quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Innepin neem jij mijn plekje maar
Ik woon dicht genoeg bij Reinilde in de buurt om een andere keer te Simonvoelen
Oooh hartstikke fijn Reinhilde! Heel graag! Ik zie hier inderdaad meerdere dames staan die nog with child zijn..dus in dat geval heel graag! Gewoon ergens achteraan in t rijtje, kijk maar wat handig is... Ik vind het superleuk om een weekje op SImon te mogen passen en fijn naar m te kijken! Dan ga ik misschien toch nog overstagquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:07 schreef Reinhilde het volgende:
Ik zag dat Poppedein ook interesse heeft, dus die zet ik er ook bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben wel heel benieuwd naar de belevenissen!"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
Oh, dat is leuk zeg!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:26 schreef PM-girl het volgende:
Ja, Estrys staat in het lijstje! Zullen we dan Simon-Seb-Simon meeten?
ik heb nergens naar te kijken qua tijdsplanning. mij maakt het helemaal niks uit wanneer simon komt hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 22:02 schreef mrien het volgende:
Leuk ingepakt!
Vraagje. Ik krijg Simon nu 4 juli - 11 juli maar dat komt eigenlijk rottig uit..
Krijg via D&V Hopp Dublin te leen in de laatste 2 weken van juli en Sakura Bloom in de eerste week van juli. En begin augustus ga ik op vakantie (tot eind aug)...
Is er iemand die met me wil ruilen?
Ik had LL al gevraagd, maar zij moet de doek dan sowieso op 3/4 juli hebben, anders is zij weer niet thuis...
Super!thx simmuquote:Op maandag 25 mei 2009 09:32 schreef Reinhilde het volgende:
Ok, dus dan wisselen Mrien en Simmu?
Mrien, is dat ok?
Nee hoor, maar ik vind het ook zo wat om nu nog te vragen of er nog iemand bij het schema bij kan en ik zag dat andere mensen al plekjes inwisselden (tweede regel is een edit toen ik het topic doorgelezen had). VInd het niet echt nodig om de hele boel om te gooien omdat ik weg wasquote:
Ja, zo staat het er misschien ook wel een beetje, maar dat was niet zoals ik het bedoeldequote:Op maandag 25 mei 2009 14:16 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Het komt over alsof je op je tenen getrapt bent omdat er geen rekening is gehouden met dat jij weg was en je dus ook niet aan kon melden
Maar als je heel graag wil mag jij mijn plekje wel overnemen hoor, ik leen Simon wel een ander keertje
Nergens voor nodigquote:Op maandag 25 mei 2009 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja als nou iedereen zich er nog ff mee gaat bemoeien, maken we ff een rel van iets wat al opgelost was
Zal het geen nieuwigheid zijn, dat hij niet rekt? Mijn Neobulle doeken rekken meer dan mijn storch (met Hopp heb ik geen ervaring).quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:03 schreef p_iglet het volgende:
Hij draagt prima, als hij eenmaal zit dan zit het als een huis. Wel mis ik een inimini beetje rek wat mijn hopp bijvoorbeeld wel heeft. Als Pepijn in Simon flink aan het bewegen gaat dan gaat de doek snel snijden omdat hij totaal niet rekt voor mijn gevoel.
Hij is wel erg mooiEcht wel mijn kleurtjes.
Leuk dat je dan in die periode Simon kan gebruikenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef simmu het volgende:
kloptsimmu krijgt een extra verjaardagskadootje
ik ben 9 juli jarig dames
Wat leuk,quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:11 schreef MamsX het volgende:
Met mij en Simon gaat het tip top.
Vandaag gaat Simon naar ballorig met de tram.
Als het droog blijft doen we ook een bezoekje kinderboerderij
Klopt het zo weer?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
Het reisschema in de OP klopt niet ? Simmu heeft toch geruild met Mrien?
lekker pretkoppiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef Kaarr het volgende:
Ja hij is er!
En hij is door de eerste keuring gekomen.
[ afbeelding ]
Streepjesbehangquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:18 schreef Jelief het volgende:
En nu moet ik weg om behang uit te zoeken,nog ff geduld dus voor de foto's van Juliet met Ruben
Ik ben het helemaal met je eens, het wordt anders echt een overkill en er is hier meer dan alleen draagdoekenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:19 schreef Macka66 het volgende:
Misschien zouden we zelfs Simon, Juliet en Bamboe in een topic moeten zetten. Maar misschien ben ik ook wel te voorzichtig![]()
Je ziet ook aan jullie gezichten dat jullie enorm blij waren om weer bij elkaar te zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 22:58 schreef Jelief het volgende:
[ afbeelding ]
Blije hoofden! Ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt en Ruben was wat ziekjes dus ik had hem extra gemist en had babyhonger vanavond. Gelukkig lukte een fwcc toch wel. Mán wat knoopt Juliet makkelijker dan Rio! Even lekker knuffen!
Toen ik je foto zag, dacht ik dat ook!quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:01 schreef Jelief het volgende:
Oh en Noli, ik vind dat we op elkaar lijken! maar volgens mij hadden we dat al eens gezegd....
Yep, ik doe haar de 3e op de post. Voor die tijd ga ik nog even genieten van Juliet. Emma moet er nog eens in!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:42 schreef Marie79 het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar JulietIk denk dat ik het heel erg leuk ga vinden om Maarten zo te dragen!
Wanneer was ik ook alweer aan de beurt? Volgende week geloof ik al...
Wat leuk, Emma ook in de doek! Mooie meid is het toch.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:09 schreef Jelief het volgende:
Ik heb trouwens bij rugdragen steeds de sporen op de voorkant van mijn schouders staan, een baan met blauwige streepjes van mijn oksel naar boven. Ligt dat aan mijn huid of knoop ik te strak of te los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Wat jammer dat ik morgen op vakantie ga, want anders had je hier zaterdag ff kunnen showen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Marie79 het volgende:
Jaaa!!!!!!!!!!! Juliët is binnen hoor!!!!!!!!!!!
Ik heb hem al uitgepakt, maar wel nog opgevouwen laten zitten, want Maarten vandaag in de doek (proberen te) knopen lukt toch niet...
Morgen denk ik en anders zaterdag als we gaan winkelen in Alkmaar!
Jelief? Heeft Emma zo mooi getekent? En dank je wel voor het knuffeltje hoor, Maarten vond hem erg lief en heeft al op zijn neusje gesabbelt!
Wat een superfoto!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was met koninginnendag... beter om in de massa te lopen met die doek om ipv met de wagen
Wat een lieve foto!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was met koninginnendag... beter om in de massa te lopen met die doek om ipv met de wagen
Draagdoeken deel 55quote:Op maandag 13 juli 2009 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
Nee, dat wist ik nog niet.. Maar ik zal eens kijken, maar toen ik de TT zag dacht ik aan deze foto, dus vandaar
woeps, ik was nog vergeten te zeggen dat sangdrax wel foto's gemaakt had, maar dat we die niet uit konden printen hier. kan een van de volgenden dat doen? *lief kijkt*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Fuente het volgende:
Ik heb Simon binnen
Foto's volgen later (hopelijk vanavond) ik ga 'm samen met Merel uitpakken hihihi
Wij zitten met smart te wachten tot meneer de bezorger komtquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:24 schreef oeke het volgende:
Zo, Bamboe is gewassen en gestreken. Nu nog even in het boekje schrijven en wat foto's uitprinten, wel zwart-wit ben ik bang, en dan kan alles op de bus naar MeNicole en kleine Leander.![]()
Ik hoop dat zij er net zoveel plezier van hebben als wij.![]()
[ afbeelding ]
Ok gelukkig ik was namleijk al bang dat ie aan de deur was geweest toen we ff weg warenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:23 schreef oeke het volgende:
Ojee, Kobus was gisteren heel dwars dus ik heb hem vandaag pas op de bus kunnen doen.
Ik heb hem verzekerd opgestuurd, als het goed is is hij er morgen
Ja hij was er net. Dank je voor het kaartje enzoquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:41 schreef oeke het volgende:
MeNicole, de chauffeur is onderweg! (ik weet alleen niet hoe laat hij voor je deur staat...)
Het reisschema (en dat van Bamboe) heb ik niet in het topic gezet maar gePM'd naar de deelnemers.quote:Op zondag 19 juli 2009 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Is er ook een schema van Juliette beschikbaar?
Of heb ik daar overheen gelezen?
welke knoop doe je?quote:Op maandag 20 juli 2009 10:48 schreef MeNicole het volgende:
Ik krijg Leander niet helemaal strak in de doekIk denk dat ik het straks eens moet gaan proberen via een filmpje. Iemand nog een goeie die ik na kan doen?
Gelukkig!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 16:13 schreef oeke het volgende:Simon is binnen!
![]()
Mooi en zacht!
Lief heeft het fototoestel mee en Kobus slaapt eindelijk dus nog geen foto's helaas. Morgen lukt dat wel!
Misschien kan ik als eerste uitje met Simon voor het eerst sinds Kobus er is het centrum in, d.w.z Kalverstraat. Daar heb ik al een paar dagen zin in maar ookIk hoorde iets over massa's toeristen...
Ik wil hem met zijn buik tegen de mijne. Maar of het zit te strak dat ik hem er toch niet lekker in krijg of hij zit te los zodat hij "achterover" valt.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:16 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
welke knoop doe je?
Ik weet niet of je de knoop goed doet, maar met een rekbare doek kan je de doek helemaal vantevoren omknopen, wel stevig, dat er niet supterveel ruimte is (immers, hoe groot is leander nou?) en dan je leander er zo inleggen / proppen. zit dan altijd strak.
Daarom had ik zo gierig de doos bewaard ik was veel te bang dat ik het niet verzonden kreegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef Fuente het volgende:
[..]
Gelukkig!
en sorry voor de knullige verpakkingIk kwam dus net papier tekort
Dat maakt het plezier van Simon in de bus niet minder, hoor!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 18:33 schreef Fuente het volgende:
en sorry voor de knullige verpakkingIk kwam dus net papier tekort
proppen, dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 12:35 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik wil hem met zijn buik tegen de mijne. Maar of het zit te strak dat ik hem er toch niet lekker in krijg of hij zit te los zodat hij "achterover" valt.
Welke doeken gaan er nog meer rond dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 12:23 schreef DaviniaHR het volgende:
och, wat lief!![]()
![]()
*rammel
mss kan je bij de andere reisdoeken aansluiten?
Ja eind van de week gaat ie jou kant op. Voor ons jammer maar voor jullie heerlijkquote:Op zondag 26 juli 2009 19:45 schreef miss_sly het volgende:
Toen ik me er destijds voor opgaf, leek het nog zo ver weg en onwerkelijk...en nu heb ik een eigen ukkie om in de doek rond te dragen. Bamboe komt eind van de week deze kant op, als ik me niet vergis. Ik verheug me er heel erg op, zeker als ik Leander zo lekker zie bij MeNicole
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |