Wat leuk, Emma ook in de doek! Mooie meid is het toch.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:09 schreef Jelief het volgende:
Ik heb trouwens bij rugdragen steeds de sporen op de voorkant van mijn schouders staan, een baan met blauwige streepjes van mijn oksel naar boven. Ligt dat aan mijn huid of knoop ik te strak of te los?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
Wat jammer dat ik morgen op vakantie ga, want anders had je hier zaterdag ff kunnen showen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:53 schreef Marie79 het volgende:
Jaaa!!!!!!!!!!! Juliët is binnen hoor!!!!!!!!!!!
Ik heb hem al uitgepakt, maar wel nog opgevouwen laten zitten, want Maarten vandaag in de doek (proberen te) knopen lukt toch niet...
Morgen denk ik en anders zaterdag als we gaan winkelen in Alkmaar!
Jelief? Heeft Emma zo mooi getekent? En dank je wel voor het knuffeltje hoor, Maarten vond hem erg lief en heeft al op zijn neusje gesabbelt!
Wat een superfoto!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was met koninginnendag... beter om in de massa te lopen met die doek om ipv met de wagen
Wat een lieve foto!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:01 schreef MaleDuck het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was met koninginnendag... beter om in de massa te lopen met die doek om ipv met de wagen
Draagdoeken deel 55quote:Op maandag 13 juli 2009 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
Nee, dat wist ik nog niet.. Maar ik zal eens kijken, maar toen ik de TT zag dacht ik aan deze foto, dus vandaar
woeps, ik was nog vergeten te zeggen dat sangdrax wel foto's gemaakt had, maar dat we die niet uit konden printen hier. kan een van de volgenden dat doen? *lief kijkt*quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:10 schreef Fuente het volgende:
Ik heb Simon binnen
Foto's volgen later (hopelijk vanavond) ik ga 'm samen met Merel uitpakken hihihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |