en achterham (tosti) en ketchup
T: 250 gram optimel kwark appel/kaneel
D: kip uit de oven, 200 gram sperziebonen, champignons, salade van tomaat en komkommer
T: handje chocolade koffieboontjes (10/15)
Planning morgen:
O: brinta met banaan
L: 2 boterhammen
T: optimel yoghurt
D: 2 pita broodjes met kipshoarma, sla en rode saus
T: wijn?
Ja, ik sta best laat opquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je eet heel netjes, maar is het niet een beetje weinig? Of kan je laat opstaan?
Ja, het was ook echt goddelijkquote:
Die choco toetjes van 17 cent zijn ook lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:36 schreef P.F het volgende:
O, slechte lijstjes
O: 1 cider
T: ice tea + kwarkvla
L: half stokbrood + kruidenroomkaas. aardbeien met slagroom. vla toetje van 17 cent, 1 cider, chippies
T: 2 glazen prik rose
D: turkse pizza
Van alles wel veel dus het is niet heel weinig of zo.
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Van die dingen met van die muffe slagroom bovenop? Dat is ook een geheime zonde van mij ja
Ik wil een keer van dat Dulce de Leche gaan maken, heel simpel van zo'n blikje gecondenseerde gesuikerde melk die je dan in blik en al in een pan water 2 uur zachtjes laat koken. Zie CUL voor een topic!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |